Was dan ook een grapjequote:Op donderdag 12 september 2019 17:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker niet, waarom jezelf limiteren als je ook beide kan hebben? Vind het zo dom dat mensen gelijk exit Netflix zijn terwijl beide hun eigen content aanbieden.
Gebruiken voor de nieuwe D&D Young Adventurer's Guides danquote:Op donderdag 12 september 2019 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er leuke spellen in de aanbieding op bol.com?
Ik heb cadeaubon die ik op moet maken.
Ik speel te weinig maat.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gebruiken voor de nieuwe D&D Young Adventurer's Guides dan
psn kaart van kopen en dan maar in de psn store iets halen (heb ik ook gedaan met mn laaste bol meuk)quote:Op donderdag 12 september 2019 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
zal wel goed worden denk ikquote:Op donderdag 12 september 2019 16:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Netflix NL heeft release van Witcher serie gelekt; december! Heb er wel zin in eigenlijk.
Ik heb sinds gisteren mobiel dat de browser in de helft van de gevallen niet meer reageert op FOK!.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #4
BUG / Vanuit mobiel fok vrijwel continu naar spamsite
Echt raar dat zoiets al een dag niet opgelost is.
waar heb je zin inquote:Op donderdag 12 september 2019 19:02 schreef KennyPowers het volgende:
Niks te spelen waarvoor ik in de mood ben*
Een goede rpg?quote:Op donderdag 12 september 2019 19:02 schreef KennyPowers het volgende:
Niks te spelen waarvoor ik in de mood ben*
Jaquote:
Er zijn nog een week lang een aantal leuke aanbiedingen voor de PS4. PSN-kaart kopen dus en dan iets leuks uitzoeken.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die boxart van Riddled Corpses lokt me steedsquote:Op donderdag 12 september 2019 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn nog een week lang een aantal leuke aanbiedingen voor de PS4. PSN-kaart kopen dus en dan iets leuks uitzoeken.
https://psprices.com/regi(...)&platform=PS4&page=2
Ik ben laatst begonnen met shin megami tensei iv..godverdomme wat een goed spelquote:Op donderdag 12 september 2019 19:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die boxart van Riddled Corpses lokt me steeds
Even gluren.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn nog een week lang een aantal leuke aanbiedingen voor de PS4. PSN-kaart kopen dus en dan iets leuks uitzoeken.
https://psprices.com/regi(...)&platform=PS4&page=2
Series met DLC. Amai. Dat je de cliffhangers erbij moet kopenquote:Op donderdag 12 september 2019 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nee sorry, nu hebben we allemaal Disney+. Helaas.![]()
Ik wacht wel op de DLC.
Klinkt als een heerlijk conceptquote:Op donderdag 12 september 2019 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Series met DLC. Amai. Dat je de cliffhangers erbij moet kopen
Wat je ook op Bol koopt....vergeet niet naar hun site te gaan via de referral link van fok!quote:Op donderdag 12 september 2019 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even gluren.
Ik heb wel wat stoute stripboeken op het oog, op bol
Doe ik al jaren voor Danny.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat je ook op Bol koopt....vergeet niet naar hun site te gaan via de referral link van fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |