abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 30 september 2019 @ 12:17:23 #181
39237 crew  H_T
2733
pi_189189582
Volgens de Vomar-folder van deze week gaan vanaf 7(?) oktober alle vestigingen meedoen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:25:23 #182
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_189212414
La Place van vandaag (¤4,99). Zat ook een aardbei/banaan/yoghurt smoothie bij. Zal net wel/niet de ¤15,- halen, maar past goed bij de soep die ik vandaag wilde eten dus ik ben tevreden :)

dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:56:44 #183
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_189215000
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:25 schreef boriq het volgende:
La Place van vandaag (¤4,99). Zat ook een aardbei/banaan/yoghurt smoothie bij. Zal net wel/niet de ¤15,- halen, maar past goed bij de soep die ik vandaag wilde eten dus ik ben tevreden :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is al meer als wat ik kreeg.
Ik kreeg ronde kaasachtige panini kip, een kaasbroodje, een grote appelkoek/taart en een jus.
Dat was wel 3,99, La Place is gewoon prijzig en daarom kom je al snel aan het bedrag.

Ik heb nu voor morgen eindelijk een lokaar bakkertje te pakken gekregen, ben benieuwd.
pi_189230329
Grappig, hier in de regio doet een bloemenzaak mee :D
pi_189230419
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:21 schreef Poes. het volgende:
Grappig, hier in de regio doet een bloemenzaak mee :D
Dat heb ik vaker gehoord. Ik vraag me dan wel af hoe lang de bloemen dan nog zullen staan en wat het moet kosten.
pi_189230427
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:28 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Dat heb ik vaker gehoord. Ik vraag me dan wel af hoe lang de bloemen dan nog zullen staan en wat het moet kosten.
¤4,99.. je kunt kiezen tussen bloemen of planten.
Ik vind het de moeite niet waard.
pi_189230496
Ik heb een tas voor een Jumbo morgen gekocht. Voor het eerst bij een supermarkt. :D Niet hier in de buurt helaas, maar wel bij m'n werk dus toch nog handig.
pi_189230852
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een tas voor een Jumbo morgen gekocht. Voor het eerst bij een supermarkt. :D Niet hier in de buurt helaas, maar wel bij m'n werk dus toch nog handig.
Leuk, ben benieuwd!
Hier Jumbo-fan!
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:48:41 #189
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189231805
Ik ben al echt dagen achtereen te laat voor de jumbo hier. -O-
pi_189232008
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:48 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ben al echt dagen achtereen te laat voor de jumbo hier. -O-
Wekker zetten?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:59:54 #191
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189232017
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:59 schreef soapie het volgende:

[..]

Wekker zetten?
Beter plak ik een briefje op mijn voordeur, zodra ik thuiskom gelijk checken.
pi_189232028
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:59 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Beter plak ik een briefje op mijn voordeur, zodra ik thuiskom gelijk checken.
^O^
pi_189249270
Mijn eerste supermarktpakket is echt een succes. O+ Ik was een beetje bang voor veel zuivel of ongezonde dingen. Maar ik heb juist een gezond pakket. O+ Vanavond een salade met de kipschotel en voor morgen al een pan nasi gemaakt met beide zakken groenten en het varkensvlees. En dan nog lekker wat fruit. Dat is niet slecht voor 5 euro, waarde meer dan 20 euro.

Sla x 2
Watermeloenstukjes
Empanadas
Aardbeien
Bamigroenten
Iets van varkensvlees
Italiaanse roerbakmix
Blauwe bessen
Kipovenschotel

FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 3 oktober 2019 @ 18:22:10 #194
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_189249404
Hier de bakker, 5 halve broden, een zak zachte wafels, zak harde wafels, 4 kaas uien broodjes en een halve appeltaart
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 oktober 2019 @ 18:33:34 #195
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_189249593
Wafels O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_189250147
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:22 schreef Ynske het volgende:
Hier de bakker, 5 halve broden, een zak zachte wafels, zak harde wafels, 4 kaas uien broodjes en een halve appeltaart
Goede score. _O_
pi_189253297
Mmm klinkt goed allemaal!
pi_189253347
Pakketje opgehaald bij de patissier.

Een middelgrote kruimelvlaai en een halve kruimelvlaai. Value for money (in ieder geval bij die patissier, want die is prijzig maar levert prima kwaliteit), maar wel wat eentonig. Ik had gehoopt op wat variatie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 3 oktober 2019 @ 21:16:45 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189253738
Ik moet echt niet savonds dit topic lezen. Krijg zin in gebak en taart zo :Y)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189253772
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:12 schreef Myraela het volgende:
Mijn eerste supermarktpakket is echt een succes. O+ Ik was een beetje bang voor veel zuivel of ongezonde dingen. Maar ik heb juist een gezond pakket. O+ Vanavond een salade met de kipschotel en voor morgen al een pan nasi gemaakt met beide zakken groenten en het varkensvlees. En dan nog lekker wat fruit. Dat is niet slecht voor 5 euro, waarde meer dan 20 euro.

Sla x 2
Watermeloenstukjes
Empanadas
Aardbeien
Bamigroenten
Iets van varkensvlees
Italiaanse roerbakmix
Blauwe bessen
Kipovenschotel

[ afbeelding ]
Mooi pakket!!
pi_189253779
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:22 schreef Ynske het volgende:
Lekker!
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 16:59:24 #202
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_189283929
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 16:35 schreef pickup52 het volgende:
Mijn dichtsbijzijnde jumbo heeft een truukje ontdekt. Ze maken sinds een paar dagen meer tassen. Dit kon ik zien aan het feit dat ze ineens bijna een uur beschikbaar zijn terwijl dat eerst eerder tien minuten was. Helaas zit er nu veel minder in de tas. De laatste twee keren heb ik tot op de cent nauwkeurig uitgerekend en kwam ik tot ¤12,50 normale winkelprijs.

Ik ga maar eens contact opnemen met toogoodtogo en voortaan magic boxes van een ander jumbo filiaal nemen ietsje verder weg.
De Jumbo... zo f*cking schijnheilig bedrijf. Jarenlang haalden ze de producten al 2 dagen voor de THT-datum uit de schappen. Ging zo de kliko in dan. Afprijzen doen ze ook niet. En nu opeens meedoen aan TGTG vanwege voedselverspilling.

Uitgezonder franchisers, die prijzen nog weleens af.
pi_189284662
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 16:59 schreef Kamelenteen het volgende:

De Jumbo... zo f*cking schijnheilig bedrijf. Jarenlang haalden ze de producten al 2 dagen voor de THT-datum uit de schappen. Ging zo de kliko in dan. Afprijzen doen ze ook niet. En nu opeens meedoen aan TGTG vanwege voedselverspilling.

Uitgezonder franchisers, die prijzen nog weleens af.
Nu je het zegt. Ik winkel samen met mijn moeder bij haar Jumbo en echt nooit iets afgeprijsd zoals bij de AH :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189284962
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu je het zegt. Ik winkel samen met mijn moeder bij haar Jumbo en echt nooit iets afgeprijsd zoals bij de AH :o
Bij 'mijn' Jumbo toch wel, ik koop er regelmatig vlees dat 50% afgeprijst is.

Ik had vandaag een tg2g bij een bakker. Twee gebakjes, 4 eierkoeken, 4 krentenbollen, 1 wit brood, 4 croissants en 6 bolletjes. Niet verkeerd vind ik :)
pi_189285173
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Jumbo heeft bij sommige filialen wel een pilot met het afprijzen van artikelen. In andere winkels zeggen ze daar niet aan te doen omdat je producten die de datum van vandaag hebben gewoon gratis meekrijgt. Alleen ondernemers zijn om dat te voorkomen al die producten gewoon de dag van te voren uit de schappen gaan halen.

Overigens ging het vaak dan wel naar de voedselbank of samenwerkingen met kleinere initiatieven.
pi_189285338
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:02 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Bij 'mijn' Jumbo toch wel, ik koop er regelmatig vlees dat 50% afgeprijst is.

Ik had vandaag een tg2g bij een bakker. Twee gebakjes, 4 eierkoeken, 4 krentenbollen, 1 wit brood, 4 croissants en 6 bolletjes. Niet verkeerd vind ik :)
Klinkt als een goede box!!
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:14:38 #207
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_189286069
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jumbo heeft bij sommige filialen wel een pilot met het afprijzen van artikelen. In andere winkels zeggen ze daar niet aan te doen omdat je producten die de datum van vandaag hebben gewoon gratis meekrijgt. Alleen ondernemers zijn om dat te voorkomen al die producten gewoon de dag van te voren uit de schappen gaan halen.

Overigens ging het vaak dan wel naar de voedselbank of samenwerkingen met kleinere initiatieven.
Voorheen -tot een paar jaar terug- werd het echt al 2 dagen voor de datum uit het schap gehaald. Dat ging dus echt de kliko in; heb container vol zien staan met tht-spul. Klaar om afgevoerd te worden naar de verwerkingsbedrijven. Het was Jumbo beleid; ze wilden enkel 'vers' spul in de koeling hebben staan. Toen was het nog op de 'datum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het gratis mee!' Maar om dat te voorkomen, werd het dus voor die datum er al uitgehaald, zonder het af te prijzen. En dat ging echt de kliko in. Later werd het enkel de producten van de datum zelf gratis mee. Misschien afhankelijk van het filiaal, maar naar de voedselbank ging het niet bij het filiaal weer ik toen regelmatig kwam. Echt belachelijk gewoon, dus vandaar dat ik het nogal schijnheilig vind dat Jumbo nu met TGTG meedoet, terwijl ze vele, vele jaren voedselverspilling in de hand hebben gewerkt door niet af te prijzen en goed spul uit de schappen te halen om deze weg te mieteren.

Van bepaalde filialen weet ik dat er bijv. bij de zuivel altijd wel gratis producten te vinden zijn op de datum. Dan scan ik altijd even snel de zuivel, om vervolgens altijd wel wat pakken melk/yoghurt of vla mee te nemen voor nop. Zo gepiept ;)
pi_189286153
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:14 schreef Kamelenteen het volgende:
Van bepaalde filialen weet ik dat er bijv. bij de zuivel altijd wel gratis producten te vinden zijn op de datum. Dan scan ik altijd even snel de zuivel, om vervolgens altijd wel wat pakken melk/yoghurt of vla mee te nemen voor nop. Zo gepiept ;)
Juist vanwege de mensen die op zo'n manier winkelen, zijn filialen begonnen met de producten zelf uit de schappen te halen.
pi_189286213
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Juist vanwege de mensen die op zo'n manier winkelen, zijn filialen begonnen met de producten zelf uit de schappen te halen.
Dat dus
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:25:00 #210
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_189286239
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Raar wel, want ze hebben die regels zelf bedacht en hebben (of hadden) het zelfs groot boven het koelschap en op de winkelpui staan ook.

Toen en nog steeds kwam het er op neer dat ze het liever weggooien, dan weggeven. Wederom: vreselijk schijnheilig dus ben blij dat veel filialen nu met TGTG meedoen.

Eruit halen kost ze ook geld, en dat deden ze toch al omdat ze alleen maar 'vers' spul met een lange tht-datum in de schappen wilde hebben. Beleid vanuit hoofdkantoor, dat is de reden dat het eruit moest. Of, in geval van franchisers soms afgeprijsd werd. Niet die paar mensen die zich op de vers = vers garantie beroepen. Het was gewoon Jumbo beleid van hogerop dat alles wat in het schap staat, nog minimaal 2 dagen houdbaar was en dat er niet afgeprijsd werd. Onderdeel van dr formule. In Frankrijk is dat nog extremer, geloof ik. Daar halen ze soms al producten een dag of 4-5 voor de datum er al uit 8)7 heb ik in een documentaire gezien.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kamelenteen op 05-10-2019 19:32:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')