Nu nog met die te strakke kledingquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:22 schreef Chea49 het volgende:
Merel maakt de luchtdichte zak open van de Katieknuffels en zegt: zo heb ik ook maanden geleefd.![]()
![]()
Je zal dat mens buiten maar steeds voor je deur hebben staan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ik laat je niet meer gaan hoor, buiten ook niet!!! zegt Maris tegen Lex....
nou daar mag je blij mee zijn pfffff
Maris heeft ook zoveel hetzelfde als Lex....
Wat een ontiegelijke moeimaker is die Maris, griezel
quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je zal dat mens buiten maar steeds voor je deur hebben staan.
Hond LOszzquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je zal dat mens buiten maar steeds voor je deur hebben staan.
ach als je niets beters te doen hebt daarquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Maris verder
Frou vroeg gister pindasaus maken ..
tok tok tok
Lex verder over Jordy
OuweKaas gemekker ...
Jordie zat toen hoog in zijn emotie toen hij zei ik wil geen knuffel nuquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:28 schreef Chanel5 het volgende:
Staat Lex nu te klagen dat ze op haar vraag of ze een knuffel van Jordi kon krijgen een negatief antwoordt kreeg?
Mens laat je nakijken zeg, om een knuffel bedelen pffff
Zieliger heb je ze niet.quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:28 schreef Chanel5 het volgende:
Staat Lex nu te klagen dat ze op haar vraag of ze een knuffel van Jordi kon krijgen een negatief antwoordt kreeg?
Mens laat je nakijken zeg, om een knuffel bedelen pffff
Alleen met pa en ma. Wat klopt hier niet?quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:31 schreef puzziepie het volgende:
Wat loopt die debiele graftak de hele tijd te janken zeg![]()
Niemand begrijpt haar , maar ze moeten haar begrijpen want Lex is eenzaam ...altijd alleen tijdens de kerstdagen met pa en ma ...
Godver wat een tyfus wijf ... niemand snapt haar ...,
Gek he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |