abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 september 2019 @ 11:47:15 #26
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_189189202
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 22:25 schreef Argenteria het volgende:
In bepaalde streetskaterculturen is dit ook heel normaal, dat (hetero)mannen elkaar blowjobs geven. Is een kwestie van ''male bonding''. Draag ik bijvoorbeeld Nike fitjes, en zuig ik gasten met Adidas. Gaat meer om appeal dus.
:') :')
Beati pauperes spiritu
  maandag 30 september 2019 @ 18:13:33 #27
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_189194862
Jij bent dus op zoek naar een vrouwelijk uitziende, homoman.
Zachte vrouwelijke uitstraling en wat vrouwelijke manieren, een echte nicht dus in feite.
Die zijn er dus wel, moet je wel zoeken uiteraard.
En anders wat iemand al aan haalde, zou je een shemale kunnen daten.
Je wilt experimenteren met pijpen, maar dan met een vrouwelijke man.
Weet zeker dat er velen zijn die dat willen, sex met een echt vrouwelijke shemale.
Zullen niet snel voorhanden zijn, gok ik dan maar.
Succes
  donderdag 3 oktober 2019 @ 23:41:15 #28
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_189257022
*O* gefeliciteerd je bent bisexueel *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 00:00:05 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189257310
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:13 schreef Cityboy het volgende:
Jij bent dus op zoek naar een vrouwelijk uitziende, homoman.
Zachte vrouwelijke uitstraling en wat vrouwelijke manieren, een echte nicht dus in feite.
Die zijn er dus wel, moet je wel zoeken uiteraard.
En anders wat iemand al aan haalde, zou je een shemale kunnen daten.
Je wilt experimenteren met pijpen, maar dan met een vrouwelijke man.
Weet zeker dat er velen zijn die dat willen, sex met een echt vrouwelijke shemale.
Zullen niet snel voorhanden zijn, gok ik dan maar.
Succes
:')

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 22:25 schreef Argenteria het volgende:
In bepaalde streetskaterculturen is dit ook heel normaal, dat (hetero)mannen elkaar blowjobs geven. Is een kwestie van ''male bonding''. Draag ik bijvoorbeeld Nike fitjes, en zuig ik gasten met Adidas. Gaat meer om appeal dus.
:')

Figuren in deze topic zeg _O-
pi_189259364
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 00:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

:')
[..]

:')

Figuren in deze topic zeg _O-
Echt he, teringgg..
pi_189279509
Ts.. Droom je er dan ook van om dat warme sausje te slikken??
pi_189522933
Is helemaal oké om seksuele nieuwsgierigheid te hebben bij jezelf, andere personen van hetzelfde geslacht of t.o.v. iets van de andere categorieën (tegenwoordig heb je zoveel nieuwe benamingen van geaardheden en genders). Zelf ervaar ik mezelf ook als niet-homo, 90% hetero ofzo, 10% bi (gevoelsmatig komen de verhoudingen toch zo bij me over).

Concreet willen die verhoudingen zeggen: ik voel een sterke behoefte aan voornamelijk vrouwelijk seksueel contact te kunnen ervaren. Seksueel contact met mannen is voor mij eerder een vorm van seksueel spelen / experimenteren en verkennen. Ik zoek het mannelijk seksueel contact niet op, zijn bij mij enkele keren spontaan op mn weg gekomen...Ik voel me ook absoluut niet homo, het idee voelt me te bekrampend / beperkt aan.

Mijn eerste seksdates heb ik toevallig leren kennen via bi-datingssites.
Heeft lang geduurd tot ik fijne contacten tegen was gekomen. Ik vind seks om de seks eerder een no-go.

Ik val op fijne persoonlijkheden (waar natuurlijk wel voldoende aantrekkingskracht bij aanwezig is)

Elke 3e vrijdag vd maand is er vanaf 19u in Hasselt een bi-bijeenkomst:
https://ertussenin.wordpress.com/
Heel toegankelijk bijeenkomsten, gewone mensen met bi-kantje (just like me), de voorzitter (Leopold) maakt graag tijd voor een persoonlijke babbel, echt tof, een aanrader als je bi-bent - jezelf bi-voelt of gewoon voor de gezelligheid bi-mensen wil ontmoeten...

Durf voor je verlangens en dromen gaan (zowel seksueel als op andere gebieden).
Laat je door niemand begrenzen, doe natuurlijk niets onder dwang, maar zoek contacten waar je jezelf bij kan verrijken.


Succes met de verkenningstocht! :-)

[ Bericht 1% gewijzigd door D.86 op 20-10-2019 08:34:23 ]
pi_189525186
Leopold... :')
pi_189525554
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 22:34 schreef JohnBarron het volgende:
Heb geprobeerd om niet hetero te zijn want wil pijpen maar kan me er niet zomaar toe zetten, vind mannen veelal echt repulsive en zal er dus niet een nemen
“genomen worden lijkt me wel tof, echte bottom dus, is dat niet een teken van transgenderism? Vind vrouwen echter ook heerlijk dus?”

Oke, dus je valt op mannen én vrouwen?

Gefeliciteerd, maatje!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2019 01:51:05 ]
pi_189526911
[quote]0s.gif Op maandag 30 september 2019 03:36 schreef SpecialK het volgende:


Straf het verhaal vd streetskaterculturen te lezen, een pijpgewijze verbroedering 😋
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')