dmtquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
What did Joe Rogan did a bit about now?
Uit welke zee komt die tong dan?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet grijze noordzeegarnalen met whisky-cocktailsaus. Vanavond zeetong.
Ik vermoed de noordzee of het kanaal.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Uit welke zee komt die tong dan?
Waarom hebben die garnalen wel de zee in de naam, maar de zeetong niet? Ik zou het dan toch Noordzeetong noemen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vermoed de noordzee of het kanaal.
Omdat die garnalen specifiek zo genoemd worden. Het is dus 'Noordzeegarnaal' of 'Grijze garnaal'.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom hebben die garnalen wel de zee in de naam, maar de zeetong niet? Ik zou het dan toch Noordzeetong noemen.
Hopelijk krijgt de zeetong hier op latere leeftijd geen problemen mee.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat die garnalen specifiek zo genoemd worden. Het is dus 'Noordzeegarnaal' of 'Grijze garnaal'.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet grijze noordzeegarnalen met whisky-cocktailsaus. Vanavond zeetong.
Nee man, vrijdagmiddag is altijd rustiger dan de rest vd week.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dan heb je toch karig werk. Lijkt me dan
Ga dan naar huis?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee man, vrijdagmiddag is altijd rustiger dan de rest vd week.
Je kan toch gewoon zin in het weekend hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dan heb je toch karig werk. Lijkt me dan
Dan sluit je toch je computer af en ga je naar huis?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zin in het weekend hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |