Aangepastquote:
Ik had heel lang een AFCA uiquote:Op donderdag 12 september 2019 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Darkwing Duck was geloof ik mijn eerste UI.
Terecht wel.quote:
Je wilde toch al wat anders gaan doen?quote:
Ai balen, lekker wat anders zoeken?quote:
ja je kan dat volgens mij in je account zienquote:Op donderdag 12 september 2019 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maatjes, ik heb een bol cadeaubon in de mail gekregen van werk.
Kan ik ergens zien hoeveel hierop staat voordat ik probeer af te rekenen?
Nein. Gewoon in de winkelwagen toevoegen, dan zie je de waarde direct. Hoef je nog niet direct af te rekenen.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.bol.com/nl/m/bol-com-cadeaubonnen/quote:Op donderdag 12 september 2019 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
staat toch in de mail blindequote:Op donderdag 12 september 2019 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
oh wacht fysieke? staat dat er niet op?
quote:Op donderdag 12 september 2019 16:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
pff wat een kutzooi zeg
waarom eigenlijk
Doe ik nu al met studie, maar daarvoor heb ik mijn uren verlaagd 2 weken geleden. Wat gewoon prima was. Om vervolgens mijn contract niet te verlengen vanwege het feit dat ik te weinig uren maak voor toekomstige projecten lol. Lekker tegenstrijdig dusquote:Op donderdag 12 september 2019 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht wel.
[..]
Je wilde toch al wat anders gaan doen?
Die heb je ook jaquote:Op donderdag 12 september 2019 16:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh lol dacht altijd dat het dragonball z was
O.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/m/bol-com-cadeaubonnen/
onderaan
hey ik praat niet met kermistokkiesquote:
jouw probleemquote:Op donderdag 12 september 2019 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hey ik praat niet met kermistokkies
gaarne converseer je met ander gespuis dan is er niks aan de handquote:
negeer me dan idiootquote:Op donderdag 12 september 2019 17:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gaarne converseer je met ander gespuis dan is er niks aan de hand
ik heb liever ook niet dat je tegen mij praatquote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 17:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/m/bol-com-cadeaubonnen/
onderaan
quote:
jouw probleemquote:Op donderdag 12 september 2019 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb liever ook niet dat je tegen mij praat
stel je voor dat men zo iets ziet
echt ongehoord
lekker tochquote:Op donderdag 12 september 2019 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
15 ekkies weer.
Geen idee waarom, maar mooi meegenomen.
heb je het weer op je heupenquote:Op donderdag 12 september 2019 17:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo ga je me anders notes geven
Dit is nog niks vergeleken met mijquote:
je weet dat ik dat alleen bij jou doequote:Op donderdag 12 september 2019 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wist niet dat Flipje mensen haatte.
Wat hebben jullie gedaan? Gefilmd dat jullie aan het cummen waren op haar foto's en dit aan haar opgestuurd?
quote:Op donderdag 12 september 2019 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat hebben jullie gedaan? Gefilmd dat jullie aan het cummen waren op haar foto's en dit aan haar opgestuurd?
Zou ze dat niet kunnen waarderen?quote:Op donderdag 12 september 2019 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
ach gossie tochquote:Op donderdag 12 september 2019 17:11 schreef JanCees het volgende:
maar ik zal wel weer ban krijgen om niks
quote:
?quote:
ik ben zeer vredelievend zeker nu ik nog niet van een roze wolk ben afgedonderd.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga je AZ een keer bezoeken in het forepark?quote:Op donderdag 12 september 2019 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ach gossie toch
[..]
[..]
?
[..]
ik ben zeer vredelievend zeker nu ik nog niet van een roze wolk ben afgedonderd.
Ja alleen zou ik er geen strijd van makenquote:Op donderdag 12 september 2019 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Maar goed, ik ga maandag op mijn werk nog wel even verhaal halen. Ook mondelinge toezeggingen zijn toezeggingen lijkt mij
Uiteraard!quote:Op donderdag 12 september 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je AZ een keer bezoeken in het forepark?
Nou super chill baantje zeker niet. Maar qua flexibiliteit en collegas wel gewoon primaquote:Op donderdag 12 september 2019 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja alleen zou ik er geen strijd van maken
een partij die je zo behandeld ben je in de huidige economie liever kwijt dan rijk toch? Of was het een super chill baantje?
Jammer dat er zo weinig uit komt.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je weet dat ik dat alleen bij jou doe
Sorry dat ik zulke specifieke gedachtes heb.quote:
Ik vermoed dat weinig vrouwen dit kunnen waarderen.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zou ze dat niet kunnen waarderen?
Alles dus nog spang?quote:Op donderdag 12 september 2019 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ach gossie toch
[..]
[..]
?
[..]
ik ben zeer vredelievend zeker nu ik nog niet van een roze wolk ben afgedonderd.
Ah dat is wel jammer dan ja.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou super chill baantje zeker niet. Maar qua flexibiliteit en collegas wel gewoon prima
ik wou hier nog op reageren maar dan escaleert hetquote:Op donderdag 12 september 2019 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat er zo weinig uit komt.
[..]
Sorry dat ik zulke specifieke gedachtes heb.
[..]
Ik vermoed dat weinig vrouwen dit kunnen waarderen.
[..]
Alles dus nog spang?
ik eet straks burritos met guacamole en creme fraîchequote:Op donderdag 12 september 2019 17:20 schreef I. het volgende:
Straks m'n restje woknoedels opeten, nu al zin in.
Lekker man. Ook trek in.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik eet straks burritos met guacamole en creme fraîche
Ben toe aan werk. Ruilen?quote:Op donderdag 12 september 2019 17:20 schreef JanCees het volgende:
bijna weekend mensen
ben echt aan toe
Bohhquote:Op donderdag 12 september 2019 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik eet straks burritos met guacamole en creme fraîche
met wat maak jij dat meestal?quote:
junkquote:Op donderdag 12 september 2019 17:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
teveel poppers gedaan, nu hoofdpijn
maar geen pijnlijk achterste?quote:Op donderdag 12 september 2019 17:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
Lijkt ook zo op elkaar he XDquote:Op donderdag 12 september 2019 17:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
nvm dacht dat dit whapp was
Denk het jaquote:Op donderdag 12 september 2019 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat er zo weinig uit komt.
[..]
Sorry dat ik zulke specifieke gedachtes heb.
[..]
Ik vermoed dat weinig vrouwen dit kunnen waarderen.
[..]
Alles dus nog spang?
quote:Op donderdag 12 september 2019 17:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
nvm dacht dat dit whapp was
Eigenlijk gewoon chili con carne in een wrapquote:Op donderdag 12 september 2019 17:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
met wat maak jij dat meestal?
vandaag kip en rijst en groente en beetje salsa als vulling
Leuk.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk het ja
daar? hoe is het met het katje?
ik hoop het ookquote:Op donderdag 12 september 2019 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk.
Hopelijk blijft het goed gaan.
Prima. Nog steeds af en toe beetje boos naar die kleine, die de grote iedere keer uitdaagt.
Had je laatst ook al, geile donderquote:Op donderdag 12 september 2019 17:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
ah lekker hoorquote:Op donderdag 12 september 2019 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon chili con carne in een wrap
Wat is de volgende date?quote:Op donderdag 12 september 2019 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik hoop het ook
oh dat is wel jammer
Trollie heeft gewoon af en toe behoefte aan piemel. Daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had je laatst ook al, geile donder
ja is gewoon mijn nieuwe catchphrase (herkenbaar zinnetje dat iemand zegt, bijvoorbeeld 'barney' in how i met your mother)quote:Op donderdag 12 september 2019 17:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had je laatst ook al, geile donder
kan zijn, maar wat heeft dat met mijn poppergebruik te makenquote:Op donderdag 12 september 2019 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trollie heeft gewoon af en toe behoefte aan piemel. Daar is niks mis mee.
Ik heb 1,2,3,4 poppers in huis en ik heb 1,2,3,4 poppers gebruiktquote:Op donderdag 12 september 2019 17:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja is gewoon mijn nieuwe catchphrase (herkenbaar zinnetje dat iemand zegt, bijvoorbeeld 'barney' in how i met your mother)
iedereen zegt, "drugs die zijn slecht"quote:Op donderdag 12 september 2019 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb 1,2,3,4 poppers in huis en ik heb 1,2,3,4 poppers gebruikt
Oh is het m datquote:Op donderdag 12 september 2019 17:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja is gewoon mijn nieuwe catchphrase (herkenbaar zinnetje dat iemand zegt, bijvoorbeeld 'barney' in how i met your mother)
In zijn nauwe aarsje?quote:Op donderdag 12 september 2019 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trollie heeft gewoon af en toe behoefte aan piemel. Daar is niks mis mee.
Waar anders? In zijn neus?quote:
Man man manquote:Op donderdag 12 september 2019 17:56 schreef Fok-it het volgende:
,De actie van deze jongens is ontzettend dom, stupide en baldadig’’, oordeelt Baudet. ,,Ze verdienen bestraffing, maar ze waren niet van plan om de VS te schaden.’’ De jongens riskeren zes maanden celstraf voor hun actie. ,,Nederland moet zich daarom inzetten om de jongens zo snel mogelijk naar Nederland te halen.’’'
Baudet__
Zodat de mennekes weer lekker gepamperd kunnen worden. Weer zo'n wereldvreemde idioot die denkt dat hij in het buitenland alles kan maken. Hij had ook gewoon neergeknald kunnen worden eenmaal op het terreinquote:
Alles voor de views hè.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zodat de mennekes weer lekker gepamperd kunnen worden. Weer zo'n wereldvreemde idioot die denkt dat hij in het buitenland alles kan maken. Hij had ook gewoon neergeknald kunnen worden eenmaal op het terreinMaar ik zal maar niet zeggen dat ik het jammer vind dat dat niet is gebeurt
its a prankkkkquote:
Gewoon lekker daar laten zitten. Daar in overtreding daar vastzitten.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:56 schreef Fok-it het volgende:
,De actie van deze jongens is ontzettend dom, stupide en baldadig’’, oordeelt Baudet. ,,Ze verdienen bestraffing, maar ze waren niet van plan om de VS te schaden.’’ De jongens riskeren zes maanden celstraf voor hun actie. ,,Nederland moet zich daarom inzetten om de jongens zo snel mogelijk naar Nederland te halen.’’'
Baudet__
Ik lees elders op fok dat het 2 fokkers zijn die opgepakt zijn.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zodat de mennekes weer lekker gepamperd kunnen worden. Weer zo'n wereldvreemde idioot die denkt dat hij in het buitenland alles kan maken. Hij had ook gewoon neergeknald kunnen worden eenmaal op het terreinMaar ik zal maar niet zeggen dat ik het jammer vind dat dat niet is gebeurt
Eenschquote:Op donderdag 12 september 2019 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon lekker daar laten zitten. Daar in overtreding daar vastzitten.
Moeten ze maar niet zo achterlijk doen.
Oh ja?quote:Op donderdag 12 september 2019 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees elders op fok dat het 2 fokkers zijn die opgepakt zijn.
Mja het amerikaans gevang is haast onmenselijk te noemen.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon lekker daar laten zitten. Daar in overtreding daar vastzitten.
Moeten ze maar niet zo achterlijk doen.
Heubach en ties.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jammer dat niemand anders er zo over denkt
Kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heubach en ties.
[..]
Sorry.
quote:Op donderdag 12 september 2019 18:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mmmm lekker denk dat jij heel goed kan pijpen
🙈🙈🙈quote:Op donderdag 12 september 2019 18:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dank uquote:Op donderdag 12 september 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goede tt trouwens, zie hem nu pas.
Laat ze maar lekker een half jaar brommen daar. Daaaaaaaaagquote:Op donderdag 12 september 2019 17:56 schreef Fok-it het volgende:
Baudet__
Daaaaaaaaagquote:Op donderdag 12 september 2019 18:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker een half jaar brommen daar. Daaaaaaaaag
oke wat is ditquote:Op donderdag 12 september 2019 17:56 schreef Fok-it het volgende:
Baudet__
Ga je zo met je oud-leden om?quote:Op donderdag 12 september 2019 18:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker een half jaar brommen daar. Daaaaaaaaag
Die kunnen het wel hebben toch? Ik ben vooral benieuwd hoe @trein2000 hierover denkt.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:26 schreef Tjacka het volgende:
hopelijk gaat @:i. en @:amarantha niet boos worden nu ik hier weer post
Ah ja ik zie het al.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen.
Volgens mij zat die Ties in VBL en werd er toen een gebbetje van gemaakt dat hij dezelfde naam als die vlogger had
quote:
nou nee hoorquote:Op donderdag 12 september 2019 18:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die kunnen het wel hebben toch? Ik ben vooral benieuwd hoe @:trein2000 hierover denkt.
oh vond dat wel iets voor stuktvquote:
Lasagnaquote:Op donderdag 12 september 2019 18:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou nee hoor
ik ga zo lasagna eten
Omdat die zo driftig is?quote:Op donderdag 12 september 2019 18:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha die anus gaat goed opgerekt worden in jillaquote:
Oh misschien moet @CharlesKinbote ook maar eens naar dat Area51 toe danquote:Op donderdag 12 september 2019 18:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha die anus gaat goed opgerekt worden in jilla
of jijquote:Op donderdag 12 september 2019 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh misschien moet @:Charleskinbote ook maar eens naar dat Area51 toe dan
Nou als ik het al zou overwegen dan zeker niet bottom neequote:Op donderdag 12 september 2019 18:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of jij
hahaha
maja jij bent meer top zeker?
ik ook, fok-it verspreidt fake newsquote:Op donderdag 12 september 2019 18:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of jij
hahaha
maja jij bent meer top zeker?
wel zielig van die bottomquote:Op donderdag 12 september 2019 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als ik het al zou overwegen dan zeker niet bottom nee
hoe groot is je penerquote:Op donderdag 12 september 2019 18:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik ook, fok-it verspreidt fake news
Even pompje erop vooraf tochquote:Op donderdag 12 september 2019 18:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel zielig van die bottom
die zou wel weinig voelen
Wordt steeds groterquote:
Eerst zei je 18 ;squote:
Inch?quote:
Hij plakt er wel centimeter aan vast. Zou jammer zijn als Tjacka straks van een koude kermis, lol kermis, thuiskwamquote:
lololquote:Op donderdag 12 september 2019 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij plakt er wel centimeter aan vast. Zou jammer zijn als Tjacka straks van een koude kermis, lol kermis, thuiskwam
Kan @UitStraling je niet even pleziering die is ook altijd zo bronstigquote:
wtfquote:Op donderdag 12 september 2019 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij plakt er wel centimeter aan vast. Zou jammer zijn als Tjacka straks van een koude kermis, lol kermis, thuiskwam
quote:
Is niet meer nodig denk ikquote:Op donderdag 12 september 2019 18:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
thanks, prima dm, voor herhaling vatbaar
Denk dat Jezus nooit woknoedels heeft gegetenquote:Op donderdag 12 september 2019 18:39 schreef I. het volgende:
Jezus wat zijn woknoedels toch lekker hè.
Wat zit er in? Kip, boontjes, wortel spot ik.quote:
Wel eens op ja was idd lekkerquote:Op donderdag 12 september 2019 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Jezus nooit woknoedels heeft gegeten
Ziet er goed uit ik mis alleen de paling en barracudaquote:
Kip, paprika, wortel, bleekselderij, sperziebonen, broccoli, en bloemkool. Echt genot.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zit er in? Kip, boontjes, wortel spot ik.
Ziet er goed uit
Klinkt goed, met uitzondering van de paprika dan.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:47 schreef I. het volgende:
[..]
Kip, paprika, wortel, bleekselderij, sperziebonen, broccoli, en bloemkool. Echt genot.
waarom geen garnalenquote:Op donderdag 12 september 2019 18:47 schreef I. het volgende:
[..]
Kip, paprika, wortel, bleekselderij, sperziebonen, broccoli, en bloemkool. Echt genot.
Paprika is gemaakt door de oude Goden.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt goed, met uitzondering van de paprika dan.
Oud leden? Nooit gezienquote:Op donderdag 12 september 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je zo met je oud-leden om?
Ties02
Rip aan de nabestaanden
Die kleuren jezus manquote:
Lekker joh.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt goed, met uitzondering van de paprika dan.
Ja oude Goden kunnen me aan mijn anus oxiderenquote:Op donderdag 12 september 2019 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paprika is gemaakt door de oude Goden.
Drugswijfje.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:57 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)aten-doden~ac4d510c/
MURICA
En als je zegt ja is goed ik doe het voor 450 en je gaat met dat geld lekker shoppen en maccie pakken, dan kunnen ze je toch niet oppakken omdat je 'huurmoordenaar' bentquote:Op donderdag 12 september 2019 18:57 schreef Fok-it het volgende:
MURICA
lang geleden dat ik de postal gold-meme heb gezienquote:Op donderdag 12 september 2019 18:57 schreef Fok-it het volgende:
MURICA
Je zou gebeld wordenquote:Op donderdag 12 september 2019 19:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lang geleden dat ik de postal gold-meme heb gezien
Dad John, Who do I have to fuck now?quote:Op donderdag 12 september 2019 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou gebeld worden
Ja we hebben uw dochter aangehouden, ze was bezig een meervoudige moord te beramen op jullie
Uh juist jaquote:Op donderdag 12 september 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dad John, Who do I have to fuck now?
ik wil jou echt een keer meetenquote:Op donderdag 12 september 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dad John, Who do I have to fuck now?
Heb je een beetje mooie borsten?quote:Op donderdag 12 september 2019 19:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil jou echt een keer meeten
neequote:Op donderdag 12 september 2019 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een beetje mooie borsten?
Ettoooquote:Op donderdag 12 september 2019 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
amadepamalamadramabotswanaguyanapyjama
waaromquote:Op donderdag 12 september 2019 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat jij klittenband droeg
Ik doe het ook alleen bij Etto.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als een ander het doet is het gay, alleen bij Etto staat dat
quote:Op donderdag 12 september 2019 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Als een ander het doet is het gay, alleen bij Etto staat dat
mitsubishiquote:Op donderdag 12 september 2019 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
ik heb nog veel paarse skittles over
Skittlesquote:Op donderdag 12 september 2019 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
ik heb nog veel paarse skittles over
WTHquote:
lol nee die nietquote:
dat kan en dat mag gewoonquote:
Als iemand dat verdient dan is dat Etto, zo'n heerlijke pakkerdquote:Op donderdag 12 september 2019 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat kan en dat mag gewoon
taste the rainbow of zoquote:
Meidquote:Op donderdag 12 september 2019 20:11 schreef I. het volgende:
Ik moet eigenlijk nog even naar de Action, maar geen zin
er zouden maar echt skittles uitkomenquote:
Ja nierstenen zijn ook al zo'n pretje, laat staan een skittle door je snikkelquote:Op donderdag 12 september 2019 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
er zouden maar echt skittles uitkomen
dat zou echt perfect zijn
Heb jij die al gehad dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nierstenen zijn ook al zo'n pretje, laat staan een skittle door je snikkel
nooit nierstenen gehad maar na de eerste zak skittles zal dat wel wennen denk ikquote:Op donderdag 12 september 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nierstenen zijn ook al zo'n pretje, laat staan een skittle door je snikkel
Iedere dag in je eigen mondje cummen.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
er zouden maar echt skittles uitkomen
dat zou echt perfect zijn
Oeiquote:
niet waar ik aan dachtquote:Op donderdag 12 september 2019 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere dag in je eigen mondje cummen.
[..]
Oei
niet zo concreet meer een ongenoeglijk gevoel die regioquote:Op donderdag 12 september 2019 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, voelde je ook tintelingen gaan door je pik?
Mooi hoe dat werktquote:Op donderdag 12 september 2019 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
niet zo concreet meer een ongenoeglijk gevoel die regio
zelfde als je iemand vol in z'n kloten geschopt ziet worden, bij mij iigquote:
Neequote:
Iewquote:
Moet jij wetenquote:Op donderdag 12 september 2019 20:37 schreef I. het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds tijden pizza tonijn gekocht. Vond het toen niet lekker, maar wil weer eens wat anders proberen.Dus dat ga ik dit weekend maar eens eten
Dat is ook wel lekker ja.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:38 schreef I. het volgende:
En stokbroodjes kruidenboter, met soep. Want genot.
Ook lekkerquote:Op donderdag 12 september 2019 20:41 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ook gewoon alweer erwtensoep gekocht, want daar is het perfect weer voor.
Ik hou wel van spek hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
spekhaters...![]()
maar wel vieze kaas eten
gelukkig, je mag weer in mijn vriendenboekje schrijven.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja zeg... die zooi blijft altijd overal liggen
Die vond ik altijd wel lekkerquote:Op donderdag 12 september 2019 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee![]()
Ben er beetje klaar mee. Heb bolognese meegenomen, nooit eerder gehad.
[..]
Iew
Erwtensoep uit een blik?quote:Op donderdag 12 september 2019 20:41 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ook gewoon alweer erwtensoep gekocht, want daar is het perfect weer voor.
Ik verwacht een reviewquote:Op donderdag 12 september 2019 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga er achter komen over paar minuten.
niet gekliktquote:
Prima review, 8/10quote:Op donderdag 12 september 2019 20:59 schreef Amarantha het volgende:
Deze pizza kan er wel mee door ja. Ik geef hem een 7.5
Oooooh hooooooquote:
Voor herhaling vatbaar dusquote:Op donderdag 12 september 2019 20:59 schreef Amarantha het volgende:
Deze pizza kan er wel mee door ja. Ik geef hem een 7.5
En gewoon makkelijk. Maak het het liefst ook gewoon helemaal zelf, maar duurt zo lang. Moet ik er echt de tijd voor nemen.quote:
Wat let jequote:Op donderdag 12 september 2019 21:05 schreef I. het volgende:
[..]
En gewoon makkelijk. Maak het het liefst ook gewoon helemaal zelf, maar duurt zo lang. Moet ik er echt de tijd voor nemen.
Ik nietquote:Op donderdag 12 september 2019 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
ik verveel mij
wie kan mij vermaken
waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |