Die gaan ook niet meer lang mee nee.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk geweest toch?
Op termijn? Hoort allang al het geval te zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op termijn Mount ipv Barkley mag ik hopen?
Aan beiden heb je niksquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb tien keer liever Turkije dan IJsland op het EK.
Ja oke, eens.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op termijn? Hoort allang al het geval te zijn.
Klopt. Kut poule. Maar er zijn zoveel kut landen als ik de virtuele standen bekijk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is een van de twee; Albanië gaat nooit top 2 halen.
Dat valt wel mee, want met de huidige stand van zaken zijn ze zelfs dichter bij het EK dan ooit.quote:
Daarin heeft hij volledig gelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Felix denkt dat die beter is dan GOAT.
Binnenkort moet je nog betalen om te posten ook.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Woorden als koelkast krijgen een automatische hyperlink en ik krijg mobiel 5 ads onder elkaar. Danny zit echt krap bij kas.
Ik zou geld toe moeten krijgen tbh.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Binnenkort moet je nog betalen om te posten ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |