abonnement Unibet Coolblue
pi_188916335
Zijn er Fok!ers die het ksf certificaat hebben behaald en snel daarna aan het werk waren? Ik ben inmiddels met de opleiding begonnen, kreeg het aangeboden van het UWV, en dacht ik doe het gewoon ook al heb ik al ervaring in de branche

Ik zit nu 3 maanden zonder werk, word overal afgewezen helaas omdat ik geen administratieve opleiding op niveau 4 heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alieda-R op 12-09-2019 20:44:25 ]
  donderdag 12 september 2019 @ 20:30:51 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188916574
Ik was wel begonnen maar niet gehaald omdat het te koud was
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188916726
Is dat zo'n Lean Six Sigma certificaat?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_188916765
quote:
11s.gif Op donderdag 12 september 2019 20:38 schreef nostra het volgende:
Is dat zo'n Lean Six Sigma certificaat?
Basisvaardigheden klantcontact.
  donderdag 12 september 2019 @ 20:44:19 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188916840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 20:40 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Basisvaardigheden klantcontact.
Waarom heb je daar een certificaat voor nodig?

Voegt het ook maar iets toe aan je marktwaarde?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188916948
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 20:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom heb je daar een certificaat voor nodig?

Voegt het ook maar iets toe aan je marktwaarde?
Er zijn steeds meer inbound callcenters die eisen dat je een certificaat of MBO4 diploma hebt.

Heb zelf ervaring op de klantenservice van Tele2, daar heel makkelijk binnen gekomen zonder dat me naar ervaring of diploma's werd gevraagd, met gemak door de training gegaan en het werk ging me ook met gemak af.

Ben sinds 3 maanden weer werkzoekende, onder andere bij KPN gesolliciteerd voor eenzelfde soort functie als ik bij Tele2 had maar afgewezen omdat ik geen MBO4 heb.

Van het UWV zeggen ze dat ik wanneer ik het certificaat eenmaal heb ik er bijna zeker van kan zijn dat ik meteen aan het werk kan.

Met dit certificaat ben je officieel klantadviseur.
  donderdag 12 september 2019 @ 20:51:06 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188916995
Maar dat is toch nog steeds niet op niveau 4?

Je hebt al ervaring in die functies/branche, wat moet je dan in hemelsnaam met een basisvaardigheden papiertje?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188917091
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 20:51 schreef Molo het volgende:
Maar dat is toch nog steeds niet op niveau 4?

Je hebt al ervaring in die functies/branche, wat moet je dan in hemelsnaam met een basisvaardigheden papiertje?
Nee maar het is een bewijs dat je de kennis in huis hebt.

Naar ervaring wordt helaas vaak niet gekeken. Heb ook bij Webhelp voor de klantenservice van NUON gesolliciteerd maar ook afgewezen terwijl ik in 2009 de training van de NUON klantenservice al eens met goed resultaat heb afgerond, alleen na de training niet aan het werk gegaan daar omdat ze me opeens maar 12u werk per week konden bieden terwijl ik voor 36 tot 40 uur zou gaan. Nu wijzen ze me dus af omdat ik geen diploma of certificaat heb.

Heb ook bij Ziggo gesolliciteerd maar die hebben juist liever mensen zonder ervaring, dus bij Ziggo afgewezen omdat ik het afgelopen jaar voor Tele2 heb gewerkt.
  donderdag 12 september 2019 @ 21:04:19 #9
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_188917291
Ik heb hem tijdens mijn werk behaald, jaarlijks is er ook een landelijke wedstrijd beste klantadviseur van Nederland (mede) georganiseerd door KSF.
Het is wel een plus op je cv bij de meeste contactcenters.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_188917460
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2019 21:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb hem tijdens mijn werk behaald, jaarlijks is er ook een landelijke wedstrijd beste klantadviseur van Nederland (mede) georganiseerd door KSF.
Het is wel een plus op je cv bij de meeste contactcenters.
Ik werd gisteren wel benaderd door Menzis, heb aangegeven dat ik bezig ben het certificaat te behalen en de vrouw die ik aan de telefoon had reageerde wel enthousiast. Heb dinsdag een gesprek. Mocht ik daar aan het werk kunnen komen is het volgens haar geen probleem dat ik eerst parttime begin zodat ik nog wel verder kan om het certificaat te behalen. En ondertussen zal ik dan via Menzis ook met WFT Zorg moeten beginnen.
pi_188917606
Wij moesten eerst een cold envairunment training van Jo Bonten volgen voordat we werden toegelaten in het ksf complex.
pindazakje
pi_189043017
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Wij moesten eerst een cold envairunment training van Jo Bonten volgen voordat we werden toegelaten in het ksf complex.
Wat hebben Jo Bonten en de klantenservice federatie met elkaar te maken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')