Zelf met goed selecteren weet je dat niet, hier inmiddels alweer matches/dates gehad die je de hele wereld beloven maar als puntje bij paaltje komt dan maken ze niks van hun woorden waar.quote:Op zondag 15 september 2019 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja dat had je misschien al kunnen hebben als je anders had geselecteerd.
Das wel erg negatief? Soms is er gewoon geen klik of heeft de ander ineens een leukere match. En net zoals in real life kan iemand zich idd anders voordoen.quote:Op zondag 15 september 2019 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelf met goed selecteren weet je dat niet, hier inmiddels alweer matches/dates gehad die je de hele wereld beloven maar als puntje bij paaltje komt dan maken ze niks van hun woorden waar.
De meeste op die apps zijn gewoon mensen die niet moeten gaan daten en eerst eens wat aan zichzelf moeten gaan doen.
Vrouwen hebben gewoon een onrealistisch beeld van daten en de ware (Wat in mijn ogen gelul is), meer kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 15 september 2019 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das wel erg negatief? Soms is er gewoon geen klik of heeft de ander ineens een leukere match. En net zoals in real life kan iemand zich idd anders voordoen.
Ja nou goed ben zelf een vrouw en doe dit niet. En nu? :pquote:Op zondag 15 september 2019 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gewoon een onrealistisch beeld van daten en de ware (Wat in mijn ogen gelul is), meer kan ik er niet van maken.
Ik baseer het ook niet op een enkele ervaring maar heb er nu al meerdere (4+) gehad die je op een voetstuk zetten, al onderhand de naam 'relatie' eraan hangen om vervolgens compleet het tegenovergestelde te doen van wat ze gezegd hebben.
Dit hele topic draait ook niet om jouquote:Op zondag 15 september 2019 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nou goed ben zelf een vrouw en doe dit niet. En nu? :p
Oke.quote:Op zondag 15 september 2019 17:08 schreef GCMS het volgende:
[..]
Dit hele topic draait ook niet om jou
Dit topic is niet de wereld hè.quote:
De vrouwtjes praten niet terug. Dat is het probleem! Of uberhaupt match!quote:Op zondag 15 september 2019 12:10 schreef Allures het volgende:
[..]
gewoon normaal doen. Praten tegen een vrouw alsof het een mens is. Niet zo over analyseren
Ik vind het toch beter om me een beetje raar te gedragen op Tinder, anders is het ook maar zo saai daar.quote:Op zondag 15 september 2019 12:10 schreef Allures het volgende:
[..]
gewoon normaal doen. Praten tegen een vrouw alsof het een mens is. Niet zo over analyseren
Inmiddels een jaar en 9 maanden relatie, samen huis gekocht en over 2 maanden geregistreerd partnerschap. Elkaar via Tinder gematcht.quote:Op zondag 15 september 2019 12:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is eigenlijk jammer dat we in dit topic zo weinig succesverhalen hebben van mensen die via die apps een relatie hebben gevonden. Dat zou ons verhaal ook sterker maken.
Zoals hier? :pquote:Op zondag 15 september 2019 17:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind het toch beter om me een beetje raar te gedragen op Tinder, anders is het ook maar zo saai daar.
Jij neemt mijn gevoelens voor jou van liefde ende pure passie gewoon niet serieus.quote:
Ben wel benieuwd wat voor gesprekken jij met matches hebt.quote:Op zondag 15 september 2019 17:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij neemt mijn gevoelens voor jou van liefde ende pure passie gewoon niet serieus.
Dan moet je mij ff matchen op Tinderquote:Op zondag 15 september 2019 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor gesprekken jij met matches hebt.
Wat verwacht je dan als je met iemand date?quote:Op zondag 15 september 2019 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nou goed ben zelf een vrouw en doe dit niet. En nu? :p
Ja geen klik is toch niet raar? Of vind je dat ze maar met je door moeten daten als er geen klik is?quote:Op zondag 15 september 2019 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan als je met iemand date?
Degene die ik ben tegengekomen die geloven volgens mij in sprookjes aangezien er steeds naar voren komt dat er geen klik is. (En dan matched het qua uiterlijk, diepgaande gesprekken en alle andere shit.)
Mensen hebben echt een fucked-up beeld van een klik volgens mij.
Klik genoeg voor een relatie dan?quote:Op zondag 15 september 2019 17:28 schreef Allures het volgende:
Hmm ik klik vaak genoeg met mensen
Eigenlijk bijna altijd
Sinds ik weer date 3 mensen gedate en gewoon 3x een klik gehad
Nr 1 kwam helaas een meisje tegen dat hij leuker vond. Kan gebeuren.quote:Op zondag 15 september 2019 17:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klik genoeg voor een relatie dan?
Okequote:Op zondag 15 september 2019 17:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Nr 1 kwam helaas een meisje tegen dat hij leuker vond. Kan gebeuren.
Nummer 2 paar maanden gezien maar die bleek niet bij mij te passen.
Nummer 3 kom ik nog op terug als het verhaal een eind heeft
Dat is ook niet raar, maar zelf ga ik er altijd in met de gedachte dat iets moet groeien en je samen iets opbouwt. (En je niet in 1uur kan weten of het meer wordt)quote:Op zondag 15 september 2019 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geen klik is toch niet raar? Of vind je dat ze maar met je door moeten daten als er geen klik is?
Ik klik ook bijna altijd wel maar is een klik genoeg voor een relatie?quote:Op zondag 15 september 2019 17:28 schreef Allures het volgende:
Hmm ik klik vaak genoeg met mensen
Eigenlijk bijna altijd
Sinds ik weer date 3 mensen gedate en gewoon 3x een klik gehad
nee anders waren ze allemaal wel een relatie hequote:Op zondag 15 september 2019 17:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik klik ook bijna altijd wel maar is een klik genoeg voor een relatie?
Ja das raar. Sowieso als je op 1 date al over een relatie met die persoon begint is raar.quote:Op zondag 15 september 2019 17:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is ook niet raar, maar zelf ga ik er altijd in met de gedachte dat iets moet groeien en je samen iets opbouwt. (En je niet in 1uur kan weten of het meer wordt)
Als je vervolgens dan iemand tegenover je hebt die al onderhand van een relatie spreekt en allerlei verwachtingen creëert dan vind ik dat dus wel enorm vaag als je dan 'geen klik' gebruikt om niet meer te hoeven daten.
Ja maar ik date dus heel weinig. Dit is 3 dates in 1.5 jaar of zoquote:Op zondag 15 september 2019 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke![]()
Wel mooi als je dat zo vaak dan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |