Wie zegt dat precies, mr. Don Quichot?quote:Op donderdag 12 september 2019 18:02 schreef SpecialK het volgende:
Maar die Nashvilleverklaringtekenaars dan!! Die zijn natuurlijk veel enger!!!
Ik. Dat zie je toch?quote:Op donderdag 12 september 2019 18:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wie zegt dat precies, mr. Don Quichot?
Cultuur moet je respecteren deze mensen staan in contact met hun roots. Jij wil zeker weer jouw witmansprivilege uitoefenen om via de typische kolonialistische kanalen (de overheid) allerhande onderdrukkende maatregelen uit te voeren om deze bruine mensen en hun prachtige cultuur te criminaliseren.quote:
Zonde van je energie, deze post.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Cultuur moet je respecteren deze mensen staan in contact met hun roots. Jij wil zeker weer jouw witmansprivilege uitoefenen om via de typische kolonialistische kanalen (de overheid) allerhande onderdrukkende maatregelen uit te voeren om deze bruine mensen en hun prachtige cultuur te criminaliseren.
Typisch weer. Je zou jouw stem moeten gebruiken om deze mensen te verheffen.
Ik weet nog ongeveer hoeveel aandacht dat nieuws toen van jou en je kornuiten kreeg. En van heel Nederland. Weken lang. Dit is na een weekje doodgebloed gok ik. Terwijl het 100x heftiger is dan wat stomme handtekeningen.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zonde van je energie, deze post.
In haar biografie ontbreekt nog de zin: Het liefst hou ik me bezig met kinderen opzetten tegen homo's, andersdenkenden, en het opdringen van een schaamtecultuur bij jonge meiden.quote:‘Mijn naam is Asma, ik ben 47 jaar en een alleenstaande moeder. Mijn hobby’s hebben allemaal iets met de islam te maken. Ik houd van het ontwikkelen van materiaal voor kinderen, van lesgeven over de islam. Ik hou van wandelen, van de natuur genieten en Allah’s schepping bewonderen.’
Euh nee, want eenmaal moslim acht ik de kans bijzonder klein dat zij ooit nog van het islamitisch gedachtengoed waaraan zij zich onderworpen heeft zal wijken en zou zij dit wel doen, dan zou zij geen moslim meer zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2019 00:10 schreef VoMy het volgende:
Overigens, dit strooit wel weer zand in de radaren van iedereen die zei dat moslims weigeren zich aan te passen - het boek is immers geschreven door iemand die zich enorm heeft aangepast.
Eigenlijk net als bij de anti-rook nazi'squote:Op vrijdag 13 september 2019 00:10 schreef VoMy het volgende:
Zoals iedereen die ouder is dan 4 en wel eens buiten komt weet, zijn bekeerlingen het aller- aller- allerkutst van alle vormen van gelovigen, omdat ze zo gierend rabiaat naar het geloof zijn geswitcht, dat alle redelijkheid met hun bekering het raam uit is geflikkerd.
Dat kom waarschijnlijk omdat het niet zo politiek correct is om het te benoemen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:47 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Weet je wat nou het grappige is vind ik? De overheid heeft de mond vol van gelijkwaardigheid en zo. Maar staat al jaren toe dat in naam van religie het gelijkheidsbeginsel aan alle kanten getreden wordt. En dan nu verbaasd doen allemaal en geschokkeerd zijn dat bij islamitisch onderwijs haat wordt gepredikt tegen andersgeaarden, ongelovigen, etcetera.
Het staat volgens mij al heel lang in dat ene boek. Dus helemaal als verassing kan het toch niet komen?
Maar politieke correctheid gaat niet boven het Gelijkheidsbeginsel. Dus wordt het niet eens tijd dat Nederland eens een rode stift pakt bij geloofsgeschriften en eens flink gaat strepen eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 september 2019 00:08 schreef tesssssssss het volgende:
Dat kom waarschijnlijk omdat het niet zo politiek correct is om het te benoemen.
Daar zou het misschien wel tijd voor zijn. Alleen, het gaat nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:17 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Maar politieke correctheid gaat niet boven het Gelijkheidsbeginsel. Dus wordt het niet eens tijd dat Nederland eens een rode stift pakt bij geloofsgeschriften en eens flink gaat strepen eigenlijk?
En dan ook nog zoʼn zemelkous uit een katholiek nest. Die met een beate heiligenglimlach binnensmonds de mensheid alle verschrikkelijks toewenst.quote:Op vrijdag 13 september 2019 00:10 schreef VoMy het volgende:
Zoals iedereen die ouder is dan 4 en wel eens buiten komt weet, zijn bekeerlingen het aller- aller- allerkutst van alle vormen van gelovigen, omdat ze zo gierend rabiaat naar het geloof zijn geswitcht, dat alle redelijkheid met hun bekering het raam uit is geflikkerd.
Oh? Nou gelukkig maar. Dan is alles nu weer gewoon koek en ei.quote:Islamitisch lesboekje aangepast na omstreden passages over homoseksualiteit
Hier heb je speciale zwemuurtjes voor vrouwen: rijen dik tot buiten aan toe voor de kassa, 100% kopvodden. We zijn (of op zijn minst een deel van de bevolking) zit in de hoogste versnelling in de tijdmachine naar de middeleeuwen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 06:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar zou het misschien wel tijd voor zijn. Alleen, het gaat nooit gebeuren.
Mijn eigen overbuurvrouw mag (in 2019!!!!!)! niet gaan zwemmen met mannen omdat die haar dan onbedekt zouden zien.
Je kan het zelf aan haar vragen, als je het niet gelooft. Het is gewoon echt waar.
Was ook niet de bedoeling. Zo af en toe krijgen we onbedoeld wat inzicht in deze conservatieve haatzaaierij.quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:29 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Eigenlijk schandalig dat men er NU pas achterkomt he
Dat heeft mijn overbuurvrouw ook geprobeerd, maar toen waren ze in het dorp waar ik woon zo slim om er een mannelijke badmeester neer te zetten. Dus toen kwam ze weer terug.quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier heb je speciale zwemuurtjes voor vrouwen: rijen dik tot buiten aan toe voor de kassa, 100% kopvodden. We zijn (of op zijn minst een deel van de bevolking) zit in de hoogste versnelling in de tijdmachine naar de middeleeuwen.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat heeft mijn overbuurvrouw ook geprobeerd, maar toen waren ze in het dorp waar ik woon zo slim om er een mannelijke badmeester neer te zetten. Dus toen kwam ze weer terug.
...en ondertussen is wel iedereen zich druk aan het maken over gelijke rechten voor vrouwen.
Dat is dan ook gewoon een lachertje. Vind ik.
Mijn moeder was ook bij me toen ze dat bij mij thuis vertelde en die zei " doe niet zo moeilijk ga gewoon zwemmen"
Ik dacht nog " maaaaaa, dat kan zij zomaar niet"
Maar op dat moment dachten mijn moeder en ik wel allebei " daar zitten we dan in 2019 met onze rechten"
Dat is echt raar, als je zelf vrouw bent en jij gaat gewoon naar het zwembad, zonder je ook maar ergens zorgen over te hoeven maken. Zij konwil nog niet eens gewoon met haar eigen zoontje gaan zwemmen.
Ook gezellig vrijdenkend enzo.quote:Op zaterdag 14 september 2019 07:59 schreef NoPicNic het volgende:
Vrijheid van godsdienst moet aan banden worden gelegd in Nederland. Alleen maar openbare scholen toestaan waar de kindertjes wordt geleerd dat religie een defect is van de menselijke geest. Alleen zo kan je volwassenen hun wapens van haatzaaierij en verdeeldheid uit handen nemen.
Goed idee. Van het ene naar het andere extreme. Werkt altijdquote:Op zaterdag 14 september 2019 07:59 schreef NoPicNic het volgende:
Vrijheid van godsdienst moet aan banden worden gelegd in Nederland. Alleen maar openbare scholen toestaan waar de kindertjes wordt geleerd dat religie een defect is van de menselijke geest. Alleen zo kan je volwassenen hun wapens van haatzaaierij en verdeeldheid uit handen nemen.
Dat wil ze wel, maar dat is voor haar onmogelijk, omdat er in de uren dat het recreatief zwemmen is, ook mannen zwemmen.quote:
https://speld.nl/2019/09/(...)wijs-te-theoretisch/quote:Het salafistisch onderwijs in Nederland ligt onder vuur. Veel prominente extremisten vinden dat er op moskeescholen te weinig praktijkonderwijs wordt gegeven.
“Er is alleen maar aandacht voor de theorie”, zegt de Koeweitse sjeik Ahmed bin Jawad. “Leerlingen weten precies welke groepen de doodstraf verdienen en hoe die zou moeten worden uitgevoerd, maar ze hebben geen flauw idee hoe ze met een zwaard moeten omgaan.”
Vicevoorzitter Zohair el Hasnaoui van IS Benelux sluit zich daarbij aan. “We hebben niet alleen knappe koppen nodig, maar ook jongeren die goed zijn met hun handen. Daaraan is echt een schrijnend tekort. Als de oude garde zich straks heeft opgeblazen, zitten wij met een enorm probleem.”
El Hasnaoui luidt de noodklok: “Als werkgever zeggen wij: kijk nou waar op de werkvloer behoefte aan is. Stem het onderwijs daarop af. Anders hebben we straks een hele generatie opgeleid als prediker. Daar zit de samenleving niet op te wachten.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |