abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 september 2019 @ 16:19:27 #276
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188958395
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja dat had je misschien al kunnen hebben als je anders had geselecteerd.
Zelf met goed selecteren weet je dat niet, hier inmiddels alweer matches/dates gehad die je de hele wereld beloven maar als puntje bij paaltje komt dan maken ze niks van hun woorden waar.

De meeste op die apps zijn gewoon mensen die niet moeten gaan daten en eerst eens wat aan zichzelf moeten gaan doen.
pi_188958767
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 16:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zelf met goed selecteren weet je dat niet, hier inmiddels alweer matches/dates gehad die je de hele wereld beloven maar als puntje bij paaltje komt dan maken ze niks van hun woorden waar.

De meeste op die apps zijn gewoon mensen die niet moeten gaan daten en eerst eens wat aan zichzelf moeten gaan doen.
Das wel erg negatief? Soms is er gewoon geen klik of heeft de ander ineens een leukere match. En net zoals in real life kan iemand zich idd anders voordoen.
  zondag 15 september 2019 @ 17:06:09 #278
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188959039
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das wel erg negatief? Soms is er gewoon geen klik of heeft de ander ineens een leukere match. En net zoals in real life kan iemand zich idd anders voordoen.
Vrouwen hebben gewoon een onrealistisch beeld van daten en de ware (Wat in mijn ogen gelul is), meer kan ik er niet van maken.

Ik baseer het ook niet op een enkele ervaring maar heb er nu al meerdere (4+) gehad die je op een voetstuk zetten, al onderhand de naam 'relatie' eraan hangen om vervolgens compleet het tegenovergestelde te doen van wat ze gezegd hebben.
pi_188959051
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 17:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vrouwen hebben gewoon een onrealistisch beeld van daten en de ware (Wat in mijn ogen gelul is), meer kan ik er niet van maken.

Ik baseer het ook niet op een enkele ervaring maar heb er nu al meerdere (4+) gehad die je op een voetstuk zetten, al onderhand de naam 'relatie' eraan hangen om vervolgens compleet het tegenovergestelde te doen van wat ze gezegd hebben.
Ja nou goed ben zelf een vrouw en doe dit niet. En nu? :p
pi_188959080
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit hele topic draait ook niet om jou
pi_188959090
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 17:08 schreef GCMS het volgende:

[..]

Dit hele topic draait ook niet om jou
Oke.
pi_188959113
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke.
Dit topic is niet de wereld hè.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188959124
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:10 schreef Allures het volgende:

[..]

gewoon normaal doen. Praten tegen een vrouw alsof het een mens is. Niet zo over analyseren
De vrouwtjes praten niet terug. Dat is het probleem! Of uberhaupt match!
pi_188959145
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:10 schreef Allures het volgende:

[..]

gewoon normaal doen. Praten tegen een vrouw alsof het een mens is. Niet zo over analyseren
Ik vind het toch beter om me een beetje raar te gedragen op Tinder, anders is het ook maar zo saai daar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188959149
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is eigenlijk jammer dat we in dit topic zo weinig succesverhalen hebben van mensen die via die apps een relatie hebben gevonden. Dat zou ons verhaal ook sterker maken.
Inmiddels een jaar en 9 maanden relatie, samen huis gekocht en over 2 maanden geregistreerd partnerschap. Elkaar via Tinder gematcht.

Echter denk wel 2,5 jaar daarvoor heel wat afgedatet. Denk met wel 30 verschillende vrouwen en met de meeste meerdere dates. Het kan nu eenmaal wel even duren voor je de ‘ware’ heb gevonden, of als je daar niet in gelooft, iemand die wel echt bij je past en waarbij je elkaar allebei zo leuk vindt dat er ook echt een langere/langdurigere relatie uit ontstaat.

In die zin was die tijd ook een beetje vallen en opstaan, veel ‘uitproberen’, wie/wat past nou eigenlijk bij je, ervaring opdoen, ‘social skills oefenen’, aan jezelf werken. Omgaan met teleurstellingen, oppakken van feedback. Ook gewoon lol hebben, leren en je vermaken. Maar uiteindelijk date je wel om er een relatie aan over te houden, nouja de meesten dan, dus echt altijd leuk is het dan ook niet.

Achteraf als je dan wel de juiste vindt vallen wel veel dingen op z’n plaats. Klinkt misschien als een dooddoener maar hier lopen nog genoeg regulars rond die er ook al waren in de tijd dat ik nog aan het daten was. Sommigen kunnen dat goed relativeren en staan er relaxed in, anderen merk je dat ze wat verzuurd/verbitterd kunnen zijn daaronder. Maar uiteindelijk, afhankelijk hoe je daar mee omgaat, hoe vasthoudend je blijft, hoe je er van leert en wanneer je een keertje wat mazzel hebt, kan iedereen zo’n streak doorbreken als je dat nastreeft.

Dus ja, zeg het maar welk anekdotisch bewijs meer meetelt; degenen die nog in een vruchteloze streak zit van dé relatie vinden, of degenen die hem inmiddels gevonden hebben. 2 jaar terug behoorde ik ook nog tot die eerste groep.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188959175
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind het toch beter om me een beetje raar te gedragen op Tinder, anders is het ook maar zo saai daar.
Zoals hier? :p
pi_188959244
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zoals hier? :p
Jij neemt mijn gevoelens voor jou van liefde ende pure passie gewoon niet serieus. :(
pi_188959260
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij neemt mijn gevoelens voor jou van liefde ende pure passie gewoon niet serieus. :(
Ben wel benieuwd wat voor gesprekken jij met matches hebt.
pi_188959269
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat voor gesprekken jij met matches hebt.
Dan moet je mij ff matchen op Tinder ;) ;)
  zondag 15 september 2019 @ 17:25:48 #290
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188959353
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan als je met iemand date?

Degene die ik ben tegengekomen die geloven volgens mij in sprookjes aangezien er steeds naar voren komt dat er geen klik is. (En dan matched het qua uiterlijk, diepgaande gesprekken en alle andere shit.)

Mensen hebben echt een fucked-up beeld van een klik volgens mij.
pi_188959386
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 17:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan als je met iemand date?

Degene die ik ben tegengekomen die geloven volgens mij in sprookjes aangezien er steeds naar voren komt dat er geen klik is. (En dan matched het qua uiterlijk, diepgaande gesprekken en alle andere shit.)

Mensen hebben echt een fucked-up beeld van een klik volgens mij.
Ja geen klik is toch niet raar? Of vind je dat ze maar met je door moeten daten als er geen klik is?
pi_188959392
Hmm ik klik vaak genoeg met mensen
Eigenlijk bijna altijd
Sinds ik weer date 3 mensen gedate en gewoon 3x een klik gehad
pi_188959402
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:28 schreef Allures het volgende:
Eigenlijk bijna altijd
Klik genoeg voor een relatie dan?
pi_188959451
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Klik genoeg voor een relatie dan?
Nr 1 kwam helaas een meisje tegen dat hij leuker vond. Kan gebeuren.
Nummer 2 paar maanden gezien maar die bleek niet bij mij te passen.
Nummer 3 kom ik nog op terug als het verhaal een eind heeft :)
pi_188959469
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:31 schreef Allures het volgende:

[..]

Nr 1 kwam helaas een meisje tegen dat hij leuker vond. Kan gebeuren.
Nummer 2 paar maanden gezien maar die bleek niet bij mij te passen.
Nummer 3 kom ik nog op terug als het verhaal een eind heeft :)
Oke :)

Wel mooi als je dat zo vaak dan hebt.
  zondag 15 september 2019 @ 17:32:16 #296
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188959472
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja geen klik is toch niet raar? Of vind je dat ze maar met je door moeten daten als er geen klik is?
Dat is ook niet raar, maar zelf ga ik er altijd in met de gedachte dat iets moet groeien en je samen iets opbouwt. (En je niet in 1uur kan weten of het meer wordt)

Als je vervolgens dan iemand tegenover je hebt die al onderhand van een relatie spreekt en allerlei verwachtingen creëert dan vind ik dat dus wel enorm vaag als je dan 'geen klik' gebruikt om niet meer te hoeven daten.
pi_188959475
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:28 schreef Allures het volgende:
Eigenlijk bijna altijd
Ik klik ook bijna altijd wel maar is een klik genoeg voor een relatie?
pi_188959501
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik klik ook bijna altijd wel maar is een klik genoeg voor een relatie?
nee anders waren ze allemaal wel een relatie he
pi_188959510
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 17:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is ook niet raar, maar zelf ga ik er altijd in met de gedachte dat iets moet groeien en je samen iets opbouwt. (En je niet in 1uur kan weten of het meer wordt)

Als je vervolgens dan iemand tegenover je hebt die al onderhand van een relatie spreekt en allerlei verwachtingen creëert dan vind ik dat dus wel enorm vaag als je dan 'geen klik' gebruikt om niet meer te hoeven daten.
Ja das raar. Sowieso als je op 1 date al over een relatie met die persoon begint is raar.
pi_188959520
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke :)

Wel mooi als je dat zo vaak dan hebt.
Ja maar ik date dus heel weinig. Dit is 3 dates in 1.5 jaar of zo
Goede selectie criteria

Ik had dit weekend eigenlijk ook een date maar ik werd er toch niet warm van dus afgezegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')