Ik vind het zonde van het vele water en electriciteitquote:Op vrijdag 13 september 2019 08:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kon er pas 1 gratis krijgen, ik heb vriendelijk bedankt
Ik vind het onzin. Ik maak mijn hele leven al een afwassoppie. Zo gebeurd.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:49 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind het zonde van het vele water en electriciteit
ze is zeker vergeten wat een succes dat was?quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:52 schreef mazaru het volgende:
De vader van Mariska is de uitvinder van de spitsstrook vertelt ze
en ze heeft wat met spuitbussen, schoenen, bankstel ze krijgt ze altijd gratis.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:51 schreef mazaru het volgende:
Mariska krijgt overal korting. Kledingwinkels, electrawinkels. Ze krijgt het ook altijd
Ow dan is dit de vader? Hans Meyer Swantée. Hij is algemeen directeur van Peek Traffic voor de Benelux en Duitsland.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:52 schreef mazaru het volgende:
De vader van Mariska is de uitvinder van de spitsstrook vertelt ze
Die uitspraak kan trouwens bij haar leugens. Zij zei dat haar vader de uitvinder van de spitsstrook was op de A4quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ze is zeker vergeten wat een succes dat was?
Het wordt weer vervelend, heel vervelend...quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die uitspraak kan trouwens bij haar leugens. Zij zei dat haar vader de uitvinder van de spitsstrook was op de A4
Van Wikipedia:
[ afbeelding ]
Ja, die is er nog niet helemaal uit waar hij op valtquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:05 schreef mazaru het volgende:
Over wie hebben ze het nou? Over de nieuwe vlam van Billy?
Hij heeft alleen maar relaties met mannen gehad. Hij verkleedt zich ook als vrouw. Hij zoent met andere vrouwen, dat vindt ze niet erg maar hij zoent ook met mannen en dat vindt ze niet leuk. Hij is het vrouwtje in de relatie en zij is het mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |