Niks mis mee. Specialiteit daar.quote:Op zondag 8 september 2019 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt wel erg mooi te zijn daar, met name het koraal en de vissen enzo.
Ook goed surfwater, maar ik ben geen surfer.
En kreeft is daar spotgoedkoop, dus ik ga me daar waarschijnlijk helemaal misselijk vreten aan die beesten!
Ja. Heavyquote:Op zondag 8 september 2019 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou die typhoon die de zooi daar zo verwoest heeft was wel echt een freak of nature.
Aan de andere kant nemen de orkanen daar wel in aantallen en in kracht toe.
Alleen ga ik écht geen balut of halo halo eten.quote:Op zondag 8 september 2019 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Specialiteit daar.
Wattequote:Op zondag 8 september 2019 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen ga ik écht geen balut of halo halo eten.
Balut is een eenden-embryo in ei.quote:
Gaaaaaaaaaadverdammequote:Op zondag 8 september 2019 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Balut is een eenden-embryo in ei.
Halo halo is ijs met o.a. hele witte bonen en maiskorrels er doorheen.
Het kan nog erger; mijn broer heeft wel balut gegeten (ikzelf heb Halo halo geprobeerd maar dat was eens maar nooit weer). Hij staat zwetend op de foto terwijl hij balut aan het eten is, hij vond het vreselijk, maar er was daar iets wat nog veel walgelijker was; super grote dikke glibberige houtwormen!quote:
SPOILER: Omschrijving hoe het eten er van is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 september 2019 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kan nog erger; mijn broer heeft wel balut gegeten (ikzelf heb Halo halo geprobeerd maar dat was eens maar nooit weer). Hij staat zwetend op de foto terwijl hij balut aan het eten is, hij vond het vreselijk, maar er was daar iets wat nog veel walgelijker was; super grote dikke glibberige houtwormen!Schijnt een delicatesse te zijn. Heeft hij daar samen met iemand anders zitten eten.
Ik speel liever witte boterham met @dud0rSPOILER: Omschrijving hoe het eten er van is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Whut?quote:Op zondag 8 september 2019 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik speel liever witte boterham met @:dud0r
Ook dat ziet er vies uit.quote:Op zondag 8 september 2019 10:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook zeekomkommer gegeten daar.
[ afbeelding ]
Smaakt zoals het er uit ziet.
Correct!quote:Op zondag 8 september 2019 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook dat ziet er vies uit.
Nee het was in een luxe restaurant bereid.quote:
Bah bah.quote:Op zondag 8 september 2019 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het was in een luxe restaurant bereid.
Dan nog; dat was hetgeen waardoor ik een heel stuk minder avontuurlijk geworden ben met nieuwe dingen te eten.
Ik heb onder andere dit soort dingen gegeten:
[ afbeelding ]
maar van die zeekomkommer heb ik echt spijt.
No shitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |