Dat ga ik ook niet doen. Ik verwacht dat ze daar toch vooral weer veel in de studio zitten kwebbelen terwijl er live sport aan de gang is.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:11 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
De Belg is zeker prima, ik ga om 20.30u ook niet overschakelen naar npo3.
Dan zal ze waarschijnlijk niet ver komen. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Net weer fit geloof ik
Verwacht er daardoor niet veel van, jammer die gekke bekken van haar zijn altijd wel vermakelijk
Idd, en ze zullen samenvattingen laten zien van wat eerder vandaag is geweest.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet doen. Ik verwacht dat ze daar toch vooral weer veel in de studio zitten kwebbelen terwijl er live sport aan de gang is.
Ja, ze had een parasiet, was vorige week pas duidelijk dat ze kon starten vandaagquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zal ze waarschijnlijk niet ver komen. Maar wie weet.
Ik vind vooral haar interviews altijd heel vermakelijk.
Ah ok. Dank je. Kan tegenwoordig veel minder atletiek volgen dan voorheen helaas. Dus dat had ik gemist.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, ze had een parasiet, was vorige week pas duidelijk dat ze kon starten vandaag
Plus de interviews van Stekelenburgquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:14 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Idd, en ze zullen samenvattingen laten zien van wat eerder vandaag is geweest.
Volgens zijn moeder is hij door zijn enkel gegaan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:00 schreef Max23 het volgende:
Vloon geblesseerd met inspringen en doet niet mee aan de kwalificatie
Ohja, collega genotquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens zijn moeder is hij door zijn enkel gegaan.
Idd. Ze wacht tot ze vooraan versnellen en gaat dan het gat dicht lopen. Dat lijkt me niet ideaal.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:23 schreef Max23 het volgende:
Sifan verspeelt weer eens veel onnodige krachten
onnodige krachten??quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:23 schreef Max23 het volgende:
Sifan verspeelt weer eens veel onnodige krachten
Nou is dat altijd wel haar tactiek, maar gat was deze keer wel erg grootquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:31 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Idd. Ze wacht tot ze vooraan versnellen en gaat dan het gat dicht lopen. Dat lijkt me niet ideaal.
Maar ja, hoe vaak hebben we al gezegd "deze keer was het gat wel erg groot" waarna ze alsnog gewoon won?quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou is dat altijd wel haar tactiek, maar gat was deze keer wel erg groot
Oh ja, maak me ook totaal geen zorgenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, hoe vaak hebben we al gezegd "deze keer was het gat wel erg groot" waarna ze alsnog gewoon won?
Nou ja, daar richt ze zich wel op onder Salazarquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:36 schreef Marcoss het volgende:
10 is niet echt haar afstand toch?
Van Hassan dus
Oké, zag dat ze dit jaar pas 1x een 10 km liepquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, daar richt ze zich wel op onder Salazar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |