abonnement Unibet Coolblue
pi_197449159
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 18:05 schreef sigme het volgende:

[..]

cashmere, kasjmier, cashemire
Geitenwol?
pi_197449181
Heb vooral een uitpuilende watch list.
Tot nu toe 1 ding gekocht maar ga als ik zelf wat meer verkocht heb dat geld weer gebruiken om nieuwe dingen te kopen die ik meer zal dragen.
Ben tot nu toe best fan qua aanbod en prijs

@yinu bijna de helft van de vraagprijs bieden is imo wel wat weinig. Als je die oude nog hebt zou je hem evt ook wassen met een speciaal spul waardoor je hem weer waterdicht kan maken.
Faka G
pi_197449334
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 18:07 schreef yinu het volgende:
Of hoe ver kun je gaan? Wat is jullie ervaring?
Als via vinted met de 'bod' knop een bod wil doen, dan heeft vinted zelf een minimum waar je niet onder kan. Ik weet niet wat dat is, maar daar kan je even naar kijken. Wil je lager dan dat, dan zal je via berichten moeten onderhandelen.

En als je max 200 wil betalen en anders koop je 'm nieuw, dan doe je dat toch? Eerst dan bod, neemt verkoper het aan heb je je jas voor 200, vindt verkoper het niks dan koop je 'm nieuw. Ik zie het probleem niet :)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197449528
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 18:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Als via vinted met de 'bod' knop een bod wil doen, dan heeft vinted zelf een minimum waar je niet onder kan. Ik weet niet wat dat is, maar daar kan je even naar kijken. Wil je lager dan dat, dan zal je via berichten moeten onderhandelen.

En als je max 200 wil betalen en anders koop je 'm nieuw, dan doe je dat toch? Eerst dan bod, neemt verkoper het aan heb je je jas voor 200, vindt verkoper het niks dan koop je 'm nieuw. Ik zie het probleem niet :)
Aha, dat wist ik niet, van die knop. Nee inderdaad, er is niet echt een probleem, ik weet alleen niet wat de 'etiquette' is qua onderbieden. Had haar een berichtje gestuurd en ze antwoordt nu dat ze 'm me voor 300 wil verkopen... ik ga nu maar een bod doen. Let's see.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 19:57:34 #280
327807 Mariposas
יה&#14
pi_197451618
Ik heb meestal niet zo’n succes met bieden. Meestal krijg ik echt maximaal 10% van de vraagprijs af. Merk wel dat ik de laatste tijd meer biedingen krijg dan voorheen. Maar ik stimuleer toch liever met bundelkorting. Eigenlijk moet ik die ff flink verhogen om van de restanten af te komen.

Zo, ik heb 1 populair artikel geboost en 50% bundelkorting aangezet bij aankoop Van 5 artikelen. Ben benieuwd! Heb wel van wat dingen de prijs verhoogd. :P

[ Bericht 31% gewijzigd door Mariposas op 16-01-2021 20:09:31 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 16 januari 2021 @ 20:47:56 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197452806
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 19:57 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb meestal niet zo’n succes met bieden. Meestal krijg ik echt maximaal 10% van de vraagprijs af. Merk wel dat ik de laatste tijd meer biedingen krijg dan voorheen. Maar ik stimuleer toch liever met bundelkorting. Eigenlijk moet ik die ff flink verhogen om van de restanten af te komen.

Zo, ik heb 1 populair artikel geboost en 50% bundelkorting aangezet bij aankoop Van 5 artikelen. Ben benieuwd! Heb wel van wat dingen de prijs verhoogd. :P
Ik ben ook heel benieuwd ^O^
Resistance is futile.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 20:48:46 #282
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197452822
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 18:09 schreef Atta-boy het volgende:
Heb vooral een uitpuilende watch list.
Tot nu toe 1 ding gekocht maar ga als ik zelf wat meer verkocht heb dat geld weer gebruiken om nieuwe dingen te kopen die ik meer zal dragen.
Ben tot nu toe best fan qua aanbod en prijs

@:yinu bijna de helft van de vraagprijs bieden is imo wel wat weinig. Als je die oude nog hebt zou je hem evt ook wassen met een speciaal spul waardoor je hem weer waterdicht kan maken.
Verkoop je een beetje?
Resistance is futile.
pi_197453954
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 20:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Verkoop je een beetje?
Heb nog niks online staan :+ heb nu vooral nog spullen uitgezocht die ik weg ga doen. Doe daarvan nog een deel weg aan iemand die het miss over wil nemen om het te verkopen en alles wat over blijft ga ik zelf op vinted verkopen.
Faka G
pi_197460847
Ik heb een paar schoenen op de site gezet. Eerste keer. Nu zijn ze 3 keer aangemerkt als favorieten door mensen. Vinted stuurt dan in het bericht dat je een berichtje kan sturen?

Doen jullie dat of wachten jullie het af?
  zondag 17 januari 2021 @ 11:33:42 #285
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_197460914
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een paar schoenen op de site gezet. Eerste keer. Nu zijn ze 3 keer aangemerkt als favorieten door mensen. Vinted stuurt dan in het bericht dat je een berichtje kan sturen?

Doen jullie dat of wachten jullie het af?
Meestal wacht ik af. Ik heb een vest met 21x favoriet, maar nog niet verkocht
pi_197460948
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Meestal wacht ik af. Ik heb een vest met 21x favoriet, maar nog niet verkocht
Denk de favoriet optie is meer zoals een soort wishlist?
  zondag 17 januari 2021 @ 11:49:48 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_197461265
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:34 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Denk de favoriet optie is meer zoals een soort wishlist?
Ja
pi_197464186
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een paar schoenen op de site gezet. Eerste keer. Nu zijn ze 3 keer aangemerkt als favorieten door mensen. Vinted stuurt dan in het bericht dat je een berichtje kan sturen?

Doen jullie dat of wachten jullie het af?
Ik maak altijd vrij veel favorieten, en soms krijg ik dan vrijwel direct een berichtje terug met een verlaagde prijs. Ik doe daar eigenlijk nooit wat mee, ik wil rustig twijfelen tussen favorietjes. Wel koop ik dan dus soms maanden laten alsnog iets uit mijn favorietenlijst.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 17 januari 2021 @ 16:22:47 #289
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197467705
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een paar schoenen op de site gezet. Eerste keer. Nu zijn ze 3 keer aangemerkt als favorieten door mensen. Vinted stuurt dan in het bericht dat je een berichtje kan sturen?

Doen jullie dat of wachten jullie het af?
Ik wacht het af. Wel geprobeerd door een bod te doen onder de vraagprijs, maar altijd nog zonder resultaat.
Resistance is futile.
  zondag 17 januari 2021 @ 19:35:47 #290
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_197472969
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 18:29 schreef yinu het volgende:

[..]

Aha, dat wist ik niet, van die knop. Nee inderdaad, er is niet echt een probleem, ik weet alleen niet wat de 'etiquette' is qua onderbieden. Had haar een berichtje gestuurd en ze antwoordt nu dat ze 'm me voor 300 wil verkopen... ik ga nu maar een bod doen. Let's see.
Het bod is min 60% van de vraagprijs maar niets let je om via een berichtje minder te bieden. Soms als het wat langer te koop staat zijn verkopers ook toegeeflijker.

En als je het vriendelijk vraagt en een praatje maakt vindt niemand het erg.
  zondag 17 januari 2021 @ 20:11:31 #291
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197473630
Ik heb net 15 euro geboden op een jasje van 20 euro en dat bod werd geaccepteerd (had ik niet verwacht!)
Resistance is futile.
pi_197507968
quote:
2s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik maak altijd vrij veel favorieten, en soms krijg ik dan vrijwel direct een berichtje terug met een verlaagde prijs. Ik doe daar eigenlijk nooit wat mee, ik wil rustig twijfelen tussen favorietjes. Wel koop ik dan dus soms maanden laten alsnog iets uit mijn favorietenlijst.
Dit heb ik ook... Wat bij mij (als koper) wel werkt, is dat iets al een tijdje in mijn favorieten staat - en ik er dus nog over twijfel. Als ik dan na een paar weken opeens een aanbod krijg, kan me dat soms over de streep trekken om het alsnog te kopen. Maar als ik iets in mijn favorieten zet en ik krijg binnen een dag zo'n berichtje dan doet het me niets.
pi_197507993
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:35 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Het bod is min 60% van de vraagprijs maar niets let je om via een berichtje minder te bieden. Soms als het wat langer te koop staat zijn verkopers ook toegeeflijker.

En als je het vriendelijk vraagt en een praatje maakt vindt niemand het erg.
Hahaha, ik heb een heel vriendelijk berichtje gestuurd maar ze is Frans en ze communiceert nu in staccato terug. Dus onze vriendelijke communicatie komt nog niet meteen van de grond. En ze heeft inmiddels wel door dat de jas te duur is want ze heeft de prijs aangepast, maar komt nog steeds niet terug op mijn bod. Ik laat het even rusten, dan kom ik er ook vanzelf achter hoe graag ik de jas wil...
pi_197511605
Ik verbaas me af en toe over de verschillen in vraagprijs. Ik hou een aantal specifieke merken in de gaten. De ene vraagt 8 euro voor een trui, de ander 45 euro voor een vergelijkbare trui. Denkt die laatste nou werkelijk dat iemand het koopt?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_197552340
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 18:36 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik verbaas me af en toe over de verschillen in vraagprijs. Ik hou een aantal specifieke merken in de gaten. De ene vraagt 8 euro voor een trui, de ander 45 euro voor een vergelijkbare trui. Denkt die laatste nou werkelijk dat iemand het koopt?
True, heb net een paar boots gekocht voor ¤52 terwijl er mensen serieus in een vergelijkbare staat ¤250+ voor vragen :+
Faka G
pi_197588922
Zojuist mn eerste item op de bus gedaan. 2 euro, naar Frankrijk.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 18:09:14 #297
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_197593588
Had er onlangs een gesprek met Ierland over dat sommige zaken sneller verkocht zijn wanneer ze 100¤ kosten ipv 30¤ bv.
Te lage prijs kan vermoeden geven dat er toch wat met scheelt ook al is dat niet zo.
pi_197599310
Heb mijn eerste aankoop binnen :)
Shipping duurt lang maar voor ¤3,50 mag je niet zeuren. Heb al een flinke lijst met spullen die ik volg nu. Dus moet zelf snel wat spullen er op gooien zodat ik met mijn verkochte spullen weer andere dingen kan kopen.
Faka G
pi_197747745
Ik lees her en der iets over zoeken op locatie op Vinted. Ik lees hier ook in het topic dat het 'kwijt' is op de website/app. Dat komt overeen met mijn ervaring. :+

Kijk ik er overheen of wat?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197749291
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2021 16:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik lees her en der iets over zoeken op locatie op Vinted. Ik lees hier ook in het topic dat het 'kwijt' is op de website/app. Dat komt overeen met mijn ervaring. :+

Kijk ik er overheen of wat?
Ik ben de optie ook kwijt. Maar waarom zou je zoeken op locatie?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')