abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2000 @ 11:36:31 #1
7401 Norskyan32
KORG - manmachine
pi_515587
Ik zit al een aardige tijd op "Black and White" te wachten van Peter Molineux (RPG/Strategie) en las net op internet dat ie pas in februari gereleased wordt. Ben ik de enig of zijn er nog meer Fokkers die met smart op dit spel zitten te wachten? Voor meer informatie over deze game zie de site van de makers: www.lionhead.com
  maandag 4 december 2000 @ 12:06:25 #2
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_515678
Zo'n beetje de halve wereld zit op dat spel te wachten. Het is inmiddels zo gehyped, dat ik hoop dat het geen tegenvaller wordt. Maar de screenshots en het dagboek van Lionhead (dat op de site en in de PC GamePlay is te lezen) doen vermoeden dat we hier toch wel met een topper te maken hebben.
What's the speed of Dark?
pi_515695
volgens PCGameplay (geweldig blad is dat toch) moeten we tot maart wachten op B&W...

en nee, ik kan niet wachten

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 4 december 2000 @ 12:26:37 #4
7401 Norskyan32
KORG - manmachine
pi_515730
Maart Dan hoop ik dat de "leugens" van de games-industrie dit keer voordelig uitpakken.

Dan DiabloII nog maar een paar keer uitspelen8)

pi_516071
quote:
Op 04 december 2000 12:06 schreef lzandman het volgende:
Het is inmiddels zo gehyped, dat ik hoop dat het geen tegenvaller wordt.
Daikatana anyone?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 4 december 2000 @ 16:28:45 #6
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_517315
Ik ben hartstikke blij dat het spel uitgesteld is naar maart. Dan krijg je straks een goed, bugvrij spel met allemaal werkende drivers, dat bovendien sneller is doordat de engine verder geoptimaliseerd is. Een spel is nooit af.

Het alternatief is een spel vol bugs met sinterklaas/kerst... Iemand zin in patches zoeken, installeren met alle nodige problemen, nog 4 patches zoeken, buglists doornemen, etc.?

De link is dit. .co.uk dus, niet .com aangezien Lionhead een Engels bedrijf is.

Down[br]Under
pi_531225
wat lul jij nou? Het is www.lionhead.com, altijd al geweest
  zaterdag 9 december 2000 @ 13:25:29 #8
7963 Stoel
Een stoeltje in de maak.
pi_534279
Zijn allebei hetzelfde.
pi_534357
zit toch net iets meer te wachten op myst-exile, en de halve wereld met mij
black&white bestaat al, klik maar op profiel :-)
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  zaterdag 9 december 2000 @ 14:09:36 #10
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_534373
quote:
Op 08 december 2000 01:20 schreef DarthMaarten007 het volgende:
wat lul jij nou? Het is www.lionhead.com, altijd al geweest
ok, nu zijn ze er allebei, maar lionhead.co.uk was er eerder dan lionhead.com
Down[br]Under
  donderdag 5 april 2001 @ 15:26:48 #11
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_901150
quote:
Op 04 december 2000 16:28 schreef MacBeth het volgende:
Ik ben hartstikke blij dat het spel uitgesteld is naar maart. Dan krijg je straks een goed, bugvrij spel met allemaal werkende drivers, dat bovendien sneller is doordat de engine verder geoptimaliseerd is. Een spel is nooit af.

Het alternatief is een spel vol bugs met sinterklaas/kerst... Iemand zin in patches zoeken, installeren met alle nodige problemen, nog 4 patches zoeken, buglists doornemen, etc.?

Nu ook hoor
It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
  donderdag 5 april 2001 @ 17:47:21 #12
10838 Stille
Niet altijd zo stil...
pi_901883
B&W r0x

mijn evil koe mept jullie iedere dag van de week neer

Einde dan maar weer
pi_902003
Ik heb hem net binnen en ga hem nu eindelijk spelen.
Helaas zal al dat wachten de gedachte wel groter hebben gemaakt dan het spel werkelijk is.

[Dit bericht is gewijzigd door DixonHill op 05-04-2001 18:19]

pi_902319
yup, vooral met al de problemen die ik heb gehad...
Kortom ik heb alle problemen gehad...
Crashed je computer, vraag het aan mij. want ik weet nu bijna alle instellingen van black en white
  vrijdag 6 april 2001 @ 10:28:24 #15
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_905196
Op de FP van bwgame.com staat nu de melding dat er zeer binnenkort een patch komt...

HEt spel draait bij mij perfect, ik heb alleen dat SOMS na een tijdje spelen het spel befriest, en de harddisk begint te ratelen. Na 2 minuten ratelen ben ik weer terug in windows

Greetz

Oh jah het saven duurt 2 minuten beetje lang

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
pi_905286
spel roeleert!

m'n koe z'n hobby is mensen onder schijten
eerst deed ie het tegen bomen, maar dat vond ik niet goed, nu doet ie het op mensen

maar ehm... m'n matrox G400 geeft wat texture problems in Windows XP, en in Windows ME loopt het spel elke 10 min vast

pi_905373
Bij mij werkt 'ie prima...
en hij's nog niet vastgelopen...
(afkloppen...)

Ik draai 'em op een:
PIII 900
192MB PC133
GeForce2 MX
met Windows ME

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_905617
Hier draait ie ook perfect:

Pentium III 1000 Mhz
128 MB Intern (had wat meer mogen zijn)
40 gig hd (maar dat heeft natuurlijk niks met het spel te maken)
Nvidia Geforce 2GTS videokaartje
40x / 12x dvd-romspeler

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
pi_905844
*offtopic
gaan we systemen noemen?
*offtopic

hier draait hij perfect op:
AMD t'bird 1000
384 MB Ram
geforce 1 SDR
Terratec DMX 1024
Aopen 52X
Ricoh MP7080A

vrijdag 6 april 2001 @ 13:24:24 #20
6670 Mace
Profesioneel platzak
pi_906055
<offtopic>
amd 800
128mb
nvida 32mb tnt2 +tv out
52X
8x4x12
</offtopic>
Yeah Baby..Yeah
  vrijdag 6 april 2001 @ 15:11:08 #21
5996 Fox74
Beware, The Truth is out there
pi_906607
Wat is B & W voor spel en waar kan ik er info over krijgen?
  vrijdag 6 april 2001 @ 15:12:55 #22
5996 Fox74
Beware, The Truth is out there
pi_906619
ah...domkop...
www.lionhead.com

dank u

vrijdag 6 april 2001 @ 16:34:36 #23
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_907054
quote:
Op 04 december 2000 11:36 schreef Norskyan32 het volgende:
Ik zit al een aardige tijd op "Black and White" te wachten van Peter Molineux (RPG/Strategie) en las net op internet dat ie pas in februari gereleased wordt. Ben ik de enig of zijn er nog meer Fokkers die met smart op dit spel zitten te wachten? Voor meer informatie over deze game zie de site van de makers: www.lionhead.com
voor degenen die hier op zitten te wachten, ik heb gehoord dat het spel al uit is sinds afgelopen dinsdag ofzo. vriend van mij heeft hem nl al!!!!
I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
  vrijdag 6 april 2001 @ 16:54:52 #24
3897 Woebes
_______@/`
pi_907141
Ik krijg hem vanavond
[url=http://www.woestforum.nl/][b]woest (bn.) 1 wild, verwilderd 2 ruw, onbeschaafd 3 zeer kwaad => woedend 4 niet in cultuur gebracht, wild[/b][/url]
  FOK!fossiel vrijdag 6 april 2001 @ 17:15:21 #25
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_907210
Ik heb het net ook eventjes gespeeld..

Ontzettend grappig Wat een wreed spel...

Alleen deed ik een foutje... Mijn ontzettend lieve koe deed mij een beetje na... Eerst ging hij de kluizenaar (waar hij indruk moest wekken etc) gooien omdat ik dat net ook perongeluk deed. Dus ik denk, niet weer doen (meppen, ook heel errug tof gedaan). Toen klikte weer op het mannetje, zoiets van: doe iets ermee....... toen at ie em op .. Nouja... ik dacht nouja zeg, dan gaan we maar weer he... klik ik per ongeluk op het huis... gaat ie er tegen aan trappen.. Muahahhw wat een tof spel

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_908710
Mijn Teigetje vetzameld stene, hij legt ze stuk voor stuk (stuk of 20) bij de tempel en gaat er dan trots op wijzen, ik laat em maar, hij kan er nix aan doen dattie gestoord is...
Zoals een groot man ooit zei: "Are you really that insensitive, or just abusing the fact that I don't hit women?"
  zaterdag 7 april 2001 @ 02:32:00 #27
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_909726
Mijn tijgertje gooit voortdurend zo'n beetje alles rond, en is een enthousiast voetballer, behalve met strandballen ook met bomen
Down[br]Under
pi_909733
heb black&white sinds gistern.. Jezus wat een vet spel...

Mijn tijgertje kan al breakdancen en dorpelingwerpen, hij heeft echt al een boel vaardigheden, en hij heeft sleg met gemak verslagen !!

Ook de kleine details , zoals je dorpelingen die de naam hebben van mensen in je e-mailaccount, je paleis dat langzaam veranderd in een citadel als je slecht bent ( en ook je hand die veranderd in een klauw).

Ook de graphics roeleren ( eerste keer dit ik dit woord gebruik).

Wat heb ik nog meer voort leuks gedaan...

Oja mensen geofferd..Krijg je punten voor.

Wel kut dat het in het Nederlands is.

zaterdag 7 april 2001 @ 13:09:20 #29
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_910395
Mijn tijger slaat dat creature-training mens de hele tijd..

Ik moet trouwens wel errug wennen aan de besturing..

zaterdag 7 april 2001 @ 13:12:19 #30
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_910414
quote:
Op 06 april 2001 15:12 schreef Fox74 het volgende:
ah...domkop...
www.lionhead.com

dank u

http://www.bwgame.com/

astu

(hij ligt nu overigens down)

zaterdag 7 april 2001 @ 16:47:54 #31
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_910857
Hmz, heb zowel met de aap als met de tijger gespeeld, flink verschil.

De aap kan vrij slecht vechten (verloor van Sleg, alhoewel Sleg ook niet bepaald ongeschonden was), maar leert tering snel magische spreuken... M'n tijger trapt Sleg met groot gemak in elkaar, maar hem magie aanleren duurt LAAAANNNNNGGGGGG.... Je moet de spreuk wel 30x in z'n bijzijn casten ofzow.... :/

Overigens is die jodenster-special-move in gevechten lastig uit te voeren

Leuk aan dat tijgertje is als je 'm kietelt over z'n kruis

Down[br]Under
pi_911039
quote:
Op 07 april 2001 13:09 schreef MeneerTim het volgende:

Ik moet trouwens wel errug wennen aan de besturing..

Ik ook, het is net ff anders dan andere spellen. Maar na een tijdje had ik het wel door.

Ik moet zeggen dat ik ONWIJS lang over die velden doe, heb echt uuuuuren nodig...ben meteen minder op FOK.

Maar goed wat de graphics betreft ik heb een PIII 750 Mhz met een degelijke grafische kaart erin. Hij speeltg als een zonnetje, alhoewle ik soms terug naar windows wordt gegooid( dit kost een paar seconden) en het saven vind ik een beetje vaag. Je kan door ctrl-s in te drukken snel saven, maar je kan ook naar de tempel gaan om te saven. Als je met ctrl-s saved dan zie je die savegame niet in de tempel.

Maar wat betreft verwachtingen, daar is wel an voldaan...vooral de kleine dingetjes vind ik leuk..
Misschien een ideetjes om vijandelijke dorpen in te nemen..

Bij het tweede veld krijgt een van je dopren op een gegeven moment een gifplaag, de oorzaal ligt in het dorpshuis.. Haal die graan eruit en drop in het dichtsbijzijnde vijandelijke dorp. De mensen worden daar ziek.. Als je dan met een genezingsspreuk komt, gelooft het dorp meteen in je ..( bij mij dan).

zaterdag 7 april 2001 @ 18:26:15 #33
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_911990
Ah, genezingsspreuk, zo moest 'ut dus.... Die troep raaktte ik wel kwijt, maar wat toen... Nouja, 't halve dorp stierf en de quest was failed, maar gewoon wat lui uit andere dorpen verplicht laten emigreren, zaten al m'n dorpen zo vol.

Toen kon ik niet bij 't eerste vijandelijke dorp (voor de sneeuw) met 't bereik... M'n monster traptte Lethys keihard in elkaar, maar werd steeds afgemaakt door bliksemspreuken

Toen heb ik dus vanuit m'n eigen bereik stenen en vuurballen op dat dorp zitten gooien... Toen ik 't veroverde was 't geheel plat en de bevolking aanzienlijk ingekrompen, maar dat werd gemakkelijk rechtgezet met wat magie en spullen uit andere dorpen.

Die auto-save is trouwens nuttig, na 4 of 5 uur achter elkaar spelen krijg ik een fatal error.

Irritant is trouwens dat er soms zoveel micro-managent is dat ik m'n beestje een tijdje alleen moet laten, dan staat er op die kamer van dat monster dat 'ie vindt dat 'ie erg weinig aandacht krijgt... Maar na een intensieve leersessie trok dat weer bij.

Irritant is ook dat je aanbidders niet vanzelf voedsel krijgen.... Zelfs 't duiveltje vind 't slecht als die lui doodgaan. (hoe dom is dit! er sterven aanbidders!)

Ook die meldingen over uitdroging van je beestje zijn vervelend, dat lost 'ie zelf op als 't goed is maar kan ff duren..

Down[br]Under
pi_912375
quote:
Op 07 april 2001 18:26 schreef MacBeth het volgende:
Ah, genezingsspreuk, zo moest 'ut dus.... Die troep raaktte ik wel kwijt, maar wat toen... Nouja, 't halve dorp stierf en de quest was failed, maar gewoon wat lui uit andere dorpen verplicht laten emigreren, zaten al m'n dorpen zo vol.
Ach er zijn ook andere manieren hoor. Zoals de boel in de fik steken en dan een buitje erop loslaten.

Of gewoon een een zooi dorpelingenwerpen. Ook is het een idee om je monster aan het dorspcentrum vast te maken, met de riem van agressie of mededgogen, daar raken de dorpelingen wel van onder de indruk.

quote:
Toen kon ik niet bij 't eerste vijandelijke dorp (voor de sneeuw) met 't bereik... M'n monster traptte Lethys keihard in elkaar, maar werd steeds afgemaakt door bliksemspreuken
Je monster moet van het terrein wegtblijven. Je hoeft geen stene en vuurballen te gooien. Het gaat om snelle bewegingen. Als je je hand ( of klauw ) buiten je invloedssfeer komt heb je nog even de tijd om wat te doen. Zorg dat je een vuurbalattackt hebt en ga boven de dorpswinkel hangen en voer je spreuk snel uit.. weet je zeker dat het altijd raak is...

...Irritant is trouwens dat er soms zoveel micro-managent is dat ik m'n beestje een tijdje alleen moet laten, dan staat er op die kamer van dat monster dat 'ie vindt dat 'ie erg weinig aandacht krijgt... Maar na een intensieve leersessie trok dat weer bij. [/quote]

Ja dat heb ik ook, je kan die totems niet te lang omhoog houden. Ook vind ik het jhammer dat je niet meteen 10 dorpelingen tegelijk kan pakken, dan gaat de emigratie wat sneller.

quote:
Irritant is ook dat je aanbidders niet vanzelf voedsel krijgen.... Zelfs 't duiveltje vind 't slecht als die lui doodgaan. (hoe dom is dit! er sterven aanbidders!)
Ik laat ze gewoon doodgaan.
quote:
Ook die meldingen over uitdroging van je beestje zijn vervelend, dat lost 'ie zelf op als 't goed is maar kan ff duren..
Je kan hem dat ook leren. Zorg dat je de riem van wijsheid omhebt. Leid hem naar het water, druk met de linkermuisknop even op het water ( het gaat dan rimpelen) ZORG DAT JE WEZEN DIT ZIET! En als het goed is, gaat ie zelf ook drinken, een paar keer doen en hij snapt het.

***SPOILER***
nog een ding, als je op een gegeven moment het tweede dorp ( geloof ik) in de sneeuw heb veroverd hypnotiseerd dan verdwijnt mijn wezen en valt mijn hele rijk uit elkaar.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 07-04-2001 19:12]

pi_912632
He he weet je wat grappig is, als je je creature een mannetje uit het dorp voor houd. Hij eet em op, jij wil straffen en beloont eigenlijk perongeluk...

ERGGGG Goed voor de bevolkingsdichtheid..

pi_912654
Ik heb laatst zelf een tattoo gemaakt voor mijn creature, en wat blijkt nou. Ik krijg de tattoo niet in het spel.
Weet iemand hoe je die in het spel kan krijgen?
pi_914772
ik geloof dat dat in de readme-file staat, die bij het spel kwam.
pi_918324
OMG! Mijn broer heeft mij spel, van zijn PC afgemieterd..de rat.

Ben nu heeelemaal opnieuw begonnnen. Zit nu weer in het tweede veld en mijn aapje(het is toch mijn favoriet) kan bijna alle spreuken.

Maar ja zoveel kan ik het nu ook niet spelen, want ik heb het de komende tijd erg druk.. ach ja... tijd verdelen he!

pi_928847
Ik speel met het extra bijgeleverde creature (luipaard) ik ben engelachtig, hij is evil

verder nu op eiland 4 SPOILER

weer terug op je begin eiland, en die zuigt!!! onder vuur etc, geen villagers, geen prayerenergy etc

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_928869
quote:
Op 10 april 2001 15:36 schreef Atrimar het volgende:
Ik speel met het extra bijgeleverde creature (luipaard) ik ben engelachtig, hij is evil

verder nu op eiland 4 SPOILER

weer terug op je begin eiland, en die zuigt!!! onder vuur etc, geen villagers, geen prayerenergy etc

Misschien dat jij me kan helpen bij land 3. Ik heb nu een beetje een dorp gebouwd. Ik heb dat mannetje helemaal gevolgd. Maar mijn invloed breidt zich niet uit...Ik kan niet bij het dorpje komen. Hoe los ik dat op?
pi_928980
quote:
Op 10 april 2001 15:41 schreef zodiakk het volgende:
Misschien dat jij me kan helpen bij land 3. Ik heb nu een beetje een dorp gebouwd. Ik heb dat mannetje helemaal gevolgd. Maar mijn invloed breidt zich niet uit...Ik kan niet bij het dorpje komen. Hoe los ik dat op?
heb je je creature al terug??? ...

zo ja of nee, maakt niet uit, zorgen dat je dorpen heel veel inwoners krijgen (meer mensen is een groter invloedsbereik), ander dorpje impressen met wondertjes (steeds een snelle beweging richting dorpscentrum en je wonder verrichten tot je invloed weg is

icq, of mail me anders ff

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_931122
hhhhmmm stom spel, alles in nl voice over.
Ik heb er maar even geprobeeld symbool.bmp en jaaaahhh hoor hij pakt het
Zelfs de Tatoo pakt ie in het nL
pi_931221
ik heb um nu al vaak zien staan op meerdere 'fxp' boards maar nog niet gedownload maar nu ik dit topicje heb gelezen gaat ik um ook zekers binnenkort downloaden!...

Lijkt me een machtig spel!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Chandler op 11-04-2001 01:10]

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 11 april 2001 @ 01:16:03 #44
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_931236
het meest irritante aan het dnederlands is toch wel het "doooooood" em " Interne structuur"
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  woensdag 11 april 2001 @ 01:44:14 #45
10528 NMMV
EkkiEkkiEkkiPtangZoomBoing!
pi_931297
op www.planetblackandwhite.com staat een patch om er weer engels van te maken....
Every time I try to talk to someone it's "sorry this" and "forgive me that" and "I'm not worthy"...
pi_931301
quote:
Op 10 april 2001 15:59 schreef Atrimar het volgende:
heb je je creature al terug??? ...

zo ja of nee, maakt niet uit, zorgen dat je dorpen heel veel inwoners krijgen (meer mensen is een groter invloedsbereik), ander dorpje impressen met wondertjes (steeds een snelle beweging richting dorpscentrum en je wonder verrichten tot je invloed weg is

icq, of mail me anders ff

Maar je kan je creature toch pas terugkrijgen als je al die dorpen hebt veroverd?

En wat dat uitbreiden betreft, ik ben als een bezetene fokkers aan het aanmaken.

pi_931303
quote:
Op 11 april 2001 01:44 schreef NMMV het volgende:
op www.planetblackandwhite.com staat een patch om er weer engels van te maken....
da's wel 90 mb.

En dat doooood is idd erg irritant ja. Ook dat gejank van de villagers is erg

pi_931322
hehe groot is ie wel
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_931331
quote:
Op 11 april 2001 01:59 schreef Chandler het volgende:
hehe groot is ie wel
ja, hij wordt ook groter. Maar eigenlijk wil ik het wolfwezen, heb op internet gekeken maar kan hem nergens vinden.

op http://www.planetblackandwhite.com

Kun je wel een aantal beesten vinden.

Maar dat wolfwezen of de gorilla die zijn echt het allercoolst.

pi_931485
kan die patch niet vinden

Overal gezocht, maar niks, ja die dieren, maar die had ik al

Waar staat die patch onder ?

pi_931674
quote:
Op 11 april 2001 01:46 schreef zodiakk het volgende:
Maar je kan je creature toch pas terugkrijgen als je al die dorpen hebt veroverd?

En wat dat uitbreiden betreft, ik ben als een bezetene fokkers aan het aanmaken.

Wat bij mij goed hielp ... gooi een vuurbal op een dorpje, en blus het daarna zelf, en genees de mensen ... heb ik de eerste keer dat ik dat deed +/- 200 geloof voor gekregen

het hangt er ook vanaf hoe je het zelf wil spelen ... good or evil, dat hangt van je aanpak af

pi_931683
Ik zoek me ook wild naar die language patch... iemand een directe URL?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_933890
pi_938243
Ik zit er sterk aan te denken om dit spel te gaan kopen, alleen loopt t'ie wel bij me op een acceptabele snelheid (dus geen diavoorstelling)

Ik heb een PII-333mhz, 128MB en een Voodoo2 kaart.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 12-04-2001 15:14]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 12 april 2001 @ 14:31:33 #55
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_938454
Ik wordt wel helemaal naar van dat geseef de hele tijd.. Zelfs nadat ik autosaven heb uitgezet..

Hoe zit dat eigenlijk met die andere creatures? Krijg je op een gegeven moment soms de mogelijkheid met andere creatures te spelen?

donderdag 12 april 2001 @ 16:17:37 #56
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_938990
Dit gaat over level3:
Ik heb die 3 dorpen in mijn bezit (3e plat gebrand) en de creature is van mij. Maar hoe kom ik ooit bij dat dorp op de heuvel. Zelf kan ik neits omdat mijn influence ietsje om het 2e dorp heenligt, MIIJLLEEN van dat dorp vandaan. En als mijn creature daar komt, wordt hij gelijk dood gebliksemt

Helleeup

Greetz

pi_939035
quote:
Op 12 april 2001 16:17 schreef Super Snackman het volgende:
Dit gaat over level3:
Ik heb die 3 dorpen in mijn bezit (3e plat gebrand) en de creature is van mij. Maar hoe kom ik ooit bij dat dorp op de heuvel. Zelf kan ik neits omdat mijn influence ietsje om het 2e dorp heenligt, MIIJLLEEN van dat dorp vandaan. En als mijn creature daar komt, wordt hij gelijk dood gebliksemt

Helleeup

Greetz

Er schijnt een mannetje te zijn die onkwetsbaar is. Dit mannetje heeft een kleine invloedssfeer om zich heen hangen. Gebruik dit mannetje om dat dorp in te nemen.
Ben zelf weer opnieuw begonnen, heb de gorilla gedownload en hoop dat ie een beetje snel spreuken leert.
  donderdag 12 april 2001 @ 16:48:29 #58
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_939046
Heb dat mannetje al gebruikt om dorp3 te veroveren(lees platbranden), jammer dat het niet anders kan.

Maja

Greetz

donderdag 12 april 2001 @ 18:32:33 #59
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_939503
Mijn Creature is de hele tijd gehydrated ofzo..heel vaag..Dan heeft ie drinken nodig, maar hoe geef ik hem dat?
pi_939641
quote:
Op 12 april 2001 18:32 schreef MeneerTim het volgende:
Mijn Creature is de hele tijd gehydrated ofzo..heel vaag..Dan heeft ie drinken nodig, maar hoe geef ik hem dat?
Kijk in een van mijn eerdere posts, daar staat het antwoord .

Oja weet iemand hoe je aan andere creatures kan komen?

donderdag 12 april 2001 @ 20:36:45 #61
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_940000
quote:
Op 12 april 2001 16:45 schreef zodiakk het volgende:
Er schijnt een mannetje te zijn die onkwetsbaar is. Dit mannetje heeft een kleine invloedssfeer om zich heen hangen. Gebruik dit mannetje om dat dorp in te nemen.
Ben zelf weer opnieuw begonnen, heb de gorilla gedownload en hoop dat ie een beetje snel spreuken leert.
Ben zelf nog net niet voorbij 't 3e dorp, maar probeer dit eens:

Tussen je eigen tempel en pseudo-tempel van die silver scroll quest (waarbij je dat mannetje moet achtervolgen) is, onderaan op het strand, bij een kampvuur, een 'acteur'. Vlakbij de plek waar op een gegeven moment de bomen-puzzel verschijnt (begrijp je deze beschrijving nog niet, ga dan zoeken in 't verlengde vanaf de tempel naar de waterval ('t verlengde daarvan)). Je kunt 'm ook met de toets voor informatie over je mannetjes vinden, dan zie je ergens een witte pop-up bij 't strand.

Dat 'acteur' ventje dat vanalles zeurt, je kunt hem oppakken en zo hard wegflikkeren als je maar wil, je ziet dan z'n vlucht close-up in slow-motion. Omdat hij allerlei irri dingen roept heb ik 'm heel veel rond zitten flikkeren, maar hij rent steeds terug naar z'n kampvuur. Stenen op 'm flikkeren, rond gooien, hij overleeft alles (heb alleen niet ver in zee gemikt, dacht ergens toch dat ik 'm nog nodig zal hebben).

Dat moet 'm ongetwijfeld zijn....

Down[br]Under
pi_940061
Tnx Macbeth.

Maar ik ga nu opnieuw beginnen en ga heeeel lang in land 1 blijven, zodat mijn creature een beetje fors wordt.

vrijdag 13 april 2001 @ 00:13:26 #63
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_941019
Heya all,
ik heb het volgende gedaan:

Ik heb dat ventje dat niet dood kan de heuvel op gegooid (in vele malen), totdat hij bij de tempel van Lethys is aangekomen. Vervolgens heb ik hem ge-sacrificed, maar aangezien hij niet dood kan, komt hij alleen vast te zitten in die offerschaal.

Alle mannetjes die eromheen staan te dansen, moet je sacrificen op een offerschaal bij jezelf, waarmee je bliksem kan krijgen.

Gooi net zolang bliksem op de tempel (wordt doorgegeven, zodat het dorp vernietigd wordt) totdat Lethys dood is.

Tada

Greetz

pi_6388983
Waar slaat dat "deeeaaath" de hele tijd op?
pi_6389302
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 10:59 schreef Phuturistixxx het volgende:
Dan gaat er zo'n poppetje dood uit een van je dorpen.
And there was much rejoicing.
pi_6389602
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 11:22 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Dan gaat er zo'n poppetje dood uit een van je dorpen.

Ow crap!

beter op die miensen letten dan!!

pi_7047248
quote:
We are pleased to announce that 'Black & White 2', the sequel to the hit game 'Black & White', will have it's first public showing on the German TV station Giga on Friday November 29th. 'Black & White 2' will be demonstrated live by Peter Molyneux for periods between 7pm and 11pm GMT (8pm 12 midnight European time).

Deel II komt!

Ik ben sinds kort deel 1 weer gaan spelen, kan iemand mij vertellen hoe ik in dorp 4 met vuurballen in leven blijf?

pi_7047470
Deze gaat dus even in Games gezet worden, daar staat hij een stuk beter.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7047623
quote:
Op donderdag 28 november 2002 20:27 schreef Lucille het volgende:
Deze gaat dus even in Games gezet worden, daar staat hij een stuk beter.
O_o Lucille mod van DIG? Wat moet een Cartoon als mod?
pi_7056739
quote:
Op donderdag 28 november 2002 20:15 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Deel II komt!

Ik ben sinds kort deel 1 weer gaan spelen, kan iemand mij vertellen hoe ik in dorp 4 met vuurballen in leven blijf?

Iemand?
  vrijdag 29 november 2002 @ 11:50:47 #71
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_7057028
quote:
Op donderdag 28 november 2002 20:15 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Deel II komt!

sorry, zover ben ik nooit gekomen.
* Smots is gekapt op het moment dat iemand z'n beestje afpakte.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_7061018
Dat beestje krijg je in het volgende lvl terug.
pi_7064692
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 11:50 schreef Smots het volgende:

[..]

sorry, zover ben ik nooit gekomen.
* Smots is gekapt op het moment dat iemand z'n beestje afpakte.

Jij ook al?!?
Ik ook
(level 3 ofzo)
pi_7064706
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 10:59 schreef Phuturistixxx het volgende:
Jees jij opent oude topics
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_7073412
Iemand vuurballen overleeft?
pi_7085188
Iemand vuurballen overleefd?

please?

pi_7089032
quote:
Op zondag 1 december 2002 14:20 schreef Aneurism het volgende:
Iemand vuurballen overleefd?

please?

die moet je vangen, neem een vuurbal in je hand ofzo ( tis al lang geleden ) en dan moet je over de aanvliegende vuurballen heen bewegen, en dan vang je ze
pi_7100769
En hoe haal je die 3 beschermstenen weg, 1 door sleg te vermoorden.. maar de rest is mij nog een raadsel.
pi_7101014
quote:
Op maandag 2 december 2002 13:05 schreef Aneurism het volgende:
En hoe haal je die 3 beschermstenen weg, 1 door sleg te vermoorden.. maar de rest is mij nog een raadsel.
beschermstenen? ( sorry nog al lang geleden )
pi_7102286
Ja, toen ik sleg vermoorde toen hield het op met onweren..
pi_7102499
quote:
Op maandag 2 december 2002 14:44 schreef Aneurism het volgende:
Ja, toen ik sleg vermoorde toen hield het op met onweren..
geen flauw idee kijk hier ns : http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/black_and_white_a.txt
pi_7103575
Referer Link Error
pi_7106462
quote:
Op maandag 2 december 2002 15:50 schreef Aneurism het volgende:
Referer Link Error
link doet ut gewoon?

edit: sorry, stond in cash , ff kopieren/plakken!

[Dit bericht is gewijzigd door flappiewappie op 03-12-2002 16:53]

woensdag 11 december 2002 @ 09:12:27 #84
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_7263218
vond er echt nix an..
Na drie uur spelen ge-uninstalled en in een hoek gegooid.....
Feyenoord!!! * Barça
pi_7932705
Had nog nooit van dit spel gehoord tot dit weekend
Ben dus begonnen met spelen op maandagochtend en ben er gisteravond mee opgehouden omdat Atrimar Simcity 4 even wilde zien. Waarom vind ik de meest verslavende spelletjes op de meest ongunstige momenten

Ik heb trouwens een koe (genaamd Dombow) genomen. Mijn eerste twee probeerselen waren niet zo'n succes. Mijn eerste creatie at direct de animaltrainer op De tweede luisterde werkelijk waar nooit; hij keek niet eens als ik iets voordeed, constant afgeleid en ik kreeg hem niets aan het verstand Nou ja, die at dan weer geen mensen op, dat scheelde. Mijn huidige koe heeft een voorliefde voor de hoofdpersonen in het spel Hij at de hermit al op en nog een paar van die mensjes (en de schapen van de schapenqueste *zucht*). Maar hij luistert verder geweldig en leert snel

Ik loop weer hopeloos achter in spelletjesland he?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 januari 2003 @ 16:38:17 #86
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_7932887
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik loop weer hopeloos achter in spelletjesland he?
Och, ik ontdekte 't ook pas een half jaar geleden. En pas sinds de kerstvakantie zijn mijn lief en ik bezig met The Sims
Sowieso koop ik veel spellen pas als ze in de budgetbakken liggen, en dat is dus meestal minimaal 2 jaar na uitgave.

Maar goed, Black and White dus. Aanvankelijk vond ik het schitterend. De graphics, de AI van je beest, de interface (geen: gewoon met je muis bewegen als je een spreuk wilt uitvoeren), gewoon het hele idee... Goed gedaan hoor! Maar reeds in het tweede level begon de verveling toe te slaan. De dorpsbewoners kunnen werkelijk niets zelf, zelfs geen huizen bouwen! Met als resultaat dat je de hele tijd in het dorp bezig bent en nauwelijks aan het trainen van je dier toekomt.
Ook is het zeer, ik herhaal, zéér vervelend dat je steeds de tutorial moet doorlopen als je opnieuw wilt beginnen. Ik weet inmiddels wel hoe ik moet roteren hoor, dank je!
Door al deze ongemakken is B&W toch niet zo verslavend geworden als ik hoopte.

pi_7933159
Ik begrijp wat je bedoelt, ik ben 2x overnieuw begonnen en dan mag je weer leren hoe je moet bewegen *zucht* Er schijnt een patch te zijn dat je overal snel doorklikt. Ik was het spel ook eerst in het Nederlands aan het spelen, mega-irritant zeg.

Bij de 3e keer heb ik direct creature kiezen gekozen en creature training overslaan, maar dan kan je dat tweede dorpje nooit innemen. Met geen mogelijkheid! Ik heb daar van alles en nog wat staan doen, maar steeds ging het getal van 300 naar zo'n 250 nodig. Dan werd het weer 270, 280, 300! et nauseum (en zo snel dat je het niet kan bijhouden, terwijl als je doet wat dat schaap je vertelt dan is het heel snel en makkelijk, maar dat schaap is er niet meer als je creature training overslaat)

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_7933309
Jezus, ik zit te lezen op de boards van lionhead.com over black and white en iemand die continue erg nuttige tiops gaf is daar gebanned. Dus ik dacht: even zoeken met wat voor reden ze daar bannen...

Je gelooft je oren niet, maar hij is gebanned omdat hij de B&W Island (een extra spel over B&W geloof ik) afkraakte. Hij was erg fan van B&W maar vond dat nieuwe spel waardeloos (uit te spelen in 4 uur...). Dus hebben ze hem gebanned zodat hij niet verder rond kon schreeuwen dat het waardeloos was. Wat een belachelijke censuur zeg (en hij kwam met goed onderbouwde argumenten en zonder schelden etc.)

pi_10185959
Even een kickje: Ik heb dit spel weer geinstalleerd, maar nu flikkert het beeld steeds en er zitten allemaal vreemde lijnen in enzo...heb al een paar keer de FAQ gelezen van www.planetblackandwhite.com maar niks helpt

Iemand hier nog een idee?

pi_10186033
Welk OS, heb je tijdens de uninstall en nu van OS gewisseld, of van videokaart???
Download in iedergeval de nieuweste driver daarvoor
pi_10186093
W2000.......Heb al nieuwe drivers geinstalleerd, en ook nieuwste directx, en hij doet het nog niet, terwijl hij het wel altijd perfect deed! Kheb een Geforce2GTS kaart (64mb)......
pi_10186115
Alle patches al gedownload???
pi_10186330
Waar kan ik die vinden dan? Op fileplanet moet je natuurlijk weer lid zijn..
pi_10186361
ze horen gewoon op de officiele site te staan
pi_10186479
Werkt vast niet op een onofficiele versie.....
pi_10187747
on-officieel, dan moet je helemaal niet zeuren
Ga dat spel kopen man...
pi_25177734
*schop*

Officiele site: www.bwgame.com

Ik zit zelf op land 4 aan't einde (vanalles verzamelen voor naar land 5) met mijn 115 jarige grote vriendelijke tijger
Ik heb Creature Isle (Eiland vol wezens) Wat ik persoonlijk 'n goed spel vind, nog niet al teveel gespeeld, ik wil eerst Black & White uitspelen (en dankzij de patch moet t lukken )

Owja
Weersysteem
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')