quote:Op donderdag 12 september 2019 19:59 schreef Rebubbled het volgende: Oké ik maak me echt zorgen om Bug haar drinkgedrag bij de gastouder. Ze sliep vannacht van 22u tot 8u in een ruk door, en miste dus de één à twee voedingen. Ze slurpte vanochtend in no time 2 borsten leeg, dus minimaal 230cc. Daarna is ze van 9u tot 17u bij de GO geweest. Ze heeft daar 3 uur geslapen van 11.30 tot 14.30. Ze heeft 380cc gedronken daar. Bij thuiskomst een halve borst gedronken en toen in slaap gesukkeld en na dat slaapje rond 18.30 twee borsten (avondborsten zijn minder fanatiek dan ochtendborsten). Echter is ze nu wel nog steeds op jacht, maar ze weigert momenteel boven luid schreeuwend de fles van papa.. Moet ik me zorgen maken of moet ik chillen?
Hoe zijn de luiers verder en drinkt ze wel goed bij jou als je er wel bent?quote:
Nee, die ging pas te laat in de ovenquote:Op donderdag 12 september 2019 20:31 schreef Rebubbled het volgende:
Ja we gaan morgen en het weekend de fles oefenen. Dit kan echt niet zo. Ik kan niet nog meer dan een half jaar constant op standby staan voor als de baby honger heeft.
Helsinki, hij vond de quiche geen succes?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:29 schreef Framblij89 het volgende:
Gefeliciteerd @:ToT !!!zelfde dag als mijn papa jarig haha! Tot over 3 dagen.
![]()
Wij gaan zelf verhuizen naar wat nu eigenlijk frum haar kamertje is, dit omdat dat kamertje naast het trappenhuis ligt en geen zin dat frum dan telkens wakker word van het lawaai.![]()
Scheelt ook weer, hoeft ze niet te wennen en die kamer is toch net iets groter waardoor al het speelgoed niet constant in de woonkamer blijft slingeren![]()
Haha dat lopen achter dat wagentje deed hij al best een lange tijd!quote:Op vrijdag 13 september 2019 06:50 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik vind het ook niet zorgelijk klinken rebubbled! Toen ik T nog borstvoeding meegaf naar de GO kreeg hij ook zo’n 300-400ml. Flesvoeding eigenlijk ook zoiets. Moet zeggen dat ik er sowieso op vertrouw dat hij wel om genoeg vraagt als hij het nodig heeft, maar misschien makkelijk om te zeggen omdat ‘ie altijd goed aangekomen is. Pakt ze de fles bij de GO wel?
Wat een leuke foto’s zusje!tot in het dreumestopic!
Tink wat klotebeterschap! Vandaag al wat opgeknapt of?
MiniTOT loopt!en issie nu vandaag jarig? Gefeliciteerd!!
![]()
Wij hebben T. sinds afgelopen weekend toch verhuisd naar z’n eigen kamerik mis ‘m echt vreselijk naast me maar we merkten dat hij gewoon wakker werd van elk geluidje, durfde me bijna niet meer om te draaien in bed. De eerste twee nachten kwam hij pas om half 5 voor de eerste nachtvoeding en sindsdien -rot op fokwet- slaapt hij al drie nachten door
vannacht sloeg hij zelfs de voeding om 22:00 over.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:57 schreef Helsinki het volgende:
Jarige mini-ToT? Nu al? De tijd vliegt voorbij. Van harte gefeliciteerd
.
Krijgertje, hier slaapt I. ook veel beter op zijn eigen kamertje en wij ook. Hopelijk zet dit door.
Ik ga zo een vintage theekastje ophalen met baby. Ben benieuwd! Ga het opknappen en dan gebruiken voor de seizoenstafel.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:06 schreef Rebubbled het volgende:
Oke dat stelt me echt enorm gerust! Dank jullie wel! Ze stribbelt de eerste fles bij de GO vaak tegen, maar de tweede klokt ze zo weg. Misschien dat rigoureus oefenen dit weekend niet nodig is.
Hebben jullie met de GO opvoedmethodes besproken? Bedacht me ineens dat ik het daar niet over heb gehad, want ze is nog maar een babietje. Misschien hadden we dat wel moeten doen?
ToT! Gefeliciteerd met je mini! Heel veel plezier vandaag en succes met je loslopende dreumes!
Krijger wat fijn dat jullie nu zoveel beter slapen. Hier is de rust ook weer wedergekeerd. Gisternacht van 22u tot 8u aan een ruk door en afgelopen nacht van 21u tot 01.30 en na de voeding meteen door tot 7u. Ik voel me langzaam aan weer mens.
Fram, slaapt Frum nu nog bij jullie?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:23 schreef Framblij89 het volgende:
@:Rebubbled , ja!! I know, beetje ‘lang’maar ze heeft al die tijd goed geslapen, en nog steeds. Dus vonden/vinden het prima. Volgende week heeft mijn vriend vakantie dus gaan we alles van kamer naar kamer verhuizen, en dan slapen we apart.
@:ToT charmantsoort van vis mondje zegmaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |