abonnement Unibet Coolblue
pi_188888456


Het is bijna september dus een nieuwe FIFA staat weer voor de deur: FIFA 18 19 20. De meest populaire en eigenlijk het enige wat boeit op FIFA (lees: wat het meest aan cash oplevert voor EA) is natuurlijk FIFA Ultimate Team, beter bekend als FUT. Dat staat dan ook centraal in deze reeks.

Nieuw dit jaar zijn de tenues van clubs, wat logo updates en nieuwe player faces. Ook is de La Liga een officiële sponsor dus alle stadions en meer faces. Voor de rest hebben ze China toegevoegd dus verwacht veel cheese met spelers als Hulk of Carrasco. Voor de rest kleine updates, fysiek is de shit, pace is shit. Bijna vergeten, de CL en EL is ook aanwezig!

Nieuw is Volta dit jaar en vrije trappen zijn nieuw, noujah nieuw... Oh en er zijn wat Icons bijgekomen zoals Zidane, Koeman, Kaka, Pirlo etc



* FUT 20: https://www.ea.com/nl-nl/(...)imate-team/fut-icons
* Prices: https://www.futbin.com
* Squadbuilding: https://www.futhead.com
* Webapp: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app
* Ratings top 100: https://www.ea.com/nl-nl/(...)ayer-ratings-top-100

Bespreek in dit topic hoeveel geld jij dit jaar gaat verknallen aan FIFA points om uiteindelijk packs te openen om achteraf spijt te krijgen. Brand los.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2019 23:32:24 ]
pi_188888517
OP update, alleen TT moet nog FIFA 20 worden als kan

@onlogisch
@GGMM
@Drizzt_DoUrden
@Scrummie2.0
@JanCees
  dinsdag 10 september 2019 @ 23:32:55 #3
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_188888528
#KICKOUTZP
pi_188889143
https://mobile.twitter.com/FaZeTass/status/1171404040992952321

https://mobile.twitter.co(...)/1171518257355837440

Gezellig weer.

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2019 00:48:59 ]
pi_188889590
Sierd is wel wennen
pi_188889691
quote:
99s.gif Op woensdag 11 september 2019 06:59 schreef Doublepain het volgende:
Sierd is wel wennen
1ste handeling in de nieuwe FIFA wordt commentaar op Engels. Als ik slecht cabaret wil dan zet ik Javier Guzman wel op.
pi_188890243
quote:
99s.gif Op woensdag 11 september 2019 06:59 schreef Doublepain het volgende:
Sierd is wel wennen
Reden om niet te kopen zelfs.

Zag net een filmpje, wat gaat dat snel irriteren.
  woensdag 11 september 2019 @ 09:25:04 #8
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_188890704
Zijn er echt mensen die het op Nederlands commentaar zetten :'). Van kinderen begrijp ik het enigzins wel, maar volwassenen die de Engelse taal niet machtig zijn...
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_188890784
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn er echt mensen die het op Nederlands commentaar zetten :'). Van kinderen begrijp ik het enigzins wel, maar volwassenen die de Engelse taal niet machtig zijn...
Dus als je NL commentaar aan zet ben je de Engelse taal niet machtig? Huh?!
  woensdag 11 september 2019 @ 09:36:12 #10
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_188890850
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dus als je NL commentaar aan zet ben je de Engelse taal niet machtig? Huh?!
Moeilijk hè het begrijpen. Ja heel veel mensen die hun eigen taal in FIFA gebruiken zijn het Engels niet machtig. Dat is bijna een losstaand feit. Heel veel mensen spreken de Engelse taal niet, ook hier in Nederland. Vraag een willekeurige ouder wat in het Engels en ze beginnen spontaan te stotteren. Waarom zou je anders continue dezelfde opgelezen zinnen willen aanhoren. Het klinkt voor geen meter, en het vocabulaire is ook nog eens veel minder, van alle talen bij elkaar is de data in het Engels het grootst, maar jij mag het best op Nederlands zetten.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 11-09-2019 12:14:07 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_188890908
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Moeilijk hè het begrijpen. Ja heel veel mensen die hun eigen taal in FIFA gebruiken zijn het Engels niet machtig. Dat is bijna een losstaand feit. Heel veel mensen spreken de Engelse taal niet, ook hier Nederland. Vraag een willekeurige ouder wat in het Engels en ze beginnen spontaan te stotteren. Waarom zou je anders continue dezelfde opgelezen zinnen willen aanhoren. Het klinkt voor geen meter, en het vocabulaire is ook nog eens veel minder, maar jij mag het best op Nederlands zetten.
Ik begrijp nog steeds niet hoe je in hemelsnaam de conclusie trekt dat iemand die het commentaar op NL zet automatisch de Engelse taal niet machtig zou zijn.

Je kritiek op het NLse commentaar onderschrijf ik ook hoor, daar niet van.
  woensdag 11 september 2019 @ 09:41:23 #12
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_188890946
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik begrijp nog steeds niet hoe je in hemelsnaam de conclusie trekt dat iemand die het commentaar op NL zet automatisch de Engelse taal niet machtig zou zijn.

Je kritiek op het NLse commentaar onderschrijf ik ook hoor, daar niet van.
Dat heet logisch nadenken. Vraag een Fransman of een Duitser wat in het Engels en hij zal je vaak in zijn eigen taal terug antwoorden. Niet uit onwil maar vaak puur vanwege het niet kunnen. Datzelfde geldt voor best wat Nederlanders. Als je iets niet begrijpt waarom zou je dan juist die taal selecteren.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_188890966
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dat heet logisch nadenken. Vraag een Fransman of een Duitser wat in het Engels en hij zal je vaak in zijn eigen taal terug antwoorden. Datzelfde geldt voor best wat Nederlanders. Als je iets niet begrijpt waarom zou je dan juist die taal selecteren
Ik hoop dat je dagelijks wat beter logisch nadenkt dan.
  woensdag 11 september 2019 @ 09:43:22 #14
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_188890988
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dagelijks wat beter logisch nadenkt dan.
Nee jij moet dagelijks wat beter logisch gaan nadenken. Want die vaardigheid ontbreekt bij jou op dit moment.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_188891056
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee jij moet dagelijks wat beter logisch gaan nadenken. Want die vaardigheid ontbreekt bij jou op dit moment.
^O^
pi_188892132
De laatste 5 pagina's van het vorige topic èn de 1e pagina van dit topic zijn al net zo toxic als de FIFA Community in het algemeen _O_
  Eindredactie Games woensdag 11 september 2019 @ 12:14:33 #17
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188893258
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

^O^
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 11 september 2019 @ 12:25:55 #18
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_188893468
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dat heet logisch nadenken. Vraag een Fransman of een Duitser wat in het Engels en hij zal je vaak in zijn eigen taal terug antwoorden. Niet uit onwil maar vaak puur vanwege het niet kunnen. Datzelfde geldt voor best wat Nederlanders. Als je iets niet begrijpt waarom zou je dan juist die taal selecteren.
Bij Fransen is het zeker wel uit onwil, bij Duitsers is het vaak onkunde inderdaad.
85 tot 90 % van de Nederlanders is de Engelse taal machtig dus maar dat mensen een game op Nederlands zetten puur omdat ze de taal niet machtig zijn is onzin.
Niet zeggende dat er mensen zijn die dat wel om die reden doen.

Mensen doen dit ook omdat ze de keuze bewust maken of omdat ze een feest van herkenning willen.

Daarnaast als ik een voetbalwedstrijd ga bekijken die als commentator Sierd de Vos heeft zet ik het geluid uit. Die oetlul weet niet hoe hij normaal commentaar moet geven en praat alleen maar onzin.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 11 september 2019 @ 12:49:13 #19
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_188893917
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:25 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Bij Fransen is het zeker wel uit onwil, bij Duitsers is het vaak onkunde inderdaad.
85 tot 90 % van de Nederlanders is de Engelse taal machtig dus maar dat mensen een game op Nederlands zetten puur omdat ze de taal niet machtig zijn is onzin.
Niet zeggende dat er mensen zijn die dat wel om die reden doen.

Mensen doen dit ook omdat ze de keuze bewust maken of omdat ze een feest van herkenning willen.

Daarnaast als ik een voetbalwedstrijd ga bekijken die als commentator Sierd de Vos heeft zet ik het geluid uit. Die oetlul weet niet hoe hij normaal commentaar moet geven en praat alleen maar onzin.
Dat 80-90% van de Nederlanders Engels machtig zijn is onzin. Dat is echt een te hoge percentage. Veel ouderen zijn die taal echt niet machtig. Laat voor de grap eens een buitenlandse vriend of vriendin een willekeurige 40+ in het Engels aanspreken. Je zult verstelt staan hoeveel moeite het ze kost om goed te antwoorden.

Ja iedereen kent wel een paar woorden. Maar zonder moeite een gesprek aangaan valt best tegen. Bij jongeren is dit percentage natuurlijk wel een stuk hoger, maar ook onder jongeren valt het best mee. Daarmee geef ik overigens niet aan dat het voor iedereen geldt. Maar terug naar FIFA, in het Nederlands is het altijd slecht geweest.

Die Ter Napel en Mulder spraken zo vaak dezelfde zinnen uit, zelfs in situaties waarin het helemaal nergens op sloeg. Dat zal met Sierd de Vos ook niet beter worden. FIFA hoor je gewoon met Engelse commentaar te spelen. Dat is bij verre de beste ervaring. Maar iedereen moet het zelf weten.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_188895004
Als het goed is komt de web app over een week uit. Is wel geinig met elke dag een beloning of iets wat daarop lijkt.
pi_188895028
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:42 schreef Maastoren het volgende:
Als het goed is komt de web app over een week uit. Is wel geinig met elke dag een beloning of iets wat daarop lijkt.
Lekker tamperen
  donderdag 12 september 2019 @ 12:39:50 #22
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_188909140
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dat 80-90% van de Nederlanders Engels machtig zijn is onzin. Dat is echt een te hoge percentage. Veel ouderen zijn die taal echt niet machtig. Laat voor de grap eens een buitenlandse vriend of vriendin een willekeurige 40+ in het Engels aanspreken. Je zult verstelt staan hoeveel moeite het ze kost om goed te antwoorden.

Ja iedereen kent wel een paar woorden. Maar zonder moeite een gesprek aangaan valt best tegen. Bij jongeren is dit percentage natuurlijk wel een stuk hoger, maar ook onder jongeren valt het best mee. Daarmee geef ik overigens niet aan dat het voor iedereen geldt. Maar terug naar FIFA, in het Nederlands is het altijd slecht geweest.

Die Ter Napel en Mulder spraken zo vaak dezelfde zinnen uit, zelfs in situaties waarin het helemaal nergens op sloeg. Dat zal met Sierd de Vos ook niet beter worden. FIFA hoor je gewoon met Engelse commentaar te spelen. Dat is bij verre de beste ervaring. Maar iedereen moet het zelf weten.
quote:
Europees onderzoek geeft aan dat 94% van de Nederlanders ten minste één andere taal dan de moedertaal spreekt, 75% spreekt twee andere talen en 35% spreekt drie andere talen. Over de drie voornaamste vreemde talen in het taalonderwijs is dat als volgt verdeeld: 90% spreekt Engels. 71% spreekt Duits.
Dit komt weliswaar vanaf Wikipedia maar goed :)

Kortom: Van alle Nederlanders spreek 94 % een andere taal erbij, daarvan spreekt er 90 % engels.

Maar ik ben het er mee eens dat het NL commentaar in Fifa bagger slecht is, maar ook het Engelse commentaar heeft heel veel fouten. Ik luister het liefst naar commentaar waarvan ik de taal niet machtig ben, dan vallen de fouten ook niet op :)

Ik zette hem in Fifa 19 altijd op Russisch :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_188910421
ik speel het spel in de nederlandse settings met het commentaar op stil, eerste paar weken van fifa 20 dan ff het commentaar aanhoren en zodra die herhalingen weer vervelend worden gaat het ook weer op stil, kan ik het nog altijd op engels zetten als ik wil. maar he, blijkbaar ben ik als kwart brit niet machtig in de engelse taal omdat ik fifa in het nederlands speel _O-
  donderdag 12 september 2019 @ 21:40:16 #24
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_188917953
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 12:39 schreef Dopekoe het volgende:

[..]


[..]

Dit komt weliswaar vanaf Wikipedia maar goed :)

Kortom: Van alle Nederlanders spreek 94 % een andere taal erbij, daarvan spreekt er 90 % engels.

Maar ik ben het er mee eens dat het NL commentaar in Fifa bagger slecht is, maar ook het Engelse commentaar heeft heel veel fouten. Ik luister het liefst naar commentaar waarvan ik de taal niet machtig ben, dan vallen de fouten ook niet op :)

Ik zette hem in Fifa 19 altijd op Russisch :)
Wikipedia is geen geen goede bron. Iedereen kan het aanvullen, daarnaast verwijzen ze naar statistieken zonder een bronvermelding te benoemen, iedereen die ooit een thesis/scriptie/proefschrift geschreven heeft, weet dat je niet alles voor waar moet geloven.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_188918194
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 21:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Wikipedia is geen geen goede bron. Iedereen kan het aanvullen, daarnaast verwijzen ze naar statistieken zonder een bronvermelding te benoemen, iedereen die ooit een thesis/scriptie/proefschrift geschreven heeft, weet dat je niet alles voor waar moet geloven.
Ah, je kon de discussie niet winnen, dus dan doe je alsof Wikipedia geen goede bron is.

Wat zeker niet waar is, Wikipedia is een veel minder slechte bron dan je middelbareschoollerares altijd zogenaamd riep.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')