XDquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Raakt er tenminste iets ondersteboven van je, is het weer niet goed
quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:40 schreef I. het volgende:
Flips is zo zenuwappig dat ze door het slotje heenpost
LACHENquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Raakt er tenminste iets ondersteboven van je, is het weer niet goed
hoe groot zijn je glazen?quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:39 schreef Flippiee het volgende:
Zal een of twee glazen voldoende zijn om van zenuwen af te helpen?
Ik heb veel liever een goede pot Fifa dan dat ik betaald ga zitten kijken naar iemand die in haar open vleeswond zit te roerenquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt ook van die cam-meisjes die met een dildo in hun poes voor de camera liggen en doen alsof ze klaarkomen als er geld gedoneerd wordt
Het is allang twaalf uur geweestquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:43 schreef Kiid het volgende:
Nog 17 minuten en we mogen voorzichtig de eerste desperado open trekken vrienden
Ben je zo desperate? XDquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:43 schreef Kiid het volgende:
Nog 17 minuten en we mogen voorzichtig de eerste desperado open trekken vrienden
Hou ook eens rekening met de mensen die altijd weekend hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:43 schreef Kiid het volgende:
En dit ja, gvd.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou ook eens rekening met de mensen die altijd weekend hebben.
Jawel, als er maar genoten wordt.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:42 schreef Flippiee het volgende:
Wee nie of ik hier trots op moet zijn
Waar zijn inderdaad mijn manieren. Trek maar los jongens, wat kan ons het rotten. We leven maar 1 levenquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou ook eens rekening met de mensen die altijd weekend hebben.
Eindelijk single voor flips?quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
We wilden het nog niet publiekelijk vertellen
DM mij je wachtwoord maar even, neem het wel van je over xoxoquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen ben ik er niet collega. Sterkte
xDquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:01 schreef I. het volgende:
[..]
DM mij je wachtwoord maar even, neem het wel van je over xoxo
hahaha ja maar dat is die leuke duizeligheidquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:31 schreef I. het volgende:
[..]
Wel ergens waar je rustig zonder al teveel pijn op de grond kan vallen, want ik denk dat je er snel duizelig van wordt.Op een grasveld in een parkje ofzo
Da's wel waarquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha ja maar dat is die leuke duizeligheidal ga je dan alsnog wel vallen
nu heb ik hier zin in
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
k heb iets gemist geloof ik
quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:39 schreef Flippiee het volgende:
Zal een of twee glazen voldoende zijn om van zenuwen af te helpen?
ALWEER nietquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen ben ik er niet collega. Sterkte
Waarom niet? Gewoon schuiven met je kkgeldquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tja zullen er vast voor willen betalen. Ik niet
beftquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh dat klinkt niet beft.
en dat je het zo fuuuuuuucking warm hebtquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:04 schreef I. het volgende:
[..]
Da's wel waarNeerploffen en lachend bijkomen op de grond genot
Oh ja, want jij en aan de knopjes kunnen zitten ging je goed af?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:01 schreef I. het volgende:
[..]
DM mij je wachtwoord maar even, neem het wel van je over xoxo
Wat dacht je, ik doe het bij mn vrouwtje niet dus dan maar hier?quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik doe het bij mn vrouwtje niet dus dan maar hier?
NOG HONDERD EN VIER DAGEN LENNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, want jij en aan de knopjes kunnen zitten ging je goed af?
@:jancees en @:tjacka zijn het hier niet mee eens.
Ik trouwens ook niet.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dat je het zo fuuuuuuucking warm hebt
Kan niet wachten maat.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NOG HONDERD EN VIER DAGEN LENNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat echt al zeker?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan niet wachten maat.
Misschien kan @:yvonne het subforum ook al wat eerder openen. Zou leuk zijn.
Gaat mij nog steeds echt prima af.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, want jij en aan de knopjes kunnen zitten ging je goed af?
@:jancees en @:tjacka zijn het hier niet mee eens.
Ik trouwens ook niet.
Ik heb nog wel een banknummer met ruimte, van m'n dochtertje, kun je je kkgeld op gooien.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon schuiven met je kkgeld
ING?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een banknummer met ruimte, van m'n dochtertje, kun je je kkgeld op gooien.
Doe niet zo bemoeizuchtig johquote:
Ah okay. Ik heb hem bij ING. Nog best wat rente ook geloof ik.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee, Rabo, moeders heeft daar een rekening voor haar geopend
Pics van je dochter?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een banknummer met ruimte, van m'n dochtertje, kun je je kkgeld op gooien.
Rente in deze tijd. Wat is dat? 0,1%?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah okay. Ik heb hem bij ING. Nog best wat rente ook geloof ik.
0,30% hierquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah okay. Ik heb hem bij ING. Nog best wat rente ook geloof ik.
Neu, voor kind is dat wel iets meer geloof ik.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rente in deze tijd. Wat is dat? 0,1%?
Niet zo serieus johquote:
Sjatjequote:
Heb net gevraagd wanneer hij open gaat. Ik laat het je weten.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar goed, FEE. Lekker man.
Is goe, is goe.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb net gevraagd wanneer hij open gaat. Ik laat het je weten.
Ja ik refereerde meer naar het woord sjatjequote:Op vrijdag 13 september 2019 16:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja wordt een mooie vrouw later, zijn de jongetjes van nu vast blij mee straks.
Niets mis meequote:Op vrijdag 13 september 2019 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik refereerde meer naar het woord sjatje
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja wordt een mooie vrouw later, zijn de jongetjes van nu vast blij mee straks.
Je boekje zit op de bus trouwens.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik refereerde meer naar het woord sjatje
Gaat alles goed met vrouwtje? 20 weken echo al gehad of waren jullie nog niet zo ver?quote:
Ja, gehad. Leuke echo was dat. Alles een keer goed bekijken.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat alles goed met vrouwtje? 20 weken echo al gehad of waren jullie nog niet zo ver?
Topquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je boekje zit op de bus trouwens.
Nice. Ook een pretecho/4d echo gehad toevallig? Bij dat laatste lijkt je kind op een fucking alien en schrik je je echt de tering.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, gehad. Leuke echo was dat. Alles een keer goed bekijken.
En alles nog onder controle ja.Net wezen kijken bij kinderopvang. Blijkbaar moet je dat al zolang van tevoren regelen.
Ghehe, wij moesten toen beslissen naar welke school ze ging vlak voor ze 1 werd. Jaar later werd dat afgeschaft.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kan niet wachten 30 sep school bezoeken
Pretecho wel gedaan, maar niet 4d. Dat hoefde van mij niet. Ik vond gewoon een keer tussendoor checken of alles goed was wel voldoende.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Ook een pretecho/4d echo gehad toevallig? Bij dat laatste lijkt je kind op een fucking alien en schrik je je echt de tering.
Ja kdv mag je op tijd mee zijn ja.
4D hadden ze nog niet toen wij zwanger waren, wel de 3Dquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Ook een pretecho/4d echo gehad toevallig? Bij dat laatste lijkt je kind op een fucking alien en schrik je je echt de tering.
Ja kdv mag je op tijd mee zijn ja.
uh ja 3D, whoepsquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
4D hadden ze nog niet toen wij zwanger waren, wel de 3D
ja ook nice.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pretecho wel gedaan, maar niet 4d. Dat hoefde van mij niet. Ik vond gewoon een keer tussendoor checken of alles goed was wel voldoende.
Hoe oud zijn ze bij jou eigenlijk?
Godver 'toen wij zwanger waren'quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
4D hadden ze nog niet toen wij zwanger waren, wel de 3D
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:22 schreef I. het volgende:
[..]
Godver 'toen wij zwanger waren'
Zum kotzen
Lquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:22 schreef I. het volgende:
[..]
Zum kotzen
lukt het?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:22 schreef I. het volgende:
[..]
Zum kotzen
Al ben ik het hier wel met je eens.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:22 schreef I. het volgende:
[..]
Zum kotzen
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al ben ik het hier wel met je eens.
Dat meisje dat Luna Lovegood speelde komt op de Comic Con.quote:
Beetje ergquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:23 schreef Fok-it het volgende:
Ja oke wij gebruiken als het over een zwangerschap gaat is wel beetje cringe inderdaad
In Nederland?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat meisje dat Luna Lovegood speelde komt op de Comic Con.
Nee Emma Watsonquote:
Hoevaak ging ze nou ook alweer naar de opvang dan?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al ben ik het hier wel met je eens.
Grappig. Nu zou ik buiten HP en GoT denk ik weinig te zoeken hebben op een Comic Conquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Utrecht.
[..]
Ja.
En Michiel Huisman.
Haar zou ik wel willen ontmoeten.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar zou ik wel willen ontmoeten.
En dan haar vragen of ze die foto wil signeren van haar 18de verjaardag waar ze haar benen spreidt en je haar schaamhaar ziet
Kennelijk acteert ze nog hier en daar, maar niks groots.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:27 schreef I. het volgende:
Wat doet zij nu eigenlijk, doet ze nog films?
Is ook gaming en cosplay.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig. Nu zou ik buiten HP en GoT denk ik weinig te zoeken hebben op een Comic Con
Volgens mij iedereen nog welvan de cast. Behalve Ginny, die is modelquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:27 schreef I. het volgende:
Wat doet zij nu eigenlijk, doet ze nog films?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar zou ik wel willen ontmoeten.
En dan haar vragen of ze die foto wil signeren van haar 18de verjaardag waar ze haar benen spreidt en je haar schaamhaar ziet
Toch zondequote:Op vrijdag 13 september 2019 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk acteert ze nog hier en daar, maar niks groots.
Rupert ook niet meer.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen nog welvan de cast. Behalve Ginny, die is model
Wel hoor, alleen series ipv filmsquote:
Oh, dacht dat hij nogal in de put zatquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel hoor, alleen series ipv films
Alan Rickman ook niet meer.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen nog welvan de cast. Behalve Ginny, die is model
Dat was in deel 3, toen hij dacht dat zijn rat dood wasquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:32 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, dacht dat hij nogal in de put zat
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alan Rickman ook niet meer.
Ripquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alan Rickman ook niet meer.
ohjaquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was in deel 3, toen hij dacht dat zijn rat dood was
Zat er ook wel dik in, die was gewoon prima gecast.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Ginny is wel cute geworden
Qua uiterlijk wel, qua acteerprestaties not so muchquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:36 schreef I. het volgende:
[..]
Zat er ook wel dik in, die was gewoon prima gecast.
Daar hadden wel meerdere spelers last van in HP.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua uiterlijk wel, qua acteerprestaties not so much
quote:
Ook lekkerquote:
Omwquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net gaan eten vanavond ergens.
Ik ga wel echt ordinair veel pizza eten danquote:
Welke smaak, dan houd ik daar rekening mee.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga wel echt ordinair veel pizza eten dan
Ik vibd margeritha het lekkerst als die goed gemaakt isquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke smaak, dan houd ik daar rekening mee.
Ik absoluut niet ook geen trek in drank vandaagquote:
goeie uiquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik absoluut niet ook geen trek in drank vandaag
Kerel, ik heb dezelfde strugglequote:
Het is nodig op dit forumquote:
Gouden eeuw topic o.a.quote:
url?quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gouden eeuw topic o.a.
Nederland hatende meute hier
walgelijk die oikofobiequote:Op vrijdag 13 september 2019 17:05 schreef I. het volgende:
NWS / Amsterdam Museum doet term 'Gouden Eeuw' in de ban
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kerel, ik heb dezelfde struggle
Dat gebeurt toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja vind ik ook
Mag best trots zijn op dingen
Ik heb ook wel eens zulke momenten gehad. Niet op live tv maar toch.quote:
Als je straks de gouden eeuw de gouden eeuw niet meer mag noemen is het tijd voor deze UI.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook gewoon?
Als nota bene de MP van je land het onzin noemt hoef je je echt niet druk te maken om een paar individuen hoor.
Ja, en dat mag dus nog welquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je straks de gouden eeuw de gouden eeuw niet meer mag noemen is het tijd voor deze UI.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en dat mag dus nog wel
Stel je niet zo aan
Heb je dat artikel überhaupt gelezen? Je ziet toch genoeg kritiek staan of ben je blind'quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Kom je uit amsterdam of zo gek
Danny blindquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat artikel überhaupt gelezen? Je ziet toch genoeg kritiek staan of ben je blind'
Al die mooie geveltjes in Delft en Amsterdam zijn gebouwd met Afrikaans bloed in plaats van water in het cement.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:44 schreef skysherrif het volgende:
Alhoewel het natuurlijk goed is om kritisch te kijken naar de benaming van 'de gouden eeuw'
vind ik het wel weer onzinnig om de naam te gaan 'boycotten'
Zo'n gore "natte" kant en klare zeker?quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er wacht straks een heerlijke tonijn pizza op mij als ik thuis kom
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om even een avondje naar Napels te vliegen voor een pizza Uitstraling, daar ben je toch echt de enige inquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n gore "natte" kant en klare zeker?
Lekker man.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er wacht straks een heerlijke tonijn pizza op mij als ik thuis kom
Zijn prima johquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n gore "natte" kant en klare zeker?
Gelachen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om even een avondje naar Napels te vliegen voor een pizza Uitstraling, daar ben je toch echt de enige in
Beetje geschmirkt.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om even een avondje naar Napels te vliegen voor een pizza Uitstraling, daar ben je toch echt de enige in
Die kip heb je wel zelf de nek omgedraaid he?quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:45 schreef I. het volgende:
Ik eet zo soep met een stokbroodje, met kruidenboter.
Heb vandaag de hele middag in de keuken gestaan om kruidenboter te maken, beetje roomboter met citroensap, peterselie, dille, bieslook en een paar teentjes knoflook. Snufje zout en peper erdoor.
Daarna begonnen met deeg maken voor stokbrood. Beetje bloem, beetje water, snufje zout en uiteraard een beetje gist. Water bij de bloem, lekker gemixt, schaal afgedekt en even laten staan, daarna gist en zout toegevoegd, lekker gekneed, terug in de schaal, lekker laten rijzen, pff, lekker man.
Daarna stokbroodje gerold, weer een uurtje laten rijzen, nou nou. 't begon ergens op te lijken haha. Straks gaan ze de oven in, ben heel benieuwd!!
Nou, ondertussen had ik dus tijd voor m'n zelfgemaakte soepje. Uiteraard een zak tomaten gekocht, beetje bouillon (wat ik uiteraard al eerder heb getrokken, dat gaan we niet kant-en-klaar kopen haha, ik ben niet gek), knoflook, uitje, beetje suiker en vers geslachte kip, poepoe. Tomaatjes kapotgekookt in de bouillon en nounou, staafmixer er doorheen, kip er bij gesmeten, beetje vermicelli (uiteraard ook zelfgemaakt) en croutons (gisteren afgebakken!) er bij, groentjes erbij, en nou, dat staat nu heerlijk te pruttelen! Als dat geen smullen wordt straks!!!!
Groetjes uitstraling
Uiteraard, die heb ik uit de regio van Bresse, in Frankrijk opgepikt en geslacht. Daar haal je de beste kip, voor minder doe ik het niet.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kip heb je wel zelf de nek omgedraaid he?
Hoe komt het dat ik niks merk?quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:53 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat lekker hè.
Zeker gezien het overgrote deel van FOK! nu mobiel gebruikt wordt.
FOK! al een tijdje openstaan misschien?quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik niks merk?
Ah lekker op de cachequote:Op vrijdag 13 september 2019 19:01 schreef I. het volgende:
[..]
FOK! al een tijdje openstaan misschien?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah lekker op de cache![]()
Living on the edge
Even kijkenquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:03 schreef I. het volgende:
[..]
Check de frontpage, daar kan je niet meer scrollen
Jeetjequote:Op vrijdag 13 september 2019 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Ook die doet het nog goed bij mij.
Ik voel mij buitengesloten van een drama.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik voel mij buitengesloten van een drama.
Ettoooquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:I.
@:Amarantha
@:Flippiee
@:kopjechino
@:Le_Professeur
U riep mij?quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heeyquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt he, werkdag kon niet snel genoeg gaanquote:
Lekker joh, wanneer ging je nou weg?quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt he, werkdag kon niet snel genoeg gaan
Zeker weten. Ga nog 2x uit eten voor die tijd. Moet goed komenquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:04 schreef I. het volgende:
Lekkerrr, nog even een weekje chillen dus
Nicequote:Op vrijdag 13 september 2019 21:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker weten. Ga nog 2x uit eten voor die tijd. Moet goed komen
Ga ik zeker doen!quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:10 schreef I. het volgende:
Nice
Wel foto's showen hè.Ben benieuwd wat voor moois je gaat schieten daar.
Wat?quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Ja hallooooo welke schat heeft mij een boek gestuurd?![]()
![]()
![]()
Ik zei gisteren hier dat ik graag Het Achterhuis van Anne Frank nog wil hebben.. Staat net iemand met pakketje van bol.com voor de deur met dit boek en de naam Ama er bij dus is wel voor mij.quote:
Lief.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zei gisteren hier dat ik graag Het Achterhuis van Anne Frank nog wil hebben.. Staat net iemand met pakketje van bol.com voor de deur met dit boek en de naam Ama er bij dus is wel voor mij.
Dan weet je toch van wie het komt?quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zei gisteren hier dat ik graag Het Achterhuis van Anne Frank nog wil hebben.. Staat net iemand met pakketje van bol.com voor de deur met dit boek en de naam Ama er bij dus is wel voor mij.
Nee ik ben Ama toch.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:29 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dan weet je toch van wie het komt?
Ja mijn adres staat er ook op natuurlijk. Ja niet zoveel volgens mij.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wie hier kennen jouw adres?
Pakketje met alleen Ama erop komt niet aan toch
Johquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja mijn adres staat er ook op natuurlijk. Ja niet zoveel volgens mij.
Vanmorgen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had jij het gisteren niet over gedoe met bol kaarten?
Helaas... ik heb iets andersquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Even wachten wat EttoCornetto zegt. Als hij het ook niet is weet ik het echt niet.
Omg wat een mysterie dit.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helaas... ik heb iets anders
Het leek me al beetje vreemd hoor want ik weet dat je al iets had gekocht dus leek me al raar dat je apart dan ging versturen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helaas... ik heb iets anders
Heb ama haar adres ook niet.quote:
naja zegquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ama haar adres ook niet.
En probeer niet in haar broekje te komen, dus ook geen reden om wat te sturen
Ahja natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ama haar adres ook niet.
En probeer niet in haar broekje te komen, dus ook geen reden om wat te sturen
Ik wilde niet impliceren dat jij in haar broekje probeert te komen.quote:
Allèz he laten we het eens positief houdenquote:
Als ie cadeaus stuurt is het prima toch?quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Allèz he laten we het eens positief houden![]()
Hangt van de cadeaus af.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:55 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als ie cadeaus stuurt is het prima toch?
Ja okequote:Op vrijdag 13 september 2019 21:55 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als ie cadeaus stuurt is het prima toch?
Als het dingen zijn die ik wil hebben is het best toch?quote:
Ik ben er inmiddels wel achter.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:58 schreef Kopjechino het volgende:
Zo ben ik er nog steeds niet achter wie mij chocolade had gestuurd.
Dit heb ik ook eens gehad, een chocoladeletter paar jaar terug, lag op de matquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:58 schreef Kopjechino het volgende:
Ga je het geheim houden?quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels wel achter.
Deel met onsquote:
Het was een pakket met verschillende soorten chocolade erin. Postbode stond opeens voor de deur. Tot op de dag van vandaag blijft het een mysterie.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:59 schreef SoS87 het volgende:
Dit heb ik ook eens gehad, een chocoladeletter paar jaar terug, lag op de mat
quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:58 schreef Kopjechino het volgende:
Hopelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:57 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Vast beter dan wat haar kat mee naar huis neemt
Een combinatie van die twee zie ik wel zittenquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk.
Straks is het een foto van slapende Ama, of een dildo ofzo.
Dan is het minder leuk.
Niks mis met een dildo tochquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk.
Straks is het een foto van slapende Ama, of een dildo ofzo.
Dan is het minder leuk.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een combinatie van die twee zie ik wel zitten
Toen kende ik jou nog niet eens. Denk dat het vergiftigde chocolade van mijn ex was.quote:
De kat die een slapende Ama mee naar huis neemtquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een combinatie van die twee zie ik wel zitten
Een seksuele stalker, lijkt me geen pretje.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niks mis met een dildo toch
Ja is ook zoquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een seksuele stalker, lijkt me geen pretje.
Of is het een prank, zit er tijgerbalsem op.
quote:
Lijm en glasschervenquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een seksuele stalker, lijkt me geen pretje.
Of is het een prank, zit er tijgerbalsem op.
Klopt kan ook gewoon iets leuks zijnquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:16 schreef Amarantha het volgende:
Ja maar mensen denken altijd meteen dat er iets achter zit.
Nou nu weet je ook meteen wie het isquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:16 schreef Amarantha het volgende:
Ja maar mensen denken altijd meteen dat er iets achter zit.
Alsof je een lijstje afwerktquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
nee hoor, is gemeend, ouwe chagrijn van mequote:Op vrijdag 13 september 2019 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof je een lijstje afwerkt
Wat gaan we daar aan doen?quote:
Jij kust wat afquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee hoor, is gemeend, ouwe chagrijn van me
Volgens mij welquote:
Okequote:Op vrijdag 13 september 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verwen haar maar eens goed
En dat zonder Uitstralingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |