abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Redactie Sport woensdag 11 september 2019 @ 20:10:29 #176
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_188901214
Je verwacht het niet.

Religieus onderwijs moet afgeschaft worden.
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
pi_188901266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik las zelfs een reactie van een hoofddoekje die begon dat een 14 jarig buurmeisje die lag te zoenen met een jongen, en dan de opmerking "dit is het echte westen" gevolgd door een hoop kots smiley's .En de linkse rakkers daar sluiten daar volledig hun ogen voor
Vriend, honderden zijn lekker gemaakt door letterlijke snuffvideos de halve wereld over gereisd vanuit het vrije westen om zich te voegen bij een organisatie die genocide pleegt, mensen foltert, onthooft, kruisigt, tot slaaf maakt, verhandelt, verkracht en ga zo maar door, allemaal gerechtvaardigd aan hand van islamitische theologische bronnen: de koran en betrouwbaar geachte hadith. Dit werd door "mainstream media", progressieven, experts en politici alike goedgepraat aan hand van de magische aantrekkingskracht die het woordje "kalifaat" op moslims zou hebben.

Als op dat punt niet alle alarmbellen bij je afgaan zal dat waarschijnlijk ook nooit meer gebeuren. Geef het op man, berust erin dat deze mensen de werkelijkheid heel actief niet willen zien zelfs al speelt deze zich recht voor hun ogen af.
pi_188901276
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je verwacht het niet.

Religieus onderwijs moet afgeschaft worden.
En wat hebben katholieken of hindoes precies te maken met islamitische avond/weekendschooltjes en al het vuil dat daar kinderen aangeleerd wordt?
pi_188901280
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Die de wegen van mohammed en het sharia strafrecht verafschuwen zoals wij dat doen bedoel je?
De moslim die zich aan de Nederlandse wet houdt ja. Grote groep moslims hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_188901281
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

De moslim die zich aan de Nederlandse wet houdt ja. Grote groep moslims hoor.
Wat voor trein was de democratie ook alweer? :') Denk je dat al die vuiligheid voor hen geen heilig goed is waar zij niets tegenin kunnen/willen brengen? Dat de profeet Mohammed voor hen geen tijdloos, perfect rolmodel is? Dat zij geen begrip hebben voor wat er op de redactie van Charlie Hebdo gebeurde? Dat die vuile ongelovigen hen niet op de ziel trapten?
  Redactie Sport woensdag 11 september 2019 @ 20:16:52 #181
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_188901289
quote:
5s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

En wat hebben katholieken of hindoes precies te maken met islamitische avond/weekendschooltjes en al het vuil dat daar kinderen aangeleerd wordt?
Ook dat is indoctrinatie.
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
pi_188901308
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wat voor trein was de democratie ook alweer? :')
Heb je het nu over gematigde of radicaliserende? Of anders gezegd, vind je dat er voor moslims in Nederland geen plaats is?
pi_188901326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:17 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Heb je het nu over gematigde of radicaliserende? Of anders gezegd, vind je dat er voor moslims in Nederland geen plaats is?
Ik denk dat islam in essentie een perfecte blauwdruk voor een welhaast letterlijke hel op aarde is en dat we maar naar de islamitische wereld en heilige geschriften hoeven te kijken om dat bevestigd te zien.
pi_188901339
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik denk dat islam in essentie een perfecte blauwdruk voor een welhaast letterlijke hel op aarde is en dat we maar naar de islamitische wereld en heilige geschriften hoeven te kijken om dat bevestigd te zien.
En als je naar christelijke geschriften kijkt? Staat daar een blauwdruk van een hemel? Of ook even alle christenen over een kam scheren en het land uit?
pi_188901358
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:19 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

En als je naar christelijke geschriften kijkt? Staat daar een blauwdruk van een hemel? Of ook even alle christenen over een kam scheren en het land uit?
Ik ben een antitheist, ik verafschuw alle religie maar islam een flink beetje meer dan de rest en niet zomaar.
pi_188901377
quote:
17s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik ben een antitheist, ik verafschuw alle religie maar islam een flink beetje meer dan de rest en niet zomaar.
Maar het lukt je wel om een onderscheid te maken bij andere geloven tussen gematigd en extreem, maar elke moslim beoordeel je op basis van geweldadige Koran teksten? Dat is toch opmerkelijk?
pi_188901408
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Maar het lukt je wel om een onderscheid te maken bij andere geloven tussen gematigd en extreem, maar elke moslim beoordeel je op basis van geweldadige Koran teksten? Dat is toch opmerkelijk?
Is de koran niet het absolute woord van God en Mohammed niet een perfect tijdloos voorbeeld? Ik weet dat er enorm goede mensen zijn die zich moslim noemen en geheel op eigen initiatief slechts het goede putten uit dat geloof. Dat is echter op geen enkele manier een verdienste van islam want de vreselijkste ellende/ideeŽn liggen daar onweerlegbaar in besloten, compleet met mechanismen om juist die goede mensen die daarvan willen wijken uit te schakelen.
pi_188901434
Maar waarom durf je zulke uitspraak niet te doen over christenen? Er staan ook vrij heftige teksten in die Bijbel van ze hŤ.

PS ik heb ook een hekel aan religie en aan de Koran, maar ben blij dat er anno 2019 genoeg moslims zijn die helemaal niets op hebben met die geweldadige interpretatie die wel in het salafisme wordt benadrukt.
pi_188901471
-edit-
pi_188901485
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
PS ik heb ook een hekel aan religie en aan de Koran, maar ben blij dat er anno 2019 genoeg moslims zijn die helemaal niets op hebben met die geweldadige interpretatie die wel in het salafisme wordt benadrukt.
Waar zijn die dan ? Als je met een paar honderd man kan opdraven voor een paar Pegida gekkies kan dat ook tegen wat Salafisme gekkies die je geloof 100x erger besmeuren dan de heren met varkensmutsjes.
pi_188901534
quote:
Maar waarom durf je zulke uitspraak niet te doen over christenen?
Op het moment dat christenen met vele duizenden tegelijk van over de hele wereld naar een nieuw uitgeroepen christelijke staat trekken om daar vanuit hun geloofsovertuiging genocide te plegen, te folteren en ga zo maar door zal ik me in exact dezelfde bewoordingen uitspreken over het christendom en de christenen.
pi_188901567
https://www.limburger.nl/(...)-tot-massamoordenaar

Dit zie je niet in samenhang met het christendom, het hinduisme of wicca. Niet in Nederland. _O-
pi_188901569
quote:
17s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Op het moment dat christenen met vele duizenden tegelijk van over de hele wereld naar een nieuw uitgeroepen christelijke staat trekken om daar vanuit hun geloofsovertuiging genocide te plegen, te folteren en ga zo maar door zal ik me in exact dezelfde bewoordingen uitspreken over het christendom en de christenen.
Duizenden moslims is nog steeds een marginaal percentage.

Op de vraag waar de gematigde moslim is... Kom je wel eens buiten? Spreek je wel eens een moslim? Of denk je echt dat elke moslim jouw als ongelovige kufr wil onthoofden?
Grote merendeel functioneert prima in de maatschappij man.
pi_188901592
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:34 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Duizenden moslims is nog steeds een marginaal percentage.

Op de vraag waar de gematigde moslim is... Kom je wel eens buiten? Spreek je wel eens een moslim? Of denk je echt dat elke moslim jouw als ongelovige kufr wil onthoofden?
Die vraag was van een ander. En nee, dat denk ik zeker niet. Maar als je mij vraagt welke moslim de profeet Mohammed, een krijgsheer met tal van vreselijke slachtpartijen op zijn naam, geen tijdloos perfect voorbeeld vindt, en moeite heeft met de aan zijn wegen ontleende moraliteit, dan moet ik jou toch echt een antwoord schuldig blijven.
pi_188901793
quote:
15s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:00 schreef Hoogslaper het volgende:
Een zekere Turkse dictator zei ooit:

“Democratie is slechts de trein die wij nemen tot we op onze bestemming zijn aangekomen. Minaretten zijn onze bajonetten. Koepels onze helmen. MoskeeŽn onze kazernes en gelovigen onze soldaten.”

@Werkperd zal in z'n broekje komen als ie dit leest.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:54 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dit is niet waar dit onderzoek over ging hŤ. Een door de overheid gesubsidieerde Koran school is van een andere order dan een salafistische weekend klasje wat in directe verbinding staat met de KSA.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

13 jaar hebben ze erover gedaan voordat het kwartje viel, bij enkelen dan gezien de reacties overal op internet bij de meerderheid alsnog niet. En dat "dom" rechts had voor de zoveelste keer weer eens gelijk, zoals ze al die andere keren ook gelijk bleken te hebben.
Dat bericht uit 2003 is een heel mooi voorbeeld met wat er gebeurt als men de islam maar laat woekeren. De berichten op jouw Facebook link laten dit ook mooi zien.

De islam is een zieke patient, drager van een heel gevaarlijk en besmettelijk virus, te trots om zelf toe te geven dat er ook maar iets mis kan zijn met hemzelf. Zelfs nu zijn eigen lichaam langzaam maar zeker op word gegeten door een aggresieve en dodelijke kern. Alleen de patiŽnt zelf kan het proces stil zetten/ misschien omkeren.

Maar ja... Die trots.
En die overtuiging dat er niets mis kan zijn.
De angst voor schaamte als hij de trots aan de kant schuift...
De angst voor die groeiende aggresieve kern, die deze "zwakte" genadeloos zal af straffen...

Wij zijn gek dat wij heel passief deze zieke drager van een dodelijk en besmettelijk virus in ons midden laten lopen, hopend dat het "wel goed komt", terwijl je bijna geen andere conclusie kunt trekken dat die kans absurd klein is.

Wat heel sneu is voor de resterende cellen van de patiŽnt die niet schadelijk zijn.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 11 september 2019 @ 21:00:00 #196
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188901914
quote:
Maar waarom durf je zulke uitspraak niet te doen over christenen?
Omdat het niet nodig is.

Als je publiekelijk christenen zou beledigen is er niet veel aan de hand. Die mensen negeren het gewoon. Links zou het trouwens aanmoedigen.

Maar bij moslims zal je inbox overspoelen met doodsbedreigingen en schiet links te hulp om de arme moslims bij te staan. Erg bizar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188901942
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 21:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

en schiet links te hulp om de arme moslims bij te staan. Erg bizar.
Maar hoelang nog, zelfs op joop geloven ze er niet meer in:

https://joop.bnnvara.nl/n(...)hekel-aan-salafisten
pi_188902031
quote:
4s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

@:Werkperd zal in z'n broekje komen als ie dit leest.
[..]

[..]

Dat bericht uit 2003 is een heel mooi voorbeeld met wat er gebeurt als men de islam maar laat woekeren. De berichten op jouw Facebook link laten dit ook mooi zien.

De islam is een zieke patient, drager van een heel gevaarlijk en besmettelijk virus, te trots om zelf toe te geven dat er ook maar iets mis kan zijn met hemzelf. Zelfs nu zijn eigen lichaam langzaam maar zeker op word gegeten door een aggresieve en dodelijke kern. Alleen de patiŽnt zelf kan het proces stil zetten/ misschien omkeren.

Maar ja... Die trots.
En die overtuiging dat er niets mis kan zijn.
De angst voor schaamte als hij de trots aan de kant schuift...
De angst voor die groeiende aggresieve kern, die deze "zwakte" genadeloos zal af straffen...

Wij zijn gek dat wij heel passief deze zieke drager van een dodelijk en besmettelijk virus in ons midden laten lopen, hopend dat het "wel goed komt", terwijl je bijna geen andere conclusie kunt trekken dat die kans absurd klein is.

Wat heel sneu is voor de resterende cellen van de patiŽnt die niet schadelijk zijn.
Daarom vond ik dit juist het ultiem geschikte moment omdat men zich nu ook zonder enige zelfreflectie kan uitspreken tegen die idiote die de islam niet snappen zoals ze zelf zeggen.

Time will tell... Ik weet 't ook niet hoe dit zich uitvouwt.
pi_188902568
Het volgende deel met nieuwe onthullingen begint over een paar minuten op NPO2.
Een deel van de info is al bekend en er is al een nieuw topic over geopend in NWS.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188902653
Nu op Nieuwsuur
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')