En terecht , dat zie je maar weer eens met de post van freaky 40quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
Billy draaikont ziet Jens nu weer anders.
Aan zijn plassertje laten sjoren zeker...en zelfs dat doet ie niet zelf...quote:
Ja gezelligquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaan we nou weer persoonlijk worden, moet ik nu weer een TR plaatsen?
Pardon?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaan we nou weer persoonlijk worden, moet ik nu weer een TR plaatsen?
Okquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan zijn plassertje laten sjoren zeker...en zelfs dat doet ie niet zelf...
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Ga je goddelijke gang zie alleen het persoonlijke er niet in
Ja topper.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:23 schreef humpty het volgende:
Jens is een topper en veel bewoners vragen overal zijn hulp voor
en je hoort hem er nooit over
Hij is bescheiden en daarom wil Jessie hem weg hebben
die is gewoon jaloers
Waar heb je die voor nodig dan?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:24 schreef utopia2.0 het volgende:
zes moderatoren..........Waar zijn ze als je ze nodig hebt.......
Jens is al tijden aan het stoken over Jessie. Als iemand iemand weg wil hebben dat is het Jens die Jessie weg wil hebben. Ik vind het een achterbaks ventje die heel goed kan doen of hij druk bezig is. Maar waar hij het drukst mee bezig is is zijn lever vergallen met zuipen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:23 schreef humpty het volgende:
die is gewoon jaloers
Iets verkeerd gepost?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:24 schreef utopia2.0 het volgende:
ik vind Jens de leukste daar en doet heel veel voor de groep. Vind het zo raar dat Billy die toch best veel heeft gekeken dat dus niet ziet. Net zoals Mariska die het met hetzelfde beeld over Jens binnenkwam. Dan kan ze dus alleen maar uitgaan wat ze van Jessie hoort... en die wil hem weg hebben. Omdat Jens een sterke speler is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:23 schreef humpty het volgende:
die is gewoon jaloers
Goede argumentatie. Eens.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jens is al tijden aan het stoken over Jessie. Als iemand iemand weg wil hebben dat is het Jens die Jessie weg wil hebben. Ik vind het een achterbaks ventje die heel goed kan doen of hij druk bezig is. Maar waar hij het drukst mee bezig is is zijn lever vergallen met zuipen.
Dat weet ik niet, vraag het hemquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:26 schreef goldback het volgende:
[..]
Waarom is hij dan boos de komst van Billy maakt dan toch niks uit ?
Streamlock !?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Is hij wel boos ? ik heb vanochtend de streams even aan gehad en toenquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:26 schreef goldback het volgende:
[..]
Waarom is hij dan boos de komst van Billy maakt dan toch niks uit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |