quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Qua hoofd passen die wel bij mekaar, krijg je van die Jan Klaassen baby's
Ze kan het ook direct zeggen, want ze zou er niets verkeerds mee zeggen.....quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:10 schreef Sofia2019 het volgende:
Hiske noemt franny nu indirect een slet.
Ik mag Jens wel. Die had mijn stem verleden week. En morgen weerquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zozo... dat kwam zeker van Billy af?
Ik vind het een nutteloze aanwezigheid. Maar als ik iemand zou moeten kiezen die ik eruit wil hebben zal ik niet op hem stemmenquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag Jens wel. Die had mijn stem verleden week. En morgen weer
en denken dat Jessie echt verliefd op haar is..quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:40 schreef sjampoeh het volgende:
denken dat die bril je leuk staat
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Niks profiteur , hij werkt hard genoeg voor zijn eten en slaapplekquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Jens hoeft niet te winnen. Mooi zo, opdonderen dan met je lichaam...Profiteur!
Ik zie dat niet terug...quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks profiteur , hij werkt hard genoeg voor zijn eten en slaapplek
Jij ziet wel meer niet , heeft meer met jezelf te makenquote:
Gaan we nou weer persoonlijk worden, moet ik nu weer een TR plaatsen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij ziet wel meer niet , heeft meer met jezelf te maken
Jens doet meer dan de rest daarquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Jens hoeft niet te winnen. Mooi zo, opdonderen dan met je lichaam...Profiteur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |