XDquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Raakt er tenminste iets ondersteboven van je, is het weer niet goed
quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:40 schreef I. het volgende:
Flips is zo zenuwappig dat ze door het slotje heenpost
LACHENquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Raakt er tenminste iets ondersteboven van je, is het weer niet goed
hoe groot zijn je glazen?quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:39 schreef Flippiee het volgende:
Zal een of twee glazen voldoende zijn om van zenuwen af te helpen?
Ik heb veel liever een goede pot Fifa dan dat ik betaald ga zitten kijken naar iemand die in haar open vleeswond zit te roerenquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt ook van die cam-meisjes die met een dildo in hun poes voor de camera liggen en doen alsof ze klaarkomen als er geld gedoneerd wordt
Het is allang twaalf uur geweestquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:43 schreef Kiid het volgende:
Nog 17 minuten en we mogen voorzichtig de eerste desperado open trekken vrienden
Ben je zo desperate? XDquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:43 schreef Kiid het volgende:
Nog 17 minuten en we mogen voorzichtig de eerste desperado open trekken vrienden
Hou ook eens rekening met de mensen die altijd weekend hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:43 schreef Kiid het volgende:
En dit ja, gvd.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou ook eens rekening met de mensen die altijd weekend hebben.
Jawel, als er maar genoten wordt.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:42 schreef Flippiee het volgende:
Wee nie of ik hier trots op moet zijn
Waar zijn inderdaad mijn manieren. Trek maar los jongens, wat kan ons het rotten. We leven maar 1 levenquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou ook eens rekening met de mensen die altijd weekend hebben.
Eindelijk single voor flips?quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
We wilden het nog niet publiekelijk vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |