Vast nog wel een paar criteriums.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaat Greg ooit nog een koers winnen?
Mattewstwitter:andremeganck twitterde op vrijdag 13-09-2019 om 22:13:54#GPCQM - Winner >> MICHAEL MATTEWS https://t.co/6UNRfQtILR reageer retweet
Nog geen contract he. Zou Doug er toch weer in gaan trappen?quote:
Volgens Jan kwam ie eraanquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:20 schreef TheArt het volgende:
Bahrein lekker gewerkt voor de 37e plek van Colbrelli
Ik zie hem nog wel verkassen naar Sunwebquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog geen contract he. Zou Doug er toch weer in gaan trappen?
Je bent echt onverbeterlijk Slob.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht ooit dat Butcher de Nederlandse Purito zou gaan worden.
De meeste dromen enzovoorts.
Ik was lang niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent echt onverbeterlijk Slob.
Ja, dat zeiden al die NSB'ers ook na de oorlog.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik was lang niet de enige hoor.
Nou nou nou nou nou noquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden al die NSB'ers ook na de oorlog.
Mooi hoe die voorbeschouwingen van Africa steevast kant noch wal raken. Content mee in dit geval.quote:
Poging 2 is niet veel beter.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:15 schreef Pino112 het volgende:
Mattewstwitter:andremeganck twitterde op vrijdag 13-09-2019 om 22:13:54#GPCQM - Winner >> MICHAEL MATTEWS https://t.co/6UNRfQtILR reageer retweet
twitter:andremeganck twitterde op vrijdag 13-09-2019 om 22:23:07#GPCQM uitlag winner Mathews https://t.co/hrYpeUo8HY reageer retweet
Dus?quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:52 schreef Mani89 het volgende:
MICHAEL MATTHEWS: “IK HOEFDE SLECHTS AAN HET EINDE DIEP TE GAAN”
Bedankt Caleb Simon Matthews.
Heel vervelend, van die renners die precies goed timen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:52 schreef Mani89 het volgende:
MICHAEL MATTHEWS: “IK HOEFDE SLECHTS AAN HET EINDE DIEP TE GAAN”
Bedankt Caleb Simon Matthews.
Renners die hun winstkansen willen maximaliseren door geen dingen te doen die ze niet of nauwelijks kunnen, ook echt vreselijk.quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel vervelend, van die renners die precies goed timen.
Vooral als hun enige kwaliteit is om de laatste 50 meters van een koers goed te timen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel vervelend, van die renners die precies goed timen.
Vreselijk om naar te kijken, ja.quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renners die hun winstkansen willen maximaliseren door geen dingen te doen die ze niet of nauwelijks kunnen, ook echt vreselijk.
Dan heeft de rest dus nutteloze kwaliteiten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral als hun enige kwaliteit is om de laatste 50 meters van een koers goed te timen.
Dus renners moeten gewoon dom koersen voor jouw persoonlijke plezier? Waarvan akte.quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vreselijk om naar te kijken, ja.
Helaas in dit soort koersen blijkbaar ja.quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan heeft de rest dus nutteloze kwaliteiten.
Deze discussie hebben we al 100 keer gevoerd, Simon Gerrans en al zijn nazaten koersen niet maar glibberen van wiel naar wiel om die in de laatste paar meters voor die van de ander te drukken. Mag ik dat lelijk vinden? Ja dat mag ik, soit, sans racune. Patat.quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus renners moeten gewoon dom koersen voor jouw persoonlijke plezier? Waarvan akte.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we al 100 keer gevoerd, Simon Gerrans en al zijn nazaten koersen niet maar glibberen van wiel naar wiel om die in de laatste paar meters voor die van de ander te drukken. Mag ik dat lelijk vinden? Ja dat mag ik, soit, sans racune. Patat.
Dit zie ik liever dan renners die alles fout kunnen doen en alsnog domineren, zoals, laten we zeggen, Mathieu van der Poel.quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus renners moeten gewoon dom koersen voor jouw persoonlijke plezier? Waarvan akte.
Dat zie jij liever ... meen je dat serieus?quote:Op zaterdag 14 september 2019 10:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit zie ik liever dan renners die alles fout kunnen doen en alsnog domineren, zoals, laten we zeggen, Mathieu van der Poel.
Mani kan zijn plaatje weer posten nu.
Eens met Wim, heb moeite om echt fan te zijn van een renners als MvdP of Sagan.quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zie jij liever ... meen je dat serieus?
Dus jij ziet vanaf nu liever dat MVP voor de rest van zijn carriere de sprint afwacht in plaats van aan te vallen?quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Eens met Wim, heb moeite om echt fan te zijn van een renners als MvdP of Sagan.
Dat is een verkeerde interpretatie van onze woorden. Probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus jij ziet vanaf nu liever dat MVP voor de rest van zijn carriere de sprint afwacht in plaats van aan te vallen?
Hoe kun je moeilijk fan zijn van een wonderkind die attractiever koerst dan veel anderen?quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Eens met Wim, heb moeite om echt fan te zijn van een renners als MvdP of Sagan.
Dat is wel handig ja.quote:Op zaterdag 14 september 2019 10:53 schreef Szura het volgende:
Hier ook Montreal?
@:rellende rotscholier @:slobeend
Maar Wim zegt dat hij liever kijkt naar renners als Matthews dan Van der Poel, waarom zou je zoiets zeggen?quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is een verkeerde interpretatie van onze woorden. Probeer het nog een keer.
Onvoorstelbaar inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Wim zegt dat hij liever kijkt naar renners als Matthews dan Van der Poel, waarom zou je zoiets zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |