quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik trek er ff eentje open op uwe gezondheid Prisseshiz!
hoe jong ben je gebleven?quote:
Ha Priscilla, van harte met je verjaring meid!quote:
Commentaar leveren en me niet eens feliciteren is nog veel sneuerquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Je eigen felicitatietopic maken, een beetje sneu is het wel
Gefeliciteerd oude taart haha 😛quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:07 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Commentaar leveren en me niet eens feliciteren is nog veel sneuer
Hoe ga je het vieren?quote:
verdorie.. dan is de kans nog aanwezig dat je er goed uitzietquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
33![]()
En als je dat omdraaid ben ik 33
quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:09 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
verdorie.. dan is de kans nog aanwezig dat je er goed uitziet
kan je hier iets meer over vertellen?
quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:46 schreef Postbus100 het volgende:
Gefeliciteerd!
En ik blijf glimlachen om je username. Word er vrolijk van
Geen ideequote:
Nee eerderquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:51 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Of eigenlijk : ik maak er in mijn hoofd 'prijs de shizzle' van. Van 'prijs de Heer', maar dan je shizzle, je zooi. En dan rijmt het ook nog. Een beetje yolo-naam. Soort van zelfspot. Dat is wat ik erin lees![]()
(klopt het?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door Postbus100 op 08-09-2019 08:31:35 ]Somebody that I used to know
quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:55 schreef Postbus100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[ Bericht 13% gewijzigd door KapiteinIglo op 08-09-2019 13:47:04 ]Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Misschien zelf ook even doen?quote:Op zondag 8 september 2019 00:11 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Wil je er even een spoiler van maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |