Ja vind ik kut. Wil gewoon naar huis als ik er klaar mee ben.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker om 5 uur met de bus naar Emmen terug
quote:
Had je hier ook.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]In Limburg heb je dan ook nog treinen uit de jaren 30
Kloptquote:
Met zo'n kekke stoomlocomotief?quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:33 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar ze stoppen wel om de 5 min om even stukje vlaai te etenquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met zo'n kekke stoomlocomotief?
Valt wel mee, maja via OV woon-werk 1,5 uur, met de auto half uurtjequote:Op vrijdag 6 september 2019 13:33 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond het nog triester dat er mensen, van jonge leeftijd zelfs nog, soms instapten en vroegen of dit de trein naar Zwolle was terwijl er nog nooit meer dan 1 spoor heeft gestaan en nog nooit een andere richting dan naar Zwollequote:
Ik krijg hier trek van. Limburgse vlaaienquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ze stoppen wel om de 5 min om even stukje vlaai te eten
@Vanillekwark hoiquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg hier trek van. Limburgse vlaaien
Ja dan weet je het wel inderdaad. Mja als je nooit auto hebt gehad leer je de trein wel te waarderenquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:35 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Valt wel mee, maja via OV woon-werk 1,5 uur, met de auto half uurtje
https://www.miljoenenlijn.nl/quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met zo'n kekke stoomlocomotief?
Mij ookquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij moet mij nog steeds een keer trakteren ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |