Basisvaardigheden klantcontact.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:38 schreef nostra het volgende:
Is dat zo'n Lean Six Sigma certificaat?
Waarom heb je daar een certificaat voor nodig?quote:Op donderdag 12 september 2019 20:40 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Basisvaardigheden klantcontact.
Er zijn steeds meer inbound callcenters die eisen dat je een certificaat of MBO4 diploma hebt.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom heb je daar een certificaat voor nodig?
Voegt het ook maar iets toe aan je marktwaarde?
Nee maar het is een bewijs dat je de kennis in huis hebt.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:51 schreef Molo het volgende:
Maar dat is toch nog steeds niet op niveau 4?
Je hebt al ervaring in die functies/branche, wat moet je dan in hemelsnaam met een basisvaardigheden papiertje?
Ik werd gisteren wel benaderd door Menzis, heb aangegeven dat ik bezig ben het certificaat te behalen en de vrouw die ik aan de telefoon had reageerde wel enthousiast. Heb dinsdag een gesprek. Mocht ik daar aan het werk kunnen komen is het volgens haar geen probleem dat ik eerst parttime begin zodat ik nog wel verder kan om het certificaat te behalen. En ondertussen zal ik dan via Menzis ook met WFT Zorg moeten beginnen.quote:Op donderdag 12 september 2019 21:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb hem tijdens mijn werk behaald, jaarlijks is er ook een landelijke wedstrijd beste klantadviseur van Nederland (mede) georganiseerd door KSF.
Het is wel een plus op je cv bij de meeste contactcenters.
Wat hebben Jo Bonten en de klantenservice federatie met elkaar te maken?quote:Op donderdag 12 september 2019 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Wij moesten eerst een cold envairunment training van Jo Bonten volgen voordat we werden toegelaten in het ksf complex.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |