Gooi die blikkie in de water als je ze zietquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En stoer doen als ik blikkie schultenbrau drink in de stad met van dat mag niet boete
Aangebroken drank is ook verboden in de APVquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon klappen die halve liters als je ze aan ziet komen en zeggen:"Is lege blikkie broer! Wat praat jij?!?!"
Veeg je reet met die apvquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aangebroken drank is ook verboden in de APV
Maar lege blikken toch niet? Die heb je gewoon thuis bij en maat opgedronken en neem je netjes mee naar huis om te recyclerenquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aangebroken drank is ook verboden in de APV
Ik zou het echt niet weten hier eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:57 schreef SoS87 het volgende:
Hier mag je gewoon drinken behalve in de binnenstad
Die is nie helemaal goed hoor.quote:
Zij is lekker hoorquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kappen rotte internetgek!
Binnenstad is juist het lekkerst om ff een blikkie tussendoor te klappenquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:57 schreef SoS87 het volgende:
Hier mag je gewoon drinken behalve in de binnenstad
Gedoe met uitleggen geen zin in, wil liever dat ze opzouten zsmquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar lege blikken toch niet? Die heb je gewoon thuis bij en maat opgedronken en neem je netjes mee naar huis om te recycleren
Gewoon een kopje Chino nemen toch.quote:
Lekker overal zuipen danquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten hier eigenlijk.
Doorgaans wel eigenlijk. Met de kermis en carnaval is het altijd gewoon met halve liters over straat banjeren hier.quote:
Binnenstad van grote steden is het meestal verbodenquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doorgaans wel eigenlijk. Met de kermis en carnaval is het altijd gewoon met halve liters over straat banjeren hier.
Heb ik al op bij de maccie netquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon een kopje Chino nemen toch.
Wat zijn grote steden dan? Tilburg is de 6e stad van het land en Eindhoven de 5e en daar ben ik nog nooit een alcoholverbod tegengekomen in de binnenstad (nou ja, op wedstrijddagen bij risicowedstrijden wel).quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Binnenstad van grote steden is het meestal verboden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |