abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188827355
Over iets meer dan twee maanden is duidelijk of het Nederlands elftal erin geslaagd is het EK van volgend jaar te halen. In de laatste zes kwalificatiewedstrijden moet Oranje een gapend gat dichten met Noord-Ierland en Duitsland. De beste twee landen van de groep plaatsen zich voor het EK.

[ Bericht 4% gewijzigd door De_Kraam op 07-09-2019 17:34:12 ]
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188827402
Duitsland en Nederland gaan gewoon door. Heeft het nog een voordeel om eerste te worden? Voordeel bij de poule indeling op het EK?
pi_188827438
Noord-Ierland gaat stunten maandag _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_188827445
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 00:56 schreef Simmertje het volgende:
Duitsland en Nederland gaan gewoon door. Heeft het nog een voordeel om eerste te worden? Voordeel bij de poule indeling op het EK?
Vast wel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188827494
Low vond het trouwens ook geen hands ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_188827787
Mooi dat Koeman het Nederlands Elftal weer nieuw leven in geblazen heeft. Ziet er goed uit.
Van alles is weer waardeloos.
  zaterdag 7 september 2019 @ 02:09:16 #7
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_188827881
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Kijk even naar de teams met De Grote Vier erin, die werden ook omgeven door middelmatige spelers als Heitinga, Mathijsen, een bejaarde van Bronckhorst, Kuyt, Engelaar, Ooijer, Braafheid.
Nou zeg, dit is ook wat onzinnig. Kuyt middelmatig noemen slaat gewoon nergens op, die was in die tijd ontzettend goed (en nooit minder dan vdVaart). Engelaar, Ooijer en Braafheid speelden zelden tot nooit mee, verder waren alleen Heitinga en Mathijsen zeer matige spelers die een vaste basisplek hadden.

Op het moment hebben we drie á vier spelers van topkwaliteit (van Dijk, de Jong en Wijnaldum; de Ligt vermoedelijk ook maar die heeft niet zijn beste vorm te pakken), verder zijn Babel, Blind en Depay enorm wisselvallig en Dumfries en Promes gewoon niet zo goed. Ik vind de selecties waarmee Nederland tussen 2008 en 2012 mee speelde toch wel wat beter dan wat we nu hebben.
Met pijn en moeite derde
pi_188827931
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 02:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Nou zeg, dit is ook wat onzinnig. Kuyt middelmatig noemen slaat gewoon nergens op, die was in die tijd ontzettend goed (en nooit minder dan vdVaart). Engelaar, Ooijer en Braafheid speelden zelden tot nooit mee, verder waren alleen Heitinga en Mathijsen zeer matige spelers die een vaste basisplek hadden.

Op het moment hebben we drie á vier spelers van topkwaliteit (van Dijk, de Jong en Wijnaldum; de Ligt vermoedelijk ook maar die heeft niet zijn beste vorm te pakken), verder zijn Babel, Blind en Depay enorm wisselvallig en Dumfries en Promes gewoon niet zo goed. Ik vind de selecties waarmee Nederland tussen 2008 en 2012 mee speelde toch wel wat beter dan wat we nu hebben.
Kan me hier ook in vinden. Van Persie, Robben, Sneijder en Van Bommel waren gewoon wereldtop in 2010. Kuijt, Van der Vaart en Nigel de Jong uitstekende spelers net onder de top en Heitinga en Mathijssen functioneerden ook gewoon prima.

Dat elftal was aanvallend veel beter dan het huidige Oranje. Dat zie je ook aan de kwaliteit van de goals.
pi_188828221
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 02:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kan me hier ook in vinden. Van Persie, Robben, Sneijder en Van Bommel waren gewoon wereldtop in 2010. Kuijt, Van der Vaart en Nigel de Jong uitstekende spelers net onder de top en Heitinga en Mathijssen functioneerden ook gewoon prima.

Dat elftal was aanvallend veel beter dan het huidige Oranje. Dat zie je ook aan de kwaliteit van de goals.
Van persie was vrij wisselvallig en stond altijd buitenspel omdat hij niet wilde rennen. Van bommel was ook slecht, onvergelijkbaar met frenkie de Jong. En robben speelde helaas niet op z'n top door zijn blessures. Wat we nu hebben is denk ik sterker, want nu de aanval sterker begint te worden overheersen we straks in alle linies van het veld.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Admin zaterdag 7 september 2019 @ 08:41:12 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_188828566
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Kan er niks aan doen dat @:Danny een mongolen limiet erop heeft gezet
Welke limiet bedoel je?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 7 september 2019 @ 08:48:19 #11
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188828616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 01:00 schreef TLC het volgende:
Noord-Ierland gaat stunten maandag _O_
Duitsland derde in de poule _O_
pi_188828989
Genoten van je pik gisteren
pi_188828995
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:41 schreef Danny het volgende:

[..]

Welke limiet bedoel je?
Karakters in een TT lijkt mij
  Admin zaterdag 7 september 2019 @ 09:33:07 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_188829052
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:27 schreef JanCees het volgende:

[..]

Karakters in een TT lijkt mij
ow. nou ja, als die te lang wordt past het niet meer op de regel, dus is het zinloos om 'm langer te kunnen maken.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_188829371
Hopelijk kiest Dest voor oranje want Blind en Dumfries kunnen echt niet. Low zei ook na afloop op de Duitse tv dat dit de zwakke plekken zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_188829407
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:41 schreef Danny het volgende:

[..]

Welke limiet bedoel je?
Op de TT
pi_188829412
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:33 schreef Danny het volgende:

[..]

ow. nou ja, als die te lang wordt past het niet meer op de regel, dus is het zinloos om 'm langer te kunnen maken.
Nu word ik wel uitgelachen :{
pi_188829461
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 07:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van persie was vrij wisselvallig en stond altijd buitenspel omdat hij niet wilde rennen. Van bommel was ook slecht, onvergelijkbaar met frenkie de Jong. En robben speelde helaas niet op z'n top door zijn blessures. Wat we nu hebben is denk ik sterker, want nu de aanval sterker begint te worden overheersen we straks in alle linies van het veld.
Van Bommel was aanvoerder bij Bayern München.

Even perspectief
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_188829474
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 07:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zo kun je alles relativeren. Van Persie en Robben waren in alles beter dan onze huidige aanvallers en spelers als Van der Vaart en Kuijt eigenlijk ook.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:14:37 #20
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188829478
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zo kun je alles relativeren. Van Persie en Robben waren in alles beter dan onze huidige aanvallers en spelers als Van der Vaart en Kuijt eigenlijk ook.
Kuijt voegde aanvallend ook nooit wat toe.
pi_188829499
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind het huidig NL elftal veel beter ogen dan die van ‘10, de spelers en het spel vind ik veel beter dan destijds waar het meer om individuele kwaliteiten ging dan het collectief

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 10:16:50 ]
pi_188829520
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Kuijt voegde aanvallend ook nooit wat toe.
Hoe kun je dat nou zeggen? Heel veel goals en assists voor Oranje, in 2008 en 2010 vaak beslissend. (Mooie assists in kwartfinale en halve finale WK+goal tegen Frankrijk op EK.)
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:20:12 #23
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188829537
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou zeggen? Heel veel goals en assists voor Oranje, in 2008 en 2010 vaak beslissend. (Mooie assists in kwartfinale en halve finale WK+goal tegen Frankrijk op EK.)
Omdat ik alle wedstrijden heb gekeken. Ja, hij zal vast wel eens een assist hebben gegeven want hij deed elke wedstrijd mee maar het was pure creatieve armoede. 24 goals in 104 interlands ben ik ook niet echt van onder de indruk.
pi_188829550
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik vind het huidig NL elftal veel beter ogen dan die van ‘10, de spelers en het spel vind ik veel beter dan destijds waar het meer om individuele kwaliteiten ging dan het collectief
Ja kijk dat is een andere discussie. Ik vond Robben, Sneijder en Van Persie ook niet altijd even complementair. Waren alle drie natuurlijk ook wel jongens die graag voor zichzelf gingen. Maar ik moet deze generatie nog maar eens een zilveren en bronzen WK-medaille zien te behalen.

Nogmaals: Het draait echt verrassend lekker momenteel maar het huidige Duitsland is ook echt geen wereldtop. Eens kijken hoe we het bijvoorbeeld tegen kleine stugge landen gaan doen, zoals Noord-Ierland.
pi_188829558
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Omdat ik alle wedstrijden heb gekeken. Ja, hij zal vast wel eens een assist hebben gegeven want hij deed elke wedstrijd mee maar het was pure creatieve armoede.
Ja maar het draait toch ook gewoon om een stukje rendement? Kuijt was altijd erg effectief met de kansen die hij kreeg, dat zijn onze huidige buitenspelers totaal niet.

(Nou verwacht ik wel veel van Malen moet ik zeggen.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')