eindelijk blijft de nieuwe naam plakken, meeste mensen blijven gwn 'troll' zeggenquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Charles weet uit eigen ervaring wel hoe diep je kan gaan hoor
Is leukere usernamequote:Op zaterdag 7 september 2019 16:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
eindelijk blijft de nieuwe naam plakken, meeste mensen blijven gwn 'troll' zeggen
quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:40 schreef UitStraling het volgende:
Ben nu wel nieuwsgierig naar de diepte van de vagina van Crack.
quote:
Voor mij ben je weer een nieuw, uniek persoonquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
eindelijk blijft de nieuwe naam plakken, meeste mensen blijven gwn 'troll' zeggen
M'n broerquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeel tof
wie heeft die foto gemaakt dan, die heeft ook wel even moeten wachten
Jeetjequote:Op zaterdag 7 september 2019 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Charles weet uit eigen ervaring wel hoe diep je kan gaan hoor
De mijne is prachtig, werkelijk, ruikt zelfs lekker gezien zijn primaire functie, vind mijn voeten zelfs minder mooi als mijn lul.quote:
Okequote:Op zaterdag 7 september 2019 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mijne is prachtig, werkelijk, ruikt zelfs lekker gezien zijn primaire functie, vind mijn voeten zelfs minder mooi als mijn lul.
Had je nog willen taggen maar je komt zelf al (haast)quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mijne is prachtig, werkelijk, ruikt zelfs lekker gezien zijn primaire functie, vind mijn voeten zelfs minder mooi als mijn lul.
dit is mijn standaard reactiequote:Op zaterdag 7 september 2019 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak jij eens een collage van je reacties bij verschillende lengtes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Wat een tergend gebrek aan creativiteit deze reactiequote:
nicequote:Op zaterdag 7 september 2019 16:43 schreef I. het volgende:
[..]
M'n broerIk heb van hem ook een foto, al zat hij toch ook iets veiliger.
Maar we hebben daar zo'n beetje anderhalf uur gechild, zodat we weer vol energie en goede moed dat hele eind naar beneden konden.
Welke promotie?quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:46 schreef Fok-it het volgende:
Uitstraling loopt ook gewoon naakt op zijn werk. Dan heeft hij meer kans op promotie dan als hij zijn taken uitvoert
Palletsorteerder niveau 2quote:
Ja idd.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nice
en dat is ook wel chill aan die plekken, daar kun je gewoon uren zitten en genieten en het is goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |