abonnement Unibet Coolblue
pi_188919017
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:49 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie en Merel net weer kibbelen.

Jessie ligt weeeer op Merel te wachten. Ik voorspel weer een discussie zometeen, wat hopen jullie *O*
Gewoon gaan slapen. Die ruzies van de twee hebben we nu wel genoeg gezien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188919025
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja ik zag het ook. Zou ook jammer zijn als dat niet weg was gegaan. Ze heeft een mooi koppie
Ja ik vond haar vanavond eigenlijk best wel heel mooi eruit zien, haar haren, make up, leuke oorbellen. Ik dacht voor het eerst echt van nou nou
pi_188919042
Oh ik had het mis, geen discussie in de boot, meer gemaakt lief doen :r

Oh merel draait zich nu al heel onschuldig weg van jessie
pi_188919048
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Vind het niet zo raar. Ze is vanaf het begin af aan tegen gewerkt
Ik herinner het me niet zo. In het begin stond iedereen achter haar kapsalon. Toen kwam Brenda erbij en bleef ze het hardnekkig "mijn" salon noemen. Brenda mocht van haar ook geen contact hebben met "haar" leverancier.

Toen ze een beha-lijn wilde, mocht dat ook zomaar en liepen alle vrouwen vrijwillig voor schut in haar beha's over het terrein om die beha's voor haar te promoten. Manon mocht niet eens een crepe-plaat toen. Zelfde met haar survivor-jacks.

Toen ze een film wilde, heeft Hiske een script geschreven en haar geholpen met het bouwen van decors en organiseren van de filmavond. Iedereen heeft meegedaan aan de film, behalve de mensen die zij zelf buitensloot omdat ze een hekel aan ze had. Zelf bleef ze het "mijn" film en "mijn" filmavond noemen. Net nog tegen Andrea zat ze te klagen dat het moeilijker voor haar was, omdat zij een evenement helemaal in haar eentje moest doen, terwijl Jessie en Gerrit steun aan elkaar hebben.

Shelley is van alle inwoners degene met de meeste waargemaakte "dromen" in Utopia. Maar als iets haar gaat vervelen, popt er iedere keer weer een nieuwe droom op en laat ze de vorige vallen als een baksteen. Ik krijg eerder de indruk dat ze vroeger nog moeite deed om haar ware aard te onderdrukken, maar daar nu ook geen zin meer in heeft.

Ze roept zelf de hele tijd dat ze altijd wordt tegengewerkt, maar dat vind ik eerlijk gezegd nogal ondankbaar als je die waslijst aan "dromen" ziet die ze van de groep heeft mogen doen.
  donderdag 12 september 2019 @ 22:51:51 #105
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  donderdag 12 september 2019 @ 22:57:02 #106
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188919112
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:51 schreef Harrison het volgende:

[..]

Ik herinner het me niet zo. In het begin stond iedereen achter haar kapsalon. Toen kwam Brenda erbij en bleef ze het hardnekkig "mijn" salon noemen. Brenda mocht van haar ook geen contact hebben met "haar" leverancier.

Toen ze een beha-lijn wilde, mocht dat ook zomaar en liepen alle vrouwen vrijwillig voor schut in haar beha's over het terrein om die beha's voor haar te promoten. Manon mocht niet eens een crepe-plaat toen. Zelfde met haar survivor-jacks.

Toen ze een film wilde, heeft Hiske een script geschreven en haar geholpen met het bouwen van decors en organiseren van de filmavond. Iedereen heeft meegedaan aan de film, behalve de mensen die zij zelf buitensloot omdat ze een hekel aan ze had. Zelf bleef ze het "mijn" film en "mijn" filmavond noemen. Net nog tegen Andrea zat ze te klagen dat het moeilijker voor haar was, omdat zij een evenement helemaal in haar eentje moest doen, terwijl Jessie en Gerrit steun aan elkaar hebben.

Shelley is van alle inwoners degene met de meeste waargemaakte "dromen" in Utopia. Maar als iets haar gaat vervelen, popt er iedere keer weer een nieuwe droom op en laat ze de vorige vallen als een baksteen. Ik krijg eerder de indruk dat ze vroeger nog moeite deed om haar ware aard te onderdrukken, maar daar nu ook geen zin meer in heeft.

Ze roept zelf de hele tijd dat ze altijd wordt tegengewerkt, maar dat vind ik eerlijk gezegd nogal ondankbaar als je die waslijst aan "dromen" ziet die ze van de groep heeft mogen doen.
Ik moet nog steeds keihard lachen om haar dromenvangers en haar lampenkappen ... _O-
De twisters liepen wel goed maar ook dat was op een gegeven moment teveel werk ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188919116
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:49 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie en Merel net weer kibbelen.

Jessie ligt weeeer op Merel te wachten. Ik voorspel weer een discussie zometeen, wat hopen jullie *O*
Diva blaast iets te hoog van de toren. Met ik ga winnen en ik ga niet weg... Jessie zei gewoon dat ze dat niet in de hand heeft.
pi_188919119
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:57 schreef snetje het volgende:

[..]

Ik moet nog steeds keihard lachen om haar dromenvangers en haar lampenkappen ... _O-
De twisters liepen wel goed maar ook dat was op een gegeven moment teveel werk ...
Ah dank je! Ik wist dat ik er een paar vergeten was! _O-
pi_188919240
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:21 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Martska "su hebben toen ook un heel groot eindfeest gegevun"

Welk groot eindfeest???
Het mislukte feest van Ivan
pi_188919249
Dagsluiting. De titel voor vandaag: The Gong Show.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 110 dagen.



Woensdagavond.

Kwart over tien. De dagsluiting is er uit en mooi op tijd. Ga nog even BattleBots kijken.

Kwart over elf.

MariaElena2018 ving het volgende op:
Stop it

Andrea vind dat shelly maar even bij de bespreking van Jordi merel en Lady galore moet gaan zitten.
Het is niet Shelly’s fout franny heeft haar genaaid.

Verplaats je in mij ik heb haar geholpen toen met Tim een doos gemaakt, dan is er een feestje en ze hebben geneukt, ze heeft er om gehuild, en gerrit vond mij weer leuk en hij moest flowen met die chick van de markt, hoe moet ik omgaan met gerrit en franny ik kan het niet meer.....

---

Hoe boos kan je zij. Dat iemand je dat heeft aangedaan en dan ook nog op de televisie, bullshit dikke vinger. Maar ben er wel blij dat ik er van af ben

---

Jullie waren goede vriendinnen zegt Andrea over shelly en franny

Im hoorde franny gisteren zeggen dat shelly alleen maar naar haar toe kwam als ze vol met koffie zat.

---

Gerrit en franny passen goed bij elkaar en zijn sexverslaafd

Andrea zegt dat ze beter zulke uitspraken niet kan doen.

Wie gaat er sex op de wc hebben zeg nou ik niet hoor zegt shelly, ik heb het altijd netjes onde r de deken grkedaan en ook niet te wild....

---

Einde samengesteld bericht.


-------

Donderdag.

Dotteke schreef:

Er staat wat bij de poort, de Utopianen zijn helemaal hyper
Het is een gong, met een brief
Alexandra leest hem voor.
Beste inwoners
De gong moet midden op het grasveld geplaatst worden.
Vanaf 12:00 uur is de gong voor de inwoners
Bedenk goed, speel het slim met wie je wanneer bepaalde dingen doet

Nu vragen de Utopianen wanneer ze nu op de gong moeten slaan

---

Om 12 uur hebben Jens en Mylene op de gong geslagen

Mylene en Jens zijn hun stemmen voor de eerste stemmingsronde kwijt doordat ze op de gong hebben geslagen.

Einde samengesteld bericht.


Shelley, als altijd haar welbespraakte zelf, vraagt zich af hoe lang de 'bong' blijft staan.

Kwart voor een. Maris, het middagmens, gaat zo een wijntje drinken. Moet kunnen toch.

Crabapple noteerde het volgende:

Jens zegt Jessie wil met Mariska naar bed, Jes beaamt het en Mariska wordt helemaal vrolijk maar Jessie is haar type niet zegt ze

Einde bericht.


Half twee. Maris zoekt bonje met Shelley over een plaat hout. Shelley wil een cupcaketafel maken en Maris claimed de plaat voor haar wijnkistjes gedoe. Jessie komt zich er ook mee bemoeien en Shelley bekt hem ook af.

NTPQ-36 vroeg zich het volgende af:

Staat nog ergens op de camping een pissa oven. :?
Zwerft in het reservaat nog ergens een restant van een snackbar rond. :?
Penningmeester heeft een buitenkeuken geacodeerd. :?

En nu lopen pijpzeiken over een aftands plaatje hout van? ¤50,- (ex de BTW) :?

Knal mij maar in een rubber O-) :Y :?

Einde bericht.


Shelley gaat in de silo gelijk op de computer kijken naar de wijn bestellingen ze kan maar een bestelling voor 1 fles vinden en die is zonder kistje.

Kwart voor twee.

utopia2.0
trust me, I trust you

Er is nu wel één ding duidelijk, de geldwolven hebben gesproken door niet te slaan op die gong........Gerrit zijn kop stond op onweer, want die had gehoopt dat een Jens of Mylene weg zou moeten.....De teleurstelling was leesbaar op zijn kop....Hiske de veel pratende rooie heks, was niet hoorbaar op het moment en ging achteraan staan........Merel en Jessie hullen zich nu in grootspraak, maar dachten alleen, als ik sla moet ik weg en dan kan ik fluiten naar de centen....Lex een dom mens, had wel de ballen om erop te meppen.....De rest ach niet belangrijk........Jens en Mylene verdienen de credits nu.............

Einde bericht.


Kwart over twee. Hiske heeft een gouden piemel van Patricia gekregen. Ze is er verguld mee. Patricia is er om cupcakes te bakken. Ik vind Patricia een leuke en vroljke spontane vrouw.

Merel en Jordy op het bankje voor de caravan. Ze speculeren er lustig op los.

Half drie. Sander is binnen gekomen. Sander is dus Lady Galore. Merel en Jordy ontvangen hem heel hartelijk. Ze bespreken het drag evenement. Het gaat over het podium en de roze kerk. Er komt ook een bloemenboog waar mensen kunnen nep trouwen.

Drie uur. In de keuken zijn ze, onder leiding van Patricia, druk bezig met de cupcakes. Ook Danny, die net Andrea DJ les heeft gegeven, zit er ook bij.

Half vier. Danny neemt afscheid.

Kwart voor vier.

Dotteke over het Franny vs. Shelley dansen op het evenement:

Ze heeft zelf ook altijd gedanst, ook nog eens een hele andere stijl dan Shel
DJen was ook niet echt een passie van Jens
Franny kan evengoed die avond dansen, ze heeft toch niet gezegd dat Franny niet op die avond mag dansen
Ik hoor net dat het ook de bedoeling was dat Jens een uur zou gaan draaien, waar is Ger dan in dit verhaal?
Een dansje 3 minuten is toch geen ramp

Einde bericht.


Vier uur.

Harrison hoorde Gerrit over Maris:

Gerrit: ik denk dat wij hoog in haar krijt staan :+

Einde bericht.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freaky40 zag het ook.

Franny en Jessie samen op een bankje.

Dotteke ving het volgende op:

Jessie heeft weer iemand gevonden om over te kalgen, dit keer is het Franny

Franny waardeer het nog steeds dat ze daar nog mag staan
Mensen zijn blij als ze naar huis kunnen.

De poort staat altijd open volgens Franny en Jessie, euhhhhhh als er iemand naar huis wil moeten ze altijd wachten omdat de poort dicht zit.

Ze hebben het ook over Jordie, dat die nog nooit geen bezoek heeft gehad. EN gisteren best wel overstuur was. Dit terwijl ze zelf ook over de toeren was maar wel vaak bezoek heeft gehad en haar zoon een keer extra heeft gezien
Ze vinden beide dat Lex van alles heeft gekregen en er niet veel heeft hoeven doen

Einde bericht.


Kwart voor vijf.

Dotteke noteerde de volgende:

Ach jee, Jes en Maris weer bezig over de gym?

---

Ik kan die |Maris niet meer aanhoren, wat een stook wijf, meent echt daar alles voor het zeggen te hebben
Nu weer tegen Lex over brandon en over de gym

---

Jessie gaat iedereen langs om druk te zetten op geld te tverdienen

---

Einde samengesteld bericht.


Kwart over vijf. Maris nog steeds op de loungeset aan het ageren tegen alles wat haar niet bevalt. Hiske zit er ook bij. Merel komt er ook nog bij.

Kwart voor zes. In de studio zitten Jordy, Mylene en Andrea te praten over de studie van Lexy. Ze wil wel maar kan niet leren. Volgens Mylene zit het er niet in. Jordy over haar uitvluchten. Mylene en Jordy hebben het idee dat ze veel smoezen verzint om maar niet te leren.

mazaru hoorde de volgende:
Oh happy day!

Shelley: Maar als hij dat vind dan moet hij naar jou komen. En niet bij alleman zijn vruchten droppen

_O-

---

[spoiler][spoiler]

Einde samengesteld bericht.


Zes uur. De situatie Jordy en Lexy loopt een beetje uit de hand.

StruisZVeugelT vatte de situatie als volgt samen:
2.0

Jordie ;Helly is waarschijnlijk op dr pik getrapt
ik heb heel veel moeite gedaan HIER binnen te komen
maar toen jij ..en eh
Frenkie
ALex ; Nee helemaal niet
ik kon 2 dingen krijgen
of een brief ..als ik dan of of
afscheid .ik heb het
"warrig verhaal ""

Jordie ; voor iemand die 3 bezoeken heeft gehad langer dan 3 uur
Lex; ben je daar boos om ?
Jordie ; nee .. het is meer de escalatie
wat jessie ook aangeeft ..ik pies iedere keer naast de pot he
ik kan niet eens mn fam zien
dat zijn mn irritatie punten
ik voel me zwaar kut daardoor

Einde bericht.


Kwart voor zeven. In de studio praten Andrea en Shelley nog steeds over de situatie met Lexy en Jordy. Mylene zit er ook bij maar doet iets anders, ze is namelijk weer aan het tekenen. Dat tekenen doet ze niet onverdienstelijk op het moment doet ze Mickey Mouse. Jens komt ook binnen. Andrea speelt muziekjes op de DJ set.

Zeven uur. Lexy ruimt de keuken op.

Half acht. Hiske en Gerrit zitten op de fundering te praten over de clip bij het nummer. Gerrit twijfelt of het nu moet of later als ze buiten zijn. Accuwissel is vroeg normaal is acht uur. Gerrit rookt en Maris gaat samen met Hiske een accuwissel doen en dan naar de wisselplek.

Shell wil gaan vloggen met haar moeder. Dat is misschien het slimste idee wat ze daar gehad heeft. Zeker als Lenie, haar moeder, een rol zou spelen. Lijkt mij hilarisch die combinatie.

Brandon heeft een trainingssessie met drie klanten. Op de achtergrond het geluid van de boormachines die het gym aan het dichtschroeven zijn.

Kwart voor acht. De voorlopige eindmix van de Jessie en Gerrit track is binnen. Ze luisteren er naar in de studio met Hiske en Andrea. Ze vinden het OK. Maar er zijn dingen niet helemaal lekker zijn. Jessie gelijk weer hetzelfde producers gelul als de vorige keer.

Kwart voor negen. Dylan maakt de salon schoon met de hulp van Andrea. Ze vraagt of hij een snack wil. Hij denkt er over en zegt nee.

Kwart voor tien. Jens, Franny, Mariska, Jessie en Merel zitten op de banken in de silo. Jordy komt er bij. Jessie vraagt hem wat en Jordy wil niet antwoorden. Brandon komt er ook nog bijzitten. Ze praten nog steeds over de gong.

Kwart voor elf. In de meeste bedden wordt geslapen. Een paar zijn nog op.

Harrison reageerde toen Dotteke het volgende schreef:


Vind het niet zo raar. Ze is vanaf het begin af aan tegen gewerkt

------
Harrisons reaktie:

Ik herinner het me niet zo. In het begin stond iedereen achter haar kapsalon. Toen kwam Brenda erbij en bleef ze het hardnekkig "mijn" salon noemen. Brenda mocht van haar ook geen contact hebben met "haar" leverancier.

Toen ze een beha-lijn wilde, mocht dat ook zomaar en liepen alle vrouwen vrijwillig voor schut in haar beha's over het terrein om die beha's voor haar te promoten. Manon mocht niet eens een crepe-plaat toen. Zelfde met haar survivor-jacks.

Toen ze een film wilde, heeft Hiske een script geschreven en haar geholpen met het bouwen van decors en organiseren van de filmavond. Iedereen heeft meegedaan aan de film, behalve de mensen die zij zelf buitensloot omdat ze een hekel aan ze had. Zelf bleef ze het "mijn" film en "mijn" filmavond noemen. Net nog tegen Andrea zat ze te klagen dat het moeilijker voor haar was, omdat zij een evenement helemaal in haar eentje moest doen, terwijl Jessie en Gerrit steun aan elkaar hebben.

Shelley is van alle inwoners degene met de meeste waargemaakte "dromen" in Utopia. Maar als iets haar gaat vervelen, popt er iedere keer weer een nieuwe droom op en laat ze de vorige vallen als een baksteen. Ik krijg eerder de indruk dat ze vroeger nog moeite deed om haar ware aard te onderdrukken, maar daar nu ook geen zin meer in heeft.

Ze roept zelf de hele tijd dat ze altijd wordt tegengewerkt, maar dat vind ik eerlijk gezegd nogal ondankbaar als je die waslijst aan "dromen" ziet die ze van de groep heeft mogen doen.

Einde bericht.


Snetje herinnerde zich ook nog de volgende:

Ik moet nog steeds keihard lachen om haar dromenvangers en haar lampenkappen ... _O-
De twisters liepen wel goed maar ook dat was op een gegeven moment teveel werk ...

Einde bericht.


Elf uur. Ik heb er genoeg van. De Cos is behoorlijk rustig op dit uur. Ik ben morgen weer terug.


Sluiting. Dotteke is nu gelukkig weer terug in de Cos. Welkom terug Dot. Je bijdragen worden gewaardeerd.

Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

13 September: Hiske 15 maanden in Utopia. Dank je Maria.
13 September: Vrijdag de 13e. Strandfeest.
14 September: Scooterrace. Merel kookt lasagna.
17 September: Gerrit is er 15 maanden. Dank je Harrison.
21 September: Mylene jarig. Dank je Maria.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay Love = Love feest. Dank je Maria. (nog geen vergunning)
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188919289
Merel heeft nog 9 tray bier bestel 3 halen 2 betalen en weer zitten Andrea en dillan achter de computer zegt ze...
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
  donderdag 12 september 2019 @ 23:10:17 #112
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188919298
Hier was om gevraagd, goedenavond ...... ;)


Wie gaat op de gong slaan - 12 september 2019.
x7kyp2f
.
  donderdag 12 september 2019 @ 23:16:16 #113
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188919395
Zo blij dat ik de COS niet op een mobiel hoef te volgen .... :')
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188919421
Heb het amper kunnen volgen vandaag,maar mogen ze op die gong slaan wanneer ze willen?
pi_188919444
Mss ff gekke vraag maar kan ik ergens de filmpjes en codes vinden van de DM filmpjes die hier al ooit eerder zijn gepost?
pi_188919518
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 23:16 schreef snetje het volgende:
Zo blij dat ik de COS niet op een mobiel hoef te volgen .... :')
Ik volg het wel op mijn mobiel, en die lange lap tekst scrol ik snel doorheen, behalve als ik een Dag geen tijd heb gehad dan lees ik het wel, eenmaal doorheen gescrolled ververs ik en lees ik verder waar ik geëindigd ben dus geen last van...
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
  donderdag 12 september 2019 @ 23:26:27 #117
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188919532
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 23:19 schreef Mjelleke het volgende:
Mss ff gekke vraag maar kan ik ergens de filmpjes en codes vinden van de DM filmpjes
die hier al ooit eerder zijn gepost?
Geen gekke vraag, vroeger hadden we een filmpjes topic en was het allemaal te vinden
in een enkel topic. Helaas mag dat niet meer, maar de meeste filmpjes die ik in de COS
zet, staan nu ook in dit topic: UTO / Streamverslagen UTO2 #2
.
pi_188919564
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 23:18 schreef lonneberga het volgende:
Heb het amper kunnen volgen vandaag,maar mogen ze op die gong slaan wanneer ze willen?
Dat stond niet in de brief.
  donderdag 12 september 2019 @ 23:29:59 #119
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188919577
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 23:29 schreef sjampoeh het volgende:

Dat stond niet in de brief.
Nee dat klopt, ben aan het terug luisteren. Filmpje volgt zo.
.
pi_188919614
Ze mogen vanaf 12 uur op de gong slaan maar alleen Jensie en Milani kregen consequenties van die slag en Cup G daarna niet.
SOONY
  vrijdag 13 september 2019 @ 00:01:31 #121
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188919873
Het wodka koppel ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  vrijdag 13 september 2019 @ 00:03:15 #122
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188919882
Verder nog iets gemist vandaag, ruzies of zo ?
.
  vrijdag 13 september 2019 @ 00:03:35 #123
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188919886
Andrea die eerder beweerde dat ze nog nooit zo dronken is geweest dat ze niets meer wist zegt nu dat ze na een avondje met Goldstrike alles helemaal kwijt was ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  vrijdag 13 september 2019 @ 00:09:53 #124
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188919923
quote:
9s.gif Op donderdag 12 september 2019 23:33 schreef DKUp het volgende:
Ze mogen vanaf 12 uur op de gong slaan maar alleen Jensie en Milani kregen consequenties van die slag en Cup G daarna niet.
En daarna was de BS van die gong ook gelijk duidelijk, en de sukkels van de Regie want er slaat geen hónd meer op die gong
pi_188919938
Bezopen verhalen zo te horen. Grootspraak en grote verwachtingen voor na Utopia.
  vrijdag 13 september 2019 @ 00:17:53 #126
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188919962
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 september 2019 00:12 schreef KeesAnders het volgende:
Bezopen verhalen zo te horen. Grootspraak en grote verwachtingen voor na Utopia.
4000 volgers denk DooieDeelie dat Dree wel krijgt op Insta..

Who The Fuck is Dree
pi_188919970
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Haar houding is ontstaan omdat haar alles geweigerd werd. Ze werd steeds tegen gewerkt.
In begin toch niet hoor......ze kreeg het voor elkaar dat de vrouwelijke bewoners in haar BH rondhuppelde de hele dag......de mode show .
Kan dat niet bepaalt tegen werken vinden.
pi_188919971
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 00:17 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

4000 volgers denk DooieDeelie dat Dree wel krijgt op Insta..

Who The Fuck is Dree
Ik heb ze net voor de gein even opgezocht.

Dylan 5.200
Andrea 2.600

Helemaal niks dus.
En Dylan zei dat toen hij erin ging hij meteen naar de 4k gegaan was, is dus amper nog wat bijgekomen die tijd.
  vrijdag 13 september 2019 @ 00:21:58 #129
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188919982
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 september 2019 00:20 schreef KeesAnders het volgende:

[..]

Ik heb ze net voor de gein even opgezocht.

Dylan 5.200
Andrea 2.600

Helemaal niks dus.
En Dylan zei dat toen hij erin ging hij meteen naar de 4k gegaan was, is dus amper nog wat bijgekomen die tijd.
Allemaal volgen aanklikkers die nooit meer volgen zo hou je jarenlang valse info
  vrijdag 13 september 2019 @ 00:22:21 #130
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188919984
De gong en de brief, wat een flater opnieuw ....


Er komt een gong binnen - 12 september 2019.
x7kyu0r
.
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 13 september 2019 @ 00:22:40 #131
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_188919988
waarom is 2 dagen niks in social media topic`?
pi_188919995
Nog een paar nagekeken.

Jessie 36k
Merel 18.6k
Gerrit 11.3k
Shelley 11k
Brandon 9.4k
pi_188920050
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2019 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er komt een gong binnen - 12 september 2019.
Wat een aansteller die Merel
pi_188920056
pi_188920059
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 00:39 schreef mcspicy het volgende:

[..]

Wat een aansteller die Merel
Mwah. Als je daar al zo lang zit en er gebeurd bijna nooit iets snap ik het best dat je op zo'n moment even wat drukker doet dan onder "normale" omstandigheden.
pi_188920067
Die bewoners zullen straks maar buiten de poort gaan en dan allemaal praten als Jens.
pi_188920084
Brrr. De manier waarop Andrea praat. Zo asociaal en bijna crimineel.
"Mooi" stel die Andrea en Dylan samen. De grootste engnekken op dat terrein.
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 13 september 2019 @ 00:50:18 #138
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_188920092
quote:
wie is dat?
pi_188920096
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 00:50 schreef mario390 het volgende:

[..]

wie is dat?
Zo te zien Mariska.
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 13 september 2019 @ 00:52:34 #140
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_188920101
oke
pi_188920107
Dylan weer met de grootste mond. Hij heeft weer wat gedronken natuurlijk.
Hij en Kaylee hadden de Koning en Koningin kunnen zijn wanneer ze vanaf het begin geld stiekem hadden achtergehouden. Want hij brengt 5k binnen per maand.
  vrijdag 13 september 2019 @ 00:56:59 #142
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188920120
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 september 2019 00:54 schreef KeesAnders het volgende:
Dylan weer met de grootste mond. Hij heeft weer wat gedronken natuurlijk.
Hij en Kaylee hadden de Koning en Koningin kunnen zijn wanneer ze vanaf het begin geld stiekem hadden achtergehouden. Want hij brengt 5k binnen per maand.
1 klant per week max momenteel
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_188920131
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 00:56 schreef chufi het volgende:

[..]

1 klant per week max momenteel
Denk dat die k in 5k dan ook staat voor 5 karbonades of 5 knaken ofzo. _O-
  vrijdag 13 september 2019 @ 01:01:39 #144
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188920146
Volgens Billy dronken ze uit het meer, het was een vijver kut .... _O-
.
pi_188920165
Andrea en Dylan missen de drugs steeds meer en meer.
pi_188920200
En het gaat uiteraard weer over Gerrit.
pi_188920238
Andrea zou niet op de DJ kunnen vallen had ze gezegd want hij voldoet niet aan haar standaard type, geen gouden tand, geen tatoeages en waarschijnlijk geen strafblad.
pi_188920252
Ow ze gaan weer in de silo zitten.
Ze gingen samen piesen dus dacht dat ze gingen slapen maar ze gaan nog verder met hun gezuip.
Het gaat weer over zwagers die wel of niet ook drugs gebruiken.
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 13 september 2019 @ 01:29:45 #149
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_188920273
de zitten nog en uur
pi_188920294
Yep, ze schenken er nog 1 in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')