abonnement Unibet Coolblue
pi_188977077
Ik mis de: Dat mag jij vinden- argumentatie.
  maandag 16 september 2019 @ 18:56:14 #252
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188977083
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:38 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

En juist die met een geschiedenis zijn altijd al ruim pleitte zodra het nutteloze deel begint en de grote schoonmaak daarna, die leren snel
:{w
.......

Laten we de Sirtaki dansen, schuim, voetvolk, boeren.en gepeupel. :7

pi_188977105
quote:
11s.gif Op maandag 16 september 2019 00:46 schreef mootie het volgende:
Ik zou Noek zo graag een rondje zien modden. Dat lijkt me hilarisch.
Dát zou leuk zijn. Noek is top.
pi_188977112
Maar ik wil nog wel even opmerken dat ik het enorm ergerlijk vind dat mijn vraag in FB werd gewist. Terwijl het niks met ‘de discussie’ te maken had.
  maandag 16 september 2019 @ 18:58:38 #255
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188977116
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:56 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

:{w
.......

Laten we de Sirtaki dansen, schuim, voetvolk, boeren.en gepeupel. :7

Straks misschien, ik ben streams aan het opnemen voor Je Weet Nooit
pi_188977120
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ik mis de: Dat mag jij vinden- argumentatie.
‘Iedereen mag zijn eigen mening hebben.’
pi_188977131
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 18:58 schreef mootie het volgende:

[..]

‘Iedereen mag zijn eigen mening hebben.’
En wullen
pi_188977154
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:49 schreef Verida het volgende:

[..]

jij zegt toch dat de discussie al aan het eind was door gebrek aan argumenten.

vandaar mijn vraag : heb je daadwerkelijk gevraagd naar de argumenten? Nee dus, je legt het stil door te zeggen dat iemand het laatste woord mag hebben

Net zo''n dooddoener als iemand middenin een discussie af te wimpelen met : een fijne dag nog.
Doelde je op de argumenten van Mootie, die waren mij duidelijk. Ik loop hier nog niet zo lang rond en zou daardoor geen goed beeld hebben van de COS en de users hier.
Nou, daar kan ik dan tegen in gaan en dan in een welles/nietes verzanden. We kunnen ook gewoon constateren dat we van mening verschillen.
pi_188977190
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 19:00 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Doelde je op de argumenten van Mootie, die waren mij duidelijk. Ik loop hier nog niet zo lang rond en zou daardoor geen goed beeld hebben van de COS en de users hier.
Nou, daar kan ik dan tegen in gaan en dan in een welles/nietes verzanden. We kunnen ook gewoon constateren dat we van mening verschillen.
Oh, dat waren mijn argumenten niet eens.
pi_188977247
En wat mij betreft een heel prangende vraag, die al eeuwen ontweken wordt: waarom kent de partner van een mod de inhoud van TR’s, gebruikt de inhoud zelfs.

Dat lijkt mij ver ver ver over de grens gaan.
pi_188977302
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 18:52 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ja waarom wordt iemand de mond gesnoerd die vraagt naar uitleg over een beschuldiging aan haar adres?
Waarom er niet gereageerd wordt als gezegd wordt dat een mod info over TR’s lekt aan de partner en die ermee gaat klieren in de Cos?
Waarom bepaalde users nog geen typfout kunnen maken of ze ontvangen een ongewenste, belerende DM en anderen kunnen schelden en beschuldigen zonder acties?
Ik noem maar ff wat.
Mijn uitnodiging tot vragen en opmerkingen was eigenlijk voor Verida bedoelt, die gaf aan hier nog even door te willen chatten.

Ik zou je graag antwoorden Sambal, maar ik ben net 7 dgn Mod en bovendien kan ik niet oordelen over acties/gebeurtenissen waar ik geen weet van heb of zelf niet heb uitgevoerd. Ik begrijp dat dit als vervelend kan worden ervaren, maar het is zoals het is.
pi_188977350
Say what? Het is zoals het is? Kan als vervelend worden ervaren?
Waaaat??

En op zich zouden er geen acties of gebeurtenissen kunnen zijn waar je geen weet van hebt. Gisteren is ons meerdere malen verteld dat alles, tot dm’s aan toe, met alle mods besproken worden.

:+
  maandag 16 september 2019 @ 19:13:57 #263
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188977361
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 19:07 schreef mootie het volgende:
En wat mij betreft een heel prangende vraag, die al eeuwen ontweken wordt: waarom kent de partner van een mod de inhoud van TR’s, gebruikt de inhoud zelfs.

Dat lijkt mij ver ver ver over de grens gaan.
Heej, heej, heej, beetje rustig jij gifkikkert, straks zijn al je post weer verdwenen en erger nog waar ben jij dan? -O-
pi_188977384
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 18:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat toontje is toch wel een ding _O-
Als ik veel berichten typ achter elkaar , dan neig ik er naar om de teksten wat korter te laten worden.
Zoals ik vaker zeg, je mist hier de non-verbale communicatie waardoor men 'toontjes' ziet die er niet zijn. Vooral als men korte antwoorden geeft.
pi_188977392
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 19:15 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Als ik veel berichten typ achter elkaar , dan neig ik er naar om de teksten wat korter te laten worden.
Zoals ik vaker zeg, je mist hier de non-verbale communicatie waardoor men 'toontjes' ziet die er niet zijn. Vooral als men korte antwoorden geeft.
Maar zo ervaar ik het.
pi_188977409
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 19:07 schreef mootie het volgende:
En wat mij betreft een heel prangende vraag, die al eeuwen ontweken wordt: waarom kent de partner van een mod de inhoud van TR’s, gebruikt de inhoud zelfs.

Dat lijkt mij ver ver ver over de grens gaan.
Hier wil ik dan nog wel even op terugkomen, vooruit. FF leest geen tr's, hij haalt gewoon notes en tr's steeds door elkaar. "Ja, die tr's die mods zetten kan ik toch gewoon lezen van mezelf". Mensen maken er weer veel meer van dan het is.
pi_188977413
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 19:10 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Mijn uitnodiging tot vragen en opmerkingen was eigenlijk voor Verida bedoelt, die gaf aan hier nog even door te willen chatten.

Ik zou je graag antwoorden Sambal, maar ik ben net 7 dgn Mod en bovendien kan ik niet oordelen over acties/gebeurtenissen waar ik geen weet van heb of zelf niet heb uitgevoerd. Ik begrijp dat dit als vervelend kan worden ervaren, maar het is zoals het is.
Vervelend? Was het maar zo’n feest! Het voelt als complete onrecht en willekeur!
pi_188977422
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 19:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Oh, dat waren mijn argumenten niet eens.
Nou Mootie, zou je dan deze argumenten wel willen geven die bij je opmerking horen?
pi_188977441
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 19:17 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Nou Mootie, zou je dan deze argumenten wel willen geven die bij je opmerking horen?
Nee juf, nu even geen zin in. *O*
pi_188977442
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:16 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Vervelend? Was het maar zo’n feest! Het voelt als complete onrecht en willekeur!
Dat geloof ik graag dat je dit zo ervaart en dat vind ik echt jammer.
  maandag 16 september 2019 @ 19:18:08 #271
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188977444
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 19:10 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Mijn uitnodiging tot vragen en opmerkingen was eigenlijk voor Verida bedoelt, die gaf aan hier nog even door te willen chatten.

Ik zou je graag antwoorden Sambal, maar ik ben net 7 dgn Mod en bovendien kan ik niet oordelen over acties/gebeurtenissen waar ik geen weet van heb of zelf niet heb uitgevoerd. Ik begrijp dat dit als vervelend kan worden ervaren, maar het is zoals het is.
Huh, wat is er gebeurd met "elk besluit is een besluit van het team" dat één voor allen, allen voor één statement, kom nou, stel ons nu niet teleur -O-
pi_188977453
Ok, ik krijg jeuk. Zoveel correctheid, een soort Stepfordgevoel -O-
pi_188977455
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 19:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee juf, nu even geen zin in. *O*
Ja, dan moet je ook niet miepen dat mijn antwoord je niet aan staat.
pi_188977456
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 19:16 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Hier wil ik dan nog wel even op terugkomen, vooruit. FF leest geen tr's, hij haalt gewoon notes en tr's steeds door elkaar. "Ja, die tr's die mods zetten kan ik toch gewoon lezen van mezelf". Mensen maken er weer veel meer van dan het is.
Je kletst!! Het is wel degelijk erkend “achter” en iemand heeft daarna op zn flikker gehad. Ga maar navragen bij je collega’s. Je liegt nu gewoon!
pi_188977468
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:18 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Huh, wat is er gebeurd met "elk besluit is een besluit van het team" dat één voor allen, allen voor één statement, kom nou, stel ons nu niet teleur -O-
Ik ben ook al in het warretje }:|
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')