Ik luister alleen naar flipsquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meteen zo agressief. Man man man
Die schopt je hardstikke doodquote:
Ik zie em niet eensquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:11 schreef I. het volgende:
Gelukkig valt het niemand op dat ik het plaatje heb omgedraaid
Dat was vrij duidelijk inderdaadquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:11 schreef I. het volgende:
Gelukkig valt het niemand op dat ik het plaatje heb omgedraaid
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die schopt je hardstikke dood
Niet zo stoer doen jijquote:
Das toch zo'n eind rijden?quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:33 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Misschien weer richting m'n ouders, maar dat zie ik zondag wel weer.
Misschien ga ik morgen met vrienden chillen maar er komen bandjes en die spelen kutmuziek dus twijfel.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:33 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Misschien weer richting m'n ouders, maar dat zie ik zondag wel weer.
Wat voor muziek?quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien ga ik morgen met vrienden chillen maar er komen bandjes en die spelen kutmuziek dus twijfel.
Drie kwartier, mja, dan moet m'n broer me weer oppikken. Dus t is de vraag of hij daar zin in heeftquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das toch zo'n eind rijden?
Dit weekend krijg ik the blacklist wel af denk kquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit weekend krijg ik the blacklist wel af denk k
Hmm, ik zei gister nog tegen Crack over iets waar ze over twijfelde; Bij twijfel, niet doenquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien ga ik morgen met vrienden chillen maar er komen bandjes en die spelen kutmuziek dus twijfel.
Ligt er beetje aan denk ik of mensen me gaan overhalen om te komen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:37 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, ik zei gister nog tegen Crack over iets waar ze over twijfelde; Bij twijfel, niet doen
Maar toen kwam ik daar al snel op terug, want dan kan je bijna niks meer doen als je veel twijfelt.Maar anders gewoon alleen chillen en weer weggaan als het kut wordt
Nicequote:Op vrijdag 13 september 2019 13:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit weekend krijg ik the blacklist wel af denk k
Mmm jaaaaaa doe dat mondje maar openquote:
Ja dan kijk ik ook altijd zo.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mmm jaaaaaa doe dat mondje maar open
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:36 schreef I. het volgende:
[..]
Drie kwartier, mja, dan moet m'n broer me weer oppikken. Dus t is de vraag of hij daar zin in heeft
quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan denk ik of mensen me gaan overhalen om te komen.
Ik ben wel klaar met Suits eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:38 schreef I. het volgende:
[..]
NiceIk moet nog even checken wat ik ga kijken. Wil Suits wel afkijken eigenlijk
Je moet komenquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan denk ik of mensen me gaan overhalen om te komen.
Ik vind leuk om vrienden te zien enz hoor maar die grafherrie aan mijn hoofd.. En ik heb al koppijn de hele tijd.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:39 schreef I. het volgende:
[..]Als het aan jou ligt hoeft het dus niet zo
Ik ben bij seizoen 9, en da's het laatste seizoen, dus moet het wel afkijken van mezelf eigenlijkquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met Suits eigenlijk.
Een schatje 😍quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:39 schreef I. het volgende:
[..]
Jij kent mijn broer niet, mijn broer is lief.
Moet je niet willen nee. Liever gewoon rustig chillen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind leuk om vrienden te zien enz hoor maar die grafherrie aan mijn hoofd.. En ik heb al koppijn de hele tijd.Maar ik zie morgenavond wel even.
huh, PS4 Xbox?quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:40 schreef Kiid het volgende:
Ik krijg straks mijn PS4 Xbox controller
Die zijn er niet hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon met een hunk vertrekken
Oké oké, daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind uurtje of 6 wel mooi zat hoor.
jaquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:43 schreef I. het volgende:
[..]
Could be better, could be worse.
And how goes it there then?
hoe laat begin je danquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind uurtje of 6 wel mooi zat hoor.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:59 schreef I. het volgende:
[..]Goed om te horen dat het daar ja gaat
Zeg het hem crackiequote:Op vrijdag 13 september 2019 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]net zo nietszeggend als je eigen antwoord
Zo hallo danquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Nouja, het is wel de waarheid.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:00 schreef Crack_ het volgende:
goh, 'kan beter kan slechter' is voor iedereen altijd de waarheidquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:01 schreef I. het volgende:
[..]
Nouja, het is wel de waarheid.Om nou te zeggen dat het 'meh' gaat is ook weer zo, meh
Luiwammesquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, middagdutje gedaan
Even stofzuigen en boodschappen doen en ik ben weer een goede huisman.
goed want het commentaar hierop snap ik überhaupt niet dus dat negeer ik maar gewoonquote:
Laten we de diepte ingaanquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ja lekker man, 4 dagen in de week werken.quote:
amenquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja lekker man, 4 dagen in de week werken.
Kan het iedereen aanraden, mocht het loon het toelaten.
nee en ja, hoef er niet echt iets meer voor te doen maar nog wel handtekening zetten blablaquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee en ja, hoef er niet echt iets meer voor te doen maar nog wel handtekening zetten blabla
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee en ja, hoef er niet echt iets meer voor te doen maar nog wel handtekening zetten blabla
Goed punt goed punt.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
goh, 'kan beter kan slechter' is voor iedereen altijd de waarheid
Als het zo gaat dan is dat toch zo, er is niet echt een goed of fout antwoord op 'hoe gaat het'
quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
goed want het commentaar hierop snap ik überhaupt niet dus dat negeer ik maar gewoon
Moet je in Zuid-Europa gaan wonen. Lekker om 2 uur al aan de pastaquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat ik mn avondeten naar de middag verschuifzou willen dat het altijd zo was eigenlijk
quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je in Zuid-Europa gaan wonen. Lekker om 2 uur al aan de pasta
In de middag warm eten is helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier eten we bammetjes met kaas door moeders klaargemaaktquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de middag warm eten is helemaal niks mis mee.
Eigenlijk overal normaal behalve hier.
Zou het alleen niet iedere dag willen doen.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:08 schreef I. het volgende:
[..]
Goed punt goed punt.
Nou, bij deze, het gaat meh. En met jou?
[..]
Zolang je mij maar niet negeert.
Zeker een feestje! Nu al echt zoveel zin inquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ga je er een feestje van maken, of doe je niks speciaals?
Goed idee, durfde ik dat maarquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee? waarom nietquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de middag warm eten is helemaal niks mis mee.
Eigenlijk overal normaal behalve hier.
Zou het alleen niet iedere dag willen doen.
Zou je dat niet durven nee? Vanwege? Heimwee?quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed idee, durfde ik dat maar
[..]
nee? waarom niet
vanwege alles achterlaten voor het onbekende/onzekerhedenquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je dat niet durven nee? Vanwege? Heimwee?
Op werk nemen collega's altijd hele bakken mee. Bami, salades die samengesteld worden uit 5 bakjes, dat soort meuk.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier eten we bammetjes met kaas door moeders klaargemaakt
Ook dat zie je vrij weinig ja
Wat was er met je lip?quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]hopelijk snel minder meh
hier wel ietsje beter, lip is weer richting normaal aan het gaan dus dat is fijn
Niks mis met negeren hoor, is soms wel beter dan antwoorden van 'ok' 'ja' 'dus'denk ik? Weet niet eigenlijk, wat is beter?
Ja dat is wel een dingetje inderdaad.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vanwege alles achterlaten voor het onbekende/onzekerheden
quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]hopelijk snel minder meh
hier wel ietsje beter, lip is weer richting normaal aan het gaan dus dat is fijn
Niks mis met negeren hoor, is soms wel beter dan antwoorden van 'ok' 'ja' 'dus'denk ik? Weet niet eigenlijk, wat is beter?
Nou ja, als je je hele zondag er voor over wilt hebben om te koken en eten klaar te maken kan het wellicht wel.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op werk nemen collega's altijd hele bakken mee. Bami, salades die samengesteld worden uit 5 bakjes, dat soort meuk.
Ik heb daar helemaal geen tijd voor joh. Ik moet gewoon voor de klas staan als zij zitten te eten.
[..]
Wat was er met je lip?
medusa was ontstokenquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op werk nemen collega's altijd hele bakken mee. Bami, salades die samengesteld worden uit 5 bakjes, dat soort meuk.
Ik heb daar helemaal geen tijd voor joh. Ik moet gewoon voor de klas staan als zij zitten te eten.
[..]
Wat was er met je lip?
Zou jij durven?quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel een dingetje inderdaad.
Kost behoorlijk wat tijd, soms heb ik geen zin in iets warms, zelden tijd hiervoor, dat soort dingen.quote:
Weet ik niet. Ik merkte toen ik lang op reis was ook wel dat ik sneller weer naar Nederland neigde, sneller dan ik zelf ook had gedachtquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
medusa was ontstokenen daardoor was mn lip super mega extreem ontstoken en tering wat een pijn
[..]
Zou jij durven?
Nouquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:22 schreef I. het volgende:
[..]Thanks
Oh da's wel beter ja.Zit je piercing er nog wel in dan? Of heb je die er wel uitgehaald?
Hmm, ik denk dat zulke reacties wel een bevestiging zijn dat je de volgende keer beter je best moet doen.Al heb ik soms ook gewoon geen zin om te reageren op mensen omdat ik dan ook denk; eh, ja, wat wil je nou dat ik zeg.
genoeg snelle dingen om te maken toch, tussen het huishouden door etcquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kost behoorlijk wat tijd, soms heb ik geen zin in iets warms, zelden tijd hiervoor, dat soort dingen.
Na hoelange tijd ongeveer?quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik merkte toen ik lang op reis was ook wel dat ik sneller weer naar Nederland neigde, sneller dan ik zelf ook had gedacht
Na 2 maanden ongeveer? Dus zou het misschien wel kunnen, als ik regelmatig terug naar Nederland zou gaanquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
genoeg snelle dingen om te maken toch, tussen het huishouden door etc
Moet je wel zin in hebben
[..]
Na hoelange tijd ongeveer?en ik zou het van mezelf niet weten, nog nooit lang op reis geweest
Ik moest even opzoeken wat dit was.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
medusa was ontstokenen daardoor was mn lip super mega extreem ontstoken en tering wat een pijn
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouze hadden hem eruit gehaald en volgende dag heb ik een los staafje er in gedaan want ik wil die piercing gewoon echt niet kwijt. En opnieuw piercen zie ik ook niet zitten want ik vond deze piercing echt de kutste van allemaal om te laten zetten. Tot nu toe gaat het goed!
Nou dat is overdreven hoor, je hoeft niet altijd zinnige shit te zeggen en negeren is ook niet alitjd erg. Kan ook mijn (of onze) tekortkoming zijn dat we die opmerkingen niet kunnen waarderen of whatever toch. Ik ga hier weer veel te serieus op in volgens mij sorry
Ok edwardquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:09 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een heel begripvol mens. Zouden sommige mensen nog wat van kunnen leren.
Pff om de twee maanden zou wel snel zijn hoor. Lekker prijzigquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 2 maanden ongeveer? Dus zou het misschien wel kunnen, als ik regelmatig terug naar Nederland zou gaan
rook, tragus, septum, nostril, medusa, tits 2x, kutjepoesjepunaniquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat dit was.
Waar heb je nu allemaal piercings?
Bedankt voor de vertaling.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff om de twee maanden zou wel snel zijn hoor. Lekker prijzigmaar zal vast toch wel wennen?
[..]
rook, tragus, septum, nostril, medusa, tits 2x, kutjepoesjepunani
lees: oor, nog keer oor maar anders, neus, nog keer neus maar anders, bovenlip, tits, kutjepoesjepunani
quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lees: oor, nog keer oor maar anders, neus, nog keer neus maar anders, bovenlip, tits, kutjepoesjepunani
Herkenbare configuratiequote:Op vrijdag 13 september 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff om de twee maanden zou wel snel zijn hoor. Lekker prijzigmaar zal vast toch wel wennen?
[..]
Ja wellicht. En als het niet went kan ik me opgeven voor Ik vertrekquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Als je gaat vliegen moet je dan ook elke keer apart met zoveel piercings?quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
True wel beetje gewaagd maar die drukkende pijn was weg nadat piercing eruit was en zwelling in mn lip was al aan het wegtrekken (nog wel dik maar niet knellend) dus dacht kon wwwweeeeeeel. En is los staafje he, dus zit geen druk op ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:34 schreef I. het volgende:
[..]Da's wel gewaagd, gelukkig gaat het goed dan nu. Piercen lijkt me sowieso echt kut. X
Nee klopt, hoeft niet, maar wel als je gewoon een normale reactie verwacht toch?Er posten hier soms ook mensen alleen complete onzin, ja, dan hoef je geen fatsoenlijk gesprek te verwachten.
't is maar net met wat voor insteek je hier aan het posten bent. Soms serieus, soms gewoon met een /care houding.
Daar moet je geen sorry voor zeggen.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt voor de vertaling.
Damn, zijn er nogal wat zeg.
Weet niet, niet gevlogenquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je gaat vliegen moet je dan ook elke keer apart met zoveel piercings?
Ohja, ik heb wel eens van die mongolen gehad die er standaard vanuit gingen dat het clitpiercing is en dan ineens die huid bij mn piercing gaan rubben (????????????????????)quote:
Op een feestje met een stroboscoop dan ziet dat er waarschijnlijk ook zo uitquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, niet gevlogen
Voel me wel soms discoballetje
quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ik heb wel eens van die mongolen gehad die er standaard vanuit gingen dat het clitpiercing is en dan ineens die huid bij mn piercing gaan rubben (????????????????????)
zou echt iets voor jou zijn
Uurtje of 9 maar muziek staat snoeihard dus je bent er dan ook wel klaar mee.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe laat begin je dan
tot zes is wel lang hoor
Wordt wel steeds minder moeilijk over gedaan, maar hangt natuurlijk net van de werkgever af.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]wil eigenlijk wel meer maarja
misschien als medusa eruit gaat dan neem ik zo'n Eskimo zoals Ama en misschien een bridge want vind ik zo toooof (die tussen je ogen) maar durf niet want 'volwassen' en werk blabla
Kwam vanmorgen deze foto tegen toen ik opzocht hoe het met een voormalige klasgenoot en crush ging:quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wellicht. En als het niet went kan ik me opgeven voor Ik vertrek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Gelukkig maar, scheelt wel dan. Dacht dat het vooral kon (blijven) ontsteken doordat er dan een 'wondje' ontstaat die niet geneest omdat je piercing er nog in zit. Maar heb zelf geen piercings, heb er geen verstand van verder.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True wel beetje gewaagd maar die drukkende pijn was weg nadat piercing eruit was en zwelling in mn lip was al aan het wegtrekken (nog wel dik maar niet knellend) dus dacht kon wwwweeeeeeel. En is los staafje he, dus zit geen druk op ofzo
True true, weet niet of ik altijd dat verschil zie hoor. En nee ja ok ik neem het terug
quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam vanmorgen deze foto tegen toen ik opzocht hoe het met een voormalige klasgenoot en crush ging:
[ afbeelding ]
Zou je haar doen?Hm, ik zou me een beetje geïntimideerd voelen door haar gespierde bouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Sowieso ja.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ik heb wel eens van die mongolen gehad die er standaard vanuit gingen dat het clitpiercing is en dan ineens die huid bij mn piercing gaan rubben (????????????????????)
quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op een feestje met een stroboscoop dan ziet dat er waarschijnlijk ook zo uit
van 9 tot 6, damnnquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uurtje of 9 maar muziek staat snoeihard dus je bent er dan ook wel klaar mee.
Dat voelt je penis niet toch.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ik zou me een beetje geïntimideerd voelen door haar gespierde bouw
quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam vanmorgen deze foto tegen toen ik opzocht hoe het met een voormalige klasgenoot en crush ging:
[ afbeelding ]
Zou je haar doen?Ik vind blokjes niet zo mooi bij vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:46 schreef I. het volgende:
> "Dit vind je lekker hè, wil je dat ik doorga? Hmm, lekker daar of niet hmm"
< "Pls, stahp"
rt rtquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind blokjes niet zo mooi bij vrouwen
Dwnk alleen niet dat veel fitgirls ons fatties in hun bed willen hebben Kaneelquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat voelt je penis niet toch.
Is wel stiekem een fetisj hier.
quote:
Ik dacht al, ik wacht even af waar dit heen gaat.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
3 pogingen nodig hebben voor een plaatje, tering Kaneel
gelukkig indd!quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt wel steeds minder moeilijk over gedaan, maar hangt natuurlijk net van de werkgever af.
Je maakt het jezelf niet makkelijker iig.
Nee, sterker nog door piercing eruit te halen dan kan er juist een abces ontstaan omdat de infectie (en dus pus etc) nergens meer heen kanquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:44 schreef I. het volgende:
[..]
Gelukkig maar, scheelt wel dan. Dacht dat het vooral kon (blijven) ontsteken doordat er dan een 'wondje' ontstaat die niet geneest omdat je piercing er nog in zit. Maar heb zelf geen piercings, heb er geen verstand van verder.Dus komt voornamelijk door de druk als ik het zo lees.
Is ook lastig te zien, sommige mensen doen het er ook wel om.Goedzo.
Je neus en je bovenlip gok ik. Oor valt vaak al minder op. En de rest gok ik niet dat je die zomaar op feestjes laat zienquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar valt allemaal wel mee hoor, je ziet er eigenlijk maar drie constant (en vaak twee want dan heb ik er eentje verstopt)
[..]
van 9 tot 6, damnn
Alleen op de leuke feestjes.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je neus en je bovenlip gok ik. Oor valt vaak al minder op. En de rest gok ik niet dat je die zomaar op feestjes laat zien
Preciesquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je neus en je bovenlip gok ik. Oor valt vaak al minder op. En de rest gok ik niet dat je die zomaar op feestjes laat zien
op het strand en gayfeestjesquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen op de leuke feestjes.
Kijk oma, heb me poeni laten piercen vorig weekendquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind blokjes niet zo mooi bij vrouwen
Ik zeg ook niet dat dit iets is dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dwnk alleen niet dat veel fitgirls ons fatties in hun bed willen hebben Kaneel
Heb een laptopje met touchscreen. Ben niet tevreden over het toetsenbord.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:48 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht al, ik wacht even af waar dit heen gaat.
En dan zegt oma, zou eens tijd worden. Wanneer ga je je tong doen? Opa vindt dat geweldig met gepijpt worden.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk oma, heb me poeni laten piercen vorig weekend
Brrquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, sterker nog door piercing eruit te halen dan kan er juist een abces ontstaan omdat de infectie (en dus pus etc) nergens meer heen kan
En ja mn piercing zat bijna helemaal in mn lipnou was echt kut hoop het nooit meer mee te hoeven maken pufpuf
Ex had zo'n staafje maar die had ze verticaal laten zetten door haar clit heen, zag er niet uit in bikiniquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is dan het eerste wat ik lees als ik dit topic openquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex had zo'n staafje maar die had ze verticaal laten zetten door haar clit heen, zag er niet uit in bikini
hoeveel krijg ik betaald?quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je morgen naar mijn gayfeestje op het strand?
weet niet waar jouw vriendin haar clit zit of hoe groot haar clit was maar uh jaquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex had zo'n staafje maar die had ze verticaal laten zetten door haar clit heen, zag er niet uit in bikini
Nam je haar niet gewoon naakt het strand mee op om te pochen?quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel zo.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan zegt oma, zou eens tijd worden. Wanneer ga je je tong doen? Opa vindt dat geweldig met gepijpt worden.
@Mortaxxquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik kom nu een plaatje tegen waarbij een vrouw haar puni plet met een aardappelstamper, niet pijnlijk ofzo maar gewoon zodat het zo verdeeld is in die streepjes
internet
Geilquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik kom nu een plaatje tegen waarbij een vrouw haar puni plet met een aardappelstamper, niet pijnlijk ofzo maar gewoon zodat het zo verdeeld is in die streepjes
internet
Zn holmaatje inderdaadquote:
Hopelijk niet voor Mortaxxquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wederzijds is.
Wel gekkere dingen met dat lieftallige prinsesje meegemaakt.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nam je haar niet gewoon naakt het strand mee op om te pochen?
Uitstraling in een samenvatting = 'lijkt me sterk'quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:02 schreef I. het volgende:
Lijkt me trouwens sterk dat een vrouw een verticale clitpiercing door de clit neemt. Da's vrijwel altijd gewoon een clithoodpiercing.
Maar oké.
Zou verder niet weten wat je zou willen.quote:
Het kaboutermutsje zag er dan ook aardig verfomfaaid uit.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:02 schreef I. het volgende:
Lijkt me trouwens sterk dat een vrouw een verticale clitpiercing door de clit neemt. Da's vrijwel altijd gewoon een clithoodpiercing.
Maar oké.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uitstraling in een samenvatting = 'lijkt me sterk'
Ik kijk altijd wel naar vrouwen die een navelpiercing hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind piercings op welke plek dan ook niet heel boeiend hoor
Eenoog in het land der blinden.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:04 schreef I. het volgende:
[..]
True. De geloofwaardigheid is ver te zoeken.
Ja die doen er alles aan om op te vallen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel naar vrouwen die een navelpiercing hebben.
Ik meer naar mannen die navelpiecerings hebben, bij vrouwen verbaast het me niet zo.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel naar vrouwen die een navelpiercing hebben.
Precies, ik heb er oog voor.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eenoog in het land der blinden.
Lol.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik meer naar mannen die navelpiecerings hebben, bij vrouwen verbaast het me niet zo.
Naveltruitjes in de winter.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die doen er alles aan om op te vallen.
van alles wat niet met geld te koop en de rest is wel met geld te koop, geld dus?quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou verder niet weten wat je zou willen.
Spreek je zelden.
wel grappigquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:04 schreef I. het volgende:
[..]
True. De geloofwaardigheid is ver te zoeken.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die doen er alles aan om op te vallen.
ik heb hele mooie lippenquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:07 schreef I. het volgende:
Ik heb meer met lip/mondpiercings dan met oor/neus/navelpiercings.
Maar sowieso, lippen
Doe je toch nietquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:08 schreef UitStraling het volgende:
Tijdje wenkbrauwpiercing gehad, mis die, misschien dat ik hem wel weer laat zetten.
Wtf.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:59 schreef Crack_ het volgende:
internet
Eentjequote:
Maar dan voel ik me een wanhopige man die met geld smijt voor vrouwelijke aandacht.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van alles wat niet met geld te koop en de rest is wel met geld te koop, geld dus?dat is ook efficiënter
Oor, neus, lip vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:07 schreef I. het volgende:
Ik heb meer met lip/mondpiercings dan met oor/neus/navelpiercings.
Maar sowieso, lippen
Dat is niet normaalquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, zelfs ik doe nog wel een iets normaals
Welke?quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer 2 boekjes besteld.
Daar gaat mijn geld weer.
quote:
snap ik maar hoeft niet want mensen hier kunnen wel bevestigen, denk ikquote:
Werewolf by Night omnibus en Fantastic Four by John Byrne omnibus 1.quote:
Ligt eraan welke lippenquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
snap ik maar hoeft niet want mensen hier kunnen wel bevestigen, denk ik
Ik bevestig het liever zelfquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb je ook de deo tip gegeven hequote:Op vrijdag 13 september 2019 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik denk ook niet dat ik het zou kunnenquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan voel ik me een wanhopige man die met geld smijt voor vrouwelijke aandacht.
Dusquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:12 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb je ook de deo tip gegeven he
Ahh balen, bellen dan maar?quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:13 schreef I. het volgende:
Pff, er zijn uitslagen bekend van het ziekenhuis, maar om in te loggen moet ik een smsje ontvangen, en die krijg ik nu niet binnen omdat m'n simkaart geblokkeerd is.Wat kut.
Ik moet mijn manhood beetje upgraden hierquote:
Ik toonquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet mijn manhood beetje upgraden hier
Hoezo is je simkaart geblokkeerd dan?quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:13 schreef I. het volgende:
Pff, er zijn uitslagen bekend van het ziekenhuis, maar om in te loggen moet ik een smsje ontvangen, en die krijg ik nu niet binnen omdat m'n simkaart geblokkeerd is.Wat kut.
Was geswitcht van provider, maar heb het toen geannuleerd. Annulering is alleen niet verwerkt, dus nu zit ik bij een nieuwe provider waar ik geen sim van heb, en is m'n huidige sim geblokkeerd. Koekoek.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo is je simkaart geblokkeerd dan?
terugreageren jaquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik wilde hier eerst zelf hard op terugreageren en bedacht toen dat ik ook wel lief kan zijn
![]()
![]()
![]()
heb jij even geluk
Nummerbehoudgod. Hoevaak dat verkeerd gaatquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:15 schreef I. het volgende:
[..]
Was geswitcht van provider, maar heb het toen geannuleerd. Annulering is alleen niet verwerkt, dus nu zit ik bij een nieuwe provider waar ik geen sim van heb, en is m'n huidige sim geblokkeerd. Koekoek.
Zat van de week beetje op 4chan/soc/ te kijken, en een van de overgebleven dames liet nog wel weten dat als mannen meer wilden zien, dat ze haar op Patreon konden vinden.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ik het zou kunnenecht jammer
of zou je dat moeten leren
nee hoorquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
terugreageren ja
Oke nu krijg ik waarschijnlijk alsnog de volle laag
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee hoor
als jij dat echt een boeiend foutje vindt dan heb ik sowieso al 'gewonnen'
Goed geregeld. Waarom is je sim dan ook geblokkeerd?quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:13 schreef I. het volgende:
Doe er een piercing in als upgrade.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet mijn manhood beetje upgraden hier
Handigquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:15 schreef I. het volgende:
[..]
Was geswitcht van provider, maar heb het toen geannuleerd. Annulering is alleen niet verwerkt, dus nu zit ik bij een nieuwe provider waar ik geen sim van heb, en is m'n huidige sim geblokkeerd. Koekoek.
Ik ook niet maar is schijnbaar wel grote business. Ook die foot fetish dingen enzo, is toch easy money making maarjaquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zat van de week beetje op 4chan/soc/ te kijken, en een van de overgebleven dames liet nog wel weten dat als mannen meer wilden zien, dat ze haar op Patreon konden vinden.
Was een aantrekkelijke vrouw, maar voor een wildvreemde vrouw kan ik me niet voorstellen dat je geld gaat neerleggen voor wat foto's van haar schaamhaar.
Auwquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed geregeld. Waarom is je sim dan ook geblokkeerd?
[..]
Doe er een piercing in als upgrade.
[..]
Handig
Heerlijk manquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nummerbehoudgod. Hoevaak dat verkeerd gaat
Is een youtubester die ik vroeger volgde, die het nu doet. Nudies en lewdies verkopen aan haar fans.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar is schijnbaar wel grote business. Ook die foot fetish dingen enzo, is toch easy money making maarja
Leeft die troela nog?quote:
Ze heet nu alleen Charlottequote:
quote:
ahw, dat is wel heel jammer. Misschien komt ze wel weer terug?quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een youtubester die ik vroeger volgde, die het nu doet. Nudies en lewdies verkopen aan haar fans.
Eerst allemaal kunstzinnig, met bodypaint, cosplay outfits, nerd-thema's en goede scherpe foto's. Nu is het uit met haar vriendje, en nu zijn het meer expliciete foto's, van lagere kwaliteit.
Jammer.
Geen andere tel wat je kunt gebruiken?quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:23 schreef I. het volgende:
OJA!
Ook leuk. Ik kan natuurlijk ook niet bellen, want m'n simkaart is geblokkeerd
Gvd
Haal gewoon ergens goedkoop prepaidkaartje danquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:23 schreef I. het volgende:
OJA!
Ook leuk. Ik kan natuurlijk ook niet bellen, want m'n simkaart is geblokkeerd
Gvd
Gewoon naar de belTurk die een witwasfrontje is voor de Turkse maffia.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal gewoon ergens goedkoop prepaidkaartje dan
Heeft inderdaad goedkope Lebara kaartjesquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon naar de belTurk die een witwasfrontje is voor de Turkse maffia.
die simkaartjes liggen hier gratis bij de shopquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heeft inderdaad goedkope Lebara kaartjes
Je hebt ook wat tegoed nodig hequote:Op vrijdag 13 september 2019 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die simkaartjes liggen hier gratis bij de shop
Nopequote:Op vrijdag 13 september 2019 15:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Geen andere tel wat je kunt gebruiken?
Kost geldquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal gewoon ergens goedkoop prepaidkaartje dan
klinkt geweldigquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:25 schreef I. het volgende:
[..]
JaaRondjes draaien, elk rondje is anders.
oh krijg je niet gratis vijf euro ofzoquote:
Je hebt toch wel wat geldquote:
Moet je registreren, wil je niet voor illegale shit hequote:Op vrijdag 13 september 2019 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klinkt geweldig
[..]
oh krijg je niet gratis vijf euro ofzo
lang geleden dit man
Ik vermoed van niet, helaas.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]en dan zo beetje rondzwieren?
[..]
ahw, dat is wel heel jammer. Misschien komt ze wel weer terug?met betere foto's etc
Wel ergens waar je rustig zonder al teveel pijn op de grond kan vallen, want ik denk dat je er snel duizelig van wordt.quote:
Ja bahquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch wel wat geld
Vodafone kan je gratis simkaartje krijgen. Pleur je er 5 euro tegoed op klaar
Al even gekeken maar meh, moeilijk gedoe allemaalquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je ook niet via internet bellen ofzo
of iets online iig
Eet je even een dagje geen hummusquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:32 schreef I. het volgende:
Zo maar even kaartje scoren ergens dan, jeetje
Je hebt ook van die cam-meisjes die met een dildo in hun poes voor de camera liggen en doen alsof ze klaarkomen als er geld gedoneerd wordtquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Voor een foto zou ik echt niet betalen
quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eet je even een dagje geen hummus
Ik vind teasende cam-meisjes veel geilerquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt ook van die cam-meisjes die met een dildo in hun poes voor de camera liggen en doen alsof ze klaarkomen als er geld gedoneerd wordt
Tja zullen er vast voor willen betalen. Ik nietquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt ook van die cam-meisjes die met een dildo in hun poes voor de camera liggen en doen alsof ze klaarkomen als er geld gedoneerd wordt
Wat is haar naam?quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:33 schreef I. het volgende:
Mijn favoriet al een tijdje niet meer gezien, die heeft nu een eigen site gemaakt, en daar kom ik nooit
rip
Vind kwaliteit van beeld altijd zo slecht.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:33 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind teasende cam-meisjes veel geiler
In MSN tijdperkquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
d kwaliteit van beeld altijd zo slecht.
Maar ook hier, als je ze kent is het anders.
Vroeger camsessies gehad met meiden hier, b
Minstens.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:39 schreef Flippiee het volgende:
Zal een of twee glazen voldoende zijn om van zenuwen af te helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |