Die weken in Utopia hebben Mariska goed gedaan, ze moet minstens twee maten meer kopen, als ze buiten komtquote:Op donderdag 5 september 2019 12:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Naariska heeft tegenwoordig onder jurkje aan?
Poosje geleden keek je bijna zo der zure sloot in als ze bukte.
Ik hoop dat Franny een beetje ruimte krijgt, Merel kennende.........quote:Op donderdag 5 september 2019 12:55 schreef magnaal het volgende:
Ik denk dat Franny haar kleren nu ingepakt worden voor de inloopkast?
Ze doen het toch in kratjes?quote:Op donderdag 5 september 2019 12:59 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe die meiden ook opruimen. Pak een vuilniszak en doe het daar gelijk in ipv op de grond gooien en dan straks weer in een zak gooien.
Dat heb ik de laatste tijd nu ook. Weet niet eens een ttt omdat alles zo saai is daarquote:Op donderdag 5 september 2019 12:47 schreef magnaal het volgende:
Djw Cobain..ik voel me niet betrokken genoeg meer, kon niks bedenken..
Is dat haar van die clown nu al eens gewassen?quote:Op donderdag 5 september 2019 12:57 schreef snetje het volgende:
Nog steeds dat ronde epoxy geval niet ingepakt? Jessie vroeg laatst ook al of ze het al gedaan had ...
[ afbeelding ]
😜quote:Op donderdag 5 september 2019 12:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die weken in Utopia hebben Mariska goed gedaan, ze moet minstens twee maten meer kopen, als ze buiten komt
Gisteravond gewassen.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dat haar van die clown nu al eens gewassen?
Las gisteravond hier dat een Cosser zich zou laten knippen.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Hé, knipklantje voor Shel binnen.
Dikke kwarktassen, leuk bekkie?
Doelgroep?
Om 7 uur heeft hij een afspraak. Mister1984 denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Las gisteravond hier dat een Cosser zich zou laten knippen.
Zou het ...?
Ik dacht eerder te zien dat ze met haar ene voet met haar hiel buiten de schoen loopt. Dus zeg maar, op de achterkant van de schoen.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:07 schreef magnaal het volgende:
Oei Mariska loopt vandaag wel erg moeilijk, met haar benen wat wijd en die trap op is heel moeilijk voor haar. Is ze gevallen?? Iemand capje ervan?
Nou zag ik het in een flits in de ooghoeken voorbij schuiven, maar dit leek mij een zitplasser.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:11 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Om 7 uur heeft hij een afspraak. Mister1984 denk ik.
Ja het ging heel snel, maar ik zag toch werkelijk dat ze vreemd liep, zou best kunnen wat je zegt, misschien heeft ze blaren, kan best pijnlijk zijnquote:Op donderdag 5 september 2019 13:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik dacht eerder te zien dat ze met haar ene voet met haar hiel buiten de schoen loopt. Dus zeg maar, op de achterkant van de schoen.
Nog even wachten dus.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:11 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Mag je zeggen dat je een volslagen imbeciel bent als je daarheen gaat om je te laten knippen en je dan ook nog gaat vragen of iemand het op wil nemen?quote:Op donderdag 5 september 2019 13:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Las gisteravond hier dat een Cosser zich zou laten knippen.
Zou het ...?
Zo vroeg. Dan ligt iedereen nog in bedquote:Op donderdag 5 september 2019 13:11 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik spreek je niet tegenquote:Op donderdag 5 september 2019 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Franny gooide wat weg kon op de grond
Dat mag u zeggen.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag je zeggen dat je een volslagen imbeciel bent als je daarheen gaat om je te laten knippen en je dan ook nog gaat vragen of iemand het op wil nemen?
Vind het zelf wat crue.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag je zeggen dat je een volslagen imbeciel bent als je daarheen gaat om je te laten knippen en je dan ook nog gaat vragen of iemand het op wil nemen?
Hij was alleen bang dat Jordy iets zou zeggen. OP TV komen is geen probleem maar Jordy is hij bang voor.quote:
Hoezo respect?quote:Op donderdag 5 september 2019 13:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dat mag u zeggen.
Ik kan alleen maar respect op brengen voor dit soort cossers (als het waarheid zou wezen)
Zijn eigen hok staat los op de grond en is niet eens verankerd ...quote:Op donderdag 5 september 2019 13:17 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Brandoff nu weer ff de "expert" uithangen bij meurel
Zelfde repliek als van jessie
Daaaaaaaag brandoff
Ja en?quote:Op donderdag 5 september 2019 13:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo respect?
Dan zou het respect er voor iedereen moeten zijn die daar naar toegaat.
Verschil is er na toe gaan en hoe hun gedrag op de streams is.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo respect?
Dan zou het respect er voor iedereen moeten zijn die daar naar toegaat.
Volgende week.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:11 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Haha dat gymhok mag ook niet gebruikt worden straks. Hij is weer ff tv aan het maken. Doe hij zo af en toe.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:17 schreef snetje het volgende:
Het bouwsel van Jessie en Merel is levensgevaarlijk volgens Brandon ... of ze de volgende keer hem er even bij willen roepen hij heeft er namelijk verstand van ...
Andersom doet Brandon dat nu bij Dylanquote:Op donderdag 5 september 2019 13:20 schreef Bestweldonker het volgende:
Brandon wordt even afgebrand door de baas en zijn vrouwtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |