Lekker!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:22 schreef Ynske het volgende:
Hier de bakker, 5 halve broden, een zak zachte wafels, zak harde wafels, 4 kaas uien broodjes en een halve appeltaart

De Jumbo... zo f*cking schijnheilig bedrijf. Jarenlang haalden ze de producten al 2 dagen voor de THT-datum uit de schappen. Ging zo de kliko in dan. Afprijzen doen ze ook niet. En nu opeens meedoen aan TGTG vanwege voedselverspilling.quote:Op zondag 29 september 2019 16:35 schreef pickup52 het volgende:
Mijn dichtsbijzijnde jumbo heeft een truukje ontdekt. Ze maken sinds een paar dagen meer tassen. Dit kon ik zien aan het feit dat ze ineens bijna een uur beschikbaar zijn terwijl dat eerst eerder tien minuten was. Helaas zit er nu veel minder in de tas. De laatste twee keren heb ik tot op de cent nauwkeurig uitgerekend en kwam ik tot ¤12,50 normale winkelprijs.
Ik ga maar eens contact opnemen met toogoodtogo en voortaan magic boxes van een ander jumbo filiaal nemen ietsje verder weg.

Nu je het zegt. Ik winkel samen met mijn moeder bij haar Jumbo en echt nooit iets afgeprijsd zoals bij de AHquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:59 schreef Kamelenteen het volgende:
De Jumbo... zo f*cking schijnheilig bedrijf. Jarenlang haalden ze de producten al 2 dagen voor de THT-datum uit de schappen. Ging zo de kliko in dan. Afprijzen doen ze ook niet. En nu opeens meedoen aan TGTG vanwege voedselverspilling.
Uitgezonder franchisers, die prijzen nog weleens af.

Bij 'mijn' Jumbo toch wel, ik koop er regelmatig vlees dat 50% afgeprijst is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik winkel samen met mijn moeder bij haar Jumbo en echt nooit iets afgeprijsd zoals bij de AH

Jumbo heeft bij sommige filialen wel een pilot met het afprijzen van artikelen. In andere winkels zeggen ze daar niet aan te doen omdat je producten die de datum van vandaag hebben gewoon gratis meekrijgt. Alleen ondernemers zijn om dat te voorkomen al die producten gewoon de dag van te voren uit de schappen gaan halen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Nu je het zegt. Ik winkel samen met mijn moeder bij haar Jumbo en echt nooit iets afgeprijsd zoals bij de AH

Klinkt als een goede box!!quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:02 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Bij 'mijn' Jumbo toch wel, ik koop er regelmatig vlees dat 50% afgeprijst is.
Ik had vandaag een tg2g bij een bakker. Twee gebakjes, 4 eierkoeken, 4 krentenbollen, 1 wit brood, 4 croissants en 6 bolletjes. Niet verkeerd vind ik

Voorheen -tot een paar jaar terug- werd het echt al 2 dagen voor de datum uit het schap gehaald. Dat ging dus echt de kliko in; heb container vol zien staan met tht-spul. Klaar om afgevoerd te worden naar de verwerkingsbedrijven. Het was Jumbo beleid; ze wilden enkel 'vers' spul in de koeling hebben staan. Toen was het nog op de 'datum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het gratis mee!' Maar om dat te voorkomen, werd het dus voor die datum er al uitgehaald, zonder het af te prijzen. En dat ging echt de kliko in. Later werd het enkel de producten van de datum zelf gratis mee. Misschien afhankelijk van het filiaal, maar naar de voedselbank ging het niet bij het filiaal weer ik toen regelmatig kwam. Echt belachelijk gewoon, dus vandaar dat ik het nogal schijnheilig vind dat Jumbo nu met TGTG meedoet, terwijl ze vele, vele jaren voedselverspilling in de hand hebben gewerkt door niet af te prijzen en goed spul uit de schappen te halen om deze weg te mieteren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jumbo heeft bij sommige filialen wel een pilot met het afprijzen van artikelen. In andere winkels zeggen ze daar niet aan te doen omdat je producten die de datum van vandaag hebben gewoon gratis meekrijgt. Alleen ondernemers zijn om dat te voorkomen al die producten gewoon de dag van te voren uit de schappen gaan halen.
Overigens ging het vaak dan wel naar de voedselbank of samenwerkingen met kleinere initiatieven.

Juist vanwege de mensen die op zo'n manier winkelen, zijn filialen begonnen met de producten zelf uit de schappen te halen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:14 schreef Kamelenteen het volgende:
Van bepaalde filialen weet ik dat er bijv. bij de zuivel altijd wel gratis producten te vinden zijn op de datum. Dan scan ik altijd even snel de zuivel, om vervolgens altijd wel wat pakken melk/yoghurt of vla mee te nemen voor nop. Zo gepiept

Dat dusquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist vanwege de mensen die op zo'n manier winkelen, zijn filialen begonnen met de producten zelf uit de schappen te halen.

Raar wel, want ze hebben die regels zelf bedacht en hebben (of hadden) het zelfs groot boven het koelschap en op de winkelpui staan ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist vanwege de mensen die op zo'n manier winkelen, zijn filialen begonnen met de producten zelf uit de schappen te halen.
 heb ik in een documentaire gezien.
 heb ik in een documentaire gezien. 

En was het wat?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:37 schreef emmyemmy2 het volgende:
Voor vanavond een Coop bon, ben benieuwd

Oh heerlijk! Zou ik heel blij mee zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:31 schreef Ynske het volgende:
Goede oogst bij de Rewe voor obst und gemuse.
[ afbeelding ]
Veel Appels, nectarines, perzik, 2 grapefruit, wortels, sla, krulsla, broccoli, 2 broden, bos uitjes, veel bananen, 2 kiwi's, avocado en peren.
Voor wel geteld ¤3,50

Wat voor klacht was dat dan? Lijkt mij toch dat ze niet zomaar geld terug geven? Ik neem aan dat ze per box die er verkocht wordt een percentage oid afdragen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 16:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo! goede box hoor!
Wij hebben een lokale bakker die elke dag 2 boxen erop ze en echt zo ontzettend gul is met wat ze geeft. Maar nou heeft ze gister een klacht ontvangen via tgtg van iemand die 2 boxen had afgenomen, ze vertelde dat de vrouw gelijk haar geld had teruggekregen van tgtg maar dat het hun dan geld kost? ik denk dat wat de app int oid? iig echt enorm lullig.
Ik ging daar dus vandaag voor een box:
2x heel bruin, 9 kaasui bollen, 4 saucijzenbroodjes, 2 witte pistoletjes, 1 tijgerbol, 1 kaiserbroodje, 1 maanzaadbroodje. Voor 4,99, daar kunnen mensen toch niet over klagen?
Vorige week had ik daar: 1 heel tijgerwit, 1 heel bruin, 1 XL appelenveloppe, 2 frikandelbroodjes, 3 van die ronde kaasbroodjes, 2 roomboter croissantjes, 1 bruin pistoletje gezond, 1 wit pistoletje gezond en een hele! appel plaatcake
 Maar ze heeft niet geklaagd ofzo, omdat de rest ruimschoots voldoende en vers was.
  Maar ze heeft niet geklaagd ofzo, omdat de rest ruimschoots voldoende en vers was.

Geen idee wat de klacht was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 16:48 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Zou ik heel blij mee zijn
[..]
Wat voor klacht was dat dan? Lijkt mij toch dat ze niet zomaar geld terug geven? Ik neem aan dat ze per box die er verkocht wordt een percentage oid afdragen.
Misschien geklaagd over de versheid ofzo?
Een vriendin van me had een pakje crackers bij een bakker vandaan waar de houdbaarheidsdatum van was doorgekrastMaar ze heeft niet geklaagd ofzo, omdat de rest ruimschoots voldoende en vers was.

Geloof dat het een vast bedrag per box is, volgens mij is het bij boxen van ¤3,99 is het iets van bijna ¤2,- wat je af draagt aan TGTG plus een fee wat per maand gaat vziw. Zal ik morgen even nakijken zodat ik het echte antwoord kan gevenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 16:48 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Zou ik heel blij mee zijn
[..]
Wat voor klacht was dat dan? Lijkt mij toch dat ze niet zomaar geld terug geven? Ik neem aan dat ze per box die er verkocht wordt een percentage oid afdragen.

En het is ook een leuke reclame. Ik liep een paar weken gelden in Dordrecht zag in de app dat er een Surinaams-Turks eethuis mee doet. Ze hadden niets over die dag maar ik ben er toch gaan eten. Geen spijt van ookquote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:29 schreef boriq het volgende:
Per box van ¤3,99 dragen we ¤1,19 af aan TGTG, geen idee verder of dit geschaald wordt in verhouding met de verkoopprijs. Volgens mij zijn er verder geen fees of andere kosten. Geen vetpot voor de winkel, maar altijd beter dan alles in de afvalcontainer

Inderdaad, en ik koop ook weleens iets lekkers bij de bakker als ik een pakket ophaal. (En anderen doen dat soms ook merkte ik).quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En het is ook een leuke reclame. Ik liep een paar weken gelden in Dordrecht zag in de app dat er een Surinaams-Turks eethuis mee doet. Ze hadden niets over die dag maar ik ben er toch gaan eten. Geen spijt van ook

Mooi pakket! Ik zou willen dat de Jumbo hier zulke pakketten gaf. Hier zit er vrijwel altijd een grote pizza en dan een paar zakken roerbakgroenten in. Totaal niet gevarieerd.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:38 schreef Myraela het volgende:
Na mijn vorige gezonde pakketje een nieuwe poging gewaagd. Dit keer wat minder gezond, maar ach. Alleen de appelflappen eet ik niet.
Straks even de rosbief met stoofgroenten stoven, kippensoepje maken en morgen delen we de macaroni met een salade ernaast. Dan hebben we toch best wat maaltijden voor maar 5 euro.
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:38 schreef Myraela het volgende:
Na mijn vorige gezonde pakketje een nieuwe poging gewaagd. Dit keer wat minder gezond, maar ach. Alleen de appelflappen eet ik niet.
Straks even de rosbief met stoofgroenten stoven, kippensoepje maken en morgen delen we de macaroni met een salade ernaast. Dan hebben we toch best wat maaltijden voor maar 5 euro.
[ afbeelding ]
 Mooi pakket
  Mooi pakket

Wel nieuwsgierig naar je ervaringen.. de Coop hier in de buurt doet ook mee inmiddels..quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:37 schreef emmyemmy2 het volgende:
Voor vanavond een Coop bon, ben benieuwd

Ja, ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wel nieuwsgierig naar je ervaringen.. de Coop hier in de buurt doet ook mee inmiddels..
Meer mensen met een pakket van de Coop?

Wat was de inhoud van je pakket?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, ik.
Ik ga liever naar Jumbo.
Spar moet ik nog proberen.

Venkel, roggebrood, grote bak bramen, kippenbouten, hollandsche aardappelschotel, 4x witlof, stuk jonge boerenkaas, wolken toetje choco, zak worteltjes.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 12:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat was de inhoud van je pakket?

Oh best goed te doen..quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 14:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Venkel, roggebrood, grote bak bramen, kippenbouten, hollandsche aardappelschotel, 4x witlof, stuk jonge boerenkaas, wolken toetje choco, zak worteltjes.

Het is ook gewoon leuk om een keer te proberen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 14:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh best goed te doen..
Het is de enige optie die ik heb hier in de buurt.. spar jumbo en plus hier in de buurt doen allemaal niet mee.. die 20km verderop wel allemaal..

Mooi pakket!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:58 schreef Myraela het volgende:
Vandaag weer een pakket van de Jumbo. Derde pakket van ook drie verschillende Jumbo's en eigenlijk ben ik er elke keer blij mee. Ik vind dat ze het echt wel netjes aanpakken bij Jumbo's.
[ afbeelding ]
Even een snelle achterbakfoto voordat een gedeelte meteen mee ging naar mijn moeder.
Rauwkost + a la minute kipfilet + italiaanse saladetopping = lunch samen met mijn moeder
Jagarburger in stukjes met de roerbakgroenten door een nasi
Kipkluifjes vanavond en de burgers gaan de vriezer in.
Ik eet alleen zelf niet echt zuivel, en mijn vriend komt vast niet door het hele pak heen. Maar ach.
Ik vind het weer een fijne inhoud.

Ja probeer er al een poosje door te komen.. tussen 19:00 en 20:00u beginnen ze, maar ze zijn altijd later..quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 14:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Het is ook gewoon leuk om een keer te proberen.
En voor 4,99 mag je niet klagen.
Ik heb hier wel heel veel keus en dan ga ik liever voor Jumbo, maar anders zou ik eens in de zoveel tijd ook gewoon de Coop pakken

De tijd die bij de winkel staat, is de tijd waarop je het pakket kunt ophalen. Na dat tijdstip, gaan de pakketen voor de volgende dag meestal online.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:08 schreef Zolderkamer het volgende:
Ja probeer er al een poosje door te komen.. tussen 19:00 en 20:00u beginnen ze, maar ze zijn altijd later..
Wat ik nog niet helemaal snap is op welke tijd je de volgende dag het pakket kunt ophalen..

Oh vandaar dat ik steeds misgrijp.. ik dacht dat tussen die tijden de pakketten juist verkocht werden..quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
De tijd die bij de winkel staat, is de tijd waarop je het pakket kunt ophalen. Na dat tijdstip, gaan de pakketen voor de volgende dag meestal online.

Vanaf een kwartier na sluitingstijd gaan refreshenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik steeds misgrijp.. ik dacht dat tussen die tijden de pakketten juist verkocht werden..

Prima pakket toch...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had vandaag een klein pakketje bij de Jumb:
4 karbonades
2 slavink achtige dingen
zak 10 bolletjes
gerookte kip salade
bloemkoolrijst

Klinkt goed!!quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Pakket 1: frikandeau 600gr (vlees variant, geen beleg), zakje gekruiden aardappeltjes, verse sperziebonen, stroopwafels, pak sneeuwwitjes, zak mini wafeltjes, paarse smoothie, italiaanse afbak bollen
Pakket 2: farfalle tonijn salade (al op en zou ik zo weer kopen), garnalen maaltijdsalade, 2x zak mini wafeltjes, pakje nectarine sap, 2 zakken snijbonen, verse pastinaak soep, gekoelde afbak stokbrood, pakje gerookte zalm

Dat zijn geannuleerde pakketten van de avond ervoor volgens mij.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:14 schreef pickup52 het volgende:
Bij de jumbo's hier in de buurt gaan de pakketten ineens op willekuerige momenten in de ochtend in de aanbeiding in plaats van een kwartier na het einde van de ophaaltijd. Heeft iemand anders ook zoiets gemerkt?

Nee dit is anders. Wat jij beschrijft gebeurt ook wel vaker, dat zijn inderdaad geannuleerde pakketten of er is meer over dan gedacht.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat zijn geannuleerde pakketten van de avond ervoor volgens mij.
Zo gaat dat ook bij de bakker hier en de Coop.
Of ze hebben meer waste misschien?

Ja dat gebeurt hier bij een paar winkels ook. Dat zijn winkels die er pas iets op zetten als ze wat over hebben, dus niet van te voren al. Gebeurt hier vaak bij bakkers op zaterdag middag, dat er dan ineens nog wat pakketten op staan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:14 schreef pickup52 het volgende:
Bij de jumbo's hier in de buurt gaan de pakketten ineens op willekuerige momenten in de ochtend in de aanbeiding in plaats van een kwartier na het einde van de ophaaltijd. Heeft iemand anders ook zoiets gemerkt?

Bij Carrefour (België) zijn er al een tijdje veggie-boxen verkrijgbaar.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste veggie box gespot (België )

Dit heb ik ook bij 2 bedrijven hier in de buurt, erg goed 👍quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:47 schreef soapie het volgende:
Ik was laatst bij Pazze e Pizze en daar vroegen ze of ik vegetarisch ben... Vond ik wel netjes!

wat heb je betaald? wat was het waard?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:35 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Net bij de bakker opgehaald, ik kan weer even vooruit!!!

Ah zo bedoel je.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:53 schreef pickup52 het volgende:
[..]
Nee dit is anders. Wat jij beschrijft gebeurt ook wel vaker, dat zijn inderdaad geannuleerde pakketten of er is meer over dan gedacht.
Wat er nu gebeurt is dat er geen paketten vrijkomen 's avonds en de status op "nothing left" blijft staan tot in de ochtend. Als er paketten geweest waren zou je bijvoorbeeld zien staan: "Sold out at 19:15".

De eerste vind ik nog best prijzig..quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:45 schreef Frumzel het volgende:
Zaterdag:
Van de bakker (¤3,99):
[ afbeelding ]
En van de Spar (¤4,99):
[ afbeelding ]
(voorbelegde boterhammen in verpakking heb ik een afkeer van, dus die wel ongeopend weggedaan...)

Ik heb bij deze bakker weleens meer meegekregen ja. Normale prijs weet ik niet, maar ach, de ene keer heb je meer dan de andere keer. Altijd wel waar voor je geld vind ik. In ieder geval meer dan dat je regulier betaald.quote:Op maandag 14 oktober 2019 00:56 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
De eerste vind ik nog best prijzig..
Wat is de normale prijs?

Ik probeer altijd een snelle berekening te maken..als wat je krijgt niet overeenkomt met de originele prijs die ook zichtbaar is in de App, ga ik er zeker wat van zeggen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:01 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ik heb bij deze bakker weleens meer meegekregen ja. Normale prijs weet ik niet, maar ach, de ene keer heb je meer dan de andere keer. Altijd wel waar voor je geld vind ik. In ieder geval meer dan dat je regulier betaald.

Is hier ook opeens bij zo’n beetje alle winkels.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:53 schreef pickup52 het volgende:
[..]
Nee dit is anders. Wat jij beschrijft gebeurt ook wel vaker, dat zijn inderdaad geannuleerde pakketten of er is meer over dan gedacht.
Wat er nu gebeurt is dat er geen paketten vrijkomen 's avonds en de status op "nothing left" blijft staan tot in de ochtend. Als er paketten geweest waren zou je bijvoorbeeld zien staan: "Sold out at 19:15".

Begrijp je wel. Normale prijs zou ¤11,99 zijn zie ik net. Maar ik lig daar niet wakker van. De ene keer krijg ik meer mee dan de andere keer. Zie ook mijn Sparbox, die is wel meer waard dan de ¤14,99 normale prijs. Daar kreeg ik in het verleden ook wel eens een stuk minder.quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:10 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik probeer altijd een snelle berekening te maken..als wat je krijgt niet overeenkomt met de originele prijs die ook zichtbaar is in de App, ga ik er zeker wat van zeggen.
Want als ik naar je eerste foto kijk, zie ik 1 brood, 1 stokbrood en paar losse broodjes

Ik zie ook regelmatig staan “verkoop gestopt”. Maar die melding komt bij mij dan na sluitingstijd van de betreffende winkel en duurt zolang ze geen nieuwe hebben geplaatst.quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is hier ook opeens bij zo’n beetje alle winkels.

Er staat bij mij niets meer te redden ipv uitverkocht om blablablabla.quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:19 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ik zie ook regelmatig staan “verkoop gestopt”. Maar die melding komt bij mij dan na sluitingstijd van de betreffende winkel en duurt zolang ze geen nieuwe hebben geplaatst.

Was van de week ook een paar dagen en als ik dan op de pagina van de winkel zelf keek zag ik er toch een aantal staan. En ook dat de uitverkocht tijd van de vorige dag terug in beeld kwam terwijl het nog helemaal niet zo laat was geweest de avond zelf.quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Net even gekeken maar alles is weer bij het oude. Misschien een bug ofzo?

Bij mij ook inmiddels weer normaal gelukkigquote:Op maandag 14 oktober 2019 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:

daar moet je serieus melding van maken in de App, dan krijgt de bakker op z'n kopquote:Op maandag 14 oktober 2019 01:18 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Begrijp je wel. Normale prijs zou ¤11,99 zijn zie ik net. Maar ik lig daar niet wakker van. De ene keer krijg ik meer mee dan de andere keer. Zie ook mijn Sparbox, die is wel meer waard dan de ¤14,99 normale prijs. Daar kreeg ik in het verleden ook wel eens een stuk minder.

Ik vind dat een beetje mierenneuken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:14 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
daar moet je serieus melding van maken in de App, dan krijgt de bakker op z'n kop

Ik vind dus van niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:39 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje mierenneuken.
Dit is toch een prima opbrengst voor 3,99? en volgens mij tikt het de 11.99 wel aan hoor.
4 harde broodjes, 2 kaasbroodjes, stokbrood, heel brood.

Misschien heb jij gewoon een goedkope bakker dan. Hier ben je voor een heel brood bijv 2,60 kwijt en een kaasbroodje kost 1,75. Van die andere broodjes kan ik niet precies zien wat het allemaal is maar denk niet dat het ver van de 12 euro verwijderd zal zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:22 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik vind dus van niet.
Brood +/- 2,-
Kaasbroodje 1,50 x 2 = 3
Stokbrood +/- 1,50
Losse harde broodjes 0,75 x 2 = 1,50
2 zachte broodjes 0,50 x 2 = 1
9 euro (heb ik het nog ruim genomen)
Kom je nog 3 euro te kort

Volgens mij is de prijs van een Le Pain bij de AH al duurder dan 2,-.quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:22 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik vind dus van niet.
Brood +/- 2,-
Kaasbroodje 1,50 x 2 = 3
Stokbrood +/- 1,50
Losse harde broodjes 0,75 x 2 = 1,50
2 zachte broodjes 0,50 x 2 = 1
9 euro (heb ik het nog ruim genomen)
Kom je nog 3 euro te kort

Was dat van een keten? Klinkt idd best meh.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:43 schreef Ynske het volgende:
Mijn ontbijt box van vandaag vond ik wel tegen vallen.
3 broodjes waarvan 3 kletsnat van t sap van fruit uit een blik. 1 plak kaas en 1 plak worst.en een brownie van 1,5 bij 1,5.
Zou samen 12 euro waard moeten zijn.
Vond t de 4 euro die ik betaald heb eigenlijk al niet waard.
Maar goed, viel te proberen.

Los hotel.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat van een keten? Klinkt idd best meh.

Kan je reviews achter laten? Zou ik gewoon zeggen dat het 10x niks was.quote:

Ja heb ik nu ook gedaan. Dank je voor de tip.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je reviews achter laten? Zou ik gewoon zeggen dat het 10x niks was.

Zijn het vier bossen per box of vier boxen waarin een bos zit? Anders is het wel een beetje veel ja. Al kun je dan wel in je omgeving scoren door ze uit te delen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Er zit hier nu ook een bloemist die aan het einde van de dag 4 bossen aanbiedt voor ¤ 6,50. Of 3 bossen en een boeket. Had ik nog niet eerder gezien.
Maar wat moet ik met 4 bossen bloemen?
 Kaasboer
 Kaasboer   
  750 ml voor 5 euro dacht ik. Maar dat is net te ver weg om die oogst goed thuis te krijgen.
 750 ml voor 5 euro dacht ik. Maar dat is net te ver weg om die oogst goed thuis te krijgen.

4 bossen per box. Beetje veel dus.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zijn het vier bossen per box of vier boxen waarin een bos zit? Anders is het wel een beetje veel ja. Al kun je dan wel in je omgeving scoren door ze uit te delen.
Als je het lopend doet, heb je die 750 ml wel verdiend.quote:Hier in de buurt is er weer eentje bijgekomenKaasboer

En een stad verderop een ijssalon750 ml voor 5 euro dacht ik. Maar dat is net te ver weg om die oogst goed thuis te krijgen.
 .
.

Gekquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
4 bossen per box. Beetje veel dus.
[..]
Als je het lopend doet, heb je die 750 ml wel verdiend..

Nog ff wachten tot de winter danquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zijn het vier bossen per box of vier boxen waarin een bos zit? Anders is het wel een beetje veel ja. Al kun je dan wel in je omgeving scoren door ze uit te delen.
Hier in de buurt is er weer eentje bijgekomenKaasboer

En een stad verderop een ijssalon750 ml voor 5 euro dacht ik. Maar dat is net te ver weg om die oogst goed thuis te krijgen.

Best leuk dat die ook mee doen. Welke stad?quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Er zit hier nu ook een bloemist die aan het einde van de dag 4 bossen aanbiedt voor ¤ 6,50. Of 3 bossen en een boeket. Had ik nog niet eerder gezien.
Maar wat moet ik met 4 bossen bloemen?

Arnhem heeft tegenwoordig sushi bij de Pathequote:Op maandag 14 oktober 2019 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Best leuk dat die ook mee doen. Welke stad?
En je kunt overschot vast kwijt bij de buurvrouw, of je moeder, oma, juf van de kids, etc.
Ik zag vanochtend dat er ook een Pathé mee doet (ben even kwijt welke stad dat was). Niet dat je dan popcorn krijgt ofzo, maar blijkbaar sushi? Wist niet eens dat er een Pathé was die dat aanbiedt. Lekker rauwe vis eten tijdens de film
 Ik vind de nacho geur al niet zo tof, laat staan rauwe vis. Maar ik ze hier iig niet in de TGTG.
 Ik vind de nacho geur al niet zo tof, laat staan rauwe vis. Maar ik ze hier iig niet in de TGTG.

Hmm, blijkbaar doen ze sushi dus in meer vestigingen... Slecht idee wat mij betreft.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Arnhem heeft tegenwoordig sushi bij de PatheIk vind de nacho geur al niet zo tof, laat staan rauwe vis. Maar ik ze hier iig niet in de TGTG.
 Naja, beetje offtopic verder.
 Naja, beetje offtopic verder. 

Tja, das een beetje de vraag wat is veel? Er doen veel bakkers mee, de coop, spar, ekoplaza & odin doet mee, locale winkels/restaurants, 't stoepje op de markt. Ik vind dat er wel aardig wat is, ook met wat uitloop naar de steden buiten Arnhem. De HAN (hoge school Arnhem Nijmegen) doet tegenwoordig ook mee met lunch en diner.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar doen ze sushi dus in meer vestigingen... Slecht idee wat mij betreft.Naja, beetje offtopic verder.
Is Arnhem een beetje interessant qua TGTG? Hier in Delft e.o. is het best okay, maar als ik kijk naar echt grote steden als R'dam, A'dam of Den Haag verbleekt Delft een beetje.

Klopt was idd een bug. Ik had er vorige week een melding van gedaan.quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:

¤4.99 waard ¤15 geloof ik....quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:32 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
wat heb je betaald? wat was het waard?

Edit: en ook een bon van de Coop gescoord. Beiden maar proberen morgen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Eerste bon gekocht voor een bakker hier in de wijk. Ben benieuwd!

Ben benieuwd.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Edit: en ook een bon van de Coop gescoord. Beiden maar proberen morgen.

Maar dat is natuurlijk het risico van het vak.
 Maar dat is natuurlijk het risico van het vak.  

Mooie hoor, al zou het niks voor mij zijn. Hou niet van sushi en al helemaal niet van banaan...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:49 schreef -Chakotay- het volgende:
Dit is toch wel een van mijn betere catches
[ afbeelding ]
3 paketten sushi
2 rauwkostsalades
5 wraps
2 potten met ook iets van salade (stoomgerecht ofzo)
1 tros bananen
1 x kaasstengels
3 x corisantjes
5 x tijgerbol
3 x gevulde koek
1 x pizzasnack
dat voor 5 euro, ik ben content

Zit volgens mij niet heel veel, maar wel redelijk wat coops. Laatst een keer gehaald toen ik naar Burger's zoo was geweest en wat ik toen kreeg was heel erg prima (o.a. 6 zak roerbakgroentes, 2 zak krieltjes, schnitzels, varkenslappen, salade, net sinaasappelen).quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar doen ze sushi dus in meer vestigingen... Slecht idee wat mij betreft.Naja, beetje offtopic verder.
Is Arnhem een beetje interessant qua TGTG? Hier in Delft e.o. is het best okay, maar als ik kijk naar echt grote steden als R'dam, A'dam of Den Haag verbleekt Delft een beetje.

quote:Op donderdag 17 oktober 2019 07:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooie box! Wordt wel dooreten met al die verse en niet in te vriezen spullen
heb alle wraps weggegooidquote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:32 schreef soapie het volgende:
[..]
Mooie hoor, al zou het niks voor mij zijn. Hou niet van sushi en al helemaal niet van banaan...

Zo dan, dat is lekker!!quote:Op zondag 20 oktober 2019 10:19 schreef Granqvist het volgende:
Ik ging naar een nieuwe deelnemer, een bakker die toevallig op de route werk-huis ligt. Ik had 1 grote tas bij me, ze vroegen of ik er niet meer had. Vervolgens pakten ze een enorme grote plastic zak, en vulden die en mijn boodschappentas met 11 (!!!) broden, 3 gebakjes en 4 broodjes. Waren wel 2 boxen (á ¤4), maar toch. Toen ze begon met inpakken dacht ik 'oh gelukkig, er zit brood bij'
Ik heb 3 broden weg moeten geven, dat pastte niet in m'n vriezer

Ik vind ook dat je bij bepaalde winkels veel van hetzelfde krijgt op verschillende dagen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:34 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
[..]
heb alle wraps weggegooid
vegan humus shit krijg ik zelfs niet met 1 liter water doorgeslikt
valt me toch ook op dat juist deze troep overblijft en weggegooid wordt..
zet mij aan het denken

Ik probeer altijd de producten zo goed als mogelijk te mixen bij de boxen, maar als je (omdat er bijvoorbeeld verkeerd besteld is) giga veel wraps of sushi hebt en bijna geen sla, vlees of zuivel, dan eindig je vaak met redelijk uniforme boxen, is dan niets anders aan te doen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je bij bepaalde winkels veel van hetzelfde krijgt op verschillende dagen.
Maakt mij niet uit, hier eten ze het wel.
Maar het valt inderdaad op.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |