Nou nou, van dik hout zaagt men planken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:46 schreef RealistAtheist het volgende:
Zulke mensen moet je als uiterste middel misschien gewoon een spuitje geven. Ja, hij is ziek. Maar als iemand een continuerend gevaar voor de gezonde populatie vormt. Moet je zorgen dat hij/zij geen gevaar meer vormt. Dat kan door:
- levenslange opsluiting in een gesloten psychiatrische kliniek (tegen astronomische kosten). En dan bedoel ik ook echt gesloten.
- medicatie
- euthanaseren
Het klinkt hard maar voor de echt hopeloze gevallen is het voor de maatschappij en henzelf wellicht het beste om voor de laatste optie te gaan. Daar komt bij dat veel psychische aandoeningen ook nog eens overerfbaar zijn, dus zorg ook dat ze geen kinderen meer kunnen krijgen. En ja, dat klinkt als nazipraktijken maar ik ben er wel een beetje klaar mee dat er steeds onschuldige slachtoffers vallen door toedoen van dit soort zieke geesten. En de astronomische kosten die dit soort onverbeterlijke gevallen met zich meebrengen. Anne Faber Anyone?
Man uit Vlissingen wordt aangetroffen in Vlissingen...quote:
In die klote kliniek vindt geen behandeling plaats maar eerder marteling met extreem hoge doses dwangmedicatie. Dat heb ik van ingewijden gehoord. ( ex-personeelsleden die dat niet meer langer aan konden zien)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:45 schreef ZarB het volgende:
Oh de woenselse poort. faalkliniek 1e klas.
Omdat ze niet per se willen ontsnappen en zo ver mogelijk weg willen, maar omdat ze bij gebrek aan perspectief en demotivatie gewoon terug willen naar hun eigen omgeving. Als de kliniek daar geen akkoord voor geeft dan nemen ze het heft in eigen handen. En verder denken dan de korte termijn doen ze niet. Dat is wel de gemene deler onder deze populatie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man uit Vlissingen wordt aangetroffen in Vlissingen...
Waarom doen mensen dat meestal als ze ontsnapt zijn? Weer naar de eigen omgeving gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |