En was het wat?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:37 schreef emmyemmy2 het volgende:
Voor vanavond een Coop bon, ben benieuwd
Oh heerlijk! Zou ik heel blij mee zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:31 schreef Ynske het volgende:
Goede oogst bij de Rewe voor obst und gemuse.
[ afbeelding ]
Veel Appels, nectarines, perzik, 2 grapefruit, wortels, sla, krulsla, broccoli, 2 broden, bos uitjes, veel bananen, 2 kiwi's, avocado en peren.
Voor wel geteld ¤3,50
Wat voor klacht was dat dan? Lijkt mij toch dat ze niet zomaar geld terug geven? Ik neem aan dat ze per box die er verkocht wordt een percentage oid afdragen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 16:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo! goede box hoor!
Wij hebben een lokale bakker die elke dag 2 boxen erop ze en echt zo ontzettend gul is met wat ze geeft. Maar nou heeft ze gister een klacht ontvangen via tgtg van iemand die 2 boxen had afgenomen, ze vertelde dat de vrouw gelijk haar geld had teruggekregen van tgtg maar dat het hun dan geld kost? ik denk dat wat de app int oid? iig echt enorm lullig.
Ik ging daar dus vandaag voor een box:
2x heel bruin, 9 kaasui bollen, 4 saucijzenbroodjes, 2 witte pistoletjes, 1 tijgerbol, 1 kaiserbroodje, 1 maanzaadbroodje. Voor 4,99, daar kunnen mensen toch niet over klagen?
Vorige week had ik daar: 1 heel tijgerwit, 1 heel bruin, 1 XL appelenveloppe, 2 frikandelbroodjes, 3 van die ronde kaasbroodjes, 2 roomboter croissantjes, 1 bruin pistoletje gezond, 1 wit pistoletje gezond en een hele! appel plaatcake
Geen idee wat de klacht was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 16:48 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Zou ik heel blij mee zijn
[..]
Wat voor klacht was dat dan? Lijkt mij toch dat ze niet zomaar geld terug geven? Ik neem aan dat ze per box die er verkocht wordt een percentage oid afdragen.
Misschien geklaagd over de versheid ofzo?
Een vriendin van me had een pakje crackers bij een bakker vandaan waar de houdbaarheidsdatum van was doorgekrastMaar ze heeft niet geklaagd ofzo, omdat de rest ruimschoots voldoende en vers was.
Geloof dat het een vast bedrag per box is, volgens mij is het bij boxen van ¤3,99 is het iets van bijna ¤2,- wat je af draagt aan TGTG plus een fee wat per maand gaat vziw. Zal ik morgen even nakijken zodat ik het echte antwoord kan gevenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 16:48 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Zou ik heel blij mee zijn
[..]
Wat voor klacht was dat dan? Lijkt mij toch dat ze niet zomaar geld terug geven? Ik neem aan dat ze per box die er verkocht wordt een percentage oid afdragen.
En het is ook een leuke reclame. Ik liep een paar weken gelden in Dordrecht zag in de app dat er een Surinaams-Turks eethuis mee doet. Ze hadden niets over die dag maar ik ben er toch gaan eten. Geen spijt van ookquote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:29 schreef boriq het volgende:
Per box van ¤3,99 dragen we ¤1,19 af aan TGTG, geen idee verder of dit geschaald wordt in verhouding met de verkoopprijs. Volgens mij zijn er verder geen fees of andere kosten. Geen vetpot voor de winkel, maar altijd beter dan alles in de afvalcontainer
Inderdaad, en ik koop ook weleens iets lekkers bij de bakker als ik een pakket ophaal. (En anderen doen dat soms ook merkte ik).quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En het is ook een leuke reclame. Ik liep een paar weken gelden in Dordrecht zag in de app dat er een Surinaams-Turks eethuis mee doet. Ze hadden niets over die dag maar ik ben er toch gaan eten. Geen spijt van ook
Mooi pakket! Ik zou willen dat de Jumbo hier zulke pakketten gaf. Hier zit er vrijwel altijd een grote pizza en dan een paar zakken roerbakgroenten in. Totaal niet gevarieerd.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:38 schreef Myraela het volgende:
Na mijn vorige gezonde pakketje een nieuwe poging gewaagd. Dit keer wat minder gezond, maar ach. Alleen de appelflappen eet ik niet.
Straks even de rosbief met stoofgroenten stoven, kippensoepje maken en morgen delen we de macaroni met een salade ernaast. Dan hebben we toch best wat maaltijden voor maar 5 euro.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:38 schreef Myraela het volgende:
Na mijn vorige gezonde pakketje een nieuwe poging gewaagd. Dit keer wat minder gezond, maar ach. Alleen de appelflappen eet ik niet.
Straks even de rosbief met stoofgroenten stoven, kippensoepje maken en morgen delen we de macaroni met een salade ernaast. Dan hebben we toch best wat maaltijden voor maar 5 euro.
[ afbeelding ]
Wel nieuwsgierig naar je ervaringen.. de Coop hier in de buurt doet ook mee inmiddels..quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:37 schreef emmyemmy2 het volgende:
Voor vanavond een Coop bon, ben benieuwd
Ja, ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wel nieuwsgierig naar je ervaringen.. de Coop hier in de buurt doet ook mee inmiddels..
Meer mensen met een pakket van de Coop?
Wat was de inhoud van je pakket?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, ik.
Ik ga liever naar Jumbo.
Spar moet ik nog proberen.
Venkel, roggebrood, grote bak bramen, kippenbouten, hollandsche aardappelschotel, 4x witlof, stuk jonge boerenkaas, wolken toetje choco, zak worteltjes.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 12:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat was de inhoud van je pakket?
Oh best goed te doen..quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 14:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Venkel, roggebrood, grote bak bramen, kippenbouten, hollandsche aardappelschotel, 4x witlof, stuk jonge boerenkaas, wolken toetje choco, zak worteltjes.
Het is ook gewoon leuk om een keer te proberen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 14:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh best goed te doen..
Het is de enige optie die ik heb hier in de buurt.. spar jumbo en plus hier in de buurt doen allemaal niet mee.. die 20km verderop wel allemaal..
Mooi pakket!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:58 schreef Myraela het volgende:
Vandaag weer een pakket van de Jumbo. Derde pakket van ook drie verschillende Jumbo's en eigenlijk ben ik er elke keer blij mee. Ik vind dat ze het echt wel netjes aanpakken bij Jumbo's.
[ afbeelding ]
Even een snelle achterbakfoto voordat een gedeelte meteen mee ging naar mijn moeder.
Rauwkost + a la minute kipfilet + italiaanse saladetopping = lunch samen met mijn moeder
Jagarburger in stukjes met de roerbakgroenten door een nasi
Kipkluifjes vanavond en de burgers gaan de vriezer in.
Ik eet alleen zelf niet echt zuivel, en mijn vriend komt vast niet door het hele pak heen. Maar ach.
Ik vind het weer een fijne inhoud.
Ja probeer er al een poosje door te komen.. tussen 19:00 en 20:00u beginnen ze, maar ze zijn altijd later..quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 14:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Het is ook gewoon leuk om een keer te proberen.
En voor 4,99 mag je niet klagen.
Ik heb hier wel heel veel keus en dan ga ik liever voor Jumbo, maar anders zou ik eens in de zoveel tijd ook gewoon de Coop pakken
De tijd die bij de winkel staat, is de tijd waarop je het pakket kunt ophalen. Na dat tijdstip, gaan de pakketen voor de volgende dag meestal online.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:08 schreef Zolderkamer het volgende:
Ja probeer er al een poosje door te komen.. tussen 19:00 en 20:00u beginnen ze, maar ze zijn altijd later..
Wat ik nog niet helemaal snap is op welke tijd je de volgende dag het pakket kunt ophalen..
Oh vandaar dat ik steeds misgrijp.. ik dacht dat tussen die tijden de pakketten juist verkocht werden..quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
De tijd die bij de winkel staat, is de tijd waarop je het pakket kunt ophalen. Na dat tijdstip, gaan de pakketen voor de volgende dag meestal online.
Vanaf een kwartier na sluitingstijd gaan refreshenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik steeds misgrijp.. ik dacht dat tussen die tijden de pakketten juist verkocht werden..
Prima pakket toch...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had vandaag een klein pakketje bij de Jumb:
4 karbonades
2 slavink achtige dingen
zak 10 bolletjes
gerookte kip salade
bloemkoolrijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |