Dit jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:17 schreef Allures het volgende:
Beetje moeilijk iets over te zeggen zonder context
Wat de een onbeschoft of raar vind, vind de ander normaal
Op straat, in de winkel of eetcafé bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
In welke omstandigheid bedoel je? Op verjaardagen? Of in een supermarkt? Of met een appje?
Wat zeggen ze dan?quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:36 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Op straat, in de winkel of eetcafé bijvoorbeeld.
Bijvoorbeeld, ik was bij een eetcafé. Ik liep naar binnen een jongen staarde mij helemaal aan toen ik naar binnen liep. Ik keek even op het menu. Zegt ie “je ziet er hongerig uit” ik zo “hoezo?” Zegt ie “ja ik zag je helemaal kijken” met zijn hoofd schuddend. Zegt ie “ja ik wil je wel helpen hoor, die kip is wel lekker” ben toen meteen weggelopen en ik voelde me zo raar erna haha. Zo asociaal 😂quote:
Dat is wel beledigend, ja.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:44 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ik was bij een eetcafé. Ik liep naar binnen een jongen staarde mij helemaal aan toen ik naar binnen liep. Ik keek even op het menu. Zegt ie “je ziet er hongerig uit” ik zo “hoezo?” Zegt ie “ja ik zag je helemaal kijken” met zijn hoofd schuddend. Zegt ie “ja ik wil je wel helpen hoor, die kip is wel lekker” ben toen meteen weggelopen en ik voelde me zo raar erna haha. Zo asociaal 😂
Een normale poging tot sociaal contact dus. Reageer je altijd zo vreemd?quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:44 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ik was bij een eetcafé. Ik liep naar binnen een jongen staarde mij helemaal aan toen ik naar binnen liep. Ik keek even op het menu. Zegt ie “je ziet er hongerig uit” ik zo “hoezo?” Zegt ie “ja ik zag je helemaal kijken” met zijn hoofd schuddend. Zegt ie “ja ik wil je wel helpen hoor, die kip is wel lekker” ben toen meteen weggelopen en ik voelde me zo raar erna haha. Zo asociaal 😂
Of ik was in de kroeg. Weer een jongen die mij gefixeerd aan keek. Dus ik dacht hij wil wat zeggen. Zegt ie: “ Ja gewoon doorbeuken joh, jij hebt spieren jij kan dat” ook zo gek whahaquote:
Dat komt voort uit verlegenheid.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:10 schreef Lovegirl96 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige mannen het nodig vinden om op zo’n rare en soms bijna beledigende manier het gesprek met je te beginnen?
Normaal?? Oke meningen zullen wel verschillen. Maar ik vind een wildvreemde zo aanspreken best asociaal.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Een normale poging tot sociaal contact dus. Reageer je altijd zo vreemd?
nou dat vind ik hooguit niet de sociaal meest handige openingszin maar niet super raar en zeker niet onbeschoftquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:44 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Wat is er asociaal aan het verhaal over de kip?quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:48 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Normaal?? Oke meningen zullen wel verschillen. Maar ik vind een wildvreemde zo aanspreken best asociaal.
Hoe moet je anders nieuwe mensen leren kennen dan?quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:48 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Normaal?? Oke meningen zullen wel verschillen. Maar ik vind een wildvreemde zo aanspreken best asociaal.
Volgens mij is TS een donker meisje, en kip wordt altijd geassocieerd met donkere mensen. Een soort van racistisch stereotype.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is er asociaal aan het verhaal over de kip?
Waar kunnen we lezen dat ze een donker meisje is?quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:52 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Volgens mij is TS een donker meisje, en kip wordt altijd geassocieerd met donkere mensen. Een soort van racistisch stereotype.
Nou ja ik vind het vrij normaal. Het is niet zo dat ze meteen meer van je willen ofzo.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:48 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
He jakkes, sociaal contact, bah.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:48 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Ze heeft al eens eerder een topic geopend met de vraag wat mannen vinden van donkere meisjes.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar kunnen we lezen dat ze een donker meisje is?
In dr topic historyquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar kunnen we lezen dat ze een donker meisje is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |