Dat varken kan er niets aan doen.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
Dat ze een keer mag neervallen dat varken
Het zou wel helpenquote:Op donderdag 12 september 2019 09:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat varken kan er niets aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hij heet nog brendon ook
Het is gewoon een beschamende vertoning hoe ze het Lieverdje vd Show aan bestaansrecht helpen tot Einde Utopia.. die lamlul valt anders te snel door de mand als nutteloos stuk vretenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:12 schreef DKUp het volgende:
Brandoff moet op 1 dus bouwen maar, maakt niet uit of het straks compleet onveilig is
Dan zoeken ze wel iets anders om infantiel naar te schreeuwen.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
Dat ze een keer mag neervallen dat varken
Kipppiééésss Eééénjúúússss ? die mogen ook neervallenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dan zoeken ze wel iets anders om infantiel naar te schreeuwen.
Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 12 september 2019 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
merel wil snachts de gym afbreken, maris is voor
Maar vooral Mariska! Dat Merel nog iets zegt, okee...Maar Mariska moet helemaal dr smoel houdenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:21 schreef Dotteke het volgende:
Man o man Maris en Merel nog aan het zeiken over die sportschool
Ze wil hem nog steeds nog uit elkaar schroeven
Merel staat in de eentje boven te zwoegen![]()
Euh kutje Merel Dylan verdiend ook, Shelly verdiend ook, die verkoopt meer dan jij tegenwoordig
Eensquote:Op donderdag 12 september 2019 10:21 schreef DKUp het volgende:
Die sportschool/gym slaat ook helemaal nergens op.
Net zal een podium gaan bouwen voor misschien 1 of 2 evenementenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:21 schreef DKUp het volgende:
Huh, dat zou ze afgelopen nacht toch al doen, dacht dat ze daarom zo krom liep vanmorgen..quote:Op donderdag 12 september 2019 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
bezigheidstherapiequote:Op donderdag 12 september 2019 10:21 schreef DKUp het volgende:
En de manier hoe ze de dingen zegt die Maris pffquote:Op donderdag 12 september 2019 10:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar vooral Mariska! Dat Merel nog iets zegt, okee...Maar Mariska moet helemaal dr smoel houden
Echt he, en Mylene ook en nog iemand, ik dacht zelfs Shelquote:Op donderdag 12 september 2019 10:22 schreef sjampoeh het volgende:
hoe durft ze dat te zeggenniemand wil me helpen
jens heeft haar maanden geholpen
Ja dat vind ik van een inloop kast ook, maar die kreeg het loeder wel en er werd niet ov er gezeurd verder...quote:Op donderdag 12 september 2019 10:21 schreef DKUp het volgende:
quote:
En Mylene ookquote:Op donderdag 12 september 2019 10:22 schreef sjampoeh het volgende:
hoe durft ze dat te zeggenniemand wil me helpen
jens heeft haar maanden geholpen
vreselijkquote:Op donderdag 12 september 2019 10:24 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
maris is erg, maar Merel is misschien nog wel een graadje erger. En dat heeft dan een hele inloopkast om uit te kiezen en dan kom je met dit....
Ik?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Was jij nou degene die Maris vragen had gesteld per mail? Ooit antwoord gehad?
quote:Op donderdag 12 september 2019 10:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik?![]()
Zou niet weten waarvoor ik überhaupt iemand daar zou mailen
Exusez moi, dan heb ik het verkeerdquote:Op donderdag 12 september 2019 10:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik?![]()
Zou niet weten waarvoor ik überhaupt iemand daar zou mailen
quote:Op donderdag 12 september 2019 10:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Exusez moi, dan heb ik het verkeerd
Dan was dat iemand anders.
Hoeft zij er met haar gewicht alleen maar ff tegen te leunen.......quote:Op donderdag 12 september 2019 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
En voor ze er zelf achter kan alles in de gaten houden wat een ander op de pc doet. Zou daar echt niet tegen kunnenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly haar dag besteding is echt op een stoel achter de pc wachten totdat ze op een stoel aan de pc kan zitten
Ik zou echt kriegelig worden wanneer iemand zo achter me zou zitten.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly haar dag besteding is echt op een stoel achter de pc wachten totdat ze op een stoel aan de pc kan zitten
Verwende egoïstische rot bekquote:Op donderdag 12 september 2019 10:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat arrogante smoelwerk van Sherry
Commerciele toppersquote:Op donderdag 12 september 2019 10:37 schreef Dotteke het volgende:
ze hebben al die maanden te weinig verzendkosten aan de klant berekend
Hoe krijgen ze het weer voor elkaar.. en Merel kijkt toch vaak genoeg in de spiegel... oh nee sorry dat is de camera waar ze steeds in kijktquote:
Ik vind dat ze genoeg kritiek ontvangt daarquote:Op donderdag 12 september 2019 10:37 schreef puzziepie het volgende:
En nog steeds wordt Shell niet aangepakt , iets waar ik helemaal niets van begrijp
Ik zou daar ook helemaal niet tegen kunnenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom zeggen Gerrit en Mariska niet van opzouten achter mijn rug ik ben bezig.
Het kan nooit genoeg zijn.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vind dat ze genoeg kritiek ontvangt daar
Dat moet toch op de website ingesteld worden lijkt mequote:Op donderdag 12 september 2019 10:37 schreef Dotteke het volgende:
ze hebben al die maanden te weinig verzendkosten aan de klant berekend
Gelukkig maar dat wij allemaal zo een perfect lichaam hebben en ons zo ontzettend goed verzorgen en kleden allemaal achter onze laptop of pc.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:39 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het weer voor elkaar.. en Merel kijkt toch vaak genoeg in de spiegel... oh nee sorry dat is de camera waar ze steeds in kijkt
Ze is al zo afgestompt, doet haar niets, dus heeft ergeren ook geen zinquote:Op donderdag 12 september 2019 10:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het kan nooit genoeg zijn.
Kritiek is niet genoeg , ze moet aangepakt worden omdat ze van alles besteld , dubbel besteld en zelf houdt , tabak dubbel pakt want kwijt . Shell is een leugenaar /sjoemelaar eersteklasquote:Op donderdag 12 september 2019 10:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vind dat ze genoeg kritiek ontvangt daar
Het zijn ook een stelletje nietsnuttenquote:
Zit jij mee te gluren via mijn webcamquote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat wij allemaal zo een perfect lichaam hebben en ons zo ontzettend goed verzorgen en kleden allemaal achter onze laptop of pc.
Ja dat blijkt nu wel met Mariska die alles nazoekt.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kritiek is niet genoeg , ze moet aangepakt worden omdat ze van alles besteld , dubbel besteld en zelf houdt , tabak dubbel pakt want kwijt . Shell is een leugenaar /sjoemelaar eersteklas
haha jaquote:Op donderdag 12 september 2019 10:41 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zit jij mee te gluren via mijn webcam
SHel niet aangepakt, ze wordt niet anders dan aangepaktquote:Op donderdag 12 september 2019 10:37 schreef puzziepie het volgende:
En nog steeds wordt Shell niet aangepakt , iets waar ik helemaal niets van begrijp
Ja preciesquote:Op donderdag 12 september 2019 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt nu wel met Mariska die alles nazoekt.
Het begint aardig op pesten te lijkenquote:Op donderdag 12 september 2019 10:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het kan nooit genoeg zijn.
Ik vind de kritiek op de kledingkeuze van Maris en Merel wel terecht hoor. En die kritiek vind ik ook terecht als ik ongewassen in mijn pyama achter mijn pc zitquote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat wij allemaal zo een perfect lichaam hebben en ons zo ontzettend goed verzorgen en kleden allemaal achter onze laptop of pc.
Nou nee ik bedoel toch echt Shellquote:Op donderdag 12 september 2019 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SHel niet aangepakt, ze wordt niet anders dan aangepakt
Bedoel je Merel niet?
En weet je een integer persoon te noemen daar? Brandon komt het meest bij 'integer' in de buurtquote:Op donderdag 12 september 2019 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kritiek is niet genoeg , ze moet aangepakt worden omdat ze van alles besteld , dubbel besteld en zelf houdt , tabak dubbel pakt want kwijt . Shell is een leugenaar /sjoemelaar eersteklas
Shell drukt mega veel achteroverquote:Op donderdag 12 september 2019 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het begint aardig op pesten te lijken
Gelukkig maar dat we hier commentaar op de streams hebben, en niet op elkaar tochquote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pesten ben ik niet voor.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het begint aardig op pesten te lijken
Maris vertelde vanmorgen ook tegen Merel dat ze het zakgeld van Merel had aangevuld....quote:Op donderdag 12 september 2019 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt nu wel met Mariska die alles nazoekt.
Dat zeg ik toch niet.. maar Merel heeft vaak commentaar hoe een ander erbij loopt. En dan zo een combinatie aan heeft.. dat begrijp ik nietquote:Op donderdag 12 september 2019 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Brandy is ook verre van integer en principes gooit ie ook zo overboord als het hem uitkomtquote:Op donderdag 12 september 2019 10:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En weet je een integer persoon te noemen daar? Brandon komt het meest bij 'integer' in de buurt
Alleen als het bij SHel isquote:
Zou ik óók krijgen daar.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat arrogante smoelwerk van Sherry
Dat vermoeden had ik al, Maris is van de vriendjespolitiekquote:Op donderdag 12 september 2019 10:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Maris vertelde vanmorgen ook tegen Merel dat ze het zakgeld van Merel had aangevuld....
dus de bedoelingen van Mariska met het uitzoeken zijn ook niet helemaal zuiver te noemen
Zelfs dan niet.quote:
Ze had bestelde kleding teruggestuurd en t geld daarvan stond op de bank. Dus logisch dat er dan geld bij komt.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Maris vertelde vanmorgen ook tegen Merel dat ze het zakgeld van Merel had aangevuld....
dus de bedoelingen van Mariska met het uitzoeken zijn ook niet helemaal zuiver te noemen
Sherry is ook van het bestellen op rekening, en dan achteraf zeggen: Oh dat wist ik niet hoorquote:Op donderdag 12 september 2019 10:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee ik bedoel toch echt Shell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |