Ik had ooit zo'n robot besteld op foxkids.nl maar die moest ik meteen terugsturen van mijn ouders want ik deed dat zonder toestemming.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:28 schreef I. het volgende:
Ik had vroeger een abonnement op zo'n blad waarbij ik een robot maakte. Kreeg ik elke week een boekje met onderdelen opgestuurd, en moest ik gaan schroeven en prutsen met chipboardjes
Man man man, wat was dat een kostenpost voor m'n ouders.
Nee, het was een lichtgevend t-rex skelet dat niks deed verder.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:30 schreef I. het volgende:
[..]
NiceeDie kon ook bewegen en lopen enzo?
Foto foto foto fotoquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het was een lichtgevend t-rex skelet dat niks deed verder.
Oke ik ga hem zoeken.
Het is meer high fantasy wat vaak maar voor een kleiner publiek is weggelegd, waar GoT natuurlijk begon met weinig fantasy-elementen en het politieke gedeelte vooral de mensen trok.quote:
Oeiquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n robot besteld op foxkids.nl maar die moest ik meteen terugsturen van mijn ouders want ik deed dat zonder toestemming.
Jeetjequote:Op vrijdag 13 september 2019 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het was een lichtgevend t-rex skelet dat niks deed verder.
Oke ik ga hem zoeken.
quote:
Ik vind ze nu wel tof.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik had niet zoveel met dino's vroeger
Wat zijn de fantasy elementen in deze reeks dan?quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is meer high fantasy wat vaak maar voor een kleiner publiek is weggelegd, waar GoT natuurlijk begon met weinig fantasy-elementen en het politieke gedeelte vooral de mensen trok.
Ja zie er verder niet echt een bril in.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:34 schreef GGMM het volgende:
Zonder ooggaten blijkbaar.
Oke dat is een rare foto inderdaad.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:34 schreef GGMM het volgende:
Zonder ooggaten blijkbaar.
Oke dat is een rare foto inderdaad.
Ik was fan van de film Dinosaurquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik had niet zoveel met dino's vroeger
Ik vond Jurassic Park ook wel gaaf. En het boek schijnt heel goed te zijn dus die moet ik ook nog lezenquote:
Laatst nog gekeken allemaal.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Jurassic Park ook wel gaaf. En het boek schijnt heel goed te zijn dus die moet ik ook nog lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |