I expected nothing and im still let down.quote:
Twee man valt toch wel mee.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:TheArt
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=684
Keurig
Nummer 5 heeft er ook 2 meequote:Op donderdag 5 september 2019 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet jij eens kijken wat de mensen boven hem hebben
Als we het glorieuze San Mames maar zien en met een beetje mazzel Raúl Garcia.quote:
Morgen schrijf ik heel INEOS opquote:Op donderdag 5 september 2019 15:44 schreef VoMy het volgende:
Ineos met 0 man voorin toch? Die hadden het na de rustdag ook wel voor gezien kunnen houden.
Wist je dat Jan Boskamp het al die tijd gewoon goed heeft uitgesproken?quote:
Garcia is een schurk.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als we het glorieuze San Mames maar zien en met een beetje mazzel Raúl Garcia.
Gisteren niemand in de top 100 was ook een redelijke primeur dacht ik.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:44 schreef VoMy het volgende:
Ineos met 0 man voorin toch? Die hadden het na de rustdag ook wel voor gezien kunnen houden.
Daar kom ik dus nu pas achter. Is Bilbo Baskisch voor Bilbao?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je dat Jan Boskamp het al die tijd gewoon goed heeft uitgesproken?
Slob toch.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar kom ik dus nu pas achter. Is Bilbo Baskisch voor Bilbao?
Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar kom ik dus nu pas achter. Is Bilbo Baskisch voor Bilbao?
Had je nu toch maar naar me geluisterd en Barcelo gewoon genomen.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hebt altijd hele hoge standaarden.
En nu moet iemand vragen naar de titel?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik moet zo nog werken, maar gelukkig heb ik een leuk boek bij me om de avond door te komen.
Als jij dat wilt doen, ga je gang.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
En nu moet iemand vragen naar de titel?
Omdat je zo aandringt.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als jij dat wilt doen, ga je gang.
Als ik je ooit in het echt tegen kom trap ik je in je ballen.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Had je nu toch maar naar me geluisterd en Barcelo gewoon genomen.
Echt?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
39 minuten voor op schema, dus rond 17u zijn we zeker wel binnen lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |