quote:Op donderdag 5 september 2019 15:19 schreef ToT het volgende:
Woont Haags_Kwartiertje toevallig naast mij?
Hoe vaak die buurman "Oh oh Den Haag" aan het draaien is deze weken.....
Zoals?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Live versie, en daar achteraan nog ander spul van dat optreden.
Mag het hopen van niet voor je. Wordt er ook nog ik houd van mij gedraaid? Dan is het zeker weten Haagsquote:Op donderdag 5 september 2019 15:19 schreef ToT het volgende:
Woont Haags_Kwartiertje toevallig naast mij?
Hoe vaak die buurman "Oh oh Den Haag" aan het draaien is deze weken.....
Geen idee, in ieder geval niets bekends. De stem is nog wel gewoon van Harry, maar de nummers ken ik verder niet.quote:
Die titel zegt me wel vaag wat....ff opzoeken op Youtube.....yup!quote:Op donderdag 5 september 2019 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag het hopen van niet voor je. Wordt er ook nog ik houd van mij gedraaid? Dan is het zeker weten Haags
Ok.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, in ieder geval niets bekends. De stem is nog wel gewoon van Harry, maar de nummers ken ik verder niet.
Da's dus wel een optie?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:28 schreef SoS87 het volgende:
Inmiddels ook maar eens aan Vis a Vis begonnen, heb van middernacht tot half 4 zitten kijken
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:32 schreef ToT het volgende:
Nu hoor ik Jekkers de hele tijd praten.
Lekker serietje man.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:28 schreef SoS87 het volgende:
Inmiddels ook maar eens aan Vis a Vis begonnen, heb van middernacht tot half 4 zitten kijken
Woon je niet gewoon naast Harry zelfquote:Op donderdag 5 september 2019 15:32 schreef ToT het volgende:
Nu hoor ik Jekkers de hele tijd praten.
Dat belooft wat danquote:Op donderdag 5 september 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds beter
quote:Op donderdag 5 september 2019 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woon je niet gewoon naast Harry zelf
Neu.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woon je niet gewoon naast Harry zelf
Jij bent heul Harry nietquote:Op donderdag 5 september 2019 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn buurman heeft geen kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |