Zijn gewoon ZZP'ers.quote:Op dinsdag 17 september 2019 02:12 schreef Landgeld het volgende:
Hij is ook gewoon te duur om ontslagen te worden.
Zelf zal hij niet toegeven dat jij dronken was. Dat komt zijn ontslag vergoeding niet ten goede.
Is hij zzp?quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zijn gewoon ZZP'ers.
Gewoon contractje niet verlengen, klaar.
Afgunst.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:27 schreef Marsenal het volgende:
Man man man, dat zou ik wel chill vinden hoor. Gewoon lekker lam naar je werk gaan en dan stuurt de baas gewoon een persbericht naar buiten dat hij je steunt terwijl je een tijdje met vakantie gaat.
80% in medialand wel, van hem weet ik het niet maar de kans is groter dat ie het wel is.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:46 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Is hij zzp?
In dat geval inderdaad makkelijk.
Zeker niet, ik wil vooral zelf een werkgever die er op die manier mee om kan gaanquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik lees niet dat hij het Frits misgunt.
Dat kan, solliciteren doe je bij:quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:53 schreef Marsenal het volgende:
Zeker niet, ik wil vooral zelf een werkgever die er op die manier mee om kan gaan
Frits werkt ook nog in de horeca? Tja, dat heb ik als student ook gedaan, daar is de cultuur inderdaad wat.... flexibeler, als het om dronken werken gaat.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat kan, solliciteren doe je bij:
https://nl-nl.facebook.com/pages/Café-Het-Torentje/353463138098687
Hij zal er beslist moe van wordenquote:Op vrijdag 20 september 2019 16:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Il wil de mening van Kieft aan de VI tafel erover horen
En Frits was teveel in zichzelf gaan gelovenquote:Op vrijdag 20 september 2019 16:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij zal er beslist moe van worden![]()
Volgens Harry Mensquote:Op vrijdag 20 september 2019 16:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En Frits was teveel in zichzelf gaan geloven
Hij is eigenaar van zijn stamkroeg inderdaad.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:08 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Frits werkt ook nog in de horeca? Tja, dat heb ik als student ook gedaan, daar is de cultuur inderdaad wat.... flexibeler, als het om dronken werken gaat.
Dat wel, maar dat hij als alcoholist uit de kast moet komen na 1 incident vind ik zo overbodig.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Misschien was het niet 1 keer. En hulp en tijd krijgen bij alcoholprobleem is juist goed
Het was niet één incident. En dat uit de wind houden, dat had hij zelf of zijn redactie moeten doen voordat hij met z’n dronken harses op tv stond te waggelen. Hij heeft er zelf voor gezorgd dat niet de berichtgeving van RTL het nieuws was, maar hijzelf.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:13 schreef Za het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat hij als alcoholist uit de kast moet komen na 1 incident vind ik zo overbodig.
Je weet nu al dat hij in alle oudejaarsconferences zal zitten, je kunt zo iemand ook uit de wind houden.
Je klinkt nogal geagiteerd, neem je het werkelijk zo hoog op? Hij heeft geen vrouw verkracht oid.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:34 schreef Szura het volgende:
Het was niet één incident.En dat uit de wind houden, dat had hij zelf of zijn redactie moeten doen voordat hij met z’n dronken harses op tv stond te waggelen. Hij heeft er zelf voor gezorgd dat niet de berichtgeving van RTL het nieuws was, maar hijzelf.
En jij neemt het zo erg voor hem op dat jezelf wel Frits Wester lijkt te zijn kan ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:48 schreef Za het volgende:
[..]
Je klinkt nogal geagiteerd, neem je het werkelijk zo hoog op? Hij heeft geen vrouw verkracht oid.
Hij hoeft helemaal niets. Men denkt maar op van alles recht te hebben, de geaardheid van BN ers, het vreemdgaan van BN ers, de reden dat ze een keer slap staan te lullen voor de camera etc.
Het bevreemd mij dat al die BN ers hier nog aan voldoen ook, stuk voor stuk met de billen bloot gaan, uit de kast komen, verslavingen bekennen etc.
Ze zijn niemand verantwoording verschuldigd.
Iemand die 20 jaar oid zijn sporen heeft verdient hoeft niet op de slachtbank, ookal zijn er mensen die onprettige ervaringen met alcoholisme hebben, daar staat hij volledig buiten.
Nee dat is normaal.quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat jij hem zo meent te moeten verdedigen vind ik juist opmerkelijk.
Het is jouw interpretatie dat het emotioneel en geagiteerd is, ik vind dat wel meevallen en zie dat juist weerspiegeld in jouw reactie. Uiteraard geheel mijn interpretatie.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:34 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dat is normaal.
Emotioneel en geagiteerd reageren op het feit dat Frits W. een keer onder invloed een verslagje doet is dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |