Zeker leuk, mijn toekomstige man fleurt ook helemaal op bij dat idee en de meiden zijn helemaal in hun nopjesquote:Op woensdag 6 november 2019 00:45 schreef dodoria het volgende:
Leuk Seven, dat je je kinderen er op deze manier bij betrekt. Ik heb mijn kinderen mee laten doen met het uitkiezen van de jurk, en ik ga ook hun advies vragen mbt de ringen. Maar die van mij zijn 5 en 3 dus dat ligt toch wat anders.
Heeft iemand hier ervaring met bridezilla’s? We hebben nog 5 weken te gaan en mijn partner schiet echt compleet in de stress. Wil nu ineens kijken of we niet de lokatie kunnen veranderen en de dagindeling. Wil alsnog mensen toevoegen op de gastenlijst en heeft ineens de gekste ideeeen over wat we nog moeten doen (oprit opnieuw betegelen zodat het er netter uitziet als de gasten bij ons komen bijvoorbeeld).
Ik weet dat dit gewoon last minute stress is en probeer er begripvol mee om te gaan, maar ik moet dit toch ook wel een beetje een halt toe roepen... iemand nog tips? Of een grote berg geduld te leen?
Yep, al gevonden (1e foto's komen van hun sitequote:Op zondag 10 november 2019 16:56 schreef Barreltje het volgende:
Ik keek vandaag op de website van Ivy & Oak.. misschien dat je daar iets kan vinden ?
Ah! Ik had op de quote knop gedrukt en zag de naam niet in de fotonaam staanquote:Op zondag 10 november 2019 19:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Yep, al gevonden (1e foto's komen van hun site)
Oeh, ik werk daar in de buurt. Doen ze ook jumpsuits? Zie ik niet op hun site.quote:Op zondag 10 november 2019 19:39 schreef Burdie het volgende:
Misschien kan je eens binnen lopen bij Assepoester in Arnhem?
Ik zit dus te denken, als ik nou zelf een hele simpele jumpsuit koop en dan een soort overjurk laten maken, dus met zo'n sleep en een kanten driekwart mouwtje. Ik ga eens peilen bij m'n vaste naaiatelier.quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:30 schreef dodoria het volgende:
@:burdie: we hebben besloten dat de speeches en beloftes die we uitspreken naar elkaar voor lucht staan... Lekker makkelijk 👍🏻
Seven: kun je niet het witte jumpsuit kopen (die laatste foto is mijn favoriet ❤) en hem dan verven of laten verven in een andere kleur? Dan kun je self precies de kleur bepalen en is hij helemaal uniek.
Hang in there, dodoria! Alles komt goed. Helaas niet in de buurt van de Maas trouwens.quote:Op maandag 18 november 2019 22:33 schreef dodoria het volgende:
Hoe gaat het hier met iedereen? Seven, heb je al iets gevonden qua outfit?
Hier zijn we er klaar voor. Man loopt nog steeds als kip zonder kop rond om over alle beslissingen die we genomen te twijfelen, wat mij ontzettend op m’n zenuwen werkt. We hebben nu de lokatie voor de ceremonie veranderd (zeg maar dag tegen de betaling...) en man wilde nu ook de begintijd veranderen, maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Ik probeer maar rustig te blijven, maar vind het wel heel vervelend.
En helaas heb ik voor onze water ceremonie toch geen water uit de Maas kunnen krijgen. Is er hier niet toevallig iemand die dicht bij de Maas woont en die wat water in een fles naar mij op zou kunnen sturen? (tegen betaling uiteraard)...
Pfff, nog maar 3 weken en dan is het allemaal achter de rug.
Oh Burdie, dat zou heel fijn zijn!quote:Op maandag 18 november 2019 23:03 schreef Burdie het volgende:
De Maas is hier niet ver vandaan. Donderdag heb ik de auto, ik zal eens kijken of ik er dan bij kan komen.
Dankjewel! Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij zal zijn als het voorbij is 🙈quote:Op maandag 18 november 2019 23:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hang in there, dodoria! Alles komt goed. Helaas niet in de buurt van de Maas trouwens.
Oef, klinkt als een goede bridezilla zeg! Succes nog even en hopelijk over 3 weken echt genieten!quote:Op maandag 18 november 2019 22:33 schreef dodoria het volgende:
Hoe gaat het hier met iedereen? Seven, heb je al iets gevonden qua outfit?
Hier zijn we er klaar voor. Man loopt nog steeds als kip zonder kop rond om over alle beslissingen die we genomen te twijfelen, wat mij ontzettend op m’n zenuwen werkt. We hebben nu de lokatie voor de ceremonie veranderd (zeg maar dag tegen de betaling...) en man wilde nu ook de begintijd veranderen, maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Ik probeer maar rustig te blijven, maar vind het wel heel vervelend.
En helaas heb ik voor onze water ceremonie toch geen water uit de Maas kunnen krijgen. Is er hier niet toevallig iemand die dicht bij de Maas woont en die wat water in een fles naar mij op zou kunnen sturen? (tegen betaling uiteraard)...
Pfff, nog maar 3 weken en dan is het allemaal achter de rug.
Das een leuk merk inderdaad. Had voor mijn verloving een jurkje van dat merk.quote:Op zondag 10 november 2019 16:56 schreef Barreltje het volgende:
Ik keek vandaag op de website van Ivy & Oak.. misschien dat je daar iets kan vinden ?
Hoi Burdie,quote:Op maandag 18 november 2019 23:03 schreef Burdie het volgende:
De Maas is hier niet ver vandaan. Donderdag heb ik de auto, ik zal eens kijken of ik er dan bij kan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |