Oeps laat dit nu voor de cos zijnquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:19 schreef Dotteke het volgende:
De rest kan van me stikken, ik ga op een van de focking 4 stemmen
Draai een keer in het rond, stamp met je voetjes op de grondquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
oh dat, dat verbaast me allang niet meer "it never happened" Je moet alleen een beetje weten hoe de hazen lopen en dat weten de meesten helemaal niet en dat geeft ook niet, geeft ze brood en spelen en ze klappen in hun handjes en stampen met hun voetjes
En moeten we nu 3 maanden lang dat strotten afbijten van Cossertjes onderling gaan volgen bij gebrek aan interessante streams, en dat in de Feebackchat gaan zetten, waar we dan gaan zeggen sodemieter op met je gezeik en die dan weer braaf geveegd worden door Blauw ..quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
oh dat, dat verbaast me allang niet meer "it never happened" Je moet alleen een beetje weten hoe de hazen lopen en dat weten de meesten helemaal niet en dat geeft ook niet, geeft ze brood en spelen en ze klappen in hun handjes en stampen met hun voetjes
Beter dat je Shellebel en Merel ff gaat roepen ...quote:
Ik heb de boel gemutequote:Op zaterdag 7 september 2019 00:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Beter dat je Shellebel en Merel ff gaat roepen ...
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:12 schreef snetje het volgende:
Nou had ik 2 nummers opgeschreven waarvan ik dacht "Hey die zijn waard om te plaatsen " en gone ...kut verbouwing...
Nou dan maar de standaard weer ...
Was jij ook verliefd op hem?quote:
Ik was verliefd op Adam Ant ...quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was jij ook verliefd op hem?
in moonlightingquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was jij ook verliefd op hem?
Ik zit net foto's van toen te kijken, maar zo lekker vind ik hem NU daar ook weer niet.quote:
nee valt me nu ook tegen, twas meer zijn houding oid iddquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zit net foto's van toen te kijken, maar zo lekker vind ik hem NU daar ook weer niet.![]()
Maar het was cynische mondhoek, die trekt mij altijd wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |