Ik durf nogsteeds niet over te stappen. Klinkt allemaal zo moeilijk dat Linux. W7 is super vertrouwd.quote:Op woensdag 11 september 2019 00:10 schreef DevFreak het volgende:
Ik gebruik allang geen Windows meer. Werd er niet erg vrolijk van.
Er is niks lastig meer aan tegenwoordig hoor. Mijn grootouders gebruiken het ook... Gewoon je handige neefje even vragen om Linux Mint voor je te installeren!quote:Op woensdag 11 september 2019 00:13 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Ik durf nogsteeds niet over te stappen. Klinkt allemaal zo moeilijk dat Linux. W7 is super vertrouwd.
En ook niet dat je je posts 15 jaar later terug vindt tijdens het Googelen, mocht je echt zijn en geen trol.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Als ik zo je geschiedenis terugkijk dan hoop ik echt dat je niet je leven deelt met iemand. Anders heb ik erg veel medelijden met diegene.
OK, nu ben je echt een trollquote:Op woensdag 11 september 2019 09:24 schreef Sophie-51 het volgende:
Sorry maar ik had eerst nog gewoon werk, alleen waren ze daar overgestapt op Windows 10.
Toen heb ik maar ontslag genomen, kennelijk heeft de baas de pik op me.
Dus klaag maar bij mijn voormalige baas als jullie je storen aan mijn topics.
nou, niks mis is weer het andere uiterste, er valt nog genoeg aan te verbeteren, maar draai het met de nodige policies met plezierquote:Op maandag 9 september 2019 13:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er is niets mis met W10. Nee fok heeft die linkjes naar marktplaats bol en coolblue en daar kan je niets aan doen.
En nu vul je je dag met bloggen over dat duivelse Windows 10? Je zit te trollen hoop ik...quote:Op woensdag 11 september 2019 09:24 schreef Sophie-51 het volgende:
Sorry maar ik had eerst nog gewoon werk, alleen waren ze daar overgestapt op Windows 10.
Of een psychiater.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:01 schreef zarGon het volgende:
Het zou je overigens veel meer helpen als je nou één voor één je issues aangeeft en oplossingen zoekt.
https://www.maketecheasier.com/install-custom-themes-windows10/quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:43 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Ik heb W10 home edition gehad wat een gruwel. Zo betuttelend.
Wat dan?quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:43 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Ik heb W10 home edition gehad wat een gruwel. Zo betuttelend.
Die updates bijvoorbeeld. Updaten Wird passieren keine ausnahme oder!1!quote:
pro is wat betreft updates niet/nauwelijks andersquote:Op woensdag 11 september 2019 19:34 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Die updates bijvoorbeeld. Updaten Wird passieren keine ausnahme oder!1!
Heel veel dingen mogen niet enzo.
Met de home edition kun je dat alles niet uitzetten volgens mij.
Is er niet ook een Ubuntu theme? Dan zet ik die op de computers van mijn voormalige werkgever.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:17 schreef Syd het volgende:
[..]
https://www.maketecheasier.com/install-custom-themes-windows10/
Ik ben totaal niet met je eens want je snapt er de ballen niet vanquote:Op woensdag 11 september 2019 20:52 schreef Sophie-51 het volgende:
[..]
Is er niet ook een Ubuntu theme? Dan zet ik die op de computers van mijn voormalige werkgever.
Wel altijd zo typisch op fok, eerste krijg je allemaal weerwoorden en![]()
![]()
![]()
En dan zijn er ineens mensen die het met je eens zijn en bloeit er zelfs een serieuze discussie op.
quote:Op woensdag 11 september 2019 09:24 schreef Sophie-51 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |