Ik zie tegenwoordig alleen maar de stoelen op Streetview. Mobiel kan ik niet meer oudere beelden gaan.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiddan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, ZO erg is het hier ook weer nietquote:
Jij weet al waar ik woonquote:Op donderdag 12 september 2019 21:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig alleen maar de stoelen op Streetview. Mobiel kan ik niet meer oudere beelden gaan.
Vreemd mental image hier.quote:Op donderdag 12 september 2019 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ZO erg is het hier ook weer nietMaar jalapeņos gaan er niet van komen
Ervaring, Flesje?quote:Op donderdag 12 september 2019 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ZO erg is het hier ook weer nietMaar jalapeņos gaan er niet van komen
Redelijk overzichtelijk verhaal dacht ik?quote:Op donderdag 12 september 2019 21:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Vreemd mental image hier.
Van geen kinderen naar niet-zaadloos maar jalapenoloos
Neuh, biologie gehad. Toen onderwijs nog wat voorstelde in dit land.quote:
Nooi manquote:Op donderdag 12 september 2019 21:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, 8 juni nog langs gekomen
Koos is fantastischquote:Op donderdag 12 september 2019 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar Molo die Koos van je moet ook zo leip als een looien deur zijn. Waarschijnlijk zou het een goeie vriend van mij kunnen zijn
Klassikaal project?quote:Op donderdag 12 september 2019 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, biologie gehad. Toen onderwijs nog wat voorstelde in dit land.
Noemde mij wel gekquote:
Kloptquote:Op donderdag 12 september 2019 21:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Noemde mij wel gek![]()
Alleen omdat ik een halve kersenvlaai opstuurde.
nee er wrd uitgelegd dat er geen planten konden komen van dierlijk zaad. Iedereen geloofde dat. En nog steeds.quote:
Awquote:Op donderdag 12 september 2019 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee er wrd uitgelegd dat er geen planten konden komen van dierlijk zaad. Iedereen geloofde dat. En nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bazenactie.quote:Op donderdag 12 september 2019 21:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Noemde mij wel gek![]()
Alleen omdat ik een halve kersenvlaai opstuurde.
Mja alleen het plaatste dat er dan bij komt... is toch nogal bijzonder.quote:Op donderdag 12 september 2019 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Redelijk overzichtelijk verhaal dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |