Nope. 3 tot 4 vragen in de online versie van Wikipedia. De rest in diverse boeken, waaronder de encyclopedie.quote:Op woensdag 11 september 2019 16:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze mogen maar één vraag op de computer opzoeken. Niet online maar in een offline Encyclopédie.
quote:Op woensdag 11 september 2019 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb de hele dag weer noeste arbeid verricht van 10:00 tot 22:45 en nu mag ik als traktatie Jinek kijken met een schaaltje druiven.
Je spreekt een insider tegen.quote:Op woensdag 11 september 2019 16:59 schreef xzaz het volgende:
Ze mogen maar één vraag op de computer opzoeken. Niet online maar in een offline Encyclopédie.
ja ehm iets met bijzondere financiële constructies en dat de publieke omroep daar alles vanaf weet.quote:
Linkse natuur mensen hebben geen plezier in het leven en anderen mogen ook geen pleziertjes hebben!quote:Op woensdag 11 september 2019 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Die hagedissen die gaan maar lekker verhuizen
Is toch de persoon de pvvers moet afsnoepen?quote:Op woensdag 11 september 2019 23:08 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ja maar Aartsen is wel heel matig hoor, kan Rutten hem niet terugfluiten?
Hij had vandaag een schandelijke bijdrage in een debat.quote:Op woensdag 11 september 2019 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is toch de persoon de pvvers moet afsnoepen?
Ehm ik ben links noch rechts maar je druk maken om een duinpand of genieten van een auto die rondjes rijdt... ik heb er beide niets mee. In welke klasse zit ik nu?quote:Op woensdag 11 september 2019 23:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Linkse natuur mensen hebben geen plezier in het leven en anderen mogen ook geen pleziertjes hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |