En andere mensenquote:
Deze maand 4e en laatste seizoenquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar beter
Ja eens, daar ben ik met la casa de papel bang voorquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Beter gewoon goed einde dan uitmelken
Was na seizoen 2 eigenlijk al klaar. Vond seizoen 3 niet tegenvallen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens, daar ben ik met la casa de papel bang voor
S4 ben ik ook erg benieuwd naar. Januariquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Was na seizoen 2 eigenlijk al klaar. Vond seizoen 3 niet tegenvallen.
Wat vind je van Orange is the new black?quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Was na seizoen 2 eigenlijk al klaar. Vond seizoen 3 niet tegenvallen.
Hee dudequote:
Niet gekeken.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat vind je van Orange is the new black?
Eerste seizoenen vond ik wel erg sterk. Nu takelt het wel rap af.quote:
Ja dat kan ook bijna niet anders met zoveel seizoenen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eerste seizoenen vond ik wel erg sterk. Nu takelt het wel rap af.
Begin was leuk, na seizoen 4 mee gestoptquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat vind je van Orange is the new black?
Prima vrijdagavond tochquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dadelijk lekker in de kroeg Mofrika tegen Nederland kijken met een goede pot bier erbij.![]()
Ja ik heb wel alles gezien maar snap wel waaromquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Begin was leuk, na seizoen 4 mee gestopt
Prima avondje! Wat denken we?quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dadelijk lekker in de kroeg Mofrika tegen Nederland kijken met een goede pot bier erbij.![]()
Dat dacht ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |