Dacht noem genoeg namen, zodat men een beetje weet hoe het veld eruit ziet.quote:Op donderdag 12 september 2019 22:45 schreef DeeBee het volgende:
Heerlijke koersen. Net favorieten lijstje, ietsje beter dan een Feltet-peloton.
Geen idee wie de favorieten zijn, maar de rest heeft geluk dat Gesink niet start!
Dus jij hep geen vertrouwen in Dannie?quote:Op vrijdag 13 september 2019 03:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik sta volledig achter Rittenkaper Roosen.
Are you watching Koos?
Robert gaat dit jaar het Italiaanse najaar domineren, sowieso een derde overwinning in Emiliaquote:Op donderdag 12 september 2019 22:45 schreef DeeBee het volgende:
Geen idee wie de favorieten zijn, maar de rest heeft geluk dat Gesink niet start!
Maar Evenepoel staat op de startlijst.quote:Op donderdag 12 september 2019 21:07 schreef NathanCT het volgende:
Favorieten
***** Michael Matthews - Peter Sagan
**** Julian Alaphilippe - GVA - Oliver Naesen
*** Jasper Stuyven - Sonny Colbrelli - Sep Vanmarcke
** Timo Roosen - Benoit Cosnefroy - Michael Valgren - Diego Ulissi
* Hugo Houle - Nathan Haas - Daryl Impey
(Dit is overigens volledig mijn visie, ben benieuwd naar die van jullie.)
quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus jij hep geen vertrouwen in Dannie?
Als ik zeg TJ Slagter wat zeg jij dan?quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:19 schreef wimderon het volgende:
De aller-allerlaatste koers van Svein Tuft. Ach nee.
Uitstekende vraag.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ik zeg TJ Slagter wat zeg jij dan?
Droadjesvlees.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ik zeg TJ Slagter wat zeg jij dan?
Hij won 2 van de laatste 3 edities, dus lijkt me wel toch?quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:45 schreef The_Undertone het volgende:
Geloven we eigenlijk in Sagan als grote kanshebber?
Ja, ik vond hem nog niet zo indrukwekkend dit jaar, heeft 1 koers na de Tour gereden (HAmburg) en was daar zesde...quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij won 2 van de laatste 3 edities, dus lijkt me wel toch?
Omdat Ackermann een baaldag had, reed daar vooral vanwege de sponsor.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:55 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem nog niet zo indrukwekkend dit jaar, heeft 1 koers na de Tour gereden (HAmburg) en was daar zesde...
Vroeger had Sporza de rechten voor dit feest, wat is daarmee gebeurd?quote:
Die zijn ze kwijt, zou ik dan denken.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vroeger had Sporza de rechten voor dit feest, wat is daarmee gebeurd?
Doe zo voort.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zijn ze kwijt, zou ik dan denken.
Stubbe lijkt wel enig vertrouwen te hebben in Dannie, zo te horenquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:33 schreef Momo... het volgende:
Remco lost terwijl domme Danny er nog bij zit
Die lost net naast Halvorsen lol.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:57 schreef showtimer het volgende:
-Kwiatkowski.
-Daar gaat Kwiatkowski.
-Toch geen Kwiatkowski.
Het is ook geen Piccoliquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:57 schreef showtimer het volgende:
-Kwiatkowski.
-Daar gaat Kwiatkowski.
-Toch geen Kwiatkowski.
Wanneer gaan we solliciteren?quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:57 schreef showtimer het volgende:
-Kwiatkowski.
-Daar gaat Kwiatkowski.
-Toch geen Kwiatkowski.
Ik stem voor, als ze denken dat Stef renners afbrandt. Wacht maar tot dat een stel fokkers commentaar geeft.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer gaan we solliciteren?
Mooi hoe hij steeds terugvalt op Howes.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer gaan we solliciteren?
Vandaag wint hij de massasprint.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Evenepoel valt smerig tegen, had toch verwacht dat hij met minstens 2 minuten voorsprong zou winnen hier.
#werkenbijdespaansetvquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn commentator denkt dat Evenepoel de boel aantrekt terwijl hij vol in beeld in laatste wiel zit. Zo kan het ook.
Heeft natuurlijk wel weer lang genoeg in een normaal shirtje gereden.quote:
Had hij beter wel kunnen doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |