abonnement Unibet Coolblue
pi_188878580
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-behandeling-parijs

Hopen dat het wat verbetering in z'n situatie brengt.
pi_188878799
Topper, jammer dat hij zo'n triest ongeluk heeft moeten meemaken. Ik wens hem beterschap toe.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Redactie Frontpage dinsdag 10 september 2019 @ 13:25:56 #3
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_188878967
Hmm, dacht dat er hier al een reeks over was, maar die is schijnbaar dicht: Topicreeks: Schumacher gewond bij ski-ongeluk
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_188878977
Stamceltherapie? Door een chirurg? En na enkele dagen het ziekenhuis weer verlaten? Dubieus..
Shine bright like a diamond.
pi_188882816
Ik heb zo'n idee dat we naast dit soort berichten niet zoveel meer gaan horen over Schumacher tot ooit het overlijdensbericht komt.
pi_188882832
Als er een topic over is dan is het toch geen geheim meer?
pi_188882902
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 18:21 schreef Toefjes het volgende:
Als er een topic over is dan is het toch geen geheim meer?
Het artikel stelt zelfs 'in het diepste geheim'. Ik kan het mij voorstellen als je zo rijk bent dat je (familie) elke strohalm aangrijpt die mogelijk kans kan bieden op verbetering. Verder wens ik hem en zijn familie het beste toe.

[ Bericht 2% gewijzigd door rutger05 op 11-09-2019 07:29:36 ]
pi_188882919
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 18:21 schreef Toefjes het volgende:
Als er een topic over is dan is het toch geen geheim meer?
Het was er eentje.

De betreffende Franse krant in het bericht heeft het naar boven weten te graven.
pi_188882939
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 18:25 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het artikel stelt zelfs 'in het diepste geheim'. Ik kan het mij voorstellen als je zo rijk bent dat je (familie) elke stroomhalm aangrijpt die mogelijk kans kan bieden op verbetering.
Men kan ook stabiliteit nastreven.
pi_188882952
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 18:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het was er eentje.

De betreffende Franse krant in het bericht heeft het naar boven weten te graven.
Ah, duidelijk. Laten we hopen dat de beste man er iets aan heeft gehad.
pi_188883006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:13 schreef Oostwoud het volgende:
Topper, jammer dat hij zo'n triest ongeluk heeft moeten meemaken. Ik wens hem beterschap toe.
Dit ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188883038
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 18:25 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het artikel stelt zelfs 'in het diepste geheim'. Ik kan het mij voorstellen als je zo rijk bent dat je (familie) elke stroomhalm aangrijpt die mogelijk kans kan bieden op verbetering. Verder wens ik hem en zijn familie het beste toe.
Met stamcellen van een donor is het ook erg goed mogelijk om het lijden te verergeren.
Shine bright like a diamond.
pi_188883115
Ik begrijp eigenlijk niet waarom de familie na tig jaar nog steeds niets over de gesteldheid van Schumi zegt. Of hij kan praten, bewegen, of zijn situatie is verbeterd bijvoorbeeld. Privacy staat natuurlijk op de eerste plaats en hoef echt niet alle details te weten dat respecteer ik maar dit is het andere uiterste. Die man heeft miljoenen fans.
pi_188883443
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 18:43 schreef Aquarii het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom de familie na tig jaar nog steeds niets over de gesteldheid van Schumi zegt. Of hij kan praten, bewegen, of zijn situatie is verbeterd bijvoorbeeld. Privacy staat natuurlijk op de eerste plaats en hoef echt niet alle details te weten dat respecteer ik maar dit is het andere uiterste. Die man heeft miljoenen fans.
Volgens mij was Schumacher buiten het circuit nogal gesteld op zijn privacy.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188883606
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 18:25 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het artikel stelt zelfs 'in het diepste geheim'. Ik kan het mij voorstellen als je zo rijk bent dat je (familie) elke stroomhalm aangrijpt die mogelijk kans kan bieden op verbetering. Verder wens ik hem en zijn familie het beste toe.
Strohalm
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_188883759
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 18:37 schreef June. het volgende:

[..]

Met stamcellen van een donor is het ook erg goed mogelijk om het lijden te verergeren.
Dat vrees ik ook. Ik hoop dat ie niet van de slangen aan elkaar hangt, maar ik ben bang dat ie best een neusmaagsonde en urinewegcatheter zal hebben.
pi_188884081
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 18:43 schreef Aquarii het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom de familie na tig jaar nog steeds niets over de gesteldheid van Schumi zegt. Of hij kan praten, bewegen, of zijn situatie is verbeterd bijvoorbeeld. Privacy staat natuurlijk op de eerste plaats en hoef echt niet alle details te weten dat respecteer ik maar dit is het andere uiterste. Die man heeft miljoenen fans.
Heb daar ook dubbele gevoelens over. Dankzij die miljoenen fans kan die familie in weelde leven, maar zodra de aandacht niet van pas komt zwaaien ze met het bordje 'privacy' Aan de andere kant hebben ze nu rust en die verdwijnt als je het publiek informeert. Geef ze een vinger en ze staan in de rij om je hand op te halen.
pi_188885055
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 18:43 schreef Aquarii het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom de familie na tig jaar nog steeds niets over de gesteldheid van Schumi zegt. Of hij kan praten, bewegen, of zijn situatie is verbeterd bijvoorbeeld. Privacy staat natuurlijk op de eerste plaats en hoef echt niet alle details te weten dat respecteer ik maar dit is het andere uiterste. Die man heeft miljoenen fans.
Jean Todt laat af en toe iets los.

Bericht hieronder is van afgelopen 30 juli

https://www.telegraaf.nl/(...)-van-formule-1-op-tv
pi_188885275
Wat een raceheld. Heeft van Ferrari weer een topteam gemaakt. Wat Vettel nooit is gelukt.
  dinsdag 10 september 2019 @ 22:38:03 #20
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188887664
Het is net de F1...... de grenzen van het onmogelijk opzoeken.

Zelf vind ik het wat onwaardig. Ik sluit uit dat hij ooit nog zal functioneren, laat staan ons een glimp van raceglans te voorzien. Natuurlijk begrijp ik alle inspanning die met respect voor de mens, best wat beperkter mag zijn.
In een andere gesteldheid van weelde was hij allang met alle egards uitgereden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188887918
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook. Ik hoop dat ie niet van de slangen aan elkaar hangt, maar ik ben bang dat ie best een neusmaagsonde en urinewegcatheter zal hebben.
Ja daar ben ik ook bang voor. Sneu. Mijn familieleden weten in elk geval dat ze mij dat nooit moeten aandoen..
Shine bright like a diamond.
pi_188888074
Ontstekkingsremmende werking, klinkt niet als n hele verbetering of moet ik dat anders zien?
pi_188888163
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:01 schreef Adrie072 het volgende:
Ontstekkingsremmende werking, klinkt niet als n hele verbetering of moet ik dat anders zien?
quote:
Gisteren raakte bekend dat Michael Schumacher voor een innovatieve stamceltherapie naar Parijs is overgebracht. Professor Menasche zou de ingreep in het Parijse Pompidou-ziekenhuis uitvoeren.

Schumacher zou vanuit Zwitserland in het grootste geheim naar het Parijse ziekenhuis zijn overgebracht. Daar zou hij onder een doek, om hem aan het zicht van anderen te onttrekken, in het ziekenhuis zijn binnengebracht en onder een valse naam zijn ingeschreven.
Het nieuws deed de hoop op een verder herstel van de F1-legende opleven maar volgens Maurilio Sampaolesi, expert van de KU Leuven, moeten we niet hopen dat Schumacher ooit nog zal wandelen of spreken.

Sampaolesi had in april nog contact met Menasche, zo bericht ‘VTM Nieuws’, en stelt dat Michael Schumacher nooit zal herstellen. Het hart van Michael Schumacher zou door de ruim zes jaar verlamming ernstig verzwakt zijn en de ingreep zou het hart van Schumacher dan ook in een betere conditie moeten brengen.
:'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188888197
Ai, da's niet hoopvol nee.
pi_188888421
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heb daar ook dubbele gevoelens over. Dankzij die miljoenen fans kan die familie in weelde leven, maar zodra de aandacht niet van pas komt zwaaien ze met het bordje 'privacy' Aan de andere kant hebben ze nu rust en die verdwijnt als je het publiek informeert. Geef ze een vinger en ze staan in de rij om je hand op te halen.
Jouw versie van Schumacher komt uit een Braziliaanse ghetto.
pi_188890129
Er was sprake van "een vorm" van communicatie, nu ze zijn hart en spieren proberen te versterken, kunnen wij allemaal wat van vinden maar blijkbaar heeft hij zelf de drive om nog te willen leven.
  woensdag 11 september 2019 @ 08:49:34 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188890239
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heb daar ook dubbele gevoelens over. Dankzij die miljoenen fans kan die familie in weelde leven, maar zodra de aandacht niet van pas komt zwaaien ze met het bordje 'privacy' Aan de andere kant hebben ze nu rust en die verdwijnt als je het publiek informeert. Geef ze een vinger en ze staan in de rij om je hand op te halen.
het is natuurlijk wel dankzij hemzelf dat ze in weelde leven maar wel met je eens dat de communicatie over zijn gesteldheid beter kan.
  woensdag 11 september 2019 @ 08:51:08 #28
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188890251
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Er was sprake van "een vorm" van communicatie, nu ze zijn hart en spieren proberen te versterken, kunnen wij allemaal wat van vinden maar blijkbaar heeft hij zelf de drive om nog te willen leven.
blijkbaar, waar blijkt dat dan uit?
pi_188890274
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

het is natuurlijk wel dankzij hemzelf dat ze in weelde leven maar wel met je eens dat de communicatie over zijn gesteldheid beter kan.
Waarom dan? Waarschijnlijk willen ze dat fans praten over zijn periode als rijder en niet over zijn privéleven en welzijn.

Dat hij onder een doek, met een andere naam stiekem een kliniek wordt ingereden geeft wel aan dat we hem voorlopig niet in de pitlane gaan zien.
  woensdag 11 september 2019 @ 08:56:59 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188890317
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom dan? Waarschijnlijk willen ze dat fans praten over zijn periode als rijder en niet over zijn privéleven en welzijn.

Dat hij onder een doek, met een andere naam stiekem een kliniek wordt ingereden geeft wel aan dat we hem voorlopig niet in de pitlane gaan zien.
nee hoogstwaarschijnlijk nooit meer maar door af en toe iets te communiceren voorkom je speculatie, privacy is belangrijk maar hij is wel een publiek figuur en dat had z'n voordelen, dat het nu nadelig is hoort er dan bij.
pi_188890338
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

blijkbaar, waar blijkt dat dan uit?
Je denkt dat ze hem tegen zijn zin in behandelen?

In topic 3 van de reeds werd door de manager gezegd dat er enige vorm van communicatie mogelijk was.
  woensdag 11 september 2019 @ 09:03:06 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188890376
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je denkt dat ze hem tegen zijn zin in behandelen?

In topic 3 van de reeds werd door de manager gezegd dat er enige vorm van communicatie mogelijk was.
ik denk niet dat hij in staat is te bepalen wat er met hem gedaan wordt
pi_188890460
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk niet dat hij in staat is te bepalen wat er met hem gedaan wordt
Dan verschillen wij daar dus van mening.
  woensdag 11 september 2019 @ 09:16:31 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188890560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan verschillen wij daar dus van mening.
op basis van welk bewijs denk jij er anders over dan?
  woensdag 11 september 2019 @ 09:17:42 #35
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188890581
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

op basis van welk bewijs denk jij er anders over dan?
Ik vermoed dat die communicatie niet veel meer is dan wat knipperen met de ogen.
And so is the past
pi_188890647
Bij berichten over Schumi schiet vaak door mijn hoofd:
Op zich natuurlijk logisch vanuit de familie gezien, maar economisch bekeken hadden van al het geld dat in dit traject wordt gepompt zoveel mensen kunnen worden geholpen...
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 11 september 2019 @ 09:34:04 #37
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_188890816
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:22 schreef danos het volgende:
Bij berichten over Schumi schiet vaak door mijn hoofd:
Op zich natuurlijk logisch vanuit de familie gezien, maar economisch bekeken hadden van al het geld dat in dit traject wordt gepompt zoveel mensen kunnen worden geholpen...
Dus toen hij niets mankeerde mocht hij lekker van zijn eigen geld leven, maar nu niet?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_188890944
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:45 schreef pvdplanet het volgende:
Wat een raceheld. Heeft van Ferrari weer een topteam gemaakt. Wat Vettel nooit is gelukt.
Mwa vind dat hij daar te veel de credits voor krijgt.
pi_188891110
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Er was sprake van "een vorm" van communicatie, nu ze zijn hart en spieren proberen te versterken, kunnen wij allemaal wat van vinden maar blijkbaar heeft hij zelf de drive om nog te willen leven.
Mond dicht of ogen dicht doen kan ook communicatie zijn.
Hoe bewust hij van zijn omgeving en van zichzelf is, is erg onduidelijk.
pi_188891344
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:22 schreef danos het volgende:
Bij berichten over Schumi schiet vaak door mijn hoofd:
Op zich natuurlijk logisch vanuit de familie gezien, maar economisch bekeken hadden van al het geld dat in dit traject wordt gepompt zoveel mensen kunnen worden geholpen...
Wat een onnozele gedachtegang, deze experimentele stamcel behandeling kost bakken met geld. Wie zou die betalen?

Daar kunnen vele levens dragelijker mee gemaakt worden. Trouwens bijzonder dat je dit durft te typen, de familie heeft een groot fonds voor revalidatie patiënten...
pi_188891734
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat een onnozele gedachtegang, deze experimentele stamcel behandeling kost bakken met geld. Wie zou die betalen?

Daar kunnen vele levens dragelijker mee gemaakt worden. Trouwens bijzonder dat je dit durft te typen, de familie heeft een groot fonds voor revalidatie patiënten...
Heel mooi dat fonds, maar is dat een vrijbrief om oneindig door te behandelen?

Mijn belangrijkste probleem is dat we tegenwoordig vele technologieën beschikbaar hebben, probleem is alleen dat die erg kostbaar zijn. Onze politici durven de discussie niet aan dat er keuzes moeten worden gemaakt (blaten alleen maar over de grote boze farmaceuten) maar claimen vervolgens wel gelijkwaardige toegang tot zorg voor iedereen. Wat natuurlijk onzin is.
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 11 september 2019 @ 11:09:33 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188892184
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:41 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Mwa vind dat hij daar te veel de credits voor krijgt.
hij heeft het niet alleen gedaan maar was toch wel een hele belangrijke, zo niet de belangrijkste schakel
  woensdag 11 september 2019 @ 11:10:43 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188892199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:38 schreef danos het volgende:

[..]

Heel mooi dat fonds, maar is dat een vrijbrief om oneindig door te behandelen?

Mijn belangrijkste probleem is dat we tegenwoordig vele technologieën beschikbaar hebben, probleem is alleen dat die erg kostbaar zijn. Onze politici durven de discussie niet aan dat er keuzes moeten worden gemaakt (blaten alleen maar over de grote boze farmaceuten) maar claimen vervolgens wel gelijkwaardige toegang tot zorg voor iedereen. Wat natuurlijk onzin is.
is natuurlijk wel een groot verschil of iemand dat van z'n eigen geld doet of van gemeenschapsgeld
pi_188892255
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij heeft het niet alleen gedaan maar was toch wel een hele belangrijke, zo niet de belangrijkste schakel
Belangrijkste was dat hij Todt en Brawn meenam. Vettel heeft alleen de prdame van RBR meegenomen.
  woensdag 11 september 2019 @ 11:19:42 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188892330
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:14 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Belangrijkste was dat hij Todt en Brawn meenam. Vettel heeft alleen de prdame van RBR meegenomen.
en nog duurde het 5 jaar dus zo simpel was het niet
  Redactie Frontpage woensdag 11 september 2019 @ 11:21:53 #46
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_188892360
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heb daar ook dubbele gevoelens over. Dankzij die miljoenen fans kan die familie in weelde leven, maar zodra de aandacht niet van pas komt zwaaien ze met het bordje 'privacy' Aan de andere kant hebben ze nu rust en die verdwijnt als je het publiek informeert. Geef ze een vinger en ze staan in de rij om je hand op te halen.
Ga aub ergens anders huilen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_188892826
Een geheime operatie, is dat beter voor zijn herstel?
pi_188895627
quote:
Michael Schumacher, zevenvoudig wereldkampioen Formule 1, is bij bewustzijn nadat hij stamceltransplantatie heeft ondergaan. Dat meldt het Franse Le Parisien die een verpleegster citeert. „Ik heb hem verzorgd en kan verzekeren dat hij bij bewustzijn is.”

Maandag meldde Le Parisien al dat Schumacher in het Pompidou-ziekenhuis is opgenomen voor een behandeling. De gerenommeerde Franse chirurg Philippe Menasche zou een stamceltransplantatie bij ’Schumi’ toegepast hebben.

Schumacher raakte in 2013 in een coma na een zwaar ski-ongeluk in de Franse Alpen. De voormalig coureur viel tijdens het skiën met zijn hoofd tegen een steen waardoor hij een schedeltrauma opliep.

Daarna werd hij zes maanden in een kunstmatige coma gehouden, waarna Schumacher thuis verder revalideerde. Sinds het ongeluk is hij niet meer in het openbaar gezien.
Bij bewustzijn. Ja, dat zegt ook niet zo heel veel. Zat hij daar kwijlend in een stoel of viel er gewoon op een normale manier te communiceren met hem? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 11 september 2019 @ 14:44:48 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188895986
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Bij bewustzijn. Ja, dat zegt ook niet zo heel veel. Zat hij daar kwijlend in een stoel of viel er gewoon op een normale manier te communiceren met hem? :@
ik geloof er weinig van
  woensdag 11 september 2019 @ 14:55:03 #50
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188896109
Mooi. Kan hij Seb uit z'n lijden verlossen.
And so is the past
pi_188896122
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:14 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Belangrijkste was dat hij Todt en Brawn meenam. Vettel heeft alleen de prdame van RBR meegenomen.
Vergeet Rory Byrne niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_188896573
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:53 schreef ootjekatootje het volgende:


Dat hij onder een doek, met een andere naam stiekem een kliniek wordt ingereden geeft wel aan dat we hem voorlopig niet in de pitlane gaan zien.
Waarom doen mensen alsof hij nog zou gaan racen en in de pitlane moet gaan staan?

Als die nog wat met F1 zou doen is dat commentaar geven of iets dergelijks. Waarom zien mensen hem nog als actief coureur?

Hopen dat hij in elk geval ooit nog in iets van levendige staat kan gaan leven.
  woensdag 11 september 2019 @ 15:39:20 #53
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_188896715
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Waarom doen mensen alsof hij nog zou gaan racen en in de pitlane moet gaan staan?

Als die nog wat met F1 zou doen is dat commentaar geven of iets dergelijks. Waarom zien mensen hem nog als actief coureur?

Hopen dat hij in elk geval ooit nog in iets van levendige staat kan gaan leven.
als ie zelfstandig kan eten, kan lopen of iets kan praten dat zal al geweldig zijn
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_188897101
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Waarom doen mensen alsof hij nog zou gaan racen en in de pitlane moet gaan staan?

Als die nog wat met F1 zou doen is dat commentaar geven of iets dergelijks. Waarom zien mensen hem nog als actief coureur?

Hopen dat hij in elk geval ooit nog in iets van levendige staat kan gaan leven.
Actief coureur????

Dat zeg ik nergens, maar de pitlane bezoeken omdat je zoon in 2018 WK F3 was en dit jaar in de F2 rijdt zou als vader en oud-coureur zeker te begrijpen zijn, toch?
pi_188897740
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik geloof er weinig van
.
Ik ook niet. Vast een heleboel centen gekregen voor dit BREAKING NEWS.
blablablabla
  woensdag 11 september 2019 @ 17:05:38 #56
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_188897856
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Bij bewustzijn. Ja, dat zegt ook niet zo heel veel. Zat hij daar kwijlend in een stoel of viel er gewoon op een normale manier te communiceren met hem? :@
heeft de ogen dus een poosje opengedaan ,en ja en nee geknikt misschien dat is al heel wat

Hoe is het met de hersens na 6 maand ?
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_188897901
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Waarom doen mensen alsof hij nog zou gaan racen en in de pitlane moet gaan staan?

Als die nog wat met F1 zou doen is dat commentaar geven of iets dergelijks. Waarom zien mensen hem nog als actief coureur?

Hopen dat hij in elk geval ooit nog in iets van levendige staat kan gaan leven.
Hij zou ook een team kunnen coachen met zijn ervaring. Of voor tv werken als zijn hersenen en spraak nog goed zijn.
Onder deze lijn niet schrijven
  woensdag 11 september 2019 @ 17:11:26 #58
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_188897953
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:08 schreef marzman het volgende:

[..]

Hij zou ook een team kunnen coachen met zijn ervaring. Of voor tv werken als zijn hersenen en spraak nog goed zijn.
in een rolstoel en dan rechts knipogen is ja , links is nee, op de vraag of ie plassen moet

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 11-09-2019 17:42:04 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_188898056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:08 schreef marzman het volgende:

[..]

Hij zou ook een team kunnen coachen met zijn ervaring. Of voor tv werken als zijn hersenen en spraak nog goed zijn.
Tja hier geloof ik niet in. Is natuurlijk speculeren maar dit lijkt me gewoon een geval vegetatieve toestand.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er uberhaupt ooit nog verbetering in zit. Als je hersenen kapot zijn, zijn ze kapot. Dat herstelt niet.
pi_188898509
:'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188899483
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee hoogstwaarschijnlijk nooit meer maar door af en toe iets te communiceren voorkom je speculatie, privacy is belangrijk maar hij is wel een publiek figuur en dat had z'n voordelen, dat het nu nadelig is hoort er dan bij.
Wel aardig dat er blijkbaar mensen zijn die volgens anderen ineens geen recht meer hebben op privacy.
  woensdag 11 september 2019 @ 19:09:38 #62
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188900148
Wat zou Schumi zelf willen ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 11 september 2019 @ 19:18:06 #63
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_188900307
quote:
15s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:09 schreef Vallon het volgende:
Wat zou Schumi zelf willen ?
dat ie niet was gaan skieen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 11 september 2019 @ 19:20:55 #64
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188900339
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

dat ie niet was gaan skieen
das war einmal und und jetzt ?
zou hij willen dat hij zo wordt uitgelifeerd ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Spellchecker woensdag 11 september 2019 @ 19:25:53 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188900411
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Er was sprake van "een vorm" van communicatie, nu ze zijn hart en spieren proberen te versterken, kunnen wij allemaal wat van vinden maar blijkbaar heeft hij zelf de drive om nog te willen leven.
Waar blijkt dat uit?
pi_188900689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:18 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Tja hier geloof ik niet in. Is natuurlijk speculeren maar dit lijkt me gewoon een geval vegetatieve toestand.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er uberhaupt ooit nog verbetering in zit. Als je hersenen kapot zijn, zijn ze kapot. Dat herstelt niet.
:'( de familie laat niet echt veel weten, maar ik denk dat je gelijk hebt. Als het veel meer dan dat was had Michael zelf al lang de publiciteit opgezocht.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_188900785
Veel meer dan liggen/zitten en non verbale communicatie (ogen knipperen bijvoorbeeld) zal het niet zijn vrees ik.

Als ik zo zou moeten 'leven' terwijl ik me er bewust van zou zijn...
Vreselijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 11 september 2019 @ 20:14:19 #68
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_188901271
https://www.limburger.nl/(...)eltherapie-in-parijs

quote:
De Parijse krant slaagde erin om met enkele mensen van het verplegend personeel te spreken. “Ja, hij is bij ons in behandeling. En ik kan je verzekeren dat hij bij bewustzijn is”, vertelde een verpleegster aan Le Parisien.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 september 2019 @ 20:16:57 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_188901292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:18 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Tja hier geloof ik niet in. Is natuurlijk speculeren maar dit lijkt me gewoon een geval vegetatieve toestand.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er uberhaupt ooit nog verbetering in zit. Als je hersenen kapot zijn, zijn ze kapot. Dat herstelt niet.
Wat fijn dat jij het beter weer dan de dokters en chirurgen die hem toch behandeld hebben in Parijs ondanks het feit dat het helemaal nergens goed voor is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 11 september 2019 @ 20:59:54 #70
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_188901912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:18 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Tja hier geloof ik niet in. Is natuurlijk speculeren maar dit lijkt me gewoon een geval vegetatieve toestand.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er uberhaupt ooit nog verbetering in zit. Als je hersenen kapot zijn, zijn ze kapot. Dat herstelt niet.
https://www.hersenletsel-uitleg.nl/informatie/herstel-mogelijk
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_188902090
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat fijn dat jij het beter weer dan de dokters en chirurgen die hem toch behandeld hebben in Parijs ondanks het feit dat het helemaal nergens goed voor is.
Als stamceltherapie voor dit soort doeleinden geschikt zou zijn dan was het wel een standaardbehandeling. Helaas vind je in het buitenland genoeg artsen die bereid zijn om te behandelen zonder evident bewijs dat het ook een verbetering is voor de patiënt.
Shine bright like a diamond.
pi_188902171
quote:
15s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:09 schreef Vallon het volgende:
Wat zou Schumi zelf willen ?
Volgens mij is/was hij zwaar katholiek en komt uit conservatief land.
Dus hij vind het prima om door te behandelen denk in
  woensdag 11 september 2019 @ 21:39:53 #73
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188902390
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 21:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Volgens mij is/was hij zwaar katholiek en komt uit conservatief land.
Dus hij vind het prima om door te behandelen denk in
Op grond van vermeende overtuiging dus....
zou hij dat ook zo hebben gedacht - om vooral in leven te kunnen blijven - terwijl hij met 300+ rondkarde of mijn part de berg afskiede ? Of gelden dan die eigen risico = dood regels dan niet ?

Nogmaals ik zou het fanatastisch vinden als Schumi weer in vol ornaat ieder de kont kan geven of ons ten minste met een vette knipoog vertelt dat hij er zo levend wil zijn.

Ik begin het "nieuws" meer te zien als mededeling dat in Parijs een behandeling wordt uitgevoerd zonder dat bekend is gemaakt waartoe en waarvoor.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188903172
Bizar weer. Dat zo'n vaag bericht door de hele wereld als groot nieuws wordt gebracht.
pi_188903788
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:25 schreef maily het volgende:

[..]

Waar blijkt dat uit?
Uit het feit dat hij een experimentele behandeling ondergaat.
  woensdag 11 september 2019 @ 23:11:44 #76
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_188903800
#KeepKwijlingMichael #karma
pi_188903809
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 22:36 schreef Handleiding het volgende:
Bizar weer. Dat zo'n vaag bericht door de hele wereld als groot nieuws wordt gebracht.
Is zeker groot nieuws, goed vanuit medisch oogpunt en voor anderen met hersenletsel.
pi_188903822
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 23:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Is zeker groot nieuws, goed vanuit medisch oogpunt en voor anderen met hersenletsel.
Ik heb het niet helemaal gevolgd hoor maar het is toch een gerucht dat dit aan de hand is?
pi_188904729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 23:13 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Ik heb het niet helemaal gevolgd hoor maar het is toch een gerucht dat dit aan de hand is?
Klopt, maar op meerdere media, dus ik heb goede hoop dat er een kern van waarheid inzit. En hij een inspiratiebron zal voor velen.
  donderdag 12 september 2019 @ 01:28:32 #80
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_188904967
Als ik op de naam van de arts Google kom ik uit bij een Franse vaatchirurg, je zou eerder een hersenchirurg verwachten bij zo'n stamceloperatie.
Mar goed, ik heb er geen verstand van verder.

Die verpleegkundige kan opzoek naar een andere baan lijkt me als het wel waar is.
Die mag sowieso niks over patienten aan derden vertellen.
pi_188905360
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat fijn dat jij het beter weer dan de dokters en chirurgen die hem toch behandeld hebben in Parijs ondanks het feit dat het helemaal nergens goed voor is.
Ik zeg speculeren, het lijkt. Kijk, als de familie zo’n “pop” nog in leven wil houden dan zou hij inderdaad behandeld moeten worden. Iets wat in het artikel ook staat en iets wat ik niet ontken. Behandelen en herstellen zijn twee verschillende dingen.

Maar goed, anders sluit je dit topic toch gewoon omdat we allemaal maar wat gissen?
  donderdag 12 september 2019 @ 07:57:53 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188905610
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 01:28 schreef SiGNe het volgende:
Als ik op de naam van de arts Google kom ik uit bij een Franse vaatchirurg, je zou eerder een hersenchirurg verwachten bij zo'n stamceloperatie.
Mar goed, ik heb er geen verstand van verder.

Die verpleegkundige kan opzoek naar een andere baan lijkt me als het wel waar is.
Die mag sowieso niks over patienten aan derden vertellen.
die journalist kan het niet gewoon verzonnen hebben
pi_188905656
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 07:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

die journalist kan het niet gewoon verzonnen hebben
Bovendien worden de meeste berichten van elkaar gekopieerd. Er staat vak letterlijk hetzelfde in :')
Shine bright like a diamond.
pi_188905740
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 07:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

die journalist kan het niet gewoon verzonnen hebben
Waarom niet?
  donderdag 12 september 2019 @ 08:26:38 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188905771
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 08:20 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Waarom niet?
:) dat bedoel ik dus
  donderdag 12 september 2019 @ 08:27:57 #86
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188905784
Er is geen nieuws, Schumacher is al tijden “bij bewustzijn”, wat dat precies inhoudt weet niemand. Dat er nu overal sensatiekoppen worden gecreeerd met de strekking “Schumacher ná stamcelbehandeling bij bewustzijn” alsof hij is ontwaakt is echt genant.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188905808
Heel geheime operatie...
pi_188905829
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 08:27 schreef Mani89 het volgende:
Er is geen nieuws, Schumacher is al tijden “bij bewustzijn”, wat dat precies inhoudt weet niemand. Dat er nu overal sensatiekoppen worden gecreeerd met de strekking “Schumacher ná stamcelbehandeling bij bewustzijn” alsof hij is ontwaakt is echt genant.
Dat die bij bewustzijn was, was al door Todt min of meer gezegd eind juli. Die kijken soms samen Formule1 wedstrijden.
  donderdag 12 september 2019 @ 08:36:25 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188905840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 08:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat die bij bewustzijn was, was al door Todt min of meer gezegd eind juli. Die kijken soms samen Formule1 wedstrijden.
nee, Todt heeft een keer F1 bij hem thuis gekeken wat Michael doet laat hij in het midden
  donderdag 12 september 2019 @ 10:09:48 #90
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_188906799
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 08:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee, Todt heeft een keer F1 bij hem thuis gekeken wat Michael doet laat hij in het midden
Bordje pap eten denk ik en slapen in de rolstoel
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 12 september 2019 @ 10:43:57 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188907188
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 10:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Bordje pap eten denk ik en slapen in de rolstoel
pap via het infuus
pi_188907513
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 08:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee, Todt heeft een keer F1 bij hem thuis gekeken wat Michael doet laat hij in het midden
Daarom vliegt Todt ook even op en neer naar Parijs....

https://sportnieuws.nl/fo(...)-geslaagde-operatie/

Ik vermoed dat Michael meer kan dan de meesten hier denken.
  donderdag 12 september 2019 @ 11:14:12 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188907619
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 11:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daarom vliegt Todt ook even op en neer naar Parijs....

https://sportnieuws.nl/fo(...)-geslaagde-operatie/

Ik vermoed dat Michael meer kan dan de meesten hier denken.
allemaal van die "copy paste" shit sites en dan is het waar :') als je alleen al kijkt naar het specialisme van die behandelend arts is het al twijfelachtig voor wat voor behandeling hij daar is.
En Todt is een vriend van de familie en 1 van de weinigen die ze bij hem toelaten dus ook niet zo vreemd dat hij op bezoek komt.
pi_188907883
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 11:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

allemaal van die "copy paste" shit sites en dan is het waar :') als je alleen al kijkt naar het specialisme van die behandelend arts is het al twijfelachtig voor wat voor behandeling hij daar is.
En Todt is een vriend van de familie en 1 van de weinigen die ze bij hem toelaten dus ook niet zo vreemd dat hij op bezoek komt.
Wat ik ervan begreep is dat de stamcellen moeten zorgen voor stevigere spiermassa.
  donderdag 12 september 2019 @ 11:36:14 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188907960
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 11:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat ik ervan begreep is dat de stamcellen moeten zorgen voor stevigere spiermassa.
ik ook zoiets maar dat heeft dus geen invloed op z'n hersenfunctie, aannemelijker is dat z'n hart en andere spieren dermate verzwakt zijn dat dit noodzakelijk is, maar nu speculeer ik dus ook.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 september 2019 @ 11:44:50 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_188908134
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 11:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik ook zoiets maar dat heeft dus geen invloed op z'n hersenfunctie, aannemelijker is dat z'n hart en andere spieren dermate verzwakt zijn dat dit noodzakelijk is, maar nu speculeer ik dus ook.
Stamcellen zorgen ervoor dat er een bepaalde soort cellen bij komt die ook meteen de goede vorm hebben. Je kan wel hersenweefsel herstellen, maar daar kunnen we nu nog niks mee, net zoals er nog geen ledematen weer kunnen aangroeien.

In theorie kan het wel, maar in de praktijk zijn we nog niet ver genoeg gevorderd om complex weefsel te herstellen, zelfs voor simpele ingrepen staat het nog heel erg in de kinderschoenen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_188908161
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 11:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daarom vliegt Todt ook even op en neer naar Parijs....

https://sportnieuws.nl/fo(...)-geslaagde-operatie/

Ik vermoed dat Michael meer kan dan de meesten hier denken.
Waar hij sowieso al in de buurt was vanwege de begrafenis van Antoine Hubert.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_188908315
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 11:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik ook zoiets maar dat heeft dus geen invloed op z'n hersenfunctie, aannemelijker is dat z'n hart en andere spieren dermate verzwakt zijn dat dit noodzakelijk is, maar nu speculeer ik dus ook.
Citaat uit artikel op Telegraaf van afgelopen Juli.

"Hij geeft niet op en blijft vechten”, vervolgt Todt. Het valt hem zwaar dat Schumacher moeite heeft te communiceren. „Zijn familie vecht even hard voor hem. Ik weet ook wel dat onze vriendschap niet meer hetzelfde is als het ooit was. Net zoals de communicatie heel anders verloopt als we voorheen gewend waren. We maken het beste van de situatie.”

Todt kon, in afspraak met de naasten van Schumacher, niet al teveel details prijsgeven over de staat van de racelegende. „De familie wil het graag privé houden, wat we dienen te respecteren. Ik kan enkel zeggen dat hij in goede handen is."

Ik kan me zomaar voorstellen dat Todt zn hand vasthoudt en dat Michael "communiceert" via knijpen.
1 keer in hand knijpen voor Ja, en 2 keer voor Nee of zoiets.
Maar ook dit is Speculatie.

Maar dat men nu bericht dat hij ineens bij "bewustzijn is" is door die stamceltherapie is gewoon sensatiepers.
Hij was voorheen ook al bij bewustzijn.
Vraag is alleen, in hoeverre?
  donderdag 12 september 2019 @ 13:35:41 #99
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_188909894
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 11:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daarom vliegt Todt ook even op en neer naar Parijs....

https://sportnieuws.nl/fo(...)-geslaagde-operatie/

Ik vermoed dat Michael meer kan dan de meesten hier denken.
Aan de hand van dat bericht vermoed ik eerder dat het uit de duim gezogen is.
Dinsdag 10 september :Schumacher wordt naar parijs overgebracht voor een operatie
Woensdag 11 Spetember: operatie is niet alleen geslaagd maar Michael is ook weer bij bewustzijn

En het gaat ook nog eens om een cardiovasculaire operatie door een gerenommeerde vaatchirurg uitgevoerd.
Die arts heeft ook stamceltherapiën voor het hart ontwikkelt.
Maar Schumi z'n grootste probleem zit niet in z'n hart maar in z'n hersenen dus dat is een beetje een vaag verhaal.

Daarnaast is het bij stamceltherapien zo dat het niet simpel een kwestie is van even wat stamcellen plaatsen en alles is weer goed, daar gaat enorm veel tijd overheen want die stamcellen moeten weer tot gewone cellen uitgroeien voor je er ook maar iets van merkt.
  Spellchecker donderdag 12 september 2019 @ 13:51:19 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188910090
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 11:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daarom vliegt Todt ook even op en neer naar Parijs....

https://sportnieuws.nl/fo(...)-geslaagde-operatie/

Ik vermoed dat Michael meer kan dan de meesten hier denken.
Die verpleegster die even die mededeling doet :|W
pi_188910096
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:51 schreef maily het volgende:

[..]

Die verpleegster die even die mededeling doet :|W
Misschien is dit wel afgesproken zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')