Maar ik ben even in de war denk ik: jij bepaalt toch wanneer er gekolfd moet worden? Het werk toch niet? Als jij welke 3 uur moet kolven, dan doe je dat toch?quote:Op vrijdag 27 september 2019 17:42 schreef Sisu het volgende:
Oh bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is exht precies wat er in Mn hoofd gebeurt. Het is ook zo oneerlijk naar Mn man toe. Want ik trek alle zorg voor de kinderen naar me toe, maar neem het hem wel kwalijk dat hij ‘zo weinig doet’. Zo denk ik er over op slechte dagen. Hij doet namelijk hartstikke veel, maar goed.. zo voelt het soms niet.
Mijn werk doet inderdaad een beetje moeilijk over het kolven. Ik krijg nu smorgens de tijd om te kolven voordat ik ga beginnen. Dan 4 a 5 uur werken en dan pas weer tijd om te kolven. Dat lijkt kort, maar dat is het echt niet. Mn tits staan nu al vol als de kleine 3 uurtjes niet komt. Ik maak me daar dus best veel zorgen om. Sowieso stress ik hem hard over werk/afkolven-voorraadje opbouwen.. etc.
En volgende week moet hij 3 uur gaan wennen op het leuke kdv.. 3 hele uren! Zo lang ben ik nog niet bij hem weggeweest.
horrormonen en moederdrift is geen goede combi wanneer je weer moet werken hoor.
Ik hoop dat ik geen Bokito wordt![]()
Precies die eerste alinea, zo gaat dat ongeveer.quote:Op vrijdag 27 september 2019 17:42 schreef Sisu het volgende:
Oh bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is exht precies wat er in Mn hoofd gebeurt. Het is ook zo oneerlijk naar Mn man toe. Want ik trek alle zorg voor de kinderen naar me toe, maar neem het hem wel kwalijk dat hij ‘zo weinig doet’. Zo denk ik er over op slechte dagen. Hij doet namelijk hartstikke veel, maar goed.. zo voelt het soms niet.
Mijn werk doet inderdaad een beetje moeilijk over het kolven. Ik krijg nu smorgens de tijd om te kolven voordat ik ga beginnen. Dan 4 a 5 uur werken en dan pas weer tijd om te kolven. Dat lijkt kort, maar dat is het echt niet. Mn tits staan nu al vol als de kleine 3 uurtjes niet komt. Ik maak me daar dus best veel zorgen om. Sowieso stress ik hem hard over werk/afkolven-voorraadje opbouwen.. etc.
En volgende week moet hij 3 uur gaan wennen op het leuke kdv.. 3 hele uren! Zo lang ben ik nog niet bij hem weggeweest.
horrormonen en moederdrift is geen goede combi wanneer je weer moet werken hoor.
Ik hoop dat ik geen Bokito wordt![]()
Online bij de appiequote:Op vrijdag 27 september 2019 19:25 schreef Ticootje het volgende:
Kort vraagje: vroeger had je kant en klare zuigelingen voeding 1 in een klein pakje. Is dat er nog en waar kan ik dat kopen, niet in de supermarkten lijkt het.
Ik heb dat vorig jaar bij de Kruidvat gekocht van Nutrilon, 3 zakjes zaten erin geloof ik.quote:Op vrijdag 27 september 2019 19:25 schreef Ticootje het volgende:
Kort vraagje: vroeger had je kant en klare zuigelingen voeding 1 in een klein pakje. Is dat er nog en waar kan ik dat kopen, niet in de supermarkten lijkt het.
Alleen online bij drogisterijen. https://www.deonlinedrogi(...)ng-kant-en-klaar.htmquote:Op vrijdag 27 september 2019 19:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben zelf werkgever, en dan zorg ik gewoon dat het kan. Ik wil graag het schema weten, en dan wordt de agenda aangepast. In het onderwijs kan dat best, maar daar moeten ze zich voor inspannen. Nu doen ze dat niet, is Sisu de enige die zich inspant, en dan heeft ze het nog niet zo als ze het eigenlijk nodig heeft. Ik vind dat heel erg triestquote:Op vrijdag 27 september 2019 18:36 schreef krijgerrtje het volgende:
Mrs Peel, in de praktijk natuurlijk wel, maar bij sommige beroepen kán dat gewoon niet altijd, zomaar weg om te kolven. Het beroep van Sisu maakt het ook verdomd lastig om tussendoor te kolven heb ik het idee![]()
Sisu ik herken het wel hoor. Weer werken brengt toch een next level stress weer met zich mee, en dat went, maar had die eerste periode echt invloed op m’n humeur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet waar ze het verkopen tico, maar ik weet wel dat M van die flesjes kreeg in het ziekenhuis toen mijn productie nog niet op gang was. Dus ze bestaan nog wel.
Prenatal!quote:Op vrijdag 27 september 2019 19:43 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Ik heb dat vorig jaar bij de Kruidvat gekocht van Nutrilon, 3 zakjes zaten erin geloof ik.
Helemaal mee eens, maar toch is het niet overal zo zwart wit.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:32 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik ben zelf werkgever, en dan zorg ik gewoon dat het kan. Ik wil graag het schema weten, en dan wordt de agenda aangepast. In het onderwijs kan dat best, maar daar moeten ze zich voor inspannen. Nu doen ze dat niet, is Sisu de enige die zich inspant, en dan heeft ze het nog niet zo als ze het eigenlijk nodig heeft. Ik vind dat heel erg triest
Kan je wel oppakken mits je geen lichamelijke klachten hebt. Zou wel vooraf even wat advies vragen aan een trainer. Want er zijn wel bepaalde spieren die je verkeerd kunt belasten met allerlei gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 28 september 2019 10:35 schreef Rebubbled het volgende:
Heel herkenbaar dat de balans in de relatie even zoek is. Borstvoeding geven neemt ontzettend veel tijd in beslag. Ook lijkt het een vanzelfsprekendheid dat mijn oog standaard op de baby is gericht en moet ik zelf altijd aankondigen als ik even iets moet doen waarbij dat niet zo is. Een paar dagen geleden liep ik met rugtas, buggy en boodschappentas en hij met lege handen. Dus ik vraag ietwat pissed of hij iets kan tillen. Krijg ik terug dat ik het niet op die toon hoef te vragen. Chef, ik zou het uberhaupt niet hoeven vragen, je hebt toch ogen in je hoofd en twee functionerende handjes?
Ik vind het overigens tijd om aan mijn zwangerschapskilo's te beginnen. Nu deed ik altijd krachttraining (en met altijd bedoel ik een paar weken achter elkaar gevolg door een rustdag van 6 maanden..). Kan ik dat weer gewoon oppakken? Of ben ik daar nog te gelatine voor?
Op het gebied van sport zelf stelt het echt nog niks voor, maar het is zo fijn om 1 avond in de week even anderhalf uur de deur uit te zijn en aan mijn herstel te kunnen werken. Heb nu voor thuis oefeningen voor ademhaling en bekkenbodemspieren en vanaf volgende week komen er ook oefeningen bij voor mijn benen en stabiliteit. En bij de eerste les bleek bij de diastase-controle dat hij gewoon al bijna helemaal dicht is, zit nog een klein beetje ruimte bij mijn navel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |